و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

این روزها همه تک بیتی ها 
همه کانالها 
همه پیامک ها 

همه پستها ...

همه اشون از محرم میگن نه نه ببخشید از اربعین 

از دیروز که روز ورود حضرت مسلم به کوفه بود...

و من نمیدونم چرا بجای دل روشنی و اطمینان که حتما میرم 
یه استرسی یه ضعفی ته دلمه که میگه اگه نری چی؟!!
اگه نطلبیدنت؟ اگه دعوتت نکردن؟؟!!!
دارم پیش خودم مدام تکرار میکنم که ...
خب اگه نرفتم که من میدونم و گریه های شبانه ام
من میدونم و گلگی ها 
من میدونم  و...

انگار تهدیدی دارم به خودم میگم که خدا بشنوه

یاد متنی افتادم که پارسال نوشته بودم (این)

و گفت اربعین تمرین قیامت است، صحرای محشر...

و من اندیشیدم گر تمرین نباشد، مردود شدن حتمی است!
فعلا که خوب تمرین نکردم،میدونید من شب امتحانیم ...
دیگه این من و این کرم شما ... میدونم یکم روم زیاده ولی ...



ولی یه حدیثی هست، یه حدیث از امام صادق(ع)
عاشق این حدیثم ایمان صد در صدی دارم بهش: 

به آنچه امیدوار نیستی امیدوارتر باش از آنجه بدان امید بسته ایی ،

زیرا موسی بن عمران در پی آوردن آتش رفت و پیامبر و رسول بار آمد...

*فکرمیکنم اولین یا دومین عکسی بود که شب اول انداختم
*گوشه سمت چپ پایین تصویرو نگاه کنید یه نورسبزرنگی میبیند اون پارچه سبزی که دستم بود اومده جلو لنز و نورش افتاده 

نظرات (۲۵)

  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • خوشبحالتون.. منم میخام خیلی ساله که میخام ...میشه شما بهشون بگین که منو هم بطلبن؟ حتمن شما رو بیشتر دوستون دارن :(((((
    پاسخ:
    وای توروخدا نگو اینجوری
    من رو سیاه دوستداشتن که دارند همه رو دوستدارن منتهی من هی نمکدون میشکنم!


    ان شالله روزی همه امون بشه با معرفت 
    :)
    روزیت بزودی زود
  • چشم به راه
  • روزیتون ان شالله :)
    پاسخ:
    با هم ان شالله
    :)
    امیری حسین و نعم الامیر
    پاسخ:
    :)

    چه خوب امیری
    سلام یادش بخیر وقتی رفته بودید اربعین ومطالب میذاشتین ان شاء الله بازم نصیبتان بشه وبرامون دعا بفرمایید همواره شاد وسرزنده وسالم وموفق باشید ان شاء الله
    پاسخ:
    ان شالله خودتون برید 
    ما مطالبتونو بخونیم 

    زنده باشید

    روزی همه امون
    شما و خانواده محترمتون
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام
    انگار شما هم رفتین !؟
    ما که برگشتیم.
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی خوش برگشتید 
    نه بابا ما که هستیم همچنان ایستاده

  • علی رسولان
  • بعضی حوادث زندگی چقدر راحت به آدم نشون میدن 
    یکسال گذشت 
    حتی بهتر از عید هر سال 
    پاسخ:
    و به همین سادگی ...

    :)
  • نجمه خانم
  • ممنون عزیز 
    تا حالا چند بار رفتی؟
    پاسخ:
    :)

    اگه خدا قبول کنه دوبار
  • تحفه نویس
  • سلام
    یاد حسین افتادن به هر بهانه ای ، دلدادگی ست
    دلتان روشن
    پاسخ:
    سلام
    بله همینطوره
    :)
    ممنون
    سلام

     مات

    http://taknevisi.blog.ir/post/135
    پاسخ:
    سلام

    عالی بود

    خداقوت 
    :)
  • ...:: بخاری ::...
  • فقط دعا بفرمایید ک بریم.
    پاسخ:
    ان شالله 
    ان شالله
  • عباس زاده
  • سلام مومن 
    ان شاالله که امسال هم قسمت شما و همه عاشقان بشود 
    و البته قسمت ماهم بشود 
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    ان شالله 
    ان شالله

    عزتتون مستدام
  • سیدِ علوی
  • سلام علیکم
    لبخند امام زمان (عجل الله) نصیبتون..

    بروزیم..
    بفرمایید روضه..

    التماس دعا
    یاعلی
  • رفاقت به سبک شهید
  • من هیچی نمیگم
    فقط دلم شکست

    پاسخ:
    :)
    خوبه پس بدعا
    ان شالله روزیت
  • رافضیــة ...
  • آخی...
    خوش بسعادتتون
    روزی هرسالتون ان شاالله

    التماس دعای زیارت
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شالله روزی شما

    محتاجیم به دعا

    :)

    علی یارتون
  • فاطمه غلامی
  • ان شاالله :"(
    پاسخ:
    :)

    ان شالله
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • خوش به حالتون ....

    من که آرزو به دل موندم:(
    پاسخ:
    :/

    ان شالله امسال روزیت بشه
  • پاک باخته
  • منم خیلی دل تنگم
    داره میشه دو سال که کربلا ندیدم....
    پاسخ:
    ان شالله امسال میشه 
    با همسرت 
    :)
  • مــ. مشرقی
  • وای! منم میخوام :(
    کاش باهم بریم!
    پاسخ:
    ان شالله 

    :)
  • یک برانداز نرم
  • قسمتتون ان شالله
    قسمتمون ان شالله
    پاسخ:
    ان شالله 
    ان شالله 

    همه ی مشتاقان
    امیدوارترم
    پاسخ:
    :)

  • نجمه خانم
  • سلام
    ان شاءالله خوبش قسمتت
    من خوبش قسمتم نشد یعنی شایدم شد خودم خراب کردم :(

    پاسخ:
    سلام

    چی بگم!!
    میگم آمین
    ان شالله قسمت شماهم خوب
    خیلی خوب ک خودتم نتونی خرابش کنی
    :) 
  • پسر انسان
  • تمام عمر به عشق محرم زنده ایم...
    عشق حسین و ما ادراک ما عشق حسین
    پاسخ:
    :)

    بله 
    منم تا حالا رفتم... دلم خواااااااست... شدید:((((((
    ولی من... فکر نکنم حالا حالاها بتونم برم... البته اگه طلبیده بشه آدم، یه ساعتم مونده باشه به مرگش میره...
    ان شاء الله قسمتتون بشه:) در واقع قسمت هممون بشه:)
    با این پستتون صبحمو حسینی کردین^_^ همه وقتاتون حسینی:)
    پاسخ:
    ان شالله روزیتون بشه 
    چرا چرا انقدر دور فکر میکنید ،حدیث رو یبار دیگه بخونم 
    بله ان شالله روزیتون بشه 

    آمین

    خب خداروشکر :)
    ممنون
  • بی نام بی نشون
  • ان شا الله بریم
    با هم فلافل بخوریم
    😐
    پاسخ:
    ان شالله 
    بیانی ها همه 

    بعله یادآوریی کردیدآ...
    اصن فلافلاش که دنیایی جدا دارند

    یاد کردن امام حسین به هر بهانه ای خوبه 
    پاسخ:
    اونکه بله 
    :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">