و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


میگفت اربعین تعزیه خوانی صاحب الامر است

ومن میپنداشتم یعنی حتی اگر شده سیاهی لشگر...اما باید بود!

و گفت اربعین تمرین قیامت است، صحرای محشر...

و من اندیشیدم گر تمرین نباشد، مردود شدن حتمی است!

پس به جانب سرزمینی میشوم که سَری سرشار از سِر امن یجیب هایش را بر ستیغ تیغ ها و به زیر سُم ستوران قنوت گرفته است...

من به جانب آن حضیضی روانم که عزیز ترین فراز عالم است...غزل پاره ی خدا را عزم زیارت دارم...

و تمنای یک اذن مدام...باشد تا ادخلوها بسلام آمنین گردم...

...


سلام و درود برهمه ی عزیزانی که تواین مدت آمدند و من مطلبی نداشتم درخور چشمانشان که ببینند و بخوانند عذرخواهم از همه و متشکرم از بزرگوارانی که جویای احوال بودند،زنده ام اگر معنی زنده بودن نفس کشیدن است،ان شالله زنده شوم به معنی نفس کشیدن برای او و زندگی کردن برای او ... و اما بعد  از همه عزیزان و بزرگواران طلب حلالیت دارم؛به شرط حیات و لیاقت و دعای شما ان شاالله جمعه عازم هستم. سعی داشتم اسم همه دوستان رو بنویسم و امانت بذارم در ضریح مقدس حضرت ارباب و مطمئنن بیادتون هستم.

وقتی وارد مرکزمدیریت شدم بغضم گرفت،چقدر این خونه تنها شده،منی که هیچوقت اینجا روتنها نمیذاشتم،دلم گرفت داشته های آدما نباید براشون کمرنگ بشن نباید هیچ شلوغی و وقت نداشتنی مارو از اونها غافل کنه یروز پشیمون میشیم از این بی توجهی....

هرکی نظراتشو میبست ناراحت میشدم جواب هم که نمیدادن بیشتر، اما تواین مدت دیدم واقعا یوقتایی نمیشه،یوقتایی باید نظرات روبست،یوقتایی نمیشه که جواب بدی... این پست نظراتش بازه سعی هم میکنم تاجایی که هستم و وقت دارم جواب بدم اما شرمنده ام اگه که بی جواب موندن .... تا آخر هفته حتما به همه اتون سرمیزنم(اصن دلم تنگ شده براتون)

* و یه نکته حدیث نوشته شده کنار وب رو هیچوقت فراموش نکنید(بازهم تیتر) ...

آخرش با همه ی این حرفا و نوشته ها و ننوشته ها فقط التماس دعا ...

+موکب خدام الحسین عمود 1120 ،هرکی راهی بود اونجا هم توقف داشته باشه برنامه های خوب و مفیدی تدارک دیده شده.یــ علی ــا

نظرات (۳۷)

سلام علیکم؛

زیارت اربعین گوارای وجود پاکتون؛

إن شاءالله بسلامت برگشته باشین و مبتلا شده باشین؛
میگن کربلا نرفته ها یه غم دارند و کربلا رفته ها هزار غم؛
خوشا به سعادتتون بانو؛

التماس دعا
  • بانوی گمنام
  • ای بابا ای بابا ای بابا (این رو طوری بخون مثلا از بس اومدم اینجا دیدم نیستم اعصابم خورد شده :)
    زیارت قبولللللللل
    کجایی پس اخه :/
    دلتنگیم فراوان ♥

    سلام امیدوارم زیرات کرده باشید وان شاء الله سالم وتندرست برگردید
    احسنت
    سلام و رحمه الله... پس به سلامتی کربلایی شدید . برای ما هم دعا کنید . باشد که زندگی همین شود: نفس کشیدنش هم برای او .  این حدیث بسیار زیبا ست . زیارتتان پربار و مقبول ان شاالله
    سلام امیدوارم رسیده باشید التماس دعا دارم
    من دیر رسیدم  که بگم منم دعا کنین ...
    :(
    سلام نمیدونم حتما توراه کربلا وپیاده هستی التماس دعا دارم امیدوارم موفق وشاد برگردید
  • مm نصراصفهانی
  • کرب و بلا...


    هــــــــــــی...
    سلام عزیز دلم ....خوش بحالتون ....ان شاالله خداوند منان بهترین حالات رو براتون قرار بده همراه با نورانیت روح وجان التماس دعا.....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من و که مطمئنن یادت نمی ره :))

    ولی اومدم تهدیدت کنم " منو یادت نره ها" :|
    خوش به سعادتتون...

    سلام
    نمیدانم هنوز هستید یا رفتید ، اگر هستید التماس فراوان دعا
    اما اگر رفتی ، خدا به همراهتان
    منتظر بازگشت شما هستیم
    یاعلی
    پس بهشتی می شوید ! 

    ا ل ت م ا س د ع ا 
    ان شاء الله خدای مهربان مرگ مانرا دربهترین حالت ها قرار بدهد وان شاء الله اربعین حسینی برای تان بهترین حالتهای نورانی ومعرفتی باشد دعایمان کنید تا آدم شویم  ممنونم
    سلام خوش بحاتان امیدوارم نهایت استفاده روببرید التماس دعادارم برای همه کسانی که درذهن دارم وبرای موفقیت وسلام شما وهمه آنها
    کربلا میخواندم ...
  • دکـ لـ مـ هـ
  • چقد خوش به سعادتتون...
    فجیعا التماس دعا... دعای فرج...دعای شهادت...

    و عمود 1120 ،  به شرط حیات، یادم نمیره :))   یاعلی
  • ارکیده س ی
  • مدیونی فکر کنی از حسودی و حسرته که دلم نمیاد نظر بنویسم! :-D
    واقعا خوش به سعادتت
    التماس دعای فراوووون
    خیلیم مواظب خودت باش
  • عطار کوچولو
  • چقدر خوب. 

    خادم الحسینی باید تجربه خاصی باشه... 

    بی زحمت دعا کنید. البته از اونجایی که موقع زیارت یادتون میره، در حین خدمت!

    حق؛
  • ابوتراب ...
  • سلام

    دعا یادتون نره ...


    خدااااااااااااااا بابا منم میخوام برم خداااااااااااااا کجایی هییییییییی

    قبول باشه تو رو خدا منم دعا کنین خدا به حرف شما پاکا بیشتر گوش میده تا ما
    سلام
    خوش به سعادتتون
    سلام ما جامونده ها رو هم به حضرت ارباب برسونید
    سلام
    ان شا الله با دستی پر از معنا برگردید...

    اسم ما رو هم به لیستتون اضافه کنید (خانوادگی)

    دعا کنید اونقدر خوب بشیم که به قرارانه حضرت رو بخوایم تا اون امام عشق هم مشتاقانه ما رو بخواد...
    همین خواستنه برامون کافیه... خواستن که باشه رسیدن هم هست...

    یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    ان شالله

    خانوادگی؟ همسایه ها هم جا میشن :)

    ان شالله 

    علی یارتون
  • علی رسولان
  • چالش
     یازده و بیست دقیقه
    پاسخ:
    what??


  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام

    ان شاالله وقتی برگشتی دوباره مثل قبل به فعالیتت ادامه میدی...
    چیزی ندارم بگم...
    حسرت کربلا خوردن داره...

    فقط دعا کن
    برای همه
    برای ظهور امام زمان عج...

    در پناه حق

    پاسخ:
    سلااااااااااااام خانم
    ان شالله 

    قسمتت میشه من میدونم بزودی زود

    چشم به شرط لیاقت حتما 

    حق یارت
  • یک سبد سیب

  • سلام آبجی

    من چی بگم بهت :'( 

    هیچی 


    فقط این که برو و حسابی خوش باش با این سعادت 

    و 

    مراقب نیتت باش 


    پیشاپیش تولدتم مبارک ... 




  • انسان نیازمند
  • سلاااااااااااااام

    خوش بسعادتت

    التناس دعا
    پاسخ:
    سلام
    روزیتون
    دعام کنید

    محتاجیم به دعا
    هزاران لایک به عنوان!
    پاسخ:
    واقعا 
    خیلی بیشتر از اونچه که فکرشو کنید
    سلاااااااام بر خادم الحسین
    دعا کنید لیاقت پیدا کنیم برای کنیزی حضرت :'(

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بردوست خادم الحسین :)

    سما دعا کن لیاقت خادمی رو داشته باشم و حفظ کنم

    ان شالله

    علی یارت
    چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
    تو را به فاطمه سوگند التماس دعا ...
    پاسخ:
    به یاد دوستان هستیم به شرط لیاقت

  • بانوی گمنام
  • سلام
    وای خوش به سعادت خوش به سعادت خوش به سعادت
    :((((((
    توروخدا فقط یه دعایی یه سلامی :(((((
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام خانوووووووم
    یاد پیامات افتادم :|

    ان شالله روزیت میشه بزودی زود

    محتاجم به دعا 
  • صحبتِ جانانه
  • سلام
    و هزار بار سلام برسون به اون کسانی که می ری پابوسشون
    و هزار بار درخواست دعا
    پاسخ:
    سلام
    و هزاران بار چشم 
    اسمت از تواون گوره به لیست اضافه شده
    :)


    سلام بانو
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام 
    محتاجیم بدعا
    ملتمس دعای خیرتونیم برای همه دعا کنید لطفا..
    پاسخ:
    چشم به شرط لیاقت به یاد همه هستم
  • یک خبرنگار ...
  • التماس دعای فراوان ...

    + در پناه حق ...
    پاسخ:
    حتما 

    حق یارتون 
    دعامون کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی