و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

امروز با یکی از دوستام قرار داشتم تقریبا دوماه میشد ندیده بودمش،گفتم براش یه چیزی هدیه میگیرم اتفاقا صبح بیرون هم بودم اما یادم رفت!

اومدم کتابخونه رو زیرورو کردم ببینم چی پیدا میکنم،نخونده ها رو که نمیشد اطمینان کرد و داد،خونده ها و تاپها هم یا گوشه کنارش نوشته شده بود یا تاخورده بود و علامت دار،فقط مجموعه شعرام بود که زنده مونده بودن! خلاصه دل و زدم به دریا و حیدرانه رو گذاشتم بین کاغد کادو و پیچیدمش! قبلش یدور ورقش زدم  شعراشو خوندم حتی عکس انداختم :))

از همون روز اول حیدرانه رو بخاطر اسمش بخاطر یا علی هاش دوستداشتم حتی از دست باباینا میگرفتم میگفتم من باید بخونم و شما گوش بدید!!

حالا بین این کتابها که نگاه میکردم و هیچکدومو دلم نمیومد بردارم  مامان اومده و دقت و دو دل بودنم رو دیده بعد میگه تا دیروز همه رو میرختی توکارتون و شوت میکردی گوشه انباری ها، هم خنده ام گرفته بود هم شرمنده بودم گفتم میدونی چیه ؟ یه بنده خدای پولداری برادرش میمیره بعد روبه برادرزادهاش میگه ببینید هرچقدر بخوایید گریه میکنم اما نگید پول کمک کن... حالا من هرچی بخوان براشون لباس و تزئینیجات و خرت و پرت میگیرم ولی کتاب نه حتی اگه یه کتاب برم بخرم و بخوام به کسی بدم باز حسودیم میاد! بازبا این حال کم کتاب هدیه ندادم ولی همینجوری با سختی،همیشه هم خواستم هدیه ام کتاب باشه که یجوارایی تهذیبی باشه برای این سختیم!!

حالا همه بکنار گذشتیم و داشتیم حیدرانه رو به همراه یه کتاب دیگه کادو میکردیم که یهویی دینگ دینگ تلگرام،بعله یه فایل صوتی دریافت شد کم مونده بود کادو کردن رومتوقف کنم که به خودم مسلط شدم و دل کندم...(گوش کنید صوت(مداحی)خوبیه)


دریافت

این روزها دوباره منت گذاشتن شرمنده ام کردن مدام دارن پدریشون رو بهم نشون میدن
امروز وقتی با دوستم دوتایی یکی از شعرهارو میخوندیم اون حس خوب دوبرابر شده بود لذت بخش تر ازهمیشه!

 

نظرات (۱۸)

شعراشون عااالیه:)
پاسخ:
شعرای کی؟؟
متن خودم یادم رفته 
سلام 
وای مداحی عالی بود 
پاسخ:
سلام

قابلی نداشت
:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    عه!
    اینکه کتاب قاسم صرافان خودمونه که!
    پاسخ:
    سلام علیکم

    بله :|
  • نجمه خانم
  • من کتاب رو می خوردم این قدر دوست داشتم 
    الانم دوست دارم
    ولی حس ندارم
    پاسخ:
    عجب!!

    حس ندارم چیه 
    بخونی حسش میاد
    منم عاشق کتاب خوندن هستم ... دوستام و اطرافیان میدونن ... بعضا برام کتاب هدیه میخرن ... کتابخونه ام هم خیلی دوست دارم ... حس خوبی بهم میده ...!
    پاسخ:
    عالیه 
    :)


    :)
    پاسخ:
    زیارت نجف روزیتون
    :)
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام بزرگوار
     امام صادق (علیه‌السلام) فرموده‌اند: هیچ غنیمتی مانند غنیمتی که آدمی از راه کنترل چشم به دست می‌آورد نیست، زیرا دیدگان از نگاه به نامحرم فرو بسته نمی‌شود، جز آنکه در قلب او عظمت و جلال الهی مشاهده می‌شود.

    (مصباح الشریعه، ص ۹)

    لحظه هایتان زهرا(س)پسند
  • فاطمه غلامی
  • به منم از اینا کادو بده
    من کتاب عشق ^_^
    پاسخ:
    درخواستا زیاد شد 
    چشم یه حیدرانه مخصوصت رفت کنار
    فقط حواست باشه نخریش
  • مــ. مشرقی
  • منم واسه هرکس کتاب میخرم اول خودم میخونمش :)))
    پاسخ:
    یعنی یدور قشنگ آبگوشتیش میکنی بعد میری بعدی

    :))
    اونقدر دوست دارم بهم کتاب هدیه بدن ولی کسی این کارو نمیکنه!یکی دوباری به دوستم کتاب هدیه دادم خوشحال شد ولی خیلی استقبال نکرد! :(

    جونمو کتابام :))) من اصلا نمیخوام کتبامو امانت بدم
    اینم رفت تو لیست کتابایی که باید بخرم :)
    پاسخ:
    خب شمارو هم باید درنظربگیرم دیدمت یه کتاب بهت هدیه بدم!

    :)
    آی آی توام که حسودی :)))


    آره بگیر قشنگه 
    خیلی
    حیدرانه ...

    چه خوشگله اسمش .


    عشق یعنی .....

    چه خوب بود . چه عالی ...
    پاسخ:
    خیلی

    اصن شعراشم خوشگله
    اینجوری هی ازش تعریف نکنید دلم تنگ میشه 

    :))))))

    بیچاره دوستم اگه اینو بخونه پسش میاره 

    روزیت نجف
    چه اسم قشنگی....
    قربان نام بابا علی جانم....


    عشق یعنی علی بن ابی طالب
    صوت هم عالی
    پاسخ:
    :)

    نوش جونت
    روزیت نجف
  • ...:: بخاری ::...
  • به به چ کتاب خوبی چ فایل صوتی خوبی... :)
    پاسخ:
    :)

    روزیتون زیارتشون 
  • عباس زاده
  • هدیه کتاب بسیار خوبه

    وقف فرهنگی باید رواج پیدا کنه
    پاسخ:
    بله  درسته

    مثلا مدیران به کارمنداشون به نویسنده هاشون کتاب هدیه بدن
    :)
  • رفاقت به سبک شهید
  • دیروز کتاب هدیه دادم جشن تولد دعوت بودم بین همه کادوها فقط برای من کتاب بود :)
    اتفاقا برای من رسیدم خونه زنگ زد و کلی تشکر که دستت درد نکنه بین همه کادوها کتاب بیشتر از همه عالی بود
    کاش فرهنگ سازی بشه :(
    پاسخ:
    البته مثلا تو ده تادوستت دوتاشون کتابی باشن بسه ها
    :)


    منم خیلی کتاب هدیه میدم
    حتی یه سری کتابایی که خیلی دوسشون داشتم هم هدیه دادم داشتم تمرین میکردم دل کندن از چیزایی که دوسشون دارم...
    ممنون بابت معرفی کتاب و این مداحی...
    دلم رفت نجف،امیدوارم بازم روزی ما بشه بریم...
    پاسخ:
    خوب میکنی
    :)

    ان شالله 
    ان شالله روزی همه 
  • نجمه خانم
  • :)

    دورها کتاب میخوردم
    خیلی دورها 

    کتاب حس قشنگیه



    اینقدر گفتی سختمه سختمه بعد راحت گفتی با یک کتاب دیگه  o____O
    پاسخ:
    خب نزدیکش کن دوباره

    خب واس حیدرانه سختم بود اون یکی رو یبار خونده بودم خخخخخ

    یکم تعادل روحی ندارم شما خودتو ناراحت نکن :)))

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • من عاششششششقه کتابم....خوش به حال دوستت:)
    مخصوصا اگه کتاب رو کادو بگیرم بیشتر خوشحال میشم تا خودم بخرم:))
    پاسخ:
    درنظر میگیرم یوقت دیدمت یه کتاب بهت میدم 
    هرچند خیلی سختمه ولی ...

    :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">