و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

بعد دو هفته ای که هی بهم چشمک میزد، بالاخره رفتم سراغش ولی فکرشو نمیکردم بتونم سه ساعته تمومش کنم!

اصولا کتاب رو آروم میخونم نه اینکه تندخوانی بلد نباشم بلکه دوستدارم شمرده شمرده بخونم و تجسمش کنم!

از مدتها قبل چون قولش رو یکی بهم داده بود هروقت هم میرفتم کتابفروشی ازکنارش رد میشدم تا اینکه دوهفته پیش بدستم رسید،یکم درگیر بودم و وقت نمیشد و البته اصلی ترین مشکل هم این بود که یه کتاب در دست خوندن داشتم، تا شاخ اونو شکوندم نوبت رسید به ایشون!

یدفعه با صدای زنگ درخونه به خودم اومدم دیدم صفحه های آخرشم؛نه اینکه بگید مقدار کتاب کم بوده و ازاین حرفها، شده من شوکران رو تو شیش روز خوندم،حوصله ام نمیکشه کلن یه بند سرکتاب باشم ولی اینو یجا سرکشیدم!



درضمن نرفتم درو باز کنم از همین تریبون اعلام میکنم هرکی پشت درخونه ما بود خودش بیاد اعلام کنه تا عذرخواهی کنم!