و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سلام

دوستان این وب برای یه جشنواره بود خب! که نشد سالهای قبل راه پیدا کنه

حالا امسال که فعلن خداروشکر انگار میشه و داره راه میابه گفتم اگه بخوام همین وبو ارسال کنم خیلی پستهای خصوصی داره و بدرد جشنواره نمیخوره!

یه وب دیگه زدم البته با همین نام احسن الحدیث منتهی یه a  اضافه داره که راحت بتونم لوگو رو تغییر بدم 

حتی مطالب همین وبو اکثرا اضافه میکنم اونجا حالا بعدا آدرس رو براتون میفرستم

حالا گفتم شما ها که ذهناتون فراختره و دست به قلمیتون بهتر (بفرمایید دلستر!) اسم پیشنها بدید 

نه جدای شوخی گفتم یسری از بچه های نت خوش ذوقترن خب کمک بگیرم بهتره!

آدرس و عنوان یحتمل همون احسن الحدیث بمونه البته اگه بهترتر پیشنهاد بدبد بهتره! منتهی واسه هدر و نام نویسنده پیشنهاد بدید!

سریع و البته زیبا!

:)

اینم بگم جشنواره خودش قرآن و عترت

نظر بذارید لطفا ولی تایید نمیکما پیش خودم میمونه!

:)



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">