و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

امروز یاد یه پوشه ایی افتادم که پیداش نمیکردم مجبور شدم کل فایلهارو بگردم،یه چندتا پوشه هم پیدا کردم،

حس پیدا کردن وسیله های گم شده ی زمان کودکیمون رو دارم الان (نوستالژی خونه تکونی شب عید)

گفتم اینو باهم بخونیم یکم حالمون خوبشه!(هرچند خوب هست منتهی شعرخونیِ دیگه اصولا خیلی بهتر میکنه!)


من از کجا پند از کجا باده بگردان ساقیا

آن جام جان افزای را برریز بر جان ساقیا

بر دست من نه جام جان ای دستگیر عاشقان

دور از لب بیگانگان پیش آر پنهان ساقیا

نانی بده نان خواره را آن طامع بیچاره را

آن عاشق نانباره را کنجی بخسبان ساقیا

ای جانِ جانِ جانِ جان، ما نامدیم از بهر نان

برجه گدارویی مکن در بزم سلطان ساقیا

اول بگیر آن جام مِه بر کفه آن پیر نه

چون مست گردد پیر ده رو سوی مستان ساقیا

رو سخت کن ای مرتجا مست از کجا شرم از کجا

ور شرم داری یک قدح بر شرم افشان ساقیا

برخیز ای ساقی بیا ای دشمن شرم و حیا

تا بخت ما خندان شود پیش آی خندان ساقیا 

"مولانا"


نظرات این پست بسته است :)

نظرات (۱)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!


  • دل داده ام بر بــاد، بــر هــرچــه باداباد
    مجنــون تر از لیلى، شیرین تر از فرهاد
    اى عشق از آتش اصــل و نسب دارى
    از تیـــــره دودى، از دودمـــــــان بـــــاد
    آب از تو طوفان شد،خاک از توخاکستر
    از بــــوى تو آتش، در جــان بـاد افتــاد
    هرقصربى شیرین،چون بیستون ویران
    هر کوه بى فرهاد،کاهى به دست باد
    هفتـــاد پشت مــا از نسـل غــم بودند
    ارث پــــدر مـــا را، انـــدوه مـــادر زاد
    از خــــاک مــــا در باد، بوى تو مى آید
    تنها تو مى مــانى، ما مى رویم از یاد

    قیصر امین پور

    پاسخ:
    اینم خوب بود
    منتهی یادمه قبلن تو وب گذاشته بودم 
    کی و کدوم پست رو یادم نیست!