و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

از کم سعادتی خودم شروع کنم!!

که خیلی وقت بود گلزار شهدای بهشت زهرا نرفته بودم!!

درسته جاهایی دیگه زیارت شهدای گمنام میرفتم 

ولی اصن هوای اونجا فرق میکنه!! خوش گذرونی توی قطعه هایی از بهشت هم فرق میکنه!

چقدر خوبه دوستایی داشته باشی که اینجوری خیرخواهت باشن!

خوبه اولین بار توهمچین مکانی ببینیش!!

میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست!

خداروشکر تا الان همه دوستای مجازیی ک واقعی شدن توبهترین جاها واقعی شدن!

از حرم حضرت معصومه گرفته تا سیدالکریم و اینبار* هم که گلزار شهدا...!

ان شالله شرمنده ی شهدا نباشیم !


*بهـروز:روز خوب،نیک روز ،خوش اختر

*من و بانو دلانه و بانوی باید مراقب بود

چقدر این فانوسا رو دوستداشتیم!

البته عکس هنری زیاد گرفتیما منتهی گفتم تاداغِ پست بذارم بخاطر این هنوز اونا آماده نیستن!

  "1"

  "2"

نظرات (۱۴)

  • انسان نیازمند
  • سلام
    همیشه این گلزارو تلویزیون میدیدمو دلم میخواست
    میرید التماس دعا
    کربلا روزیتون
    یعنی اینجا آخر اعتماد بنفسه:))

    خودشون میرن گردش خودشون براهم تبریک میگن خوشونم جواب میدن:)

    بزارید دیگران بگن زیارت قبول
    پاسخ:
    خب دیگران گفتن دیگه
    بانوان اقلیما و سیب کال و سعیده که نبودن ..!

    یکم دقت!
    :)

    بعدشم بعله دیگه اند اعتماد بنفسیم

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حج خانوم خب بدون خوش میگذره وا ...

    خوش به سعادت تون. من حواسم نبود بهروز یه لینکه حواسم به پست محرم بود گفتم حتما مال اونه.
    خوش بحالتون ...
    البته ما هم دور همی یکی دو نفری داشتیم ولی عکس این مدلی نچ ...
    اینجا کجاست؟! من عاشق فانوس هاش هستم.عکسای اینا رو زیاد دیدم.


    دورهمی هاتون جور جور ...
    پاسخ:
    به به قربون خط اولت!!
    :)

    ان شالله یبار با هم!
    تو اینورا میای یبار از قبل خبر بده درستش میکنیم!
    نه دیگه دلانه بانو باشه و عکس نباشه!؟ هرگز!

    اینجا شهدای گمنام بهش زهراست!
    آره خیلی جای خوبیه
    ی عکس هنری میذارم ازش!

    ممنون
    :)
    نه نمیخندم قول!!!
    :)

    ان شاءالله یکی دو هفته دیگه منم میام
    پاسخ:
    الان معلومه نخندیدی!!

    بششین تا بیایم
    خخخخخ
  • باید مراقب بود ...
  • اوووف 
    خودمون رو کشتیم 
    همه عکسا تو یه جای امنه دسته دلانه آبجی یه تعدادیش رو فعلا رو کرده 

    بیا یه جا یواشکی بهت نشون بدم

    فقط قول بده نخندی 
    ولی جات خالی بودا 
    پاسخ:
    آره امن
    اونم دست کی
    :)))


    سلام آبجی خانوم
    سلامت باشی
    سعادت نداشتم
    ان شاءالله سری بعد
    این دو تا که عالی بود
    :)
    از خودتون نگرفتین؟
    بدید ببینم دیگه
    :))
    پاسخ:
    بقول دلانه زنگ طبقه بالا!!!

    :)
  • باید مراقب بود ...
  • سلام سعیده جان 
    جات خالی 
    مریم  نیست فک کنم 

    عکسامون رو دیدی ؟

    پاسخ:
    بله نبودم
    میبینم حسابی ازخودتون پذیرایی کردید!!

    میبینه ان شالله
    سلااااااااااام
    بح بح
    خوبی خانووووم؟
    دلم برات یه ذره شده بود
    :)

    الهی بگم چی نشین شماها!!
    حالا دیگه بدون من میرید گلزار؟؟؟
    Oo
    چشمم روشن!!
    فقط دلم میخواد دو هفته دیگه که من میرم شما نه بیارید تو کار

    حالا بچه ها خوب بودن؟
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    ممنون 
    ما بیشتر

    اوا خودت نیومدی خو!!!

    :)

    نه بابا بدرد نمیخوردن 
    خخخخخخخخ
    سلام
    خوش بسعادتتون 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    روزی شما ان شالله!
    چه می کنه فراغ بال !
    روزگارتون در فراغ بال مستدام
    پاسخ:
    مچکرم (متشکرم)
    :)
  • باید مراقب بود ...
  • راست میگه این همه عکس ِ هنریه جذاب 

    گیر دادی به این فانوسا ...
    خخخخ

    پاسخ:
    خوبه دیگه!
    میخوای عکسای تورو بذارم؟
    :)))


  • باید مراقب بود ...
  • آخی ..

    بهروز 4 ...

    بسی خوش گذشت  خخخخ

    :D
    پاسخ:
    بله بله

    :)

    ان شالله سفرکربلا با هم
    سلام بر مریمی خودمون
    فعال بودنت کشته منو !

    این همه عکس خوب گرفتیم
    خدایی اینا چیه گذاشتی؟

    نه بابا
    مثل اینکه خودم باید دست به کار بشم . به شماها امیدی نیست .
    :)

    البته مزاح بود .
    خوش گذشت امروز .
    دست دوتاتون هم درد نکنه
    اجرتون با خود شهدا ان شالله


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    سلام بر شما

    خب اونا همش ی خانم توش بود نمیشد که!!

    :)

    ان شالله سفر کربلا باهم

    ممنون از شما
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام
    زیارت قبول بانو
    :)
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی