و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

با کلیک روی باتوون آبی کذایی  وارد دنیای اینوری میشم!

وکلی وقت واقعی رو هدر میدم شاید بی انصافی باشه بگم کلش هدره!

شک نکن بی انصافیه! تودنیای اینور کلی مطالب خوب خوندم که کلی افکار و مسیرمو تغییر داد!

خداروشکرسمت و سوی خوبی بود!

کلی هم آدمای جدید برام واقعی شدن که اونا هم تجربه های خوب و دوستان خوبتری برام شدن!

بگذریم که دنیای اینوری هم مثل دنیای اونوری (این قسمت برداشت آزاده و خواننده سمتیی که هست رو  خودش انتخاب میکنه ) کلی حرف و داستان داره واسه گفتن!

برای نوشتنش هم جون میخواد.

تازه فهمیدم اکثرا بی دقتن فقط صفحه ی اول وب رو نگاه میکنن و میرن

اصن نمیگن این کنار منارا یه صفحه ای باشه یه پیام کوتاهی یه نشونی ...

حالا خودم همه ی وبی رو که برم زیرو رو میکنم حتی تمام کامنتها رو میخونم

(الان شمایی که میگی توبیکاری؟! نخیر بیکارِ بیکار هم نیستم ،من میگم آدم هرکاری رودرست حسابی انجام بده بهتره ،تویی که وقت گذاشتی با این سرعت اینترنت صفحه باز کردی ،وب باز کردی خب قشنگ متن رو بخون دیگه! نظر بده چرا میای تبلیغ میکنی و میری؟ آی خوشم میاد ازاونایی که پیامای تبلیغاتی رو تایید نمیکنن!!

واسا زود قضاوت نکن،

بله خودم که تبلیغ میکنم خصوصی کامنت میذارم که بروز شده یا اول نظرمو میگم بعد تهش مینویسم بروز شده! حالا شاید یه باری خدایی نکرده تبلیغ شده باشه بدون رعایت این موارد ولی احتمالا ناخواسته بوده!)

میگی چه کاریه کنار منارا بنویسی خب رو صفحه بذار؟!

آخه هر حرفی رو نمیشه رو صفحه اول گذاشت نه اینکه بگی همه نخونن نه !از خودت خجالت میکشی

از کم طاقتیت؛ از اینکه شاید توی خواننده با شور و سرحالی اومدی وب باز کردی لازم نیست همون اول یهویی با یه پست خسته روبروشی که!کم کم بعد دوسه دور توی وب بالا و پایین کردن بخونی براخودت بهتره

درسته اینجا جاییه که از دلت و احوالاتت بنویسی اما همیشه میانه روی خوبه

خب باید دقت کنی همیشه غم و غصه ومشکلات رو اینجا نیاری و همه ی حرف دلتو رو اینجا ننویسی!

اما یوقت دیگه مجبور میشی!

انقدر هم بخدا گفتی دیگه روت نمیشه !میگی بذار یجوری یه همراه پیدا بشه و با یه ذکر یا یه حرف تورو دلداری بده

لااقل دلت خوش میشه !

اینجوری میشه که اون کنار منارا توی یه قسمتی بنام گاه فرست یچیزی مینویسی اما کسی نگاش نمیکنه!

و تو همچنان دلت سنگینه! دیگه کار بجایی میرسه که علنن میری میگی بابا بیاید این قسمت

میبنی نه! باز هم نمیشه !مجبور میشی پست بذاری!!

و ...

 



دریافت

نظرات (۸)

از معدود وبلاگایی بود که لذت بردم و چیز یاد گرفتم...
هزاران بار ممنون
و التماس دعا
منم مثل شما

اینقدر بدم میاد از کسایی که فقط میان تبلیغ وبشون رو میکنن و میرن!!!

من در عوضش هیچ وقت حتی نگاه هم به مطلبشون نمیندازم!

ینی حتی اینقدر وقت هم واسشون نمیذارم که صفحه وبشون را باز کنم.

ینی اصن تاییدشون نمیکنم!
(البته استثنا هم داره!! مثلا پست هایی که میدونم مفیدن رو تایید میکنم! مثلا پستش معرفی کتابه و اومده تبلیغ کرده. شاید خودم نخونمش ولی تایید میکنم)
پاسخ:
دقیقا!!


  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • خجسته باد میلاد بانوی قدسیه مطهره

    فاطمه معصومه علیهاالسلام

    که بارگاه نورانی‏اش محل دایمی نزول فرشتگان بر زمین

    و دروازه بهشت است.

    این میلاد خجسته و روز دختر را

    به تمام دختران پاک سرزمین آفتابی ام تبریک میگم.

    پاسخ:
    ممنون بانو


    :)

    اما خب با این قسمت از صحبت هات کاملا" موافقم 

    آخه هر حرفی رو نمیشه ...

     از اینکه شاید توی خواننده با شور و سرحالی اومدی وب باز کردی لازم نیست همون اول یهویی با یه پست خسته روبروشی که!کم کم بعد دوسه دور توی وب بالا و پایین کردن بخونی براخودت بهتره
    پاسخ:
    خوبه که موافقی
    حرف حقِ دیگه


    اما ولی تقصیر خودت هم هست 


    مثلا من تا قبل از این دو ماه به سربرگ ها سر میزدم مثلا"  حضرت باران 

    ولی دو ما اینجا رو ول نموده بودی :( 

    چیه نکنه فکر کردی یادم میره دو ماه نت رو به درس فروختی :) 


    پاسخ:
    :)


    آره واقعن اون دوماه کلی از وبم انداخت!!
    :)

    اشکال نداره اگه جوابش + باشه می ارزه نه؟
    دوباره درستش میکنم
    وای
    سلام خواهری 
    عجب دل پری داشتیا 
    شرمنده منم بی دقتم ندیده بودمش
    سر صبر میام میخونمشوان حق مطلبت ادا بشه
    پاسخ:
    سللام بروی ماهت

    دشمنت شرمنده

    اشکال نداره
    باشه هروقت خواستی بیا
    :)

    عجب دل پری ! 

    گاهی هم آدم نمی بینه واقعا" 

    مثل من که گاه فرست رو ندیدم وقتی هم دیدم فکر کردم مطالب گذشته است فکر نمیکردم پیام کوتاه باشه 

    در هر صورت معذرت آبجی جان 

    :) 


    پاسخ:
    نه خب 
    اشکال نداره الان مردم به وب خودشون هم سر نمیزنن

    :))


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی