و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

خیلی موضوعات به فکرم رسید برای این پست اما...
گاهی میای ابروشو درست کنی میزنی چشمشم درمیاری...
در مورد یه موضوع خیلی نوشتم 
ولی هرچی بیشتر مینویسم میبینم برداشت اشتباه ازش بیشتر میشه...
فعلا گذاشتم توی پیش نویس ها واسه تکمیل کردنش وقت لازمه...
توی وب ذره اصولا دیدم میزنه بزودی منتشر میشود...
حالا من:
بزودی منتشر میشود "اندر احوالات فضای مجازی"
*نشه حکایت این مسئولین که میان میگن بزودی ..
انوقت 4تا دولت 8 ساله هم میگذره اون زودشون ،زود نمیشه ...


اینم فعلا یه هدیه باصدای حامد زمانی به دوستان 
 :)





دریافت


نظرات (۵۱)

خدایا تا حالا هوامو خیلی داشتی...

از این به بعدم هوامو داشته باش...راضیم به رضای خودت...
پاسخ:
:)

آمیــن
سلام.
ممنون از حضورتون تو وبلاگم.
خوشحالم که همسنگرایی مثل شما دارم.....

با موضوع ... به روزم
پاسخ:
سلام 
:)

حتما سرمیزنم

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی

پاسخ:
بسیار عالی...


آره واقعا آدم دلش میگیره..!

سلام
استاد شما بودید ک مرا همچو تکه آهن گداخته ای در
حوضچه ای از آب سرد انداختید و حالت گرفتم ....
این خط -
اینم نشونه +
پاسخ:
سلام

ولی تا جایی که یادم میاد تو اصفهان از این هنرمندیا نداشتم
البته که هنرمندی نیست خلق یه ... (3نقطه)
سلام عزیزم
کاش یکی از فکرات این باشه که مدل وبتو جوری کنی بشه کپی پیست گذاشت ...فدای تو
پاسخ:
سلام بانو

میشه 
شما مرورگرتو عوض کن
:)
http://media3.afsaran.ir/siliVKxm.jpg
پاسخ:
Oo


سلام
قربان ..... تصدقتان شوند ملائک آسمانی
ب زودی ک میزنید دل ما را همینطور هوایی نگه میدارید !
میخواهید زجرمان دهید؟

پاسخ:
سلام
من شما رو کشف میکنم این خط اینم نشون....
اینم کلاه زر نشون...!!

منو زجر دادن؟؟

راستی من این حالتو برات انتخاب کردم :

http://www.smileygarden.de/smilie/Schleifchen-Girls/smilie_girl_101.gif


آخه گفتی شکلک کم آوردی :))
پاسخ:
:))

دستت درد نکنه بانو
الان خیلی چیزهای دیگه رو مطمئن هستم به شما میرسه رو بگم آیا ؟
مطممئنم هوا به شما میرسه
گرما به شما میرسه
سرما به شما میرسه
شب به شما میرسه
روز به شما میرسه
یه تیکه جا برای نشستن به شما میرسه
آب و غدا به شما میرسه
کلن خدا به شما میرسه
و البته به ما
فقط نمی دونم چرا ما یه کم به خدا نمی رسیم

پاسخ:
آهان
 پس تازه فهمیدم که علاوه بر مرگ اینها هم نصیبم میشه 

میرسیم کم کم....
سلام بر دوست عزیز
اول بگم آهنگ بسیار قشنگیه واقعا" ممنون

گاهی اگر دیر بهتون سر میزنم فک نکنید بی مهری میکنم
بدونید که باز دنبال حل یه مشکلم
یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون
اشکال نداره ان شالله سلامت  باشید و همیشه در راه خیر

:)
یا علی
سلام.
..
.
.
..
oO
قشنگ بود.
مرسی.
خدافظ
:)
رفتم تا 18 روز دیگ
پاسخ:
سلام بروی ماهت 
:)

والا ما اومدیم دو دقه خودتو ببینیم همش توآشپزخونه بودی :-D

تو که انقدر سرت شلوغ بود خیلی وقت بود نبودی..
:)

ان شالله سلامت و موفق و شاد باشید
قلبتون پراز خدا 


سلام

ما همچین آدمای خُل و چِلی هستیم :)))
پاسخ:
سلام آبجی خانم

خوبه دیگه همین خل و چلیا خوبه

:)
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥



  • زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت !!! زندگی انشایی است که تنها باید خود بنگاریم؛ باشد که موضوع انشای زندگیت "خدا"، مقدمه اش "عشق او"، و انتهایش "نگاه او" باشد..

     
    پاسخ:
    به به 
    ممنون خواهری

    آمیـن
    :)
    سلام.
    ما بسیار مشتاق خواندنش هستیم...
    شما بنویسید،
    بعد از آن هم شبهات را رفع می کنیم
    و شفاف سازی می کنیم که اشتباه برداشت نشه...!!

    یا حق.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون 
    :)

    یا حق 

    ..یادش گرامی...
    دعوتید...
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    بله 
    ممنون 
    سلام
    نه عزیز جان و دل :)
    معتکف نبودم ...
    اما خادم معتکفین بودم :)

    پاسخ:
    سلام خانم
    به به اون که سعادتیه..!!

    قبول باشه
    :)
    dadst toon dard nakoneh
    el.....2a
    پاسخ:
    khahesh :)

    mohtaje 2a
    سلام بسیار عالی مث همیشه.. ...   مانا باشید..../گل
    پاسخ:
    :)

    ممنون از حضورت بانو
    سلام
    بابت آهنگ ممنون
    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام
    :)

    ممنون از حضورتون
    خدایا !

    اگر از جلال تو غافل بمانیم،جمال خیره کننده ات،مجالی تَخطّی نمی دهد و اگر خوف تو را هم به نسیان بسپاریم،شرمساری نعمات بیکرانت،دست و دل را در انجام گناه می لرزاند.

    به عنایت نظری کن که من دلشده را / نرود بی مدد لطف تو کاری از پیش
    پاسخ:
    خدایا..!!

    :)


     میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟
    گفت هر چقدردوست داری نوکم بزن اما تنهام نزار...
    پاسخ:
    آخی بیچاره مترسک!!!
    آهنگ زیبا یی گذاشتید ممنونم /همه خانوادگی داریم گوش میدیم /التماس دعا
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    به به خانوادگی خیلی خوبه 
    ان شالله همیشه درکنار خانواده شاد و سعادتمند باشید
    :)
    سلام خب میمونیم ببینیم که چی میشه حتما باید پست قابل توجهر باشه/
    پاسخ:
    شک نکنید...

    :)

    ممنون از حضورتون
    پس به زودی در این مکان یک عدد پست نصب خواهد شد !
    :)
    ممنون برای آهنگ قشنگی که گذاشتی
    پاسخ:
    بله ان شالله
    :)

    خواهش میشه 
    گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد
    و نـــــــــــه خنــــــــده
    نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می کنــــــــد
    و نـــــــه سکــــــــوت

    آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس

    رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی

    خدایــــــا

    تنهـــــا تــــو را دارم ...

    تنهـــــــایم مگـــــــذار....
    پاسخ:
    خـــــــــــدایی که در همین نزدیکیاست.......

    سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    :)
    سلاااااااام
    الان بلند بلند فکر کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا پست بود گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام آبجی خانم 
    :)

    ههههه
    آره خب بلند بلند ....
    وا مردم میان یه تصویر میذارن میشه پست حالا من این همه هم نوشتم موسیقی گذاشتم 
    پست دیگه :)

     

    سرکارگذاشتن شبکه سلفی:

    یک ایرانی، هوشمندانه پاسخ توهین های شبکه سلفی را می دهد.

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9589

     

    نماهنگ زیبای : فلسطین ازاد خواهد شد ...

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=1529
  • در راه مانده...
  • تحــول عظیــم در راه است!   :)

    منتظریــــم ....
    پاسخ:
    بعله ..!!

    :)


  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • ای کسانی که ایمان آورده اید!
    اموال و فرزندانتان شما را از یاد خدا غافل نکند و کسانی که چنین کنند زیانکارانند. منافقون آیه 9

    ************************

    آپم ومنتظر حضور گرمتان[گل]
    پاسخ:
    زیانکارند...
    ممنون بانو انتخاب خوبی بود

    حتما میام 
    :)
    سلام آبجی خانوم گل
    :)
    منتظر میمانیم

    و اینکه
    دلم بدجور برات تنگ شده
    :)
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت
    :)
    و اینکه 
    من بیشتر....
  • خـــــادم الرضــــا
  • سلام خواهری

    مشتاق دیدار ... منتظریم
    پاسخ:
    سلام
    :)
    حتما میام 

    نه دیگه مشکل همین جاست 

    دوست ندارم عادت کنم به این بی مسئولیتی ها 


    چون عادت کردیم وضعمون این شده 

    قبول داری ؟ 



    پاسخ:
    بله خب ...
    سلام خواهرم :)

    انشالله به زودی منتشر شه :دی

    + نوای وب (حامد زمانی) هم عالیه ... ممنونم :*

    + هستم بانو ... منتها مشغول درسا هستم ، وقت نمیکنم درست و حسابی سر بزنم و پست بذارم :(
    درگیر اعتکاف هم بودم :)

    پاسخ:
    سلام بروی ماهت...!!!

    ان شالله

    :)

    قبول باشه پس شما هم معتکف بودی..
    دعامون ک  کردی..!
    :)
    این نظر به زودی منتشر می شود ...
    از مسئولین گذشته حال آینده به خاطر جا انداختن مفهوم  زودکاری در بین جوانان کشور تشکر می کنم
    پاسخ:
    :)

    اوناهم از  شما تشکر میکنن
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    بـــــــــــــــــــــــــــه زودی امام زمانم میاد . . . .

    ایشالا که موضوع بزودی شما واقعا بزودی زود منتشر بشه . . . 

    :))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    سلام

    امام زمان ..!!

    ان شالله
    (:
    پاسخ:
    :)


    منم پس به زودی واسه این پست نظر می‌ذارم :)

    انشاءالله
    پاسخ:
    دست شما هم دردنکنه

    :)
    ان شالله
  • چشم چشم دو ابرو
  • منم پس به زودی واسه این پست کامنت می‌ذارم ...
    پاسخ:
    دست شما دردنکنه
    :)
    سلام ،

    ئه ؛ باشه ...

    پس برم ...

    به زودی بر می گردم ... :)

    ان شاءالله ... 
    پاسخ:
    سلام
    :)))

    ایده جالبی بودا 
    ب قول فاطمه نگارم :)

    باشه برگرد
    منتظرم
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • کلام امیر علیه السلام:

    دعــا ســپــر مومن است؛

    هنگامیکه دق الباب و در زدن زیاد شود...درب برایت گشوده خواهد شد....
    پاسخ:
    ممنون بابت حدیث
    زیبا بود...
    کلا اینطوری کلاس کار بیشتر میشه :دی
    به زودی منتظر هستیم ...
    آپم با یک سخن تصویری
    پاسخ:
    عه پس الان باکلاس شدیم..
    :)

    به زوری :)

    درود
    عکس با آهنگ هماهنگی داره ممنون...
    پاسخ:
    درود بر شما 
    :)


    سلام خواهری...
    رفتی حاجی حاجی مکه...
    خیلی خوشحال شدم که اعتکاف بودی ومیدونم برای منم دعاکردی...
    بزودی...
    منتظریم...به زودی یه دنیا خبرخوش بنویسی .
    عاقبتت بخیر خواهری.
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    بخدا یدفعه شد وگرنه بهت میگفتم

    خبر خوش ک...
    یجورایی تلنگره البته واسه خودم :)

    عاقبتت بخیر
    آمیــن
    ۱۰۰%+++++
    انشالله بتونیم این حال رو تا آخر عمر و اعتکاف سال بعد حفظ کنیم...
    پاسخ:
    :)

    ان شالله 
    مهم حفظ این حس و حال
     از دست این داداش ذره.....:)
     به قول خودتون آهنگ ++++داشت
     یاعلی
    پاسخ:
    :)

    ممنون

    یا علی

    تصویر زیباست :) 

    آهنگ هم :) 


    نگفته بودی دوره آرایشگری رو هم گذروندی ؟؟ :)))) 

    شوخی میکنم آبجی 



    آخ آخ از این بی مسئولیتی های مسئولین نگو که حالم بد میشه! 


    پاسخ:
    :)

    :)

    هههههه 
    یواشکی بگم گذروندم :)

    دیگه باید عادت کرده باشی
    خیره انشاء الله
    این روزها احوالات خیلیا یه طور دیگست

    منتظر انتشاریم مثل مسئولین نباشید
    پاسخ:
    بله ان شالله خیره...
    یکم طریقه ی تلنگری داره

    :)
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • منتظرهستیم هروقت به روزشدخبرمون کن.اون عکس روگذاشتم تنلگری باشه واسه خودم کم ناشکری کنم
    پاسخ:
    ان شالله خبر میدم

    آره واقعا...واسه منم نیازه !!
    سلام بانو
    منتظر می مونیم اما واقعا نشه مثل وعده ی سر خرمنی مسئولین :)))
    پاسخ:
    سلام :)

    نه انشالله منتشر میشه
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ان شاالله که خیر است
    پاسخ:
    ان شالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی