و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


:)

کاردانیم که تموم شد مثل بقیه کنکور دادم  اما بجز منو یکی از دوستام باقی گروهمون توی دانشگاه خودمون قبول شدن ماهم قبول شدیم اما یجای دیگه خب دانشگاهمون رو خیلی دوستداشتیم از همه لحاظ ،دوستداشتیم اونجا باشیم؛ به هرحال نرفتیم...ترم مهر ثبت نام نکردیم به امید اینکه توی تکمیل ظرفیت دانشگاه خودمون قبول میشیم ...

امروز جواب تکمیل ظرفیت اومد و قبول نشدیم یعنی اون یکی دوستم(یکی از استادامون به ما میگفت شما عین جاسوئیچی به هم وصلید؟؟) با تطبیق واحداش میتونه ادامه بده آخه سراسری شرکت کرده بود ولی من نه... واینجور که بوش میاد باید منتظر مرداد بشم...

این وب هم واسه ی یه جشنواره ی بین دانشگاهی بود منم گفتم حالا که قبول نشدم دیگه لزومی نداره که اینجا باشم حرصم گرفته بود یه ترم الافی...اگه اونجایی که قبول شده بودم میرفتم الان انتقالی میگرفتم و میومدم اینجا اما خب....بگذریم که یاد حماقتهای خودم میافتم اشکم در میاد خاطرات اون موقع ها اذیتم میکنه و هی اشکم رو درمیاره...

وقتی یادم میافته که قبول نشدم و نمیتونم برم دانشگاه دلم میگره ولی باز چشمم میخوره به هدرم و ته دلم قرص میشه که یکی هست،هوامو داره و حکمتش حتما چیز دیگه ای...

خیلی از تصمیمای خوب زندگیم با یه حرکت یا یه جمله بوده که همیشه واسه ی بانیش دعا میکنم... امروز هم حرفهای دوستام بدلم نشستن، واسه خدا کار کن نه واسه جشنواره ... واسه ام همین کافیه که یکی مطالب وبم رو بخونه و حتی شده واسه یه لحظه به خودش،خداش و کاراش فکر کنه شاید یه تلنگر شد....


القصه خواستم یادآوری کنم به خودم که "گرببندد زحکمت دری ، زرحمت گشاید دردیگری"

خدایا حالا خودت یکاری کن...


نظرات (۳۵)

بله
پاسخ:
سلام خوش آمدید

:)
عجب ...
من اصلا نفهمیدم شما وبلاگ خوبتون رو بستین
چه خوب که هنوزم هستین :)
پاسخ:
:)
بستم بازش کردم یه پست جدید گذاشتم :))

ممنون از حضورت
  • فقط خدا وتنهایی ام رادوست دارم
  • من هم این روزفرخنده روتبریک میگم
    پاسخ:
    ممنون
    :)
    می گم بانو چرا این پسته اینجوریه

    می یای ادامه مطلب متنه تغییر می کنه...؟؟؟

    آهان حالا گرفتم...:))))))

    حسابی قاطی کردیم اساسی :)))) شرمنده
    پاسخ:
    ههههههههههه

    :)
    آره ادامه ی مطلب متفاوته 
    دشمنت شرمنده آبجی ..
    همین پیگیریت کافیه
    آخی عزیزمی مریم

    اشکمو در آوردی دختر....

    مگه می شه پستای به این قشنگی رو نخوند... تو همه زمینه ها متن می ذاری
    اونایی که از وبلاگت خوششون نمی یاد مشکل خودشونه مشکل تو که نی دختر....

    سمانه هنوز دوست داره
    شرمنده اگر کمرگ شدم ...
    دختر اینو بدون کمرنگیمون از بی توجهیمون نیست وب گردیم خیلی خیلی کم شده...

    البته ای بعضی وبلاگا استثنان وبلاگ شمام جزءشونه سر می زنیم :D

    نبینم حذف کنیا دختر

    پاسخ:
    سلام خواهر مهربونم 

    میدونم سرت شلوغه و لی باز سرمیزنی و منو شرمنده میکنی

    نه فعلا هستم تا ببینم خدا چی میخواد...

    :))
  • فانوس جزیره ...
  • روش کلیک راست کنید سیو لینک از را بزنید 
    پاسخ:
    ممنون درست شد

  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    ایشاالله که خیرتی درش بوده است و یه چیز خیر دیگه جلوی روی شما باز میشه ...
    بهتون توصیه میکنم که یه صوت توی یکی از پست های قبلی ام گذاشته که زمانی که مردد بودم و تصمیم گرفتم که بمانم این صوت خیلی بهم کمک کرد که اگه وقت داشتید گوش بدید یکی از حاج حسین یکتاست که خیلی خوبه و دیگری از آقای رحیم پور اذغدی است ...
    کارتان خدایی ..
    پاسخ:
    سلام 
    انشالله که همینطوره
    ممنون از لطفتون 

    :)
    سلام....ایام ولادت حضرتش برشما مبارک....

    1*امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند:
    «ما مِنْ بَلِیَّة إِلاّ وَ لِلّهِ فیها نِعْمَةٌ تُحیطُ بِها.»:
    هیچ بلایى نیست، مگر این که در آن از طرف خدا نعمتى است.
    *************
    2*«حُبُّ الاَْبْرارِ لِلاَْبْرارِ ثَوابٌ لِلاَْبْرارِ، وَ حُبُّ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ فَضیلَةٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ زَیْنٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الاَْبْرارِ لِلْفُجّارِ خِزْىٌ عَلَى الْفُجّارِ.»:
    دوستى نیکان به نیکان، ثوابست براى نیکان. و دوستى بدان به نیکان، فضیلت است براى نیکان. و دشمنى بدان با نیکان، زینت است براى نیکان. و دشمنى نیکان با بدان، رسوایى است براى بدان.

    پاسخ:
    سلام خوش آمدید

    ممنون بابت حدیثهای 

    :)
  • یک خبرنگار
  • " خدا گر ز حکمت ببندد دری / گشاید ز رحمت در دیگری "

    گفتن نداره اما بارها به منم ثابت شده این شعر ...

    +

    یا علی مدد 


    پاسخ:
    دقیقا همینظوره....

    ممنون از لطف شما

    یاعلی
    :)
  • یک خبرنگار
  • " تو را مظلوم به‌‌ خاطر سپرده‌ام ...

    از وقتی پسوند نامت عسکری بوده است "...

    میلاد مبارک باد ...

    +

    سلام 

    و سپاس از حضورتون ... :)

    پاسخ:
    سلام خوش آمدید
    :)

    برشماهم مبارک
    :)
  • سجاد مؤذنی
  • به نظر شما علامه مصباح یزدی بی سواده؟؟؟
    ...
    این کلیپ را دانلود نکنی از دستت رفته !...
    دانلود در
    http://sajjad-m.blog.ir/
    ...
    عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟زهی حماقت!
    پاسخ:
    چی بگم..

    حتما سرمیزنم
    سلام ممنونم واقعا که تلنگر شده انشاء الله
    پاسخ:
    انشالله
    ممنون از حضورتون

    :)
    سلام میلاد برشما هم مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنون
    :)
    منم به شما تبریک میگم این عید رو
     الآن وقت کردم ادامه مطلبو بخونم کجا قبول شده بودی مگه که نرفتی؟؟؟
    آخه آدم به خاطر یه فرض احتمالی یه فرصت 100% رو از دست می ده؟؟

    حالا مرداد ماه دوباره دانشگاهتون دانشجو جدید جذب می کنه؟؟



    راستی خوشحال شدم وبتو هم چنان آپ میکنی
    پاسخ:
    ممنون
    ...

    انشالله هرچی خدابخواد...

    :)
  • محمد کیوان
  • سلام بزرگوار

    این عید فرخنده بر شما هم مبارک

    پاسخ:
    ممنون
    :)
  • باران نم نم...
  • سلام

    خوبه که موندید...خوبه که با نیت خدایی موندید...

    انشاالله که بهترینها براتون تقدیر شده!!!

    حالا که موندید من هم با اجازتون لینکتون کنم...

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    ممنون

    توکل برخدا 

    ممنون شماهم لینک شدید

    :)

    سلام مریم عزیز..

     

    وقتی این وبو راه انداختی با خودم فکر میکردم حتما دلنامه رو هم داری .. ولی وقتی اون مظلوم واقع شد ..این وب برام اون جذابیت رو نداشت . ولی حالا که داری میبندیش ناراحتم

    اگرچه گویا پشیمون شدی و این خوبه که با وبت انس گرفتی و دیگه برات جنبه تعهد اموزشی نیست .. ولی مریم من همچنان تو رو با دلنامه شناختم ..با همون موسیقی کوتاهی که عاشقش بودم دلم میخوام اون وب جون بگیره .اون تشعشعات درونی تو بود ..اون دلنامه تو بود والبته دلنامه من ..اگه هم توجه کنی جند روز پیش لینکامو مرتب کردم واولین لینک دلنامه ست..

    پاسخ:
    الهی فدای مهربونی تو بشم من بانوی عزیز

    :)

    مطمئن باش جون میدم بهش
    :)

    ممنون از لطف تو
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • سلام دوست خوبم
    امیدوارم روز خوبی داشته باشی
    ممنونم که سر زدی
    دوستانی مثل شما غنیمتند حتی در همین فضای مجازی.........ممنونم
    پاسخ:
    سلام بانوی عزیز...
    :)

    ممنون از لطف شما

    سلام 


    و واقعا خدایی که در این نزدیکی است

    پاسخ:
    ...

    :)
    ای دل غافل
    این بچه های فنی قبرستون خیلی ضعیف عمل می کنن
    وگرنه همون دقیقه های اول باید می بردنتون اونجا دیگه نتونید پاشید :)
    چه رونقی می گرفت با وجود شما :)
    بودجه هم کم آوردیم تو خرج چایی کارمندا موندیم میشد یه مجلس خوب گرفت دم درشم کلی شمع  وگلاب فروخت
    از دستمون در رفتی شانس آوردی ، خدا دوست داشته یه فرصت دیگه بهت داده ازش استفاده کن
    پاسخ:
    همون بهتر که ضعیف عمل میکنن
    :)

    میخوام رونق نگیره من از قسمت قبرستون وب شما میترسم..
    :)

    اوهوم خدا خیلی هوامو داره...
    دعا میکنم قدردونش باشم

    :)
    ظاهرا به پست غروبتون نرسیدیم ولی در کل اصلا کار خوبی نیست وبلاگهای خوب تعطیل میکنن میرن !
    ان شاءالله که خدا همراهتون
    پاسخ:
    سلام
    الان هم که رسیدید لطف کردید...

    انشالله باتوکل بیشتری ادامه میدم 

    ببین این دوستان خوبی که داری مثه من خودش یه نعمته..قدرشون رو بدون...:)

    دگه از رفتن حرف نزن باشه؟
    پاسخ:
    قدرشما رو که میدونیم
    :)


    سلام خیلی خوشحالم اومدی خیلی
    پاسخ:
    کامل که نرفته بودم میخواستم برم...

    اما حکمت خدا و خواست خدا قویتره 
    یکی ازجمعه ها جان خواهد آمد 
     به درد عشق درمان خواهد آمد

    غبار از خانه های دل بگیرید 
    که بر این خانه مهمان خواهد آمد 

    (اللهم عجل لولیک الفرج)


    سلام. 
    طبق قرار برای جمعه این هفته 500 صلوات به نام شما ثبت شد

    ایام به کام [گل]

    این پستتون رو کامل خوندم و خوشحالم که تصمیم به بازگشت و ادامه این راه ارزشمندتونو گرفتین.

    سزای این کارهای خیر در کارنامه اعمال ثبت و برای سفر آخرت ره توشه خواهد شد .

    انشاالله که تو زندگی و درس و کار موفق و سربلند باشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون اجرتون با صاحب الزمان....

    :)
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
    پاسخ:
    سلام
    حتما سرمیزنم
    :)
  • زندگی زیبا
  • سلام
    به ماهم سربزنید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام خوش آمدید

    سرمیزنم
    :)

    سلام

    این مسائل که چیزی نیست ، تو زندگی اتفاقاتی میفته که اصلا قابل جبران نیست .

    شما راحت میتونید مجددا شرکت کنید و قبول بشید فکر کنم فعلا اول راه هستید .

    بخاطر جشنواره و غیره نباید رفت ، برای رفتن باید دلیل شرعی داشت . شما هم خوب مینویسیئ و هم مطالبی و بیان میکنید که همه مجبور میشند درست بخونند و نظر بدند و گرنه ، نظر خوبی نمیتونند بدند .

    من معمولا اگر فرصت نداته باشم نظر شما رو در وبم تائید نمیکنم تا یادم نره باید پست شما رو بخونم و

    به هر حال موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    بله هنوز اول راهه و برای یاد گرفتن هیچوقت دیر نیست....
    از این حرصم میگیره که یه ترم الکلی موندم خونه و وقتمو هدر دادم..
    اما به هرحال این نیز بگذرد....

    شما لطف دارید
    :)

    ممنون از لطفتون...
  • معطر بهشتی
  • خدایا
    مواظبم باش...
    من بی هوا کنار تــــو راه می روم
    پاسخ:
    عالی بود...

    :)
    یک دقیقه با حکیم 90 درجه

    صفا کردید امشب از دعای خیر فراموشم نکنید.
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا

    خوش بحال خودتون و وبتون که شبهای جمعه یاد ارباب هستید

  • یک سبد سیب

  • :)
    پاسخ:
    :)
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • درست میشه ایشالا . . . 

    هـــــو الحبیبـــــ. . . . /

    :((((((((((((
    پاسخ:
    :)

    ممنون
  • محدثه انصاری
  • سلام

    سختی برای همه هست ممکن الان از این بابت ناراحت باشی اما خدا یه جایی بهترشو بهت میده

    به قل خودش:ان مع العسر یسری

    پس آروم باش که کنارته

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    خیلی از جمله ات خوشم اومد....
    یه جایی بهترشو ....

    :)
    ألثقة بالله ثمن لکل غال و سلم الی کل عال.
    اعتماد به خداوند بهای هر چیز گرانبها و نردبان هر امر بلند مرتبه‏ای است. 

    مسند الامام الجواد ، ص 244

    خوشحالم که هستی . یاد بگیر مِن بعد زود تصمیم نگیری :)


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    سلام ابجی گلم
    :)

    اوهوم از این به یعد...


    خدارو شکر که برگشتید امیدوارم محکم تر از قبل با توصیه های قرآنی تون فیض بدید.یاعلی
    پاسخ:
    انشالله توکل برخدا

    :)
  • احسن الحدیث
  • الان آرومم...
    اما یادِ یسزی مسائل میافتم میخوام خودمو خفه کنم...
    ولی بازم همراهی خانواده آرومم میکنه ...
    توکلم به خودشه

    :)
    پاسخ:
    :(

    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">