و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...



یک اربعین برای تو حیران شدم حسین

مانند گیسوی تو پریشان شدم حسین

 

با چند قطره اشک دل من سبک نشد

ابری شدم به پای تو باران شدم حسین

 

زلفی اگر که ماند برای تو پیر شد

در اول بهار زمستان شدم حسین

 

کوفه به کوفه کوچه به کوچه گذر گذر

قاری شدی مفسر قرآن شدم حسین

 

دیدی چگونه آخر عمری دلم شکست

دیدی چگونه پاره گریبان شدم حسین

 

تو رفتی و کنار خودم گریه می کنم

دارم سر مزار خودم گریه می کنم

 

ای سایه بلند سرم ای برادرم!

آیینه ی ترک ترک در برابرم

 

بالم شکسته است و پرم پر نمی زند

اما هنوز مثل همیشه کبوترم

 

من قول داده ام که بگیرم سر تو را

از دست نیزه ها و برایت بیاورم

 

حالا سری برای تو آورده ام ولی

خاکستری و خاکی و ای خاک بر سرم!

 

بگذار اول سخن و شکوه ام تو را

ای ماه زینب از نگرانی درآورم

 

هر چند کوچه کوچه تماشا شدم ولی

راحت بخواب دست نخورده است معجرم

 

تو رفتی و کنار خودم گریه می کنم

دارم سر مزار خودم گریه می کنم

 

هم پیرهن که ماند برایم بدن نداشت

هم که تن تو روی زمین پیرهن نداشت

 

ای بی کفن برادرم ای بوریا نشین!

این چادرم لیاقت خلعت شدن نداشت؟

 

آن گونه ای که من وسط خیمه سوختم

پروانه هم دل و جگر سوختن نداشت

 

گل های باغت از همه رنگی گرفته اند

یعنی کسی نبود که دست بزن نداشت

 

مردی نبود اگر یل ام البنین که بود

هرگز کسی نگاه جسارت به من نداشت

 

تو رفتی و کنار خودم گریه می کنم

دارم سر مزار خودم گریه می کنم

 

هر چند در مسیر سرت ازدحام بود

اما درست مثل همیشه امام بود

 

بی تو سوار ناقه ی عریان شدم حسین!

من که به روی چشم علمدار جام بود

 

یادم نمی رود سر بالا نشین تو

بازیچه ی نگاه اهالی شام بود

 

در حرف های مرد و زن پشت بام ها

چیزی اگر نبود فقط احترام بود

 

با دست سنگ صورت تو خط خطی شده

از بس که آفتاب تو نزدیک بام شد

 

تو رفتی کنار خودم گریه می کنم

دارم سر مزار خودم گریه می کنم

 

دستی که چوب زد لب قرآنی تو را

زیر سوال برد مسلمانی تو را

 

بالای تخت رفتی و دستم نمی رسید

تا که رفو کنم سر پیشانی تو را

 

می خواستند پیش همه کوچکت کنند

اما خدات خواست سلیمانی تو را

 

ای کاش ما برادر و خواهر نمی شدیم

حیران نبودم این همه حیرانی تو را

 

این سر، شکسته هست ولی سرشکسته نیست

یعنی کسی ندید پشیمانی تو را

 

تو رفتی و کنار خودم گریه می کنم

دارم سر مزار خودم گریه می کنم 


"علی اکبر لطیفیان"

 

نظرات (۵۰)

ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی
پاسخ:
خواهش میکنم
:)
برای من
دوست داشتن
آخرین دلیل دانایی است
اما هوا همیشه آفتابی نیست

عشق همیشه علامت رستگاری نیست

... و من گاهی اوقات مجبورم
به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم
چقدر خیالش آسوده است
چقدر تحمل سکوتش طولانی ست
چقدر ...

سید علی صالحی

پاسخ:
بسیار زیبا ممنون از اینتخابتون بانو

:)
  • محمد کیوان
  • هــوالـنــــور

    وَلَقَدْ هَمَّتْ بِهِ وَهَمَّ بِهَا لَوْلا أَن رَّأَى بُرْهَانَ رَبِّهِ (یوسف/24)

    چون خدا را با بنده عنایت بود،پیروزی بنده را چه نهایت بود،چون خداوند بنده را در حمایت خود دارد دشمن بر وی کی ظفر یابد؟

    پیروز بنده ای که خداوند پیوسته به دل او نظر دارد و او را هرگز فرا مخالفت نگذارد.


    مصطفی (ص) گفت:

    خداوند فرموده چون بدانم که غالب اشتغالِ بنده من به من است خواهش (شهوت) او را در سوال از من و مناجات با من قرار می دهم،وچون بخواهد از یاد من غافل شود،میان او با خودم حائل می شوم که بی بهره نشود!


    امام جعفر صادق(ع) فرمود:

    برهانِ حق جمالِ نبوت و نورِ علم و حکمت بود که خداوند در دل یوسف نهاد و فرمود : آتَیْنَاهُ حُکْمًا وَعِلْمًا تا به نور ضیاء آن ، راه راست و حق بدید و از نا پسند بازگشت و به پسند حق رسید، یعنی نه خود رسید که رسانیدند! نه خود دید که نمودند

     

    *خواجه عبدالله انصاری*

    پاسخ:
    بسیااااااااااااااااااار سپاسگذارم

    زیبا بود...

    امروز خدا را شکر کن و به ثروت خود

    بیندیش،

    خانواده تو ارزشمند است،

    وقتت طلاست و 

    سلامتی ات نعمت

    پاسخ:
    سلام انشالله کخ قدر بدونیم

    ممنون از حضورت
  • دلتنگی ابرها ...
  • خواهران شهید
    پاسخ:
    دست شما دردنکنه 


  • صادق صداقت
  • سلام
    زیبا بود 
    خیلی
    .
    .
    .
    یاحسین
    پاسخ:
    سلام

    :)

    التماس دعا
    سلام گلم نظراتونو خوندم 

    اربعین هم به شما تسلیت عرض می کنم 

    خوبید شما 
    بوسسسسسسسسسسسسسسسس

    پاسخ:
    قربون مهربونیت بانو 
    :)

    ممنون 

    می گویم اما درد دل سر بسته تر بهتر/بغض گلوی مردها نشکسته تر بهتر وقتی که چای چشم پر رنگ تو دم باشد/مردی که پیشت می نشیند خسته تر بهتر در مکتب چشمت گرفتم کاردانی را/ابروی تو هر قدر ناپیوسته تر بهتر سخت است فتح کشوری که متحد باشد/موهای تو آشفته و صد دسته تر بهتر از دور می آیی و شعرم بند می آید/موی تو وا باشد زبانم بسته تر بهتر از : حسین زحمتکش

    باعرض ادب و احترام من چندروزی بخاطراربعین برای خدمت به زائرین درداخل و خارج کشور(کربلا)آماده باش بودیم نتونستم کمنت بدم .

    پاسخ:
    سلام
    زیبا بود

    خوش بسعادتتون :(

    پس التماس دعا

    انتخاب شعر عالی

    جناب لطیفیان واقعن این دنیای شعر رو  متحول کردن

    پاسخ:
    سلام 

    بله اشعارشون واقعا زیباست

    ممنون از حضورتون
  • دلتنگی ابرها ...
  • سلام
    بانو جان رفتید تو لیست دوستان با افتخار
    متشکرم از لطفت
    پاسخ:
    لطف کردید 

    :)
  • یک خامنه ایسم ...
  • شلام...بسیار زیبا بوووووووود........
    به روزم با اصلا چرا عمار؟؟؟
    خوشحال میشم تشریف بیارید...
    پاسخ:
    سلام بله حتما سر میزنم

    :)
    سلام دوست خوبم.... امیدوارم حالت خوب باشه.. عزادارها قبول والتماس دعا....
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بانو :)

    محتاجیم به دعا
    السلام علی قلب زینب الصبور
    پاسخ:
    یا زینب...


    سلام

    همون شیرینی فضای مجازیه
    البته بیشتر بلاگفا
    چون دو روزه قطع و وصل میشه
    پاسخ:
    سلام

    بلاگفا ک حرص منو درآور منم فراروبر قرار ترجیح دادم

    :)


    گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی

     با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

     

    گفتمش چون می کشی تصویر مردان خدا

     تک درختی در بیابان یکه و تنها کشید

     

    گفتمش نامردمان این زمان را نقش کن

    عکس یک خنجرزپشت سر پی مولا کشید

     

    گفتمش راهی بکش کان ره رساند مقصدم

     راه عشق و عاشقی و مستی ونجوا کشید

     

    گفتمش تصویری از لیلی ومجنون رابکش

    عکس حیدر(ع) در کنار حضرت زهرا(س)کشید

     

    گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن

     در بیابان بلا، تصویر یک سقا کشید

     

    گفتمش از غربت ومظلومی ومحنت بکش

    فکر کرد و چهار قبر خاکی از طه کشید

     

    گفتمش سختی ودرد وآه گشته حاصلم

    گریه کردآهی کشید وزینب کبری(س) کشید

     

    گفتمش درد دلم را با که گویم ای رفیق

     عکس مهدی(عج) راکشید و به چه بس زیبا کشید

     

    گفتمش ترسیم کن تصویری از روی حسین(ع)

     گفت این یک را بباید خالق یکتا کشید

    پاسخ:
    زیبا بود ممنون

    ...
    خدا نکنه دلگیر باشی بیا سوتی یکشنبه رو بخون ببین من چی باید بکشم:)))))
    ازخدایی که این نزدیکی هاست  برایت شادی را خواستارم
    پاسخ:
    قربون محبتت بانو :)

    نه دیگه خداروشکر باز شد :)
    مریم جون چرا ...:(
    پاسخ:
    سلام بانو

    این:(  چرا؟؟؟

    همینجوری .....
    حالا اگه نمینوشتی که از کجا ما میخوندیمش؟!
    مرسی دوست من
    پاسخ:
    قابلی نداشت بانو
    :)
  • ... باکارا
  • خیلی به دلم نشست ... ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    التماس دعا
    زمانه ی عجیبی است!
       برخی مردمان امام گذشته راعاشقند، نه امام حاضر را!
       میدانی چرا؟!
       امام ِگذشته را هرگونه بخواهند تفسیرمی کنند،
       اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند.
       وکوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند ...

    التماس دعا[گل]
    پاسخ:
    دقیقا همینظوره....

    ممنون

    التماس دعا
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب «زن را بزن!» بروز هستم . در این مطلب تفسیری نوین و معقول از مسئله «زدن زنان» (نساء34) سخن گفته ایم .

    + رو نمایی از دو کتاب نوشته طلبه امروزی : 1. اخبار کافی(جلد اوّل) 2. سیر اندیشه(جلد دوازدهم)

    در کتاب «سیر اندیشه» درباره مسائلی چون : حجاب،روابط اجتماعی طلبه ها،نشوز،حقوق زنان،وفات یا شهادت فاطمه زهرا(س) سخن گفتیم ... خواندن این کتاب را توصیه می کنیم .

    پاسخ:
    سلام

    زن را بزن؟؟
    اصلا اسمش بحث برانگیزه ؟؟؟

    بله  میام

     چهل روز گذشت

    چهل روز از اسیری خواهر

    و اینکه بعد چهل روز خواهری برمیگردد 


    در سرمزار برادر

    خواهر از جدایها میگوید

    ازچهل روز پر از درد و اندوه


     برای خواهری که عاشق برادر بود

    چهل روز جدایی از برادر

    لحظه های سخت اسارت

     

    پر کشیدن امانت برادر در خرابه شام

    سرهای روی نیزه


    مردم شام

    کاخ یزید

    سربریده در تشت


    از روزهای سخت بعد عاشورا

    از روزهای بدون عباس

    از مریضی سجاد


    و اینکه زینب به کربلا بازگشت

    پاسخ:
    بسیار زیبا

    ممنون
    :(

    التماس دعا

    :)

    سلام بر شما
    شعرتون خیلی زیبا بود
    امیدوارم به ندایش لبیک بگوییم
    پاسخ:
    سلام
    ب قولی دست شاعرش درد نکنه

    انشالله

    التماس دعا
  • یک سبد سیب
  • تو رفتی و کنار خودم گریه می کنم

    دارم سر مزار خودم گریه می کنم...


    خیلی قشنگه 

    :'(

    پاسخ:
    آره عزیزم

    دعام کن....
  • محمد کیوان
  • هــوالـسیــد

     

    بازار غریبی است بازار کربلا،

    که خریداران خریده می شوند...

     

    در کربلا آن گاه که هر آن چه بودت دادی،

    خریده شده ای...

     

    در کربلا،نه به آن چه داده ای،

    به آنچه نداده ای می نگرند...

     

    «علی اکبر بقایی»

    پاسخ:
    زیبا بود ممنون

    التماس دعا
  • علیرضا رضایی
  • اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
    پاسخ:
    آمین...

    به یاد کربلا دل ها غمین است

    دلا خون گریه کن چون اربعین است.....

    پاسخ:
    التماس دعا...
  • قلم جوان
  • سلام به دل منم نشست ، چشام نشتی داره الان 

    پاسخ:
    :(

    :)
  • نمی از یم
  • چه زیبا...
    پاسخ:
    ...
    وقتی خوندم به دلم نشست و تصمیم گرفتم اینجا بذارمش....
    سلام . پیشاپیش اربعین حسینی را به شما وتمام عاشقان ولایت تسلیت عرض میکنم ..../التماس دعا برای ظهور اقامون.../         
    پاسخ:
    سلام
    برشما هم تسلیت..و ماهم التماس دعا داریم

    اللهم عجل الولیک الفرج
    جمع شدن دور کرسی، گرم شدن کنار گرمای حرارت محبت خانواده، لذت گوش دادن به قصه های مادر بزرگ و ... " یلدا " شب چله .
    چهل شب سوز، چهل شب زیارت عاشورا، چهل شب حرکت همراهکاروان کربلا، چهل شب گرم شدن از حرارت مودّت اباعبدالله الحسین ع " اربعین" شب چهلم سوگ آل الله علیهم السلان.

    داشتن این دو باهم یعنی داشتن دنیا و عقبی، یعنی ایرانی بودن و شیعه بودن.

    هموطن!
    شب چله و شب چهلم عاشوراییان را با یاد امام حسین علیه السلام زنده نگاه داریم.


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    بسیااااااااااااااااار زیبا....

    ممنون

    یــ علی ـــا

    :)
    یلدا را بهانه نمی کنم تا یادتان کنم چون به یادتان هستم
    خوبیهایتان را بهانه می کنم تا یلدا را به شما تبریک بگویم

    یلدا مبارک[گل]
    پاسخ:
    ممنون 
    انشالله زمستان خوبی داشته باشید

    :)
    البته حفظ ظاهر محزون و اون حالت تباکی که میگن در سوگ امام حسین(ع) کار شایسته‌ایه ولی حواسمون باشه که این ظواهر به درد هیشکی نمیخوره، نه ما و نه امام حسین و نه خدا.
    شخصا بسیار شاهد بودم متاسفانه که در هیئتها طرف زنجیر و سینه شدیدی میزده و حتا مثل ابر بهار اشک میریخته ولی تا چراغا رو روشن کردن و سفره رو پهن، بنا رو گذاشته بر هرهر و کرکر و ریسه رفتن اونهم بدون قطع شدن و در تمام طول مدت خوردن غذا!
    این تناقض در رفتارها البته بسیار ناپسند  آزاردهنده‌تره.

    امام حسین مومن غمگین و اشکبار نمیخواد. اتفاقا مومن باید همواره لبخند بزنه. همونطور که امام حسین تشنه آب نبود نیازی هم به آب چشم ما نداره. ایشون فقط لبیک میخواد و یه یا علی برای برخاستن.

    پیروز باشید.
    پاسخ:
    سلام

    اون بنده خدا شاید واسه غذا بنای خنده رو گذاشته، کلی خندیدم :)
    البته بگم  خندیدنای بعد عزاداری بی احترامی درست ولی مزد اون عزاداری خوشحالی و سبک بالی ...

    بله منتظر یه لبیک هستن ولی منتظر بی احترامی هم نیستن نمیگم همه ی دور هم جم شدنا بی احترامی منظورم اینه که حرمت نگهداریم

    شاید یکی هیجا نره و چیزی هم امشب بعنوان یلدا برگزار نکنه ولی حرمت هم نگه نداره...

    درکل انشالله پیرو راهشون باشیم و مورد دعاشون واقع بشی
    شعر خیلی زیباییه ممنونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج //شب یلدا چیزی اضافه برشبهای دیگر نداره/تا آدم بخواد این شب رو نسبت به شبهای دیگه فرق بذاره درست مثل شبهای دیگره حالا یه ثانیه کمتر یا بیشتر فرقی نداره/متاسفانه بعضی ها خیلی بعضی اداب ورسوم رو بزرگش کردند که نه بر عقل آدم می افزاید به دین آدم /
    پاسخ:
    سلام
    آره دقیقا یکی از دوستان  یجورایی  به این موضوع اشاره کرده بود لینک متنشو میذارم اگه دوستداشتید یسر بزنید

    http://halalha.blog.ir/1392/09/15/religion%20day


    ممنون از حضورتون


    شب یلدا قدم آرام بردار 

    کمی احترام مانگهدار



    تو میبینی ربابم غصه دار است

    بنی هاشم هنوز داغدار است



    صدای العطش در گوش مانده

    بدنها بی کفن هر گوشه مانده



    شب یلدا تو چله نشین باش

    سیه پوش غم سالار دین باش
    پاسخ:
    ...
    سلام 

    زیبا بود...

    سلام مریم جان

     

    خیلی خیلی زیبا بود :)

    پاسخ:
    سلام بانو

    چه عجب...

    :)
    یلدا ...
    نه فال حافظ نه چای داغ میخواهد ...
    سلام
    شعر زیبایی بود .
    پاسخ:
    سلام

    بقول دوستان دست شاعرش دردنکنه که سروده...


    سلام خیلی قشنگ با مفهوم بود ممنون:(


     مرسی که مارو بیادتون نمیرهههههه:)
     

    یلدا داره نزدیک میشه
    پاسخ:
    :)

    سلام خواهش میکنم 
    ...
  • سجاد مؤذنی
  • هنوزم نیزه ها مهمان سرهاست
    هنوزم چشم ها بر دست سقاست
    دل مهدی در این اندیشه باشد
    که زینب هر شبش یلدای غم هاست...
    "یامهدی"
    "لبیک یا حسینـ"
    پاسخ:
    لبیک یا حسین....


    سلام خوب من... چه عجب..... دعا برای ظهور آقا سرلوحه تموم کارهامونه..

     همه جا توشادی وغم... همیشه
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    چه عجب به چی بود؟؟اینکه پست جدید گذاشتم؟؟

    آره واقعا دعا واسه ظهورش همیشه باید باشه

    گفتم مرا غم تو خوشتر زشادمانیست...
    گفتی که در ره ما غم نیز شادمانیست....

    نغمه مستشارنظامی

    یلدا شب بلند غزلهای مشرقی ست
    میلاد هر ترانه زیبای مشرقی ست

    هسته می رسند به مقصد ستاره ها
    مهتاب گاهواره رویای مشرقی ست

    سرما حریف قصه مادربزرگ نیست
    دستش لحاف کرسی گرمای مشرقی ست

    (از هرچه بگذری سخن دوست خوشتر است)
    حافظ دوای روح و مسیحای مشرقی ست

    سیب و انار و پسته،شیرین و ترش و شور
    طعم اصیل یک شب یلدای مشرقی ست

    حالا که دوستان همه جمعند دف بیار
    چشم انتظار صد دل شیدای مشرقی ست

    یلدا شب یکی شدن آفتاب و ماه
    میلاد هر ترانه زیبای مشرقی ست!

     یلدا مبارک

    پاسخ:
    سلام 
    زیبا بود 
    ممنون :)
    شب یلداچنان باش خرابت نکنند
    غافل ازواقعه کرب و بلایت نکنند
    ای که دم میزنی ازعشق حسین(ع)
    آنچنان باش که ارباب جوابت نکنند   
    پاسخ:
    تلنگر خوبیه

    آنچنان باش که ارباب جوابت نکند...
    دارم سر مزار خودم گریه میکنم ...

    حیران نبودم این همه حیرانی تو را ..


    سلام علیکم
    زیبا ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون...
    سیاهی پیراهن عزای حسین، بلندترین شب یلدای شیعه هاست …
    امشب از قصه ی غصه های کربلا بگوییم!
    پاسخ:
    ....

    زیبا بود ممنون
  • بانوی مبارز
  • اندوهت را به برگها بسپار، آخرین روزهای پاییزت بخیر.
        هر کجا باشی جایت سبز....لبانت پر خنده باد            
    پیشاپیش  یلدا مبارک


    پاسخ:
    سلام

    ممنون از حضورتون
    :)

    یلدا بر همگی مبارک

     

     

    زنه اومده تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی ،

    یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه ؟

    گفته خوبه ، از همین یه سالمشو بدین ..!

     

    عاشقانه های امروزی:

    + دوستت دارم!

    - اون ماشین توئه؟

    + آره

    - منم دوستت دارم!

     

    قانون بقای خارش:

    خارش برطرف نمی‌شود بلکه از نقطه‌ای به نقطۀ دیگر منتقل می‌شود..!

     

    ﯾﮏ ﺯﻣﺎﻧﯽ هم وقتی میرفتیم ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ،

    ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺸﻮﻥ بدیم ﺑﺎ شخصیتیم؛

    ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﻮﺯ ﺑﺮ ﻣﯽ ﺩاشتیم ..!

     

    ﺳﺮ ﭼﻬﺎﺭﺭﺍﻩ ﭘﺸﺖ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺮﻣﺰ،

    ﯾﻪ ﻣﻌﺘﺎﺩﻩﺍﻭﻣﺪ ﻃﺮﻑ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺗﺎ ﮔﺪﺍﯾﯽ ﮐﻨﻪ، ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ بهش پول ﺩﺍﺩ،

    ﯾﻪ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﮐﻪ ﭘﺸﺖ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:

    ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﻩ! ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺑﺎﻫﺎش ﻣﻮﺍﺩ ﻣﯽ ﺧﺮﻩ!

    یهو معتاده ﺳﺮﺷﻮ ﺁﻭﺭﺩ ﺗﻮ ماشینو ﻃﻠﺒﮑﺎﺭﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ:

    ﭘﺲﺑﺮﻡ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﺑﺨﺮﻡ ؟؟!

     

     

    یکی ﺍﺯ سوﺍﻻﯾﯽ ﮐﻪ ﻭقتی ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؛

    ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ نشنیده بگیرم ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺗﺮﮎ ﮐﻨﻢ ، اینه :

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ﺁﺏ ﮐﺘﺮﯼ ﺟﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ؟

    لامصب ﻋﻮﺍﻗﺐ ﺑﻌﺪﯼِ ﻧﺎﺟﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ !

    ﻗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺭﯼ!

    ﭼﺎﯼ ﺭﻭ ﺩﻡ ﮐﻨﯽ!

    ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻩ!

    ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎی ﺑﺮﯾﺰﯼ!

     

    اصلن مسیر ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ به کلی ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸﻪ :|

     

     

    از این هوای دونفره؛

    فقط فین فینش به ما رسید ..!

     

     

    یه شباهت اساسی بینِ مهندسای کامپیوتر و دکترها هست و

    اونم اینه که :

    "از هرچی سر در نمیارن میگن : ویـــروسه"

     

    فهمیدنِ علتِ اینکه یه دختر چرا باهات قهر کرده

    از آشتی کردن باهاش سخت تره لامصب ..!

     

     

     

     

    یکی از بزرگترین دلهره های زندگی من اینه که تو مهمونیا وختی دارن بشقاب ته دیگو دست به دست میچرخونن بهم نرسه

    پاسخ:
    سلام

    بسیار زیبا بودن شادشدیم :)

    ممنون
  • آنتی زیون
  • سلام رفیق
    شعرش خیلی خوشگل بودا ولی نمیدونم چرا این مصرع رو نمی تونم بعنوان زبان حال حضرت
    بپذیرم ...ای کاش ما برادر و خواهر نمی شدیم

    بدو بیااااااااااااااا..
    پاسخ:
    سلام
    به هرحال شعرِ دیگه شاید ،شاید که نه یکم واسه زیبا شدنش یا سوزدارترشدنش میگن دیگه

    اومدم
  • محمدرضا محمودی
  • سلام
    شعر یا بهتر بگم روضه بسیار زیبا بود...
    زیبـــــــــــــــــا...

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    :(
  • محمدرضا محمودی

  • هر چند کوچه کوچه تماشا شدم ولی

    راحت بخواب دست نخورده است معجرم

    ****

    آن گونه ای که من وسط خیمه سوختم

    پروانه هم دل و جگر سوختن نداشت

    ****

    بی تو سوار ناقه ی عریان شدم حسین!

    من که به روی چشم علمدار جام بود

    ****

    دستی که چوب زد لب قرآنی تو را

    زیر سوال برد مسلمانی تو را

    ****

    پاسخ:
    ...
    به قول خودتون روضه است....


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">