و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

یه همسایه داریم خیلی ادعاشون میشه همه جوره فرهنگ دارن انوقت الان که مهموناشون دارن میرن اومدن توکوچه با داد و بیداد دارن خداحافظی میکنن، صدای ضبط ماشینشون هم خونه رو میلرزونه!!

وای که ادعای بعضیا گوش آدمو کر میکنه!!

اگه ادعا نداشتن آدم غمش نبود ولی چپ و راس مدرک بچه هاشو به رخ میکشه!!که ما خانوادمون فلان و بهمان
بابا هرکی ماشینش فلان سیستم رو داشت که این حق رو نداره موسیقیشو زیاد کنه؟! فرهنگ و ادب و ... به مدرک تحصیلی نیست که اگه راس میگی این ادب تحصیلیتو خرج کن!!
انقدر آدما هستن بدون مدرک دانشگاهی عالمانه و زیبا زندگی میکنن از اونور انقدر دکتر و مهندس (دورازجون شماها) داریم که فقط تئوری رفتن بالا..!! دیگه توخود حدیث مفصل بخوان!
فهم هم خوب چیزیه.(مدیونید فکرکنید الان من عصبانیم!)

نظرات (۵)

ادم اصابش داغون میشه
اگه خونه آپارتمانی باشه و همسایه ها موقع راه رفتن بر روی پله ها هم مراعات نکنن خیلی خیلی خیلی |:
پاسخ:
دیگه والا اعصابی نمونده برامون
:)
هیچ!

فقط خواستم بیام تایید کنم که مدرک ربطی به ادب نداره! همین!
پاسخ:
صد در صد

:)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • برای بعضیا سوال شده رفع ابهام کنم ک من کلن با لب تابم توآشپزخونه امون مستقریم بخاطر موقعیت خوب مکانیی که داره! اینطوری بود که صداشون رواعصاب بود! دیگه چی؟میخواید نقشه خونه امون روهم براتون بفرسم؟!والا اصل مطلبو بگیرید خب!! یعنی توحاشیه پردازی رودست من بلندشدنا
    پاسخ:
    دیگه نبینم خصوصی ناشناس پیام بدیا!!! الکی مثلا من خیلی قاطع و خشنم!
    شعور داشتن به داشتن تحصیلات عالیِ نیست
    بقول خواهرم بعضیا دانشگاه که میرن، شعورشونُ میذارن پشت در دانشگاه و میان بیرون!!

    پاسخ:
    موافقم
    خواهر راس میگن
    :)
  • یک خبرنگار ...
  • سلام ،
    بله بله ...
    حق با شماست ... :)


    پاسخ:
    سلام

    بله دیگه!
    باور کن یه لحظه خواستم برم توکوچه یچی بهشون بگم!!
    الکی مثلن من خیلی بی باکم!!
    :)

    اتفاقا مامانم گفت نگاه توهم با نور سیستمت داری اینجوری برای مامزاحمت درست میکنی؟
    یکی نیس بگه نور سیستم به چشم خودم نمیرسه !!والا بخدا
    اصن یجوری همه رو بهم وصل میکنه ک نگو!!

    دقت کردی منتظر یه تلنگر بودم؟سفرره دلم باز شد
    ;)