و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

دیروقته ولی برای تبریک دیر نیست،تبریک میلاد حضرت معصومه و البته تبریک روزدختر به همه دختران پاک ایرانی
اما امشب خوب فرصتی پیدا کردم برای نوشتن
یادمه یه حدیث از امام رضا خونده بودم مضمون به نقل اینکه:امام شبیه یه مادر دلسوز برای بچه اش هست فی الواقع دلسوز بودن رو درک نکرده بودم؛یا اینکه گفتن خدا از مادر هم مهربون ترهست هم همینطور! اما حالا دارم برای خودم شبیه سازی میکنم اگر اگر شیطان لعین بذاره و منو سرگرم نکنه و دست انداز راهم نباشه کما اینکه فعلا هست!!
فاطمه بعضی روزها زیادی میخوابه و برای اینکه قندش نیافته مجبورم بزور بیدارش کنم؛انقدر به کف پاهای کوچولوش ضربه میزنم که با گریه ی شدید بیدار میشه!
یوقتایی خدا یجاهایی یه ضد حالایی بهمون میزنه اشکمون رو درمیاره بعد میگیم عه مگه ما بنده نیستیم مگه خدا نمیبینه مگه نخواستیم مگه نگفتیم مگه .... ولی خدا میگه کوچولوی من فدای گریه ات بشم قربون صدات برم صبر کن اینو داشته باش تا بعد،اما ای دل غافل کیه که بفهمه!البته شما مومنها بله میفهمید اما یکی مثل من عمرا...
اینارو دارم ربط میدم دارم پیش خودم میگم از مادر مهربون تر واقعا؟؟پس چرا درک نمیکنم؟چرا باور و ایمانم انقدر ضعیفه؟ نمیدونم؛حتی الان هم که دارم میبینم دارم میفهمم که چقدر مادر دلسوز و مهربونه حتی میتونم بگم اگه بهترین همسر،بهترین خواهر و برادر،بهترین دوست،بهترین فرزندان و حتی بهترین پدر دنیا رو هم داشته باشی باز هم هیچکس هیچکس برای آدم "مادر" نمیشه تهش هم با اینکه مادر اینچنینه ولی باز دیوار کوتاه تر از مادر پیدا نمیکنیم و بازم غر و بد قلقی کردنامون واسه مادره!!اینارو میدونم ولی باز هم کمیتم لنگه...
+ خدایا کمکم کن دست دلمو بگیر،من میدونم میخوام توهم راهو برام باز کن ....
++به همه زوجهای جوان توصیه میکنم لذت زندگی کردن در کنار زیباترین و بهترین و دوستداشتنی ترین هدیه رو بخاطر مسائل مالی و تنبلی از خودتون نگیرید و موکول به سالهای پیری و کم حوصلگی نکنید!قطع به یقین برکت و روزیشو خودش با دستهای کوچولوش با وعده راستین خالقش میاره!

نظرات (۱۲)

سلام..
بعد از مدتها بالاخره فرصت شد تا سری به اینجا بزنم..
اتفاقا سه روز پیش قم بودیم و دعاگوی دوستان.


عاقبتتون بخیر
  • حمید اسماعیل زاده
  • سلام
    وقتتون بخیر
    وبلاگی که قبلا با آدرس azpavaraqi.ir داشتم به آدرس جدید زیر منتقل شده است، ممنون که همراهی می کنید:
    pavaraqiha.ir
    ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد.

    سلام

    مبارکا باشه 
    خدا حفظش کنه براتون 
    و چ اسم زیبایی براش انتخاب کردین 

    التماس دعا
    ان شاالله عاقبت به خیر بشید
    ان شاالله شهید بشید
    التماس دعا
    اوا!
    عید رو نوشتم عقد!
    با عرض پوزش
    پاسخ:
    متوجه شدم
    ممنونم

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) دیگه من هم که قبلا گفتم بهت.
    باز هم میگم، عاقبت بخیر باشید و خیرش رو ببینید.
    پاسخ:
    بله ممنونم
    :)
    ماشاءالله، 
    لاحول ولا قوة الاّ بالله
    خیلی ناز و باهوشه. الهی خوش قدم و خوش رقم و خوش قلم باشد و سایه تون بر سرش مستدام.
    پاسخ:
    منون
    حالا باهوشی رو از کجا فهمیدید؟؟

    +البته عکس رو حدف کردم فعلا
  • عباس زاده
  • سلام مومن
    مبارک باشه
    خدا براتون حفظش کنه
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    عزتتون مستدام
  • صحبتِ جانانه
  • تبریک میگم اینکه خیلی زود بعد از زوجیت والد شدین
    برای ما هم دعا کنید
    لذت مادری با هیچ لذتی قابل معاوضه نیست...
    پاسخ:
    :)
    ممنون

    دقیقا همینه
    ان شاءالله فرزندان سالم و صالح خدابهتون بده

    مبارک باشه ان شا الله. خوش قدم و خوش بخت و خوش روزی و خوش عاقبت باشه به فضل الهی.

    پاسخ:
    ممنونم
    ان شاءالله
    سلام و رحمت
    قدمش مبارک باشه

    عقد شماهم مبارک 🌷🌷
    پاسخ:
    سلام ممنون

    حالا اون پیامایی ک میفرستادید بدردمیخورده 
    :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">