و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

نظرات (۳۹)

  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    ممنون اللهم ارزقنا..

    بامطلب :
    اینتل ( Intel corp ) / کالای صهیونیستی
    درخدمتم
    پاسخ:
    سلام برشما
    آمیـــن

    حتما میام
    :)
  • آیسان بانو
  • سلام.
    خداقوت
    متشکرم.
    چقدر این تصویر آدم را هوایی میکند.....

    صل الله علیک یا اباعبدلله.....
    پاسخ:
    سلام برشما

    روزیتون ان شالله

  • وادی ایمن
  • با سلام
    با مطلب جدید
    " صله رحم، محدوده، باید ها و نباید ها "
    به روزم
    منتظر نظرات سازنده شما
    پاسخ:
    سلام
    سپاس
    حتما 
    :)
    گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیردوقتی دستی را به یاری می گیری،بدان که دست دیگرت در دست خداست...ببخشیدبخاطرمشغله کاری کم میتونم بهتون سربزنم
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله همیشه موفق باشید
    ممنون از حضورتون
    یا حسین...
    پاسخ:
    روزیتون زیارت ارباب

    ممنون برای عکس  چشم نواز
    و سخنرانی دلنواز ....

    پاسخ:
    ان شالله بزودی روزیتون باشه زیارت مهربان ارباب

  • باید مراقب بود ...
  • آخی ..
    شعر همیشگیمون تو هیات ...

    به زیر قبه ی حرم حسین حاجتا میشه روا به والله 
    اینجا شده کرب ُ بلا اگه حاجت داری بسم الله 
    چیه حاجتم 
    به خدا میگم 

    اللهم عجل لولیک الفرج 
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
    پاسخ:
    :)

    ان شالله بزودی زود زیارت مهربان ارباب روزیتون باشه
     تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته
    مثل اینه که بخوای یه چای سردشده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
    نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش!!!
    +همینجوری یهوویی
    بدون مناسبت
    مثل نظری که گذاشتین:)
    پاسخ:
    ممنون

    پس تلافی کردید
    :)
    السلام علیک یا اباعبدالله
    پاسخ:
    السلام علیک یا ثارالله


    ان شاالله روزی همه عشاق
    پاسخ:
    آمیــــن


    سلام

    من باید یه دوره مختصر نویسی آموزش ببینم

    خوب خلاصه مطلب میذارید

    البته این مطلب کارش از خلاصه گذشته این عصاره هست

    ولی گویاست

    پاسخ:
    سلام
    بله خوب تدریس هم میکنیما!
    آموزش مجازی خلاصه نویسی
    :))

    روزیتون ان شاالله



    محشره
    پاسخ:
    روزیتون ان شالله

    زیباست...زیبا
    پاسخ:
    روزیتون ان شالله
  • ღ فاطمه ღ
  • + :(
    پاسخ:
    روزیت ان شالله


  • بــ ر ان ــا
  • صوت واقعا زیبا بود

    حال و هوا حسینی شد
    پاسخ:
    بله 
    چه خوب
    خوشبحالتون!
    دعامون کنید
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • چند وقت است دلم میگیرد

    دلم از شوق حرم میگیرد

     

    مثل یک قرن شب تاریک است

    دو سه روزی که دلم میگیرد

     

    مثل این است که دارد کم کم

    هستیم رنگ عدم میگیرد

     

    دسته سینه زنی در دل من

    نوحه می خواند و دم میگیرد

     

    گریهام، یعنی باران بهار

    هم‌ نمیگیرد  و هم میگیرد

     

    بس که دلتنگیِ من بسیار است

    دلم از وسعت کم میگیرد

     

    لشکرِ عشق، حرم را به خدا

    به خود عشق قسم میگیرد

    )قیصر امین پور(

    پاسخ:
    دسته سینه زنی در دل من...
    به خود عشق قسم..
    خیلی قشنگ بود!

    ممنون

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاِْ جابَـةُ تَحْتَ قُـبَّـتِه... 
    پاسخ:
    ان شالله روزیت حرم باشه
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    ان شالله قسمتتون بشه

    و ما را هم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام 

    ان شالله
    روزی همه آرزومندان


    ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

    ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●


    پاسخ:
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد
    +
    پاسخ:
    +
    روزیتون ان شالله
  • آشنای غریب
  • ++++ 

    به دل خیره شو
    پاسخ:
    +++

    روزیتون ان شالله
    اللهم ارزقنا ...
    پاسخ:
    آمیـــن

  • بــ ر ان ــا
  • سلام
    عکس واقعا قشنگه و زیبا

    این صوتی که رفقا نظر گذاشتن کجاست که بنده نمیبینم و نمیشنوم

    راستی عاقبتتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام

    روزیتون ان شالله

    لینک صوت توی اولین کامنت همین پسته که خودم گذاشتم

    شماهم
    خیلی قشنگه :)
    پاسخ:
    روزیتون ان شاالله

    دلتنگی غروب همه جمعه های من
    کی می رسد به صحن حضورت صدای من؟!

    دیگر دلم برای شما پر نمی زند
    برگرد و بال تازه بیاور برای من

    عمری اگر که می گذرد دل خوشم به این
    نزدیک تر شده است به تو لحظه های من

    غیر از ضرر برای تو چیزی نداشتم
    حتی نیامدست به کارت دعای من

    اشکت اگر به نامۀ اعمال من نبود
    بخشش نبود شامل یا ربنای من

    یک روز، محض خاطر این چند قطره اشک
    وا می شود به خیمۀ سبز تو پای من

    پاسخ:
    اللهم عجل الولیک الفرج

  • چشم چشم دو ابرو
  • صوت فوق العاده‌ی ...

    خیلی حال خوبی داره ، خیلی ...
    پاسخ:
    :)

    روزیتون ان شالله حرم مهربان ارباب
    .
    .
    .

    عالی.

    روزیتون بشه. به زودی...
    پاسخ:
    ان شالله قسمت شما
    و همه یآرزومندان
  • ... حسینی ...
  • سقوط
    سرنوشت دل دادن
    به هر جاذبه ای
    غیر از خداست...


    پاسخ:
    100 درصد

  • محدثه انصاری
  • چه عکس قشنگیه!
    پاسخ:
    خیلی
    ان شالله ر وزیت باشه

    حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته: شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

    ---------------------------------------------------------

    سلام همسنگر

    وبگاه خوبی دارید...

    اگر مایلید به سایت حقیر هم سری بزنید...

    اگر خواستید تبادل لینک کنید هم مارو با نام"راه شهدا"لینک کنید بعد خبر بدید

    "یاعلی"

    پاسخ:
    سپاس


  • چشم چشم دو ابرو
  • :(
    پاسخ:
    :(

    سلام
    خیلی زیباست ...
    ولی نتونستم صوت رو گوش یدم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    روزیتون ان شالله

    چرا؟
    لینکی که توی اولین کامنت این پست هست رو کلیک کنید!
    http://bayanbox.ir/id/8788712183264108434?view
    پاسخ:
    به به

    ان شالله
    اللهم ارزقنا.....
    پاسخ:
    آمیــن

    تمام راه ظهور تو با گنه بستم
    دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

    کسی به فکر شما نیست راست می گویم
    دعا برای تو بازیست راست می گویم

    اگرچه شهر برای شما چراغان است
    برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

    من از سرودن شعر ظهور می ترسم
    دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

    من از سیاهی شب های تار می گویم
    من از خزان شدن این بهار می گویم

    درون سینه ما عشق یخ زده آقا
    ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

    کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
    ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

    (سیدامیرحسین میرحسینی)
    ....................
    سلام
    خداقوت
    بروزم لطفا تشریف بیاورید.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    سپاس از شما
    چشم سر میزنم
    پاسخ:
    روزیتون ان شاالله

  • عـــطـش ...
  • حسین جان ...

    مبتلا هستم به دردی که علاجش دست توست
    زیر قبه حال من را خوب کن ؛ بعدا بکش ...
    پاسخ:
    روزیت ان شالله

    چقدر زیبا......
    پاسخ:
    خیلی

    ان شالله  روزیتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • پاسخ:
    فارسی و عربی قشنگیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی