و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

 



مشکی از تن به درآرید ربیع آمده است

خم ابرو بگشایید ربیع آمده است

مژده ای ختم رسل داد که:

آید به بهشت هرکه برمن خبر آرد

که ربیع آمده است....


  سلام

   شنیده بودم میگن ماه ربیع الاولِ هرکی نخنده تنبلِ 

   منم تصمیم گرفتم یگم باهم بخندیم که به هم نخندیم  


   

   

   البته قسمتِ حضرت باران هم بروز شده (قسمت سوم)


*** 

اول یه توصیه 

جدی بگیری..



****

سوییچ ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده میشه

اما برای آقایون :

خلال دندان ، گوش پاک کن ، وسیله در زدن

وسیله خاروندن سر ، گردن و … و تمام نقاط بدن

وسیله دفاعی

برای جدا کردن آدامس از ته کفش

برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو

جدا کردن سنگ از رو نون سنگک

قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه

نوشتن انواع یادگاری

جابه جا کردن زغال قلیون و...



این نشون دهنده ی دقت خانماست 

به تصویر زیر دقت کنید





****

الان هم که فصل امتحانات هست یکم واسه دوستای دانشجو


 التماس یه دانشجو واسه گرفتن نمره از استاد:





****


این یروزی مدرسه نمیرفت..

والا...



***


تنها سودی که رشته تحصیلیم تا الان داشته این بوده که

هروقت میرم تو آشپزخونه بابام میگه : مهندس دو تا چایی بیار بخوریم !!!




****

از این دست سوالات شدید یدم میاد



یه نوع هم داریم باصداقت کامل جواب میدیم




یا مثلا:

 

استاد :در حرکت پرتابی با چه زاویه ای بیشترین برد را خواهیم داشت؟

دانشجو : ۴۵درجه

استاد : آفرین ، چرا ؟

دانشجو : چراشو نمیدونم استاد!توی انگری بردز اینطوریه !



یا اصلا..



****
علم بهتر است یا ثروت؟؟؟


شیخ را گفتند : علم بهتر است یا ثروت ؟!

شیخ بی درنگ شمشیر از میان بیرون آورد و

مانند جومونگ مرید بخت برگشته را به سه پاره ی نامساوی تقسیم نمود و

گفت :سالهاست که هیچ ... (انسانی) بین دو راهی علم و ثروت گیر نمیکند !!!

مریدان در حالی که انگشت به دندان گرفته و لرزشی وجودشان را فرا گرفت گفتند یا شیخ ما را دلیلی عیان ساز تا جان فدا کنیم .

شیخ گفت :در عنفوان جوانی مرا دوستی بود که با هم به مکتب می رفتیم ،

دوستم ترک تحصیل کرد من معلم مکتب شدم...

حالا او پورشه دارد ، من پوشه...

او اوراق مشارکت دارد، و من اوراق امتحانی...

او عینک آفتابی من عینک ته استکانی...

او بیمه زندگانی ، من بیمه خدمات درمانی ...

او سکه و ارز ، من سکته و قرض . . .

سخن شیخ چون بدین جا رسید مریدان نعره ای جانسوز برداشته و راهی کلاسهای آموزش اختلاس گشتندی .

 

****

تفاوت نسل ها

:)



اما این تصویر بالایی فقط واسه ی لبخند بود وگرنه من که قبولش ندارم


&




یه نوع تفاوت دیگه هم داریم:




*******


مشکل ازدواج هم که...

:)



****

یکم سوتی :)



امیدوارم لبخند روی لباتون نشسته باشه :)



آرزو دارم 

همیشه شاد باشید.


حرف آخر یه نکته:



********

******

****

**

*

نظرات (۹۲)

سلااااااااااام من دوبارهههههههههههه اومدمممم چه پستایییییی به به مرسی که تو این مدت میومدید و سر میزدییییییییییییید واقعا ممنون:) :)♥♥♥♥
پاسخ:
سلام
خوش اومدی :)
خواهش میکنم وظیفه بود...
:)
  • قلم جوان
  • بسیار بسیار زیبا بود 
    تا آخر مطلب و خوندم 

    راستی یه نکته ای: توی دنیای مجاز من به نام تراز بیشتر از قلم جوان شناس هستم ؛ لطف کنید تصحیح بفرمایید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما
    بله درست شد
    :)
    یارو رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟ 
    یارو میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد.
     قسمت اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد” ، 
    من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون[نیشخند]

    ایام به کام[گل]
    پاسخ:
    احتمالا اون دوتا دوست آقا بودن :)
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • سلام دوست خوبم...... درگیر درسایی حتما آره.. موفق باشی....

    بهروزی شما
    آرزوی ما
    (این رو همیشه پایین برگه سوالهای امتحان برای بچه ها می نویسم.....)
    قربونت
    پاسخ:
    سلام گلم
    نه بابا امتحان کجا بود این ترم دانشگ نداشتم

    ای وای من از این پای برگه ایها ....که دانش آموز وقتی میبینه سکته میزنه :)

    سلام
    دعوتید به یک پست جالب و قابل تامل[گل]

    ایام به کام[گل]
    پاسخ:
    سلام
    سرزدم بهتون
    سلام عزیزم ممنون از راهنمایهایت عزیزم درست شد ...../در پناه حق
    پاسخ:
    خداروشکر...
    :)
    خداوندا
    تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
    مبادا گم کنم اهداف زیبا را
    مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
    خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی
    پاسخ:
    آمیــــــــــن

  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    با مطلب «صیغه های حرام ...!» بروز هستم . در این مطلب به بررسی مسائل «ازدواج موقت» و «تعدد زوجات» پرداختم . خواندن این مطلب راهبردی نوین برای دفع شبهات درباره این دو موضوع است .

    + بیان سه نکته درباره "ازدواج" و "عقد" و "عشق" ...، ما را دنبال کنید

    پاسخ:
    ممنون 
    میام میخونم

    سلام گلم خوبی؟کل کل پریشبتون خیلی باحال بود حیف من همش دیر متوجه میشم

    با بهتر شدن ما

    زندگی هم بهتر می شود

    پاسخ:
    سلام
    خب به برادرتون بگید زمان جنگ خبرتون کنه...

    :)
  • یک سبد سیب
  • سلام خواهری

    چیرا از پست جدید خبری نیست؟

    در حال آماده کردنش هستی؟

    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    آره میخوام یه پست جدید بذارم

    :)
    این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه
    جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ، تازه سوالم میپرسه
    پاسخ:
    آفرین به جیبتون
    یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . 
    آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن...
    امتحان کنین جواب میده
    پاسخ:
    ...
    حتما
    مورد داشتیم دختزه ﻓﺮﻡ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﻩ به این ترتیب...
    ﻧﺎﻡ :شراره
    ﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ :جلالی
    ﻓﺮﺯﻧﺪ :ﺳﻮﻡ!!!
    اﯾﻦ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﻗﺒﻮل شده
    پاسخ:
    همونطوری که شماها شدید معلم 
    بعله
    عشق مثل ساعت شنی میمونه.
    از یک طرف قلب را پر می کنه و از اون طرف مغز رو خالی می کنه.

    البته شما راحت باشید{نیشخند}
    پاسخ:
    تلافی اینه که دیشب با دوستانم وبتون رو فرستاده بودیم هوا 
    شما راحت باش
    سلام دوست عزیز خوبید امیدوارم همیشه سلامت و پایدار باشید عزیز جان وقتی یه نوشته زیبایی میخوام برات بزارم گپی نمیشه .حتما باید نوشت هیچ راهی نداره که کپی هم بشه ....ببخشید ...سپاس فراوان از شما ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما
    چرا میشه میخواید مرورگرتون رو عوض کنید بازهم امتحان کنید

    :)
  • محمدصادق برجیان
  • سلام،
    مـــچکــریــم!! :)
    زیبا بود به خصوص تصویر آخر.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    :)
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • سلام یه سر میای عزیزم...
    پاسخ:
    سلام
    چرا که نیام
    سلام خانمی
    همیشه لبهات پر از خنده باشه
    انشالله در این ماه خبرهای خوش ، لبخند رو بر روی لبهات به ارمغان بیاره :)
    پاسخ:
    سلام بانوی عزیز
    ممنون از حضورت
    انشالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
  • علی بخشایش
  • به نام خدای  اشک

     

    وبلاگ “گریه مکتوب"

    شعر ها، شاعرش و مکتوباتش

    تشنه نقد اند و بررسی اند

    گاهی قطره ای بیت میچکد از گریه مکتوب

    گاه واژه هایش را پای یک تصویر میگریاند

    گاه سوالی است چکیده هایش

    و تازگی افتتاحیه دارد برای صفحه ی جدید به نام : “مختصر…”

     آب و جارو کرده وبلاگش را و تا شما بیائید نشسته ام دم در تارنما!

    http://tarsim.blog.ir

    پاسخ:
    سلام خوش آمدید

    بله حتما سرمیزنم به وبتون
    :)

    هــر ســال

               روز تــولــدم ،

                           شمــع‌هــای بیشتــری

                                       بــرایــم اشــک مــی‌ریــزنــد  . . .

    احسان پرسا

     

    سلام مریم عزیزم .موسیقی وبلاگم موسیقی متن فیلم جدایی نادر از سیمینه ..برات میل میکنم..منم خیلی دوسش دارم..خیلی

    پاسخ:
    سلام بانوی عزیز
    خوبی؟؟

    ممنون شرمنده میکنی :)
    دختر همسایمون زنگ خونمونو زده،رفتم درو باز کردم
    میگم سلام بفرمایید، میگه: سلام خونه اید؟!!!!
    گفتم: نه منو که میبینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
    لطفا بعد از شینیدن صدای بوق پیغام خودتان را بگذارید[نیشخند]
    پاسخ:
    والا من برعکسشو شنیده بودم
    :)
    امان از دسته این مانکنای جلویه مغازه ها
     امروز دماغ یکیشون و گرفتم 
    بهم گفت مرض داری ؟
     نگو صاحب مغازه بود[نیشخند]
    پاسخ:
    ههههههههههههههههههههههه
    من اولش ، یه گوله نمک یددار بودم بعدش دستو پا در آوردم
    گفتم شماهم درجریان باشید
    پاسخ:
    معلومه
    دست پیش گرفتیدا
    از یه اسب میپرسن چرا هر کس تورو میبینه سوارت میشه؟
    اون اسب جواب نداد. سرشو انداخت پایین و هیچی نگفت.
    میدونید چرا؟؟؟
    چون اسبا نمیتونن حرف بزنن.
    نه واقعا انتظار داشتین اسبها حرف هم بزنن؟[نیشخند]

    ایام به کام[گل]
    پاسخ:
    از دست شما
    سلام 
    خیلی جالب بود...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    سلام 
    خیلی جالب بود...
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتون
    :)
    سلام عزیز دلم 
    خوبی مهربونم 
    زیادی سخت می گیرن اجییییییییییییییییییییییییییییییی 
    تاحدودی بر داشته شده 
    یخورده می خونم 
    یه خورده می ام وب 

    پاسخ:
    سلام
    انشالله خوش باشی گلم
    خیلی بامزه بود,کلی خندیدیم,مرسیD:
    پاسخ:
    سلام 
    خوش اومدید
    :)

    سلام
    خیلی جالب بود
    بازم به شما که مارو خندوندید
    واقعا وسط امتحانا نیاز بود ...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    :)
    انشالله موفق باشید
  • ... باکارا
  •  این پست شما خیلی  بهم چسبید ، ممنون 
    پاسخ:
    خوشحالم 
    :)
    سلااااااااااااااااااااام بر شما

    بابا چ کردیددددددد!!!!!

    ایول‌الله من ک لذت بردم، کلی لبخند ب لبم و ذوق زدگی در دلم ایجاد شد!!

    اصلا چشمام برق میزنه!:)))))))))))

    من ک خیلی موافقم با این روش، باید بنده‌های خدا لبخند ب لبشون بیاد.

    پاسخ:
    سلام
    چه عجب از اینورا :)
    قابلی نداشت  ذوق زندگی ؟؟؟
    :)


  • ✘خـادم المهدی✘
  • خدایاااااااا

    با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    :)

    سلام

     

    ممنون خیلی خوش گذشت .

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از حضورت 
    خداروشکر که خوش گذشته بهت
  • مصطفی طالبیـ
  • انگشت نمای ، مردم این شهر گشته ایم ...

     

    " کربلا نرفته ها رو ... ! "

    پاسخ:
    ...
    :(
    ایشالله قسمت همه آرزو مندان بشه
  • محمد کیوان


  • سلام بزرگوار

     "بصری"

    http://bayanbox.ir/id/2579281006155888050

    http://bayanbox.ir/id/9039777878505392780

    http://bayanbox.ir/id/7618965863348879337

    http://bayanbox.ir/id/3899104205862383417

    http://bayanbox.ir/id/1885386852425298269

    http://bayanbox.ir/id/4747851563113601975

    http://bayanbox.ir/id/7121016610167486295

    http://bayanbox.ir/id/6295180952256936277

    http://bayanbox.ir/id/6985681000879534349

    http://bayanbox.ir/id/96970635572760069

    http://bayanbox.ir/id/9007017116486393480

    http://bayanbox.ir/id/8978024459981030679

    http://bayanbox.ir/id/5961091420704429378

    http://bayanbox.ir/id/6670890132334176652

    http://bayanbox.ir/id/5607550062731587353

    http://bayanbox.ir/id/8046390466319945517

    http://bayanbox.ir/id/3431977031001409443

    http://bayanbox.ir/id/1546830084972182932

    http://bayanbox.ir/id/8522066853029279795

    http://bayanbox.ir/id/7749931019126257538

    http://bayanbox.ir/id/8659585461162394069

    http://bayanbox.ir/id/2180439830149667546

    http://bayanbox.ir/id/4567345908324769441

    http://bayanbox.ir/id/4718576073140141300
    پاسخ:
    سلام 
    دست شما درد نکنه ممنون
    بیاید منتظرم

    تفکر  فکر کردن
    پاسخ:
    بله حتما میام
    خوشم اومدتمام نارحتیتوازمردهارو یه سره حواله ماکردی .ولی خودمونیم ماانتقادپذیریم.خیلی باحال بود.
    پاسخ:
    :)))

    درسته اسمم و اشتباه زدم چون گفتی باخنده واردشو من خیلی توپوست خودم نمیگنجیدم اسممواشتباه زدم.ایده های خوبی جهت تنوع وبتون بکارمیگیری .جالببببه

    پاسخ:
    بعله دیگه این از آپشنای وب منه :)
  • سجاد مؤذنی
  • گفت : فقط دعا کنید پدرم شهید بشه!
    خشکم زد. گفتم دخترم این چه دعاییه؟
    گفت:آخه بابام موجیه!
    گفتم خوب انشاالله خوب میشه، چرادعاکنم شهید بشه؟
    آخه هروقت موج میگیردش وحال خودشو نمیفهمه شروع میکنه منو ومادرو برادر رو کتک میزنه! ، امامشکل مااین نیست!
    گفتم: دخترم پس مشکل چیه؟
    گفت: بعداینکه حالش خوب میشه ومتوجه میشه چه کاری کرده.شروع میکنه دست وپاهای همهمون را ماچ میکنه ومعذرت خواهی میکنه.حاجی ماطاقت نداریم شرمندگی پدرمون را ببینیم.حاجی دعاکنید پدرم شهیدبشه وبه رفیقاش ملحق بشه...
    برای سلامتی خودشون و خانوادشون صلوات
    پاسخ:
    اللهم صلی علی محمد وال محمد
    یک سفر هزار مایلی با اولین قدم شروع میشود.

    بهترین کود برای مزرعه جای پای دهقان است.

    دیر اقدام کردن بهتر از هرگز اقدام نکردن است
    پاسخ:
    ممنون ولی فکر میکنم اسمتون رو اشتباه زدید
    سلام عزیزم خوبی؟

    به سان رود...

    که در نشیب دره..

    سر به سنگ می زند...

    رونده باش...

    امید هیچ معجزی ز مرده نیست...

    زنده باش...

    «هوشنگ ابتهاج»


    پاسخ:
    ممنون بانو ی عزیز

    :)
  • تـــا به تـــا
  • سلام

    از امام رضا(علیه السلام) درباره بهترین بندگان سؤال شد.
    فرمود: آنان که هر گاه نیکى کنند خوشحال شوند، و هرگاه بدى کنند آمرزش خواهند، و هر گاه عطا شوند شکر گزارند و هر گاه بلا بینند صبر کنند، و هر گاه خشم کنند درگذرند.

    ======================
    خیلی خندیدم.
    به دیدن وبلاگ ماهم بیایید
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از حضورتون حتما میام
  • یک سبد سیب
  • حسنی و انرژی هسته ای قشنگ بود

    :)

    سلام خواهری

    ربیع مبارک.
    پاسخ:
    سلام گلم 
    :)

    همچنین
    داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
    زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
    گفتم: نه!
    گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد
    پاسخ:
    ههههههههههه
    :)
    سلام دوست بزرگوار

    شما رو دعوت میکنم به مطالعه پست جدید بنده  و مشاهده پوستر جدید ،
    خوشحال میشم از انتقادات و نکته نظر های جنابعالی بهره ببرم ....

    خیلی ممنون :)
    تخریبچی - takhribchi.ir
    پاسخ:
    سلام ممنون از دعوتتون
    حتما سر میزنم
    سلام
    با عرض خسته نباشید و تبریک حلول ماه ربیع به شما دوست بزرگوار،‌
    از شما دعوت میکنم که از مطلب جدید بنده دیدن بفرمائید .
    بسیار مشتاق شنیدن نظرات و انتقادات شما هستم ،
    خیلی ممنون میشم سری بزنید – تشکر ویژه از همسنگر گرامی !!  :)
    -
    تخریبچی – http://takhribchi.ir
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    ربیع الاول مبارک باشد ...
    ممنون از حضور شما ...
    کلی خندونی ما رو تشکر ...
    پاسخ:
    سلام

    خواهش میکنم
    خداروشکر که خندیدید

    سلام
    و عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون و همچنین
    :)

     

    متـهمان گم شدن لبخنـد و عـوامل افسـردگی جامعـه

     

     

    کودکی را به خاطر بیاورید؛ روزهایی که با پر کردن یک گلدان گل از آب، قهقهه می زدید یا با خرید یک عروسک تازه، هفته ها شاد می ماندید. شاید از آن روزها تا امروز زمان زیادی نگذشته باشد اما در همین زمان کوتاه، چیزی را از دست داده اید که به دست آوردنش آسان نیست.

     

    محققان می گویند نه تنها شما دیگر به سادگی روزهای کودکی تان نمی خندید؛ بلکه مردم دیگر کشورها هم مهارت خندیدن و آسان خوشحال شدن را از دست داده اند. از نظر آنها، دنیای مدرن در کنار تمام هدیه هایی که به زندگی ما داده، افسردگی را هم با خودش آورده است..

     

    متهم شماره 1: بیکاری

     

     

    متهم شماره 2: بی پولی

     

     

    متهم شماره 3: تک فرزندی

     

     

    متهم شماره 4: بی ذوقی

     

     

    متهم شماره 5: آلودگی ها

     

     

    متهم شماره 6: ازدواج دیر هنگام

     

     

    متهم شماره 7: هجوم انتخاب های بی شمار

     

     

    متهم شماره 8: لامپ های کم مصرف!

     

     

    متهم شماره 9: افزایش تنش های محیطی

     

     

    متهم شماره 10: رفتن رنگ از زندگی شهری

     

     

    پاسخ:
    متهمانِ جالبی بودن
    ممنون از حضورتون
    سلام

    روز خوش
    چون الان سال میلادی نو شده
    انشالله وقایع سال شمسی هم میذارم که بیشتر داخلی است
    هر دوش درسته تهران و طهران
    پاسخ:
    سلام
    ممنون پست جالبی بود!
    بعله خب
    سلام

    خوبی؟
    بله موزیک خیلی زیباست
    میخواستم هفته پیش بذارمش
    اما قسمت نشد
    پاسخ:
    خب ما یچیزی گفتیم شما باید فروتنی بکنید :)
    ممنون
  • محمد کیوان
  • هواللطیف

     

    اگر می خواهید مخاطبان به سوی شما جذب شوند،ابتدا به خودتان بپردازید!

    روح خشک و سنگین و بی لطافت هیچگاه در امر تربیت موفق نمی شود

    مهربانی و دلسوزی و رقت قلب را در خود بپرورید تا مردم بی آن که متوجه شوید،در اطراف شما جمع شوند (آل عمران/159 )

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون 
    :)
    سلام علیکم ان شاءالله ایام به کام باشد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون و همچنین برشما

  • سلمان جعفری
  • سلام
    ربیع مبارک...

    به توصیه اولتون عمل کردم (چندبار خواندن وبلاگ!) و جدا چندبار از ته دل خندیدم!
    بعضی از نوشته ها لطیفه یا اتفاق جالب نبود. خاطره بود!!!

    یا علی

    پاسخ:
    سلام ممنون
    خب خداروشکر :)

    یاعلی.
  • آنتی زیون
  • :)

    پاسخ:
    :))

    :)

    من برای متنفر بودن از کسانی که از من

    متنفرند وقتی ندارم؛

    زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم 

    که مرا دوست دارند....

    پاسخ:
    زیبا بود ممنون گلم
    :)
  • آنتی زیون
  • سلام
    جالب بود مهندس بعد از این ....
    بدددددددددددددو بیااااااااااا اپم
    پاسخ:
    هههههههههههه
    میام الان گلم
    عالی بود............
    پاسخ:
    سلام بانو چه عجب...
    :)

    من
    از میان واژه‌های زلال
    « دوستی » را برگزیده‌ام ،
    آن‌جا که
    برف‌های تنهایی
    آب می‌شوند
    در صدای تابستانی یک دوست . . .

     

    تقدیم به مریم همیشه دلواپس خودم..

    پاسخ:
    فدای تو عزیزم ممنون....
    :)
    یادش بخیر قدیما با هزار تومن میرفتم مغازهٔ با ۲تا نوشابه، ۳بسته چیپس، ۵تا بستنی، ۴تا شکلات میومدم بیرون.
    اما الان دیگه نمی‌شه همه جا دوربین هست

    پاسخ:
    :))

    سلام

    تبریک عرض میکنم

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون و همچنین
    سلام گل من..
    خیل زیبا الان فرصت شد همه رو خوندم همیشه شاد باشی الهی ... چت روم فعال باشه شما هم تشریف بیار خوشحال میشم واقعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    زیاد از فضای چتی خوشم نمیاد ولی موضوع جالبی دیدم حتما میام عزیزم
    :)
  • علیرضا رضایی
  • سلام ماه ربیع مبارکـــــــــــــ. . . 
    پاسخ:
    سلام و همچنین
    ممنون بابت پست طنزتون.
    انشاالله همیشه شاد باشید
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورشمت
    انشالله شماهم شادباشید همیشه
    :)
    مصارف جعبه یک بار مصرف پنیر در اصفهان:
        - خود پنیر
        - قالب یخ
        - پیمونه برنج
        - جا قرصی
        - جا ادویه ای
        - جا مدادی
        - کاسه حمام
        - تفاله گیر ظرفشویی
        - تحویل به بازیافت
        - افسوس خوردن که چرا دادنش بازیافت
    پاسخ:
    :))
    روزی دو مرد به خدمت شیخ رسیدند که بر سر طفلی نزاع داشتند ؛

    و هر یک ادعا می کردند که پدر آن طفل هستند.

    شیخ فرمودند: تنها راه رفع این مشکل آن است که هر سه آنها شبی را در یک اتاق

    بگذرانند.

    صبح هنگام شیخ از کودک پرسید: ای طفل! دیشب چه کسی کولر را خاموش کرد؟

    کودک پاسخ داد: این چپیه!

    شیخ گفت: فرزندم! همانا این مرد پدر توست!

    جمله مریدان از این درایت شیخ کف بریده و قاطی کرده  و راه

    بیابان در پیش گرفتند..

    پاسخ:
    :))
    زیبا بود
    روزی شیخ مطلب کتابت می‌نمود، مریدان بر او فرو شدند و پرسیدنت: 
    یا شیخ چگونه می‌شود موش را به هویت دیگری تغییر بداد؟ 
    شیخ اندکی درنگ فرمود و در آخر فرمود: نقطه های شین را نگذارید. 
    مریدان عربده ها بکشیدند و بر سر ها بکوفتنت.
     از آنجا موس که اکنون در دست شما ست اختراع شد.

    پاسخ:
    هههههههههههه
    ممنون از مطالبتون
    نقل است روزی شیخ و مریدانش در راهی بودند
     به ناگاه مگسی دیدن پریشان حال که مادام اوق میزد!
     شیخ از مگس دلیل پریشان حالیش را جویا شد
     مگس به شیخ گفت: در حال اطعام مدفوع بودم که در آن مو یافتم 
    پس شیخ و مریدانش جامه بدریدند و سر بر کوه بگذاشتند
    پاسخ:
    ممنون بابت مطلبهای طنزتون
    :))
    یکی از مریدان مشغول صرف غذا بودندی که شیخ از او پرسید: آیا غذا میخوری؟ 
    مرید گفت بلی. 
    شیخ پرسید آیا گرسنه ای؟ 
    مریدگفت بلی. 
    شیخ پرسید آیا پس از صرف غذا سیر خواهی شد؟
    مرید گفت بلی.
     شیخ شمشیر برکشید و مرید را به دو نیم کردندی. 
    سپس فرمود به خدا قسم از ما نیست کسی که فرصت پ نه پ را از دست دهدندی........ 
    مریدان کپ کردندی و هفت ساعت سینه و زنجیر زدندی.

    پاسخ:
    پ ن پ...
    ههههههههه

    خوبی و حسن های زنان و مردان!!
     
    بیایید از خانم ها شروع کنیم:
     
    *زن ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.*
     
    *زن ها وقتی خوشحالند گریه میکنند.*
     
    *زن ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه کارهای کوچکی انجام میدهند.*
     
    *زن ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی کنند.*
     
    *زن ها قدرت این را دارند که وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.*
     
    *زن ها می دانند چگونه یک وعده شام یا ناهار معمولی را به یک فرصت تبدیل کنند.*
     
    *زن ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.*
     
    *زن ها می دانند که چگونه یک دوست بیمار را تیمار کنند.*
     
    *زن ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.*
     
    *زن ها می دانند چگونه ساعت های متوالی کودکان را سرگرم کنند.*
     
    *زن ها صادق و وفادار هستند.*
     
    *زن ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.*
     
    *زن ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه کار انجام می دهند.*
     
    *زن ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتد.*
     
    *زن ها می دانند چگونه به یک مرد احساس پادشاه بودن بدهند.*
     
    *زن ها دنیا را مکانی شادتر برای زندگی می سازند.*
     

    حالا نوبت مردهاست....:
     
    *مردان برای حمل اشیاء سنگین و کشتن سوسک و عنکبوتها خوب هستند.!!!*


    البته این فقط طنزه و جدی نگیرید
    پاسخ:
    مرسیییییییییییییی
    این بسیار زیبا بود

    :))))))

    مـرد مـسـنـی بـه هـمـراه پـسـر 25 سـالـه اش در قـطـار نـشـسـتـه بـود. در حـالی کـه مـسـافـران در صـنـدلـیـهـای خـود نـشـسـتـه بـودنـد، قـطـار شـروع بـه حـرکـت کـرد.
    بـه مـحـض شـروع حـرکـت قـطـار ، پـسـر 25 سـالـه کـه کـنـار پـنـجـره نـشـسـتـه بـود پـر از شـور و هـیـجـان شـد. دسـتـش را از پـنـجـره بـیـرون بـرد و در حـالـی کـه هـوای در حـال حـرکـت را بـا لـذت لـمـس مـیـکـرد،فـریـاد زد : "پـدر نـگـاه کـن درخـتـهـا حـرکـت مـی کـنـنـد. " مـرد مـسـن بـا لـبـخـنـدی هـیـجـان پـسـرش را تـحـسـیـن کرد.کـنـار مـرد جـوان، زوج جـوانـی نـشـسـتـه بـودنـد کـه حـرفـهـای پـدر و پـسـر را مـیـشـنـیـدنـد و از حـرکـات پـسـر جـوان کـه مـانـنـد یـک بـچـه 5 سـالـه رفـتـار مـیـکـرد، مـتـعـجـب شـده بـودنـد. نـاگـهـان پـسـر دوبـاره فـریـاد زد : " پـدر نـگـاه کـن دریـاچـه، حـیـوانـات و ابـرهـا بـا قـطـار حـرکـت مـیـکـنـنـد."
    زوج جـوان پـسـر را بـا دلـسـوزی نـگـاه مـیـکـردنـد. بـاران شـروع شـد چـنـد قـطـره روی دسـت مـرد جـوان چـکـیـد. او بـا لـذت آن را لـمـس کـرد و چـشـمـهـایــش را بـسـت و دوبـاره فـریـاد زد :" پـدر نـگـاه کـن بـاران مـی بـارد، آب روی دسـتِ مـن چـکـیـد. "زوج جـوان دیـگـر طـاقـت نـیـاورنـد و از مـرد مـسـن پـرسـیـدنـد:"پـسـر شـمـا امـروز بـرای اولـیـن بـار است کـه بـیـنـایـیـش را بـه دسـت آورده و مـیـتـواند بـبـیـنـد؟؟؟
    "مرد مـسـن پـاسـخ داد:" ایـن کـه میـگی مـال تـوی داسـتـان بـود... پـسـر مـن واقـعـا اُســکُــلــه ^_^

    پاسخ:
    هههههههههههههه
    :))))))
    چند سال پیش یک روز جلوی تلویزیون دراز کشیده بودم، فوتبال نگاه می کردم و تخمه می خوردم. ناگهان پدر و مادر و آبجی بزرگ و خان داداش سرم هوار شدند و فریاد زدندکه :(( ای عزب! ناقص! بدبخت! بی عرضه! بی مسئولیت! پاشو برو زن بگیر)).
    رفتم خواستگاری، دختر پرسید: مدرک تحصیلی ات چیست؟ گفتم: دیپلم تمام! گفت: بی سواد! امل! بی کلاس! ناقص العقل! بی شعور! پاشو برو دانشگاه.
    رفتم چهار سال دانشگاه لیسانس گرفتم برگشم، رفتم خواستگاری. پدر دختر پرسید: خدمت رفته ای؟ گفتم : نه هنوز. گفت: مرد نشد نامرد! بزدل! ترسو! سوسول! بچه ننه! پاشو برو سربازی. رفتم دو سال خدمت سربازی را انجام دادم برگشتم. رفتم خواستگاری. مادر دختر پرسید: شغلت چیست؟ گفتم فعلا کار گیر نیاوردم. گفت: بی کار! بی عار! انگل اجتماع! تن لش! علاف! پاشو برو سر کار.
    رفتم کار پیدا کنم گفتند: سابقه کار می خواهیم. رفتم سابقه کار جور کنم. گفتند: باید کار کرده باشی تا سابقه کار بدهیم. دوباره رفتم کار کنم، گفتند باید سابقه کار داشته باشی تا کار بدهیم. برگشتم رفتم خواستگاری گفتم : رفتم کار کنم گفتند سابقه کار ، رفتم سابقه کار جور کنم گفتند باید کار کرده باشی. گفتند: برو جایی که سابقه کار نخواهد. رفتم جایی که نخواستند. گفتند باید متاهل باشی!. برگشتم رفتم خواستگاری گفتم : رفتم جایی که سابقه کار نخواستند ولی گفتند باید متاهل باشی. گفتند باید کار داشته باشی تا بگذاریم متاهل شوی. رفتم گفتم: باید کار داشته باشم تا متاهل شوم. گفتند: باید متاهل باشی تا به تو کار بدهیم.
    برگشتم رفتم نیم کیلو تخمه خریدم دوباره دراز کشیدم جلوی تلویزیون و فوتبال نگاه کردم!!!

    پاسخ:
    یکم تاسف واسه اینکه واقعا اینجوری شده...

    ولی جالب بود
    بــابــام اس فــرسـتاده: هــلـو، ســاعت ۷ دم در حــاضر بــاش مــیـام دنـبالـت!!!
     
    مــنــم فــکـر کـردم ازش سوتی گــرفـتم جــو گـرفـت جواب دادم:
     
    بــاشـه شــفـتـالـوی مـن ,مـانـتـو خـوشـگـلمـو میـپـوشـم مـیـام عـجـیـجـم!!!
     
    بــعد بـابـام جـواب داد:
     
    اسـکـلِ بیــشــعـور, هـلـو یـعـنی سـلام ,آخـه تـو کـی میخوای آدم شی ؟؟؟

    پاسخ:
    هههههههههههههه
    :))))))))))
    موﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
    .
    .
    .
    ﺭﺍﻣﻮﻥ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

    پاسخ:
    ....
    اوهوم :)
    آبرو داری کردیا...یادم باشه همهش پست طنز بذارم
    تو خونه داشتیم دیزی می خوردیم، گوشت کوبو گرفتم دستمو به خواهر زادم گفتم: دایی اینو می بینی سنش از من هم بیشتره

    مامانم از تو آشپزخونه گفت: خاصیتش هم همینطور
    پاسخ:
    :))))))))))))
    پیام عیدانه

    یارو وصیت می کنه بعد از مرگم همه اعضای بدنمو اهدا کنید بجز مغزم رو

    میگن چرا؟

    میگه آخه عکسای خانوادگی توشه


    ایام به کام[گل]
    پاسخ:
    ایام شما هم به کام
  • مصطفی طالبیـ
  • شاید یک روز صبح این عقل مصلحت اندیش را
    روی اُپن آشپزخانه مان جا گذاشتم و رفتم به کربلا.
     کسی چه می داند؟
    لینک شدید +اگه خواستین لینکمون کنید...
    اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج/اللهم‌صل‌علی‌محمد‌وآل‌محمد

              یا علی
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    انشالله لینک میشید
  • مصطفی طالبیـ
  • شاید یک روز صبح این عقل مصلحت اندیش را
    روی اُپن آشپزخانه مان جا گذاشتم و رفتم به کربلا.
     کسی چه می داند؟
    لینک شدید +اگه خواستین لینکمون کنید...
    اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج/اللهم‌صل‌علی‌محمد‌وآل‌محمد

              یا علی
    پاسخ:
    :)
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    تنکیو وری ماچ
    شرمنده انگیلیسیم خوب نیس
    پاسخ:
    خواهش میکنم 

    :)
    ممنون ازحضورتون

     

     

    کودکی بازی شیرینی بود

    کودکی سیبی بود

    بر سر شاخه احساس وجود

    کودکی سرخ گلی بود در آن سوی بهار

    کودکی بوته سرسبزی بود

    رسته در باغچه رویاها

    کودکی خواندن شیوای قناری ها بود

    کودکی چلچله ای بود پر از شوق سفر

    کودکی شیطنت ماهی سرخی بود در حوض حیات

    کودکی بوسه نوشینی بود

    که من از لب های شیدایی دزدیدم

    کودکی خوشه انگوری بود

    که من از تاک رفاقت چیدم

    کودکی حرف قشنگی بود در جمله عمر

    کودکی بیت لطیفی بود در شعر امید

    کودکی نغمه زیبای شکوفایی بود

    کودکی پاکی سرچشمه بیداری بود

    کودکی بازی پروانه دل بود در آبی عطش

    کودکی رقص گل نیلوفر بود در آب

    کودکی تابش پرتوهای ایمان بود

    کودکی خنده شفاف دلی شادان بود

    کودکی وصلت جادویی شب با مهتاب

    کودکی اوج هماغوشی بیداری و خواب

    کودکی رقص گل قاصدکی بود پر از شور و شتاب

    کودکی زمزمه ای دلکش و جان پرور بود

    کودکی نرمی لالایی یک مادر بود

    یاد آن دوره شیرین ز کف رفته به خیر!

    یاد آن کودک در خاطره ها خفته به خیر

     

    پاسخ:
    اوهوم کودکی...
    خاطراتش خیلی قشنگه..
    ممنون
    :)

    سلام عزیزم ممنون بابت عکسها و مطالب زیبا و شادی بخشت

    ربیع الاول، ماه شادی اهل بیت(ع) بر شما مبارک باد.

    در پناه اهل بیت(ع) باشید.
    پاسخ:
    ممنون گل بانو :)

    ...
  • زهرا _الف_
  • سلام 
    خیلی خوب بود
    کلی   خنـــــــــــــــــــــــــدیــــــــــدیم :)))))))))   

    *******
     امشب به عشاق حسین ، 

    زهرا دهد مزد عزا ،
    یک عده را  درمان  دهد ،
    یک عده بخشش در جزا ،
    یک عده را مشهد برد،
    یک عده را دیدار حج ،
    باشدکه مزد ما شود ،
    تعجیل درامر فرج 
    حلول ماه ربیع الاول ماه شادی
    و سرور اهل بیت (ع) بر شما مبارک باد.
    اللهم عجل لولیک الفرج...

    یاعلی..
    پاسخ:
    خوشحالم که شاد شدید

    شعرهم زیبا بود
    سلام بسیار عالی ....حلول ماه ربع الاول بر شما و تما م جهانیان مبارک.../روزگار به کامتان عسل عزیز...گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل............
    پاسخ:
    ممنون
    :)
  • نمی از یم
  • سلام
    وااااااااااااااااااای چه پست متفاوتی!!!!!
    جالب بود.
    پاسخ:
    خوشحالم که دوستان خوششون اومده
    آره متفاوت شده
    :)
  • *ماهی آبی کاربنی*
  • سلام دوست خوب من مرسی بابت لبخند
    دلم براتون تنگ شده
    پاسخ:
    به به سارا بانو...
    :)
    ماهم همینطور
    :)
    پاسخ:
    :)
    مرسی بانوی عزیز
    سلام

    مبارک بر شما این ماه ربیع الاول دعا یادتون نره.

    کلی خندیدم ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    محتاجیم به دعا ..

    :)
  • حدیث اقا
  • سلام ممنونم خیلی جالب وخنده دار هستند واقعا لازم بود //
    پاسخ:
    :)
    خوبه که دوستان همه دوستداشتن
    تبریک میگم...خوش خبر باشی الهی... عزیزمی ..
    پاسخ:
    خواهش میکنم خواهری...
    چت رومت مبارک...
    من
    با یه لبخند ممتد یکنواخت  بدون کوچکترین عکس العمل دیگه ای از اول تا آخرش رو خوندم
    خیلی باحال بود ممنون
    پاسخ:
    خب خداروشکر که لبخنده بود..

    :)
    سلام گل نازم 
    مریمی از قسمتی که آقا خرسه پا روگرفت برا نمره خیلی خوشم اومد 
    درکل مطالبت جالب بود عزیز دلم 
    موفق باشی 

    پاسخ:
    سلام گلم
    خوشحالم :)

    ممنون

    فرارسیدن ماه ربیع الاول ، ماه شادی و شادمانی برای شیعیان را به شما محب اهل بیت(ع) تبریک عرض می کنم .
    پاسخ:
    همچنین عزیزم

    خندون باشی همیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">