و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

لطفا ازاین کتابهای خوب و خوندنی و لذت بخش معرفی کنید

خیلییی وقته کتاب مخصوصا داستان و رمان نخوندم

اصلا درجریان بهترین و بروزترین و .... هانیستم کتابهای خوندنی خوب مثلا مث کتابهای امیرخانی یا ابراهیمی و اینا منظورم ورژن جدیدشون ؛یاهرکتاب خوب و جدیدی ک خوندید و خوب و لذت بخش بوده،در آینده نزدیک ان شاءالله شروع میکتم

البته ی چندتا کتاب تربیتی خوندم چکیده اشو میذارم سرفرصت براتون؛شماهم اگر کتب تربیتی خوب هم داشتید معرفی کنید ممنون میشم


خداکنه انقدر ک همه از نوشتن فاصله گرفتن از خوندن فاصله نگرفته باشیم

نظرات (۷)

  • عطار کوچولو
  • کتاب «کار عمیق» رو دوست می‌دارم.

    اهل سینما باشید، دو تا کتاب منتشر شده از داوود مرادیان یعنی «لنزبازی» و «دوربین بازی» رو بخونید.

    تو فضای رمان کودک و نوجوان «توتوچان» و «ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر» دلنشین و تربیتی بود.

    تو فضای تربیتی «کتاب حاصل جمع‌ها» از ع.ص رو هرچند کامل نخوندم اما برش‌های جذابی ازش دیدم.

    تو فضای رمان طنز «آبنبات هل‌دار» و دو، سه جلد مشابهش خنده به لب‌تون میاره.

    یقینا «رویای نیمه شب» و «دعبل و زلفا» رو خوندید. به زودی کتاب جدیدی از مظفر سالاری رو شروع می‌کنم. کتاب «شب صورتی».

     

    پاسخ:
    ممنونم

    خوندم چندتاییشو

  • ...:: بخاری ::...
  • منم «همین مرگم» شده...

    ینی بی کتابی گرفتم واقعا. البته که کتاب برا خوندن زیاد دارم و البته ک کلی کتاب خوب هست که نمیشناسم. اما انصافا احساس می کنم خیلی «از معنا تهی شده» کتابا. خیلی از کتابا دیگه قابلیت «کتاب» بودن نداره.

    نادر که رفت. امیرخانی ک دیگه اعصابمو با آخریش خورد کرد. مستور که اصن خیلی وقته تموم شده.

    کیو داریم اخه. یه داستان بنویسه وسط خوندنش نفس مون بند بیاد...

    پاسخ:
    نویسنده ها هم انگار درگیر فضای مجازی شدن و کاغد و قلم به یادها پیوسته
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام مجدد

     

    من کتابهای سید مهدس شجاعی رو پیشنهاد میکنم

    حوصله داشتید رمان هاش

    نداشتید داستان کوتاهاش

     

    کلا من هر چی ازش خوندم پشیمون نشدم

    هر چند ضعیف و قوی داره ولی مفیده همش

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    مننونم
    ی چندتایی از ایشون خوندم
    ولی اون مجموعه دکتر فرهنگ رو ک فرمودید عاااالی بود
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    فیلم ببینید
    مثه کتاب میتونه اموزنده باشه هر چند کتاب یه چیز دیگه اس

    پاسخ:
    سلام

    خب معرفی کنید
    قصه دلبری
    خداحافظ سالار
    دلتنگ نباش
    نامه های فهیمه.
    پاسخ:
    به به کم الله
    چ کسی اینجاست

    ممنونم

    نامه های فهیمه رو ی ۴ سال قبل شاید بیشتر هم باشه خریدم اما نخوندم
    ان شاءالله تو نوبت میده
    ممنون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چرافضای وب اینجوری شده
    همه چراغ خاموشن
    یعنی هستن ولی انگار نیستن
    شاید کلاس داره؟؟؟
    الان چندتا کامنت برای من اومده اما همه خصوصی

    امان از دست این سیاست 
    والا بخدا 
    پاسخ:
    چی سرجای خودشه ک این باشه
    رمان های دفاع مقدس رو دوس دارم چون بر اساس واقعیتن
    کتاب وقتی مهتاب گم شد رو دارم میخونم
    خیلی خوبه
    پاسخ:
    موفق باشید

    ممنون
    بیشتر دنبال رمان های اجتماعی ام خیلی از این کتابهای دفاع مقدسی روخوندم ولی نمیدونم شاید میترسم ذهنم الان نکشه باید تست کنم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">