و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

انقدر ننوشتم ک نوشتن از یادم رفته

انقدر دور شدم از خوندن ک حتی خوندن هم از یادم رفته

انقدر دلتنگ خریدن کتاب جدید و خوندنش هستم که حد نداره

انقدر وقت کم میارم که بعضی وقتها میگم اگه بخواد همینجوری ادامه پیدا کنه رسما چندصباحی دیگه دلم برای خودم تنگ میشه و اونجاست ک دچار افسردگی میشم

نمیدونم پس اونایی ک هم بچه داری میکنن هم کار و تحصیل چجوری ممکنه براشون؟

من انقدر وقت کم میارم که وقتی فاطمه خانم خوابه یا کارهای خونه رومیکنم یا از شدت کمبود خواب خودمم میخوابم ...

 امشب که اینجا سرزدم کلیییییی برام خوب بود

بعضی وقتها احساس میکنم مطالب خوب،کتاب خوب ک نمیخونم از خدا دورمیشم از کارخوب کردن دور میشم.... 

《 مرا از غفلت بیدار کن، غفلت را از من دور کن ... خدایا اگر تو نخواهی من گمراه زبون و خوار و خفیفی بیش نخواهم بود ...》(کپی از یکی ازبچه ها باگوشی بودم نشد لینک بذارم) 


التماس دعا

یاعلی

نظرات (۷)

سلام.
خدا ان شاء الله یه حال اساسی به ماهایی که اینطور شدیم بده، که بر گردیم به عادات خوب گذشتمون. 
درسته که عزم و اداره خودمون هم مهمه. اما اینقدر اونهارو انجام ندادیم که... 

البته درسته عادت کردیم به انجام ندادن عادات و کارهای خوب گذشتمون. اما به این سبک جدید هنوز خو نگرفتیم، برای همین دلمون تنگ میشه. این یعنی میشه امیدوار بود دیگه. ان شاء الله خدا هم کمک کنه :) 

زندگیتون برقرار 
پاسخ:
دقیقا دلتنگ میشم برای نوشتن برای خوندن ...

ان شاءالله عادتهای خوبمون موندگارباشن

ممنون
خدا حفظش کنه فاطمه خانم رو
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون
سلام :)
اومدم ی چیزی بگم منم اما دیدم حرفم دقیقا همون حرف بقیه دوستانه...
می فهمم...دور بودن از کتاب و جلسات و...چققد سخته!
فقط اینکه همونطوری ک میدونید، یکی دو سال اول زندگی بچه، مهم ترین دورانه برای شکل گیری شخصیتش و کمک ب عبور از بحران هایی ک بعدا ممکنه در زندگی براش پیش بیاد!  و این فداکاری های مادرانه ک از همه چی - درس، شغل و...- میزنن برای بودن با فرزندشون هیچ وقت قابل جبران نیست حقیقتا....

پاسخ:
سلام
بله دقیقا همینطوره
حالا باتوجه ب روایات ۷ سال اول سرنوشت سازه واقعا
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام رفیق جانم 
    خوبی ؟ خدا قوت 
    خدا ان شالله به وقتت برکت بده میگن تسبیح حضرت زهرا تموم شد آخرش 1 لا اله الا الله بگی خدا به وقتت برکت میده 
    در ضمن بایدم کم بیاری وقتت رو میدونی چه کار مهمی انجام میدی ؟!
    حاج آقا قرائتی میگفتن :به یکی از دوستان گفتمشنیده ام خداوند به شما فرزندی عطا فرموده؟ در جواب من خیلی زیبا گفت: خداوند افتخار تربیت یکی از بندگانش را به من عطا کرده است!
    حالا فهمیدی رفیق جان چه امر مهمی داری 
    هم چهاد همسرداری هم فرزند 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم چقدر خوشگل جواب میدیییی 

    آره حقیقتا اینطوره اما خب میگم اینکه این سالها دیگ برنمیگرده و باید بهترین باشی و اینکه وقتی برگشتی عقب پشیمون نباشی سخته 
    اینا لازمه اش مطالعه و تحقیق و تفحصه ک من کناره گرفتم و ناراحتم 
  • صحبتِ جانانه
  • مادری یه سلوکه خودش
    اگر سعی کنیم خوب انجامش بدیم
    پاسخ:
    بله ولی اینکه بتونی بهترین باشی و درسترینو تشخیص بدی سخته... ک این کمک میخواد مطالعه و بحث میخواد
  • صحبتِ جانانه
  • فاطمه خانم چند وقتش شده بسلامتی؟
    چه کارایی توی روز میکنی 
    پاسخ:
    ۶ ماهشه
    کارهای خونه(با ی چند درصد وسواسی ک دارم) پخت و پز و بازی با فاطمه

    البته توهفته ی چندروزی هم خونه خانواده ها هستیم خخخخخ

    همه ما تو غفلتیم 
    پاسخ:
    چی بگم
    خیلیا گلیمشونو از اب کشیدت

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">