و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سلام

هیچوقت فکر نمیکردم انقدرطولانی ننویسم حتی به ذهنم هم خطور نمیکرد 7-8 ماه ننویسم،اصولا میگفتم من همیشه در صحنه ام بعدها هم با نوه هام میام،چقدر خنده دار واقعا آدم از یک ثانیه بعدش خبر نداره انقدر مطمئن حرف میزنه؛ اما تواین مدت هرنکته ایی هم داشتم باورکنید توذهنم ویرایش میکردم برای وبلاگ ولی همت و وقت واردکردن نداشتم،انصافا خیلی سخته میای میبینی خیلیا نیستن بچه ها دیگه فعالیت نمیکنن؛پیش خودم میگم نکنه همه کوچ کردن مثل چندسال پیش ک یهویی همه از بلاگفاکوچ کردن بلاگ، الان هم همه رفتن یجا دیگه و من خبرندارم!!!! ولی بقولی تا بوده همین بوده.

به هرحال بعد مدتها یه وقتی پیدا شد گفتم یه سری بزنم خیلی دلم میخواد از اتفاقات این مدت بنویسم هم برای تجربه عده ایی که میخونن هم برای خودم،از مراسممون که یک دنیا حرف میشه راجع به فرهنگامون توش نوشت که بالاخره چجوری گرفته شد(توپرانتز بگم تنها قشنگیش ک بدلم نشست زمانش (سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا) و کارت دعوتمون بود باقیش هم ساده و خوب بود حالا سرفرصت نکته وار میگم) ،از موکب امسال بگم که خیلی خیلی متفاوت بود همه جوره فضامتفاوت بود،از تجربیات زندگی مشترک،از تغییر و تحولات اخلاقی خودم که این از همه نکته مثبتش بیشتره.... خلاصه که زیاده اما واقعا شرایط زمانیشو ندارم،هیچوقت فکر نمیکردم خانه داری و زندگی انقــــــــــدر مسئولیت داشته باشه البته یوقتایی تنبلی و کم همتی خودم و عدم دسترسی نت هم عامل هست اما توفیق نیست حالا که نمینویسیم حداقل یه چهارتا متن درست حسابی بخونیم...

به هرحال من همچنان توفیقی باشه به یاد دوستان بلاگ هستم ان شاءالله هرجا که مشغولید و وقت بلاگ ندارید در راه درست و کار درست باشید.


الان ساعت 12:57دقیقه است و دارم آرشیو رومخونم

خداییش پستهای خوبی داشتما 

دلم تنگ شد برای اون همه مطالعه و دنبال نکته بودن

نظرات (۲۰)

سلام 
منم یادت بودم؟ 
عمرا! 

فکر کردم کمپلت رفتی 
الان یهو دیدم تو وب سنجاقک کامنت گذاشتی 
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    گاهی وقتا انگار لازمه آدم از یه چیزی دور باشه تا بهتر قدرش رو بدونه :)

    وبلاگ هم همینه
    سلام علیکم

    احوال شریف ؟

    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ممنون شکرخدا

    عزتتون مستدام
    التماس دعا
    پاسخ:
    حاجت روا
    به به سلام

    خوشحالم که هستین:)
    به این سر زدن ها ادامه بدید 

    این از اون پست هایی بود که حس میکنی یکی حرف دلت رو نوشته
    پاسخ:
    سلام

    وقت بشه واقعا دوستدارم بنویسم
    الان هم دوتا پست دارم منتظرم تکمیل کنم بفرستم
    آره خوب بود :) 
    پاسخ:
    بله
    سلام علیکم
    میلاد حضرت بر شما مبارک
    ان شاالله که حضرتش از شما راضی باشند
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت صاحب الزمان عج


    مبارک باشه ان شاالله که خوشبخت شوید و همراه باشید
    هدیه فانوس جزیره را هم اگر پذیرا هستید اعلام بفرمایید تا برایتان ارسال شود
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ممنون و همچنین

    به به انقدر موندیم توفانوس تا یچیزی بهمون برسه :))

  • ...:: بخاری ::...
  • خو بنویس دیگه خواهر من
    سالتم نو!
    پاسخ:
    خو خواهرم نمیشه
    :|

    سال خودتون نو
    :))
  • صحبتِ جانانه
  • مبارک باشه ازدواج نمودنتان

    پاسخ:
    سلامت باشید
    خداقوت
    پاسخ:
    خداقوت خودتون ک نیستید
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام رفیق با مرام ماااااااااا
    خوش اومدی
    همش رو که فقط تیتر وار گفتی و مارو تو خماری گذاشتی
    فقط بگو افتتاحیه شروع مطالب کی هستش بالام جان
    راستی خوبی ؟

    پاسخ:
    شما یکی صوبت ننما
    بیمرام

    :))
    خو همونتیترش هم کلییی خسته نباشم 

    بله شکر خدا خوبیم 
    با مدیریت رمان میشه رسید به همه چی



    یکی این حرف رو به خودم بزنه :)
    پاسخ:
    امان ازاین مدیریت 
    سلام

    وقت بخیر


    ان شاالله از همه چی بگید
    منتظریم
    پاسخ:
    سلام

    ان شاءالله
    سلام
    مبارکت باشه
    من از وقتی از گروه زدم بیرون
    کمتر بچه ها رو میخونم
    یهو تو بروز شده ها دیدمت خوشحال شدم...
    زندگی مشترک واقعا آدمو درگیر میکنه
    درگیییییییرررررر ها
    پاسخ:
    سلام

    اشکال نداره 
    بچه ها هم کمتر مینویسن 

    :))

    اره خیلی کم میان بلاگ... من چندروزه دارم میام که دیگه زیاد دور نشم. فضاش قشنگه.
    موفق باشی تو قسمتِ متاهلی زندگی :)
    پاسخ:
    مگه با فیلترینگ تلگرام بیجایی برسیم
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    در پناه محبت امام عصر
    پاسخ:
    ممنون از دعای قشنگت 
    ان شاءالله
  • علی رسولان
  • همه آرشیوهای قشنگی دارن 
    و حال قشنگی نچ!!!
    پاسخ:
    انصصافایمدت عجب خوب بوده اینجاها

    عه
    چقدر خوب و عالی
    منتظریم پس
    پاسخ:
    :|
    سلام
    این هم مال چند ماه پیش شده؟

    کاش بتونی بنویسی بازم
    پاسخ:
    سلام 
    ن بابا امروز نوشتم توسرمال نزن :))


    سلام 

    خوشحالم برگشتید :))
    احوال شما؟؟
    پاسخ:
    سلام
    من ک عمرا نمیرم ک برم هستم منتهی در دسترس نیستم :))

    ممنون شما خوب باشید ماهم خوبیم 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">