و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

یکی از دوستان بودند هرازگاهی یسری تصویر گرافی های خیلی خوب میفرستادن،یه مدت هم تو کار معرفی کتاب بودند اما خیلی وقت فعالیت نمیکنن،این کم بودن مسریه انگار، بلاگ که هیچ به تلگرام ها هم میرسه چه بسا رسیده ..

حالا بگذریم هروقت یکم درگیر کار جدی میشم سریع انرژیم تموم میشه و فقط و فقط با کتاب خوندن آدم میشم! کتاب کاغذی ها نه تو نت و ... اینکه ورق بزنم(مامانم میگه کار شیطونه میخواد کار اصلیت جا بمونه چرا وقتای دیگه خستگید با کتاب در نمیره؟! میگم حالا اگه کار شیطون هم هست خوب شیطونی میکنه!!)

دوتا مجموعه شعر معرفی میکنم ،یکیش چقدر پنجره(که البته عکسشو خودم نگرفتم جزء همون تصاویر همسایه بزرگوار مجازیمون بوده )

دومیش هم حدود ساعت سه 

البته اگه الویت بندی میکنید اول دومی رو بگیرید بعد اولی

دومیه گزیده اشعار عاشورایی به انتخاب آقای برقعی ؛و اولی هم مجموعه شعر سعید بیابانکی


البته این مجموعه شعر همه اش آئینی نیستا  درهمه





رو تصویرا کلیک کنید، یکی یه صفحه اشو بخونید کیف کنید! 

فقط ببخشید تصویر دوم رو من انداختم کیفیت و دقت و زیبایی اولی رو نداره:)


نظرات (۱۶)

  • عطار کوچولو
  • چه ساده صید خودت را به یک نگاه گرفتی...

    + قطعه 44 عالی!
    پاسخ:
    :)

    بله بسیار
    زیاد با شعر نمیتونم ارتباط برقرار کنم.
    شعرهای خیلی کمی هستن که خوشم اومده ازشون
    پاسخ:
    چرا!!

    خیلی خوبه

    من خیلی  شعر دوستدارم 

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    عه!

    آقا قاسم صرافان

    میبینم که بچه ها اصفهان قرق کردن کلن :)))
    پاسخ:
    سلام

    شماهم فقط اصفهتنیا رو میبینیدا
    :)
  • محمد آذرکار
  • اولین کتاب برقعه ای عالی بودو کتاب های بعدی عالی تر..
    پاسخ:

    بله 

    عالین 
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • ممنون
    کتاب خیلی دوست دارم..مخصوصا شعر+++
    پاسخ:
    قابلی نداشت

    :)
    سلام علیکم

    ممنونم بزرگوار

    استفاده کردیم

    خدا به عمرتون برکت بده
    پاسخ:
    و علیکم اسلام

    خواهش میکنم

    عزتتون مستدام
    بسیار عالی
    پاسخ:
    :)
    سلام
    منم دلم خوندن کتاب کاغذی میخواد :/
    ممنووون

    یاعلی

    پاسخ:
    برفستم برات؟؟

    :)

    علی یارت
    سلام 

    بابت معرفی کتاب سپاس 

    التماس دعای فرج 
    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم

    محتاجیم به دعا 

    علی یارتون:)
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میشود
  • فاطمه غلامی
  • بله بله
    مثل همیشه عالی :)
    پاسخ:
    :)

    ممنونم ازتون 
    + به معرفی کتاباتون
    پاسخ:
    کتابام ازتون تشکر میکنن:)
    سلام چه وب دلنشینی دارید
    پاسخ:
    قابلی نداره 
    :)
    شعر من دوست داشت
    ولی خب حفظ نمیشیم جایی اظهار فضل کنیم
    عصاب خرد میشه خو
    پاسخ:
    حالا اظهار فضل نکنید 
    همین ک آدم خودش لذت میبره حله


    چه کار خوبی کردی!
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قابلی نداشت:)
    برقعی همچنان درجه یک است
    پاسخ:
    بله 
    خدا بهشون قوت بده 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">