و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سه روزه این صفحه بازه یه کتاب معرفی کنم  وقت نشد یه قسمتهاییش رو بنویسم،گفتم عکس میندازم ولی نمیدونم از کدوم قسمت بندازم!!حالا من معرفی میکنم شما خودتون بخرید بخونید؛کتاب "رویای نیمه شب" یک رمان جذاب و روون هست، که داستان عشقی بین دختری شیعه و پسری سنی رو روایت میکنه،یه رمان عاشقانه که میشه با هشتک مهدویت هم تکمیل ترش کرد! انقدر خوشگل حیای وجود شخصیتهای اصلی رو به تصویر کشده که آدم کیف میکنه! 

قبلا یه چاپی داشته که جلدش حالت مخملی بوده و یه لنگه گوشواره (تصویر نه ها،یه گوشواره واقعی) روش بوده قیمتش هم یه خورده بالا بوده حالا اومدن  با یه صحافی و ظاهر دیگه منتشر کردن هم بخاطر مسابقه ایی که گذاشتن و هم .. ،همون "هم" اول کافی بود تنها دلیلش میتونه همون باشه که این نسخه به شدت کیفیت برگه ها و چاپ و حتی صحافیش پایین!!قیمتش کم شده اما کیفیتش هم کم شده!!درضمن گفته میشه چون دارن فیلمش رو هم میسازن یه دو سه خطی هم به بعضی قسمتهای این نسخه اضافه کردند هرچند که از کلیتش چیزی کم نمیکنه، ولی بگردید مخصوصا انقلاب رو یحتمل اون نسخه اصلیش رو میتونید پیدا کنید(پیدا کردید یکی هم برای من بگیرید)

یسری نامیرا رو که خریدم(فکر کنم 16 تومن بود ) همونی که جلد مشکیی داره و تصویر نویسنده روی جلد هست بعدش رفتم یه چندتا مغازه پایین تر یه نامیرا دیدیم با جلد آبی که قیمتش نصف بود اولش پشیمون شدم گفتم اینجوری میتونستم دوتا کتاب دیگه هم بخرم بعد که کتاب رو خوندم به شدت لذت بردم و میگفتم واسه یسری از کتابها واقعا باید هزینه کرد یجورایی تنها تشکری که میتونیم از مجموعه ی تولید کننده کتاب کنیم همونه!!

به هرحال پیشنهاد  رویای نیمه شب نوشته ی مظفر سالاری رو از من داشته باشید

و اما یک سوال داشتم سرچ که میکردم به اسم"نیمه شبی در حله" رسیدم یه بخشهایش شبیه همین کتاب بود،کسی هست که خونده باشه یا تفاوت کتابهارو بدونه؟اطلاعاتی کسی داره درمورد نیمه شبی در حله؟!

نظرات (۴۳)

نامیرا اونیکه قیمتش پایینه کیفیتش خیلی خوبه...مث من زنده ام نیست حداقل حالا رویای نیمه شبو ندیدم
پاسخ:
عه
خب دیگه 
ما ک نگرفتیم همون نامیرا گرونه روزیمون شد
:)
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام .
    تشکر و قدردانی.
    قصدم جسارت نبود. راستش خودم خواستم بزنمش سر کانال خودم، جزئت نکردم. آخه کانال من عمومی هست :)
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    :)

    ماهم عضو کانالتون هستیم ها 
    ماجز خواصیم
    :)))

    ممنون
    مولای من !

    رضا مشو که بیفتم

    چو مرغک زاری

    کز آشیانه بیفتد ...

     + میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک باشه . مقام رضا قسمتتون !

    پاسخ:
    ممنون و همچین 


    :)
  • رسول حق منش
  • با مطلبی درباره روش مهندسی معکوس در تدبر قرآن در خدمت شمایم.
    پاسخ:
    :)
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام
    اجازه ما دست شماست.
    فقط ببخشید می پرسم، شانسی مطلب رو توی کانال منتشر کردید، یا واقعا مناسب دیدید؟
    چون یکمی کتابش مناسب عموم نیست. ولی اگه مناسب می دونید از این نوع معرفی ها هنوز هست، خواستید بردارید.
    پاسخ:
    سلام شانسی ک نمیشه مطلب گذاشت چند دلیل داشت اول اینکه یکم سلیقگی عمل گردم خودم خوشم اومد دوم اینکه اصولا سبک کتابی ک معرفی میکنیدو میپسندم چون دید مثبتی دارم اگه یادتونه باشه شروع مطالعاتم از آثار استاد صفایی هم از وب شما بود هم با پیشنهادهایی ک شما دادید بنابراین ی دید مثبتی ب کتابهایی ک معرفی میکنید دارم و اما دلیل بعدی هم اینه ک کانال ما عوام نیستند خیلی هم خواصند :-)
  • عطار کوچولو
  • گوارای و جود!

    حیف که وسط مطالعه ام هدیه دادمش.
    تا همونجایی که خوندمش هم خیلی لذت بخش بود.
    پاسخ:
    چجوری تونستید؟؟
    حداقل میخوندید؟
    یعنی نفهمیدید آخرش چی شد؟


  • محمد احسان حیدری
  • با سلام و تقدیم احترام

    ما سایت شما را دنبال کردیم .

    در صورت تمایل سایت ما را دنبال کنید .

    نگار

    تجربیات تلخ و شیرین از ازدواج موقت


     http://negaar.blog.ir

    ُسلام ده کرامت و روز دختر برشما مبارک باد ان شاء الله[هورا][هورا][هورا][هورا][هورا][هورا][هورا]
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار

    سلام
    نیستی!

    روزت مبارک عزیزم :))
    پاسخ:
    سلام
    کم سعادتیه 

    ممنونم عزیز و همچنین
  • رافضیــة ...
  • سلام
    میلاد کریمه اهلبیت حضرت معصومه سلام اله علیها مبارک.
    عیدی همه ما فرج آقامون..
    یازهرا
    سلام
    ایام و عیدتان
    مبارک
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ممنونم 

    :)

  • من انقلابی ام
  • سلام
    از این کارا زیاد بکنین
    پاسخ:
    سلام
    :)
    حتما 
    چه معرفی خوبی
    ممنون
    پاسخ:
    قابلی نداشت
    خواهش میشود
    :)
  • محمد آذرکار
  • ممنون از معرفی مفیدتون، یا علی.
    پاسخ:
    :)

    خواهش میکنم 
    قابلی ندذاشت 
    علی یارتون
    خیلی ممنون بابت معرفی کتاب.
  • صحبتِ جانانه
  • آفرین
    پاسخ:
    :)
    سلام
    کتاب خوندن رو دوست دارم 
    خدا کنه تا زمانی که وقت میکنم کتاب غیردرسی بخونم یادم بمونه این کتاب رو

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو

    :)

    ان شالله 


    علی یارتون
    سلام خیلی خوبه که کتاب ها رو معرفی کردید ای کاش تصویر جلدش رو هم میذاشتین توذهن میموند ....حاال اونایی که دستشون به انقلاب نمیرسه چکار کنن؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم

    عکس!!دارم میذارم

    چی بگم؟؟شاید تو کتاب فروشی های خوب و مهم شهرهای دیگه هم پیدا بشه 
    :)
    سلام  خوب هستید درحرم رضوی بیاده همه مومنین بخصوص شما بودیم خدا سلامتی بدهد ان شاء الله
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    خیلی خوشحال شدم 
    بی نهایت...

    ممنونم از لطفتون
    ان شالله کربلا روزیتون


    سلام علیکم مومن
    متاسفانه وقت کمی برای کتاب خواندن دارم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام بزرگوار


    خدا به وقتتون برکت بده 

    تعریف نامیرا بسیار است اما هنوز فرصت نکردم بخوانم
    و رویای نیمه شب که نشنیده بودم
    ممنون
    پاسخ:
    ان شالله فرصتشو پیدا کنید 

    اون رو هم بخونید 

    :)
    منو ببینی،؟
    کجا مثلا؟


    وا!
    پاسخ:
    دنیا کوچکیه 
    خعیلی!!

    :))

    خب حالا مثلا 
    شاید شد

  • مُحمّد مَهدِے
  • نامیرا کتاب باارزشی است
    پاسخ:
    بله بسیار

  • ... یک بسیجی ...
  • پیامبر صلى ا‏لله‏ علیه ‏و ‏آله :

    بى اُنذِرتُم وَ بِعَلىِّ بنِ أبى طالِبِ اهْتَدَیتُم... وَ بِالْحَسَنِ اُعْطیتُمُ الإْحسانُ وَ بِالْحُسَینِ تَسعَدونَ وَ بِهِ تَشقونَ ألا وَ إنَّ الْحُسَینَ بابٌ مِن أبوابِ الْجَنَّةِ مَن عاداهُ حَرَّمَ اللّه‏ُ عَلَیهِ ریحَ الْجَنَّةِ؛

    به وسیله من هشدار داده شدید و به وسیله على علیه ‏السلام هدایت مى ‏یابید و به وسیله حسن احسان مى‏ شوید و به وسیله حسین خوشبخت مى ‏گردید و بدون او بدبخت. بدانید که حسین درى از درهاى بهشت است، هر کس با او دشمنى کند، خداوند بوى بهشت را بر او حرام مى‏کند.

    البرهان فی تفسیر القرآن ، ج3 ، ص232

    پاسخ:
    السلام علیک یا اباعبدالله 

    :)
    ممنونم
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • تصمیمم رو گرفتم خخخ همین رویای نیمه شب رو براش میخرم :D
    پاسخ:
    خوب میکنی
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سلام من از همه اونایی که این کامنت رو میخونن یه خواهش دارم

    فردا تولد کسیه که که برام خیلی عزیزه

    میخوام بهش کتاب هدیه بدم ولی انتخاب کتاب براش سخته چون متاسفانه خیلی اهل کتاب خوندن نیس

    ازتون میخام بهم کتاب خوب معرفی کنین چیزی که درعین حالی که اموزنده هست و محتوای مفیدی داره

    انقدی جذاب باشه که وادار بخوندنش کنه

    خدارو چ دیدین شاید بعد ازون کتاب خون شد :)

    ممنون
    پاسخ:
    :|


    دیر خوندم 
    پوزش!

    ان شالله میشه

    :)
  • محدثه انصاری
  • چه خوب. میرم پیداش میکنم و میخرم... جدیدا رمان های عاشقانه اونقدراااا خوب نیست.حالا که تعریف اینو کردید میخونم
    پاسخ:
    ان شالله 

    آره بخونید نظراتتون رو بگید
  • ...:: بخاری ::...
  • من اصلیه رو دارم.
    گذاشتمش تو پلاستیک ک جلد جیرش خراب نشه!!
    پاسخ:
    به به 
    خوشبحالتون 
    همون توپلاستیک نگه دارش!!
    منم باید بگردم بیابم
    :)
    پاسخ:
    :)
    ممنونم از معرفیت عزیزم :)

    چقدر کتاب در دست خرید دارم !
    پاسخ:
    خواهش میکنم بانو
    :)

    بله ان شالله بخری و استفاده کنی
  • صِفر کیلومتر
  • سلام

    در راستای حمایت از مظلوم....

    http://sefrkilometr.blog.ir/1395/04/29/%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B6%D8%B9-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2

  • یک برانداز نرم
  • نیمه شب حله رو باید این ایام درک کرد نه خوند !

    پاسخ:
    :|

    O_o

    حالانویسنده اش کی هست؟
    لا ادری
    پاسخ:
    :(
  • انقلابیست
  • ‍ دنیا پر از بلا شده آقای من بیا
    شیطان که کدخدا شده آقای من بیا

    بحرین و سوریه، یمن انگار محشر است...
    #کشمیر ، کربلا شده آقای من بیا



    بنا داریم در یک حرکت مشترک وبلاگی ، به جنبه های مختلف مظلومیت مسلمانان #کشمیر بپردازیم.
    از شما وبلاگ نویسان انقلابی دعوت می شود پست های خود را در این زمینه ، جهت نشر در کانال به آی دی @aflaha_ir ارسال کنید.
    پاسخ:
    :)
  • نجمه خانم
  • کتاب عشقی!؟  :/

    هر چی میخواد باشه باشه من نمیخونم :/

    فقط کتاب دوران مقدسی اگه داری معرفی کن اونا تر تمیزند با احساسات غلیانی آدم هم کاری ندارند  :ا
    پاسخ:
    نه حالا عشقی  خالی

    درکنارش مهدویت درکنارش اوضواع اون زمان درکنارش رابطه شیعه و سنی
    اصلا شاید درکنار اینها داستان عشقی

    :)

    اگه ببینمت که بهت هدیه میدم 
    ولی اگه نشد هم خودت بگیر بخون
    خیلی روونه
    نیمه شبی در حله رو الان ندارم...
    میدونم که خریدمش و خوندم و الان ولی توی کتابخونه م نیست...
    احتمالا کادو دادمش...
    پاسخ:
    عه!

    چقدر خوب
    پس کتاب هدیه دادنت هم خوبه
    خب دقیقا داستانش همینجوریه؟؟

    آخه من سرچ کردم یه بخشی از همین کتاب رو بجای نیمه شبی در حله داد
    فکر کردم اسمشو عوض کردن
    نیمه شبی در حله رو مدت ها بود دنبالش بودم...
    سال ها پبش پیداش کردم

    نویسنده ش همین "مظفر سالاری" هست

    و از خوندن اون هم بسیار لذت بردم

    به قول شما میشه هشتگ مهدویت رو اضافه کرد بهش
    پاسخ:
    پس به یار رسیده اید!
    :)
    مطمئنی بهنام همین سالاریه؟
    سرج میکنی یه چیز دیگه میزنه
    من کاملا گیج شدم

    بله میشه 

  • علی رسولان
  • من به تنها نکته ای که می تونم اشاره کنم اینکه 
    ان شا الله تو خونه داری هاتونم همسن جور حرص خور باشید نسبت به قیمت ها! نه که فقط واسه کتاب باشه 
    مثلن موقع طلا خریدن یا تغییر دکوراسیون 
    پاسخ:
    اصلا با این کامنت باید پستو پاک کنم ک!!
    :)
    ولی در کل رو قیمت آدم همینجوری دقت داره توخرید هم سعی میشه مناسبش باشه 
    منتهی این دقت گاهی کمتر میشه مخصوصا بعضی گزینه ها مثل طلا :)))

    کتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب ^_^
    مرسی معرفی میکنین:)

    پاسخ:
    :)
    خواهش میکنم
  • باران نم نم...
  • نسخه ای که من دارم نایابه😎😜
    پاسخ:
    نایاب نیست کمیابه
    بگردی پیدا میشه!

    ولی حسودی میکنم بهتون 
    اونروز هم اگه تاکییدت نبود اونو نمیخریدم
    درنظر داشتم بگردم همون کم یابه رو پیدا کنم
    البته پشیمون نیستم همین که خوندمش خودش می ارزه
    ممنونم :)
  • ارکیده س ی
  • رویای نیمه شب یه کیفیت بهترم داره که برای مسابقه اس اما به کیفیت چاپ اولم نیس
    داستانشم که حرف نداره فقط باید خوند

    جلد شش تومنی نامیرا هم کیفیتش خوبه ضمن اینکه خود نویسنده و انتشارات به خاطر ترویج فرهنگ کتابخوانی قیمتشو شکستن و من خودم به شخصه واقعا ممنونشونم و دعاشون میکنم:) 

    پاسخ:
    خب همونی که برای مسابقه است رو من دارم دیگه!
    بله بله 

    بله اونکه برای ترویج فرهنگ و ایناس کار خوبی میکنن
    منتهی درکنارش یکم به کیفیتش دقت کنن
    حالا همه قیمت کم نشه ی مقدارش کم بشه که کیفیتشم حفظ بشه
    البته من صحبتم با نامیرا نیستا اونو ندیدم
    کیفیتش که خیلی بد نبود ...

    ما با برگه کاهی کتاب درسی بزرگ شدیم ها :))))))) این ادا ها مال ما نیس :)
    پاسخ:
    والا اینی ک دست منه کیفیتش افتضاحه حالا براتون عکسشو میذارم

    :)

    بله خب شما که زیر نورمهتاب درس میخوندید این کیفیت ها براتون عادیه 
    عباس غزالی این ها یک تیزر برای این کتاب بازی کرده اند. پریروز اتفاقی دیدم. خوشم آمد.

    برعکس من. هر وقت یه کتابو گرون میخرم داغش تا ابد میمونه رو دلم :|
    من نسخه ی 16 تومنی نامیرا رو خریدم و بعدا به نسخه ی 6 تومنی رسیدم :(


    پاسخ:
    آره منم دیدمش 
    اتفاقا اون هم خیلی خوب درآوردن!

    منم اون نسخه رو دارم
    اما  اگه قراره همه نسخه اروزن کتابا با این کیفیت باشن که همون بهتر گرونشو بخری


    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">