و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

جان آمده رفته هیجان آمده رفته
نام تو گمانم به زبان آمده رفته


احیا نگرفتم تو بگو چند فرشته
صف از پی صف تا به اذان آمده رفته؟


تا پلک زدم خواب، مرا آمده برده
تا پلک زدم نامه رسان آمده رفته


امسال نبرده ست مرا روزه، فقط گاه
بر لب عطشی مرثیه خوان آمده رفته


من در به در او به جهان آمده بودم
گفتند: کجایی؟! به جهان آمده رفته


ترسم که به جایی نرسم این رمضان هم
آن قدر به عمرم رمضان آمده رفته...

"محمدمهدی سیار"

نظرات (۱۴)

دور شدم از این و آن/گرم خدا خدا شدم
هم از خودم رها شدم/هم از همه جدا شدم
خدا نظر به من نکرد/مسکین و بینوا شدم
سرد شدم درد شدم.../به گریه مبتلا شدم
ز چاله ها به چاه ها/فتادم و تنها شدم
چه ماه ها گناه ها.../گرفتار هوا شدم
کجاست حکمتت خدا/ندادنت بلا شدم
فرهاد بودم و کنون/مجنون بی دوا شدم
کی میشه که نگام کنی/بگم حاجت روا شدم
پاسخ:
یه جمله هایی میگن قلبتون پر از خدا و نگاه خدا بدرقه راهتون 
ایضا از اون جمله ادبیا
:)
  • تحفه نویس
  • سلام
    زیبا بود ، و زیباتر انتخاب شما در منتشر کردن این شعر
    آنقدر آمد و رفت از این روزهای بهاری
    بگمانم هرروز من خزان شد از بی خیالی ....
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    زنده باشید

    :)
    هعیییییی
    پاسخ:
    خیلی هعی
    درست است که در رمضان ها آنطور که باید به جایی نمی رسیم اما کاش عمری باشد تا حداقل سال بعد این بیت را بتوانیم تکرار کنیم!
    ترسم که به جایی نرسم این رمضان هم
    آن قدر به عمرم رمضان آمده رفته...
    پاسخ:
    این هم زاویه دیدی هست

    ان شالله 
    واقعا میترسم همین باشه
    ک گمان کنم هست:(
    پاسخ:
    واس من ک بود 
    :(

    ان شالله برای شماها نباشه
  • نجمه خانم
  • ترسم که به جایی نرسم این رمضان هم
    آنقدر به عمرم رمضان آمده رفته
    پاسخ:
    بعله!
  • رفاقت به سبک شهید
  • تو حس و حال بودم هاااااا نظرت رو دیدم با جواب حس و حالم پرید :|
    پاسخ:
    خب دیگه گفتم خیلی خوب نیست توفکر باشی
    :)
  • آبجی خانوم
  • اصلا یک پلک نزده
    رمضان آمده رفته

    اصلا داشتیم افسردگی میگرفتیم با این نظرات بسته شما :/
    پاسخ:
    ازت میخوام منو ببخشی 
    :)
  • من انقلابی ام
  • +++
    پاسخ:
    :)
    ممنونم از حضورتون
  • خانم الفــــ
  • یعنی هلاک اون کامنتی م که خودت گذاشتی و جواب هم بهش دادی !


    پاسخ:
    :))

    قربون شما
    یکم بچه شیطونیه 
  • مــ. مشرقی
  • وای بیت چهارم عالی بود!
    عاقبتت بخیر دخترم :))
    پاسخ:
    ممنونم مادرم  :|

    دست شاعرش دردنکنه
    :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ببخشید این مدت نظرات بسته بود
    قبلا خودم بدم میومد از این حرکت ولی یوقتایی انگار لازمه!!
     وقت نمیکردم سربزنم و جواب بدم حس میکردم بی احترامی میشه 
    بستم که راحت باشید

    ب هرحال قصدم بی احترامی به شما دوستان نبوده
    ممنونم از همه اتون که سرمیزنید 
    :)

    عزتتون مستدام
    عاقبتتون ختم بخیر
    پاسخ:
    بی عدب
    :|

  • سید محمد رضی زاده
  • در دام مانده باشد صیاد رفته باشد...
    پاسخ:
    سخت است ...
    یا علی ...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سرعت عملتون قابل تحسین :)

    علی یارتون
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">