و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


#آیت_الله_جوادی_آملی : در مکتب دین، انسان در برابر تمام لحظات زندگی مسؤول است و از اولین پرسش‏ های بعد از مرگ این است که جوانی و عمرت را در چه راهی صرف کردی. اگر کسی کاهلی کرد یا کار سودمندی برای جاه‏ طلبی و مقام‏ خواهی انجام داد، نه به قصد تقرب به خدا، چنین انسانی مسؤول خواهد بود و کیفر خاص خویش را می‏ یابد. وبالعکس اگردر مسیر درست گام بردارد چون حمران‏ بن اعین خواهد شد که امام ششم (س) در مورد وی فرمود: من و پدرم شفیع خوبی برای حمران‏ بن اعین هستیم؛ زیرا دست او را می‏ گیریم، رها نمی‏ کنیم تا با ما وارد بهشت شود. حمران‏ بن اعین جوانی عادی بود که از علما شد و به این مقام رسید. این طور نیست که انسان بگوید: رسیدن به مقام اولیا دشوار است. روز قیامت معلوم می‏ شود که راه باز بود و نرفتیم. 🔹(منبع : #در_محضر_استاد)

 
(منبع خودم: از یه اینستایی کِش رفتم کی بود و کجا بود رو یادم نمیاد فقط یادمه از بچه های بیان بود خودش حلال کنه دیگه)
واقعا این نعمت جوونی خیلی خوبه،دست خدا دردنکنه!!کلی این روزهامو دوستدارم (البته خیلی راضی نیستما،جای کار داره منتهی دوسشون دارم) خدا کنه سالهای بعد که برگشتم و نگاهش کردم غصه نخورم و بگم چه حیف..!!
خدایا شکرت :)

نظرات (۴۱)

کاش میشد استفاده کرد از همه ی وقت و به معنای کلمه حی بود
پاسخ:
بله
واقعا 
کاش
خیلی کار رصد ویلاگیتون جالب بود
ممنون از حمایت وبلاگیتون
پاسخ:
خواهش میکنم
:)
چه وبلاگ جالبی
خوشمان امد:)
پاسخ:
کجاش جالبه؟
یه ماهه آب و دون ندیده بیچاره
:)
اگر همه شب قدر بودی پس شب قدر بی قدر بودی (سعدی)

سلام روزتون بخیر دراین شب های قدر ما را ازدعای خیرتان بی نصیب نفرمایید التماس دعا
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنون

محتاجیم به دعا

  • زائر بارانی
  • سلام خواهر جان.
    ممنون... بهره بردیم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بانو

    ممنون از حضورتون

    محتاجیم به دعا
    http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/KOMaOOzzIT3O6aVcHG0CVi4YMz5JFUnRx7_zhyB3sFUOSu30FP7AfA
    پاسخ:
    چه قشنگ
    چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
    تو را به فاطمه سوگند التماس دعا ...
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    چی بانمکه خط اول کامنتم درشت ظاهر شده انگار دارم تیکه مو با داد میگم!  خخخخ دشمنتون شرمنده خانم در ضمن پستای محرمانه محرمانه اند دیگه :)))
    پاسخ:
    Oo

    بله بله
    :)
    به به
    پاسخ:
    :)

    حافظا
    سه پست باید بیایم پایین تابتونیم بگیم سلام علیکم!
    سلام علیکم خواهر این پستای بی امکان نظردهیت آدمو یاد دیوار میندازه که بسیج روش چیزی چسبونده!
    !!!!
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت بانو

    خیلی خیلی شرمنده ام
    خودم از اون آدمایی بودم که واسه وبهای بی کامنت ناله و نفرین میکردم ولی متاسفانه وقت نمیکنم بیام
    کامنت بچه ها بی جواب میمونه شرمنده میشم
    ان شالله پست بعدی باز میذارم 

    بازم ممنونم بانو
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    تو این قضیه حسابی سردرگمم...
    پاسخ:
    سلام 

    راضی بودن 
     نبودن 
    سردرگمی 

    مسئله این است
  • عطار کوچولو
  • اِی پیر شدیم رفت!


    خود پیر پنداری مفرط... :)

    ایشالا خدا به جوونی تون برکت بده.
    پاسخ:
    خب اینجوری که پیر بشید چی میگید؟
    اِی مردیم رفت !!
    :))

    زنده باشید 
    ممنون و همچنین

    عزتتون مستدام
    به به
    عجب آهنگی
    روحمون ب سبک سنتی شاد گردید :D
    پاسخ:
    :/

    الان مسخره کردید؟
    خب خوبه که
    راه نا تمام
    پاسخ:
    ...

    سلام عزیزم وبمون خرابه دگه اشناییمون هم از ........ سری نمی زنی قبونت برم میدونم سرتون شلوغه ....التماس دعا ویژه......
    پاسخ:
    سلام بانو 
    بابا من صد بار به شما و آقاتون گفتم پاشید بیاید بیان 
    گوش نمیکنید که 
    :)

    محتاجیم به دعا 
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام دوست عزیزم
    عالی بود
    به قول جناب "میم عین"کارخوبی کردین که کش رفتین:)
    ماهم استفاده کردیم.
    پاسخ:
    سلام بانو
    :)
    آره دیگه طرفدار حقوق کش روی هم پیدا کردیم 

    :)
    خداروشکر
    ولی دوست خوب هم نعمتیه
    پاسخ:
    اونکه بله 

    کار خوبی کردید که کش رفتید :)
    پاسخ:
    ممنون از حمایت 
    :)
    سلام لطفا به وبلاگ بیاید وببینید میتوانیدبرایم نظر نوشته وارسال کنید ...جواب رو تو همین جا بنویسید چون   درپرشین بلاگ کسی نمیتواند نظر بگذارد ممنونم
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    آمدم 
    نظر هم گذاشتم 
    نوشت بعدا تایید میشود و نمایش داده میشود 
    بابا کوچ کنید بیاید بیان خب

    یار مهربان را باید سر جلسه امتحان شناخت اصن :)
    پاسخ:
    خیلی نامرد نامهربانی میکنه اون موقع 
     قلب عاشقش  رو میشکنه
  • دکـ لـ مـ هـ
  • خدایا
    اگه ازین نعمت درست استفاده می‌کنم،  به جوونیم برکت بده!
    اگر نه که...   :|


    + تشکرات ازین مطلب کش و کپی رفته ی برابر اصل!
    گاهی یه اثرِ کپی با اصلش برابری می‌کنه، گاهی هم از اصلش بهتر و مؤثرتر میشه(همین جمله آخرم خودش کپی ضمنی بود از فیلم کپی برابر اصل :))
    خدا به کپیامون هم جهت و برکت بده :| 
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شالله 

    +خواهش میکنم 
    کِش رونده خوبی ام منتهی میرتسم همه رو بذرام!!

    ان شالله 
    :)


    +ویرایش نظرو پیدا نمیکنم خب!!!!!!
    سلام
    معمولا قدر داشته هامون رو نمی دونیم حالا هر چی که باشه(متاسفانه)

    ان شالله امتحانا رو عالی بدین به قول جناب رزمنده خ خ بگیرید :)))

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام 

    بله دقی میفرمایید

    ان شالله 
    ممنون 
    :)
  • علی رسولان
  • می گوئید بدون شک
    همه می گویند 
    پاسخ:
    بله 
    :)
    سلام واقعا جای بسی خطر هست نمیدونم ما چرا زود آدم نمیشیم دعا بفرمایید
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    نفرمایید !!

    محتاجیم به دعا
    سلام
    بعله ایام امتحانات است و ما دانشجویان ارشد جدای از امتحان ها کلی تکلیف هم داریم که استادای محترم اجازه دادن تا روز امتحان میتونیم انجام بدیم...
    هرترم هم میگیم باشه ترم بعد میخونم و شب امتحان نمیذارم... اما خب بازم این ترم مثل ترم قبل شد....
    امیدوارم موفق باشید...
    پاسخ:
    سلام 
    آره ها اصن هرچقدر میگی ترم بعد روش رو عوض میکنم اما نمیشه 
    !!!!!!!

    من کارشناسیم تموم بشه میخوام استراحت کنم یکم فعلا سراغ ارشد نرفتم 
    خخخخخخ
    حالا دعا کنید ترم آخرم!

    الان امتحان دارین؟

    منم همینطور
    پاسخ:
    بله پشت سر هم ....

    موفق باشی ان شالله 
    :)

    منم بدعا
  • خانم الفــــ
  • دست خالی بودن خیلی حسرت داره....
    پاسخ:
    بله خیلی
    ..
    :(
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • سلام علیکم
    وقتی سخن از حضرت آیت الله جوادی هست که اجازه دادن برا نقلش
    و جایی هم که شما از اون کپی کردید نزده با ذکر منبع
    پس اساسا استفاده از لفظ کش رفتن سخن بیهوده ای است...
    ببخشید برای بار دوم مزاحم شدیم
    یا حق


    پاسخ:
    و علیکم السلام و رحمه الله 

    الان من چی بگم؟!
    من دیگه حرفی ندارم!
    مراحمید 
    ولی چون یادم بود از اینستای بچه های بیان برداشتم گفتم پیش دستی کرده باشم فردا نیاد بگه مطلب من بود!!

  • ...:: بخاری ::...
  • ای وای من...
    پاسخ:
    ای وایِ من .!
    :)
    الناس نیام فاذا ماتوا انتبهوا...
    سلام علیکم
    پاسخ:
    و علیکم بالرحمه 
    :)
  • در مسلخ عشق
  • سلام علیکم؛ جوانی متاعی است که در بازار دنیا ارزان میفروشیمش.

    پاسخ:
    و علیکم السلام 
    بله متاسفانه

  • ستاره روشن
  • +
    پاسخ:
    + به حضورتون 
    :)
  • بی نام بی نشون
  • حرف هایی که خزار بار گفته شده ولی مثل چی از کنارش میگذریم و با دل و جون درک نمی کنیم
    پاسخ:
    درک کردن ک چه عرض کنم

    ولی تلنگرای خوبین..
    :)
    عجب نکته ای!
    پاسخ:
    خوب نکته ایی
    :)
    نظرم؟



    متوجه لبخند نشدم توی کامنتتون ؟
    پاسخ:
    آهان گفتم لابد مربوط به گفتگو خودمونه سهوا عمومی شده
    :))

    الان تاییدش میکنم

    بابا این لبخندای منم داستان شده
    یوقتایی حرفی نداشته باشم لبخند میذارم
    تازه خوبه گرفتی لبخنده بعضی وقتا میان میگن واس چی میخندی؟!
    :)
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • کش رفتن کار خوبی نیست ...
    به قول یکی از دوستان
    جابه جایی اطلاعات بدون اجازه درسته !
    مستدام باشید 
    یاحق

    پاسخ:
    بدون اجازه نیست که!
    اصل حرف از آیت الله آملی خب اون که معلومِ و اجازه داره
    اونی هم ک از جایی برداشتم ک طرف ننوشته بود بدون منبع نباشه یا حرف خودش باشه!
    :/
    اما درکل انقدر فاز میده کِش رفتن!!

    نه واقعا درست نیست اصولا منبع میذاریم :)

    عزتتون مستدام

    عزیزم



    منم می دونم هیچ امری برای خدا غیر ممکن نیست 

    ولی ایمانم و تمام تجربه هام نشونم داد که ایشون نمیذارن این جمله ای که میدونیم (بر اثر تکرار روی زبون همه) به یقین تبدیل شه
    پاسخ:
    :)

  • پرواز سپید
  • سلام
     دستشون درد  نکنه!:)
    میگم شما مثل این که نه فقط در دنیای حقیق ددری هستید در مجاز آیاد هم اهل گشت و گذارید ها!
    همه جا رو سر میزنید! :)
    پاسخ:
    سلااام

    الکی نیست که بهم میگن چارپایه 
    :))



  • چشم به راهم ...
  • زمانی قدر این جوانی را میدانیم که پیر شده باشیم
    اعوذ بالله من نفسی...
    پاسخ:
    یعنی میخواید بگید من پیر شدم!؟؟؟

    قدر دونستن ک بله من دوستداشتنش نظرم بود 
    وگرنه پیر نشدم ها
    :)

    خوش به حالت که دوست داری....


    😔

    من که از دیروزهای دوریه میگم چه حیف


    😑
    پاسخ:
    منم الانو دوستدارم فقط ها راضی نیستم ازشآ

    دو روز دیگه یا حتی دوساعت بعدمو نمیدونم دوست دارم یا نه 
    :))


    رضوان خدا بر ایشان.
    مطلب خیلی خوبی بود، ممنون از شما بانو.. استفاده کردیم.
    پاسخ:

    کِش رفتن همیشه بد نیست :)

    عزتتون مستدام 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">