و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

این چند روزه انقدر عکس ضریح امامارو گذاشتم با گُل و بلبل و کلی فاز عیدی عوضش امروز دبسرده بودم

همه اش میگفتم الهی بمیرم امام سجاد..مدینه...بقیع... بی شمع و چراغ و گل و بلبل...

در مدینه باید مُرد حتی روز جشن!!

خلاصه آقا لطف کردن تلافی این دوروز دراومد دوتا جشن توپ رفتم،خدا زیاد کنه بعضی دوستای پایه رو!!

یه دسته گل تپل مپل هم گرفتم به نیت گل کاری ضریحشون ان شالله که قبول باشه :)

تازه غذای حضرتم بهم رسید!(باکلاس همون شام نذری خودمون)

حالا الان عکس چی بذاریم!؟ دلم میگیره عکس ندارم، ضریح...جشن...

اول اینو گوش بدید


نظرات (۱۱)

ممنون بابت صوت...
پاسخ:
خواهش 
:)
یا سیدالساجدین..
پاسخ:
:)

سلام
خداقوت
ایام مبارک
ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
پاسخ:
سلام علیکم

:)
ممنون و همچنین
اگر نباشند گنهکاران 
هستند خوبان
برای نوشتند
از خوبان
پاسخ:
الان این چی بود؟؟
به خودمون بگیریم؟

عیداتون مبارک خانوووووم
پاسخ:
:)
ممنوووووونم 
و همچنین بانو
چه کردی شمااااا
عیدت مبارک
خیلی توپ بود عیدیت :)
پاسخ:
:)
قابلی نداره !
ممنون 

خوشحالم :)
رسما قاطی کرد 


سه ساعته دارم پست میذارم 

نت هم دارم 


بار اولیه قاط زدن بیان رو می بینم!!!!!!!!




پاسخ:
خب یه دو دقه به حال خودش رهاش کن !!
:)
درست میشه
نفهمیدم چی شد که زدم دانلود ولی موقع باز کردن باز نشد و خطا داد و 


نشد که گوش کنیم...
پاسخ:
خب آخه دانلودی نیست 
اول صفحه اشو باز کن بعد از اونجا سیو رو بزن!!!

:/

حالا امتحان کن شاید شد!!
هرکاری کردم توبیان آپ کنم نشد مجبوری اونجوری گذاشتم!
باید حجم بخرم!!
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام
    تک خور :|
    عیدت مبارک اتفاقا این چند روز هی حسرت میخوردم که چرا من مثل این عکس های قشنگ ندارم برای پست ها بزارم
    خلاصه ترسیدم چشت بزنن :))
    پاسخ:
    سلاااااااام 
    :)
    اتفاقا به یادت بودم!توخوردن نه ه،توجشن!
    البته توجشن اولیه!

    دیگه دیگه سلیقه است !!!
    نه بابا پشم بیانی ها شور نیست وگرنه تا الان کله پا شده بود وبم!!
    :)
  • انسان نیازمند
  • سلااااام

    مبارکه مبارکه

    عیدی هممون ظهور آقا باشد و انشاالله ضریح بسازیم برا ائمه بقیع

    :★
    پاسخ:
    سلام
    ممنون و همچنین :)

    ان شالله ان شاالله 

    سلام
    مجدد عیدتون مبارک
    کلا اهل بقیع خیلی مظلومند 
    میلاد و وفاتشون فرق نمی کنه با یه آه حسرت همراهه
    ان شالله به زودی براشون حرم میسازیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو 
    ممنون و همچنین
    آره واقعا ...
    ان شالله ان شالله با ظهور آقامون 

    :)
    علی یارت

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">