و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

یه چندتا بلاگ هستن فوق عالین منتهی من بصورت مخفی دنبالشون میکنم تاحالا براشون کامنت نذاشتم!!یوقتایی یه پستهایی میذارن بعد خوندنش انقدر سرکیف میشم کلی جیغ و داد راه میندازم، عه آره همینه و تایید و ... شروع میکنم نظر نوشتن با شوقی و ذوقی ولی بعدش یادم میافته عه من اینجا اصن کامنت نمیذارم و پاک میکنم و دوباره - سه باره فقط پست رو میخونم ...

یادمه بچه که بودم اگه ظهر درحال تماشای تلویزیون خوابم میبرد و خدایی نکرده با صدای مهمونی بیدار میشدم خودمو به ادامه خواب میزدم، روم نمیشد بلند بشم!!حالا خدانمیکرد طرف زیاد هم میموند یعنی خرس قطبی میشدم دیگه زنده نمیشدم تا طرف بره؛ حالا بزرگ که شدم این فضائه تغییر کرده به دنیای وبلاگم و ارتباطم با بعضی بلاگها یعنی چون خیلی وقته یواشکی دارم میخونمشون یجورایی روم نمیشه دیگه براشون کامنت بذارم،نمیدونم ها من اصلا از این اخلاقای خجالتی ندارم همه جا سریع ارتباط میگیرم ولی بعضیا حتی سبک نوشتنشون هم خیلی بزرگانه است و من یجورایی خجالت میکشم یا روم نمیشه!!! یکیشون رو امروز رونمایی میکنم نمیدونم نویسنده اشون خوشش بیاد نیاد ناراحت بشه نشه به هرحال من میخوام بیدار بشم کم کم این3-4 تا بلاگ خاموش رو هم روشن کنم!

یه بلاگ هم پیدا کردم از آبان 83 نوشته تا اسفند90ولی چه نوشتنهایی... گذاشتم به فراخور حالم ازش کِش برم اینجا بذارمآرام

نظرات (۱۷)

  • چشم به راهم ...
  • ممنون که غیر مستقیم فرمودین که وب ما هم از اون دسته :)
    پاسخ:
    :|

    بله چرا که نه !
    خواهش میکنم 
    :)

    مثلا من اولین باره میام اینجا ولی کامنت میذارم !! D:
    پاسخ:
    شما کار خوبی میکنید!!

    خوش اومدید
    :)
    عجب..
    پاسخ:
    بعله 
    :)
    در روایات آمده است هند هنگام پذیرش اسلام و بیعت با پیامبر خدا، خطاب به ایشان گفت: به زحمت، کودکانم را بزرگ کردم و از کودکی به بزرگی رساندم و تو در بزرگی آنها را کشتی.در مقابل، پیامبر، با گذشت و بزرگواری، زخم زبان و سخن ناروای وی را نادیده گرفت و با هند با مهربانی رفتار کرد، در حالی که می توانست از آغازگری جنگ به دست قریش و پلیدی آنها سخن گوید و از خود دفاع و وی را قانع کند. رسول خدا صلی الله علیه و آله شرایط هند و احساس مادرانه وی را که موجب چنین قضاوتی شده بود، به خوبی درک کرد و با «خلق عظیم» خویش با هند و افرادی چون او رفتاری شایسته داشت.
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار

    عیدتون مبارک
    :)
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • اسمتو چرا یادم نمیاد هر چی فک میکنم :|

    سلااام :) ^_^

    منم ازین اخلاقا دارم ..و ازون بد تر حساسیت ب متنای بلند بالاس :D

    ولی حالا خودم ی بلند بالا نوشتم #_#
    پاسخ:
    سلام بانو

    نمیدونم واقعا چرا؟!

    به به چه شود!
    سلام
    منم اوایل خواننده خاموش وب شما بودم...
    بعد کامنت نوشتم و شما هم لطف کردین امدین وبم و جالبه یه سوالی هم در جواب کامنت شما از شما پرسیدم که کلا جواب ندادین...
    اره منم تجربه دارم که خودمو زدم به خواب...
    خیلی خوبه هنو وب گردی هس...هنو وب شما خواننده داره...
    قدیما که اینستا و تلگرام و اینا نبود وب قبلیم خیلی خواننده داشت اما الان در وب جدیدم جز یک خبرنگار عزیز کلا خواننده ای نداره...
    منم کلا بی خیال خواننده شدمو واس دل خودم مینویسم...
    منم هنو وب گردی دارم و بعضی از وب ها واقعا بهم ارامش میدن و لذت میبرم...
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام بانو!
    وا من جواب ندادم؟!!
    خوب یادآورم میکردید!!!

    آره واقعا همه درگیر مجاز آّد اونوری شدن!!!!!

    بله بله نوشتن اصلش هم اینه ، واس خودت :)

    خوشحالم اینجایید 
    :)
    سلام؛
    وبلاگ ما که نیست؟ احیانا؟!
    خود بزرگ بینی تا این حد واقعا نداشتم.
    خارج از همه اینها.
    متشکریم که وبلاگ خوبی رو معرفی کردید تا از مطالبشون ماهم استفاده ببریم.
    پاسخ:
    سلام 
    آیکون فکر کردن!!نیست شما خیلی هم بروزید 
    سالی یبار که بروز میکنید از شدت خوشحالی میدویم اونجا!!

    خواهش میکنم 
    خیلی هم روحیه ی سه نقطه ای هستش چ معنی داره
    پاسخ:
    خیلی هم خوبه 
    چیه آدم خجالتی باشه!
    البته به معنی بی ادبی و اینا نه !!


    سلام و رحمه ا...
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام و درود
    ممنون
  • رفاقت به سبک شهید
  • :) باز جای شکر داره وبلاگ ما خاموش نیستی
    وبلاگشون رو خوندم واقعا حرف نداره
    اگه بشه بازم معرفی کنی از این وبلاگ ها ممنون میشم
    پاسخ:
    بابا ما برای شما که حسابی پرو شدیم

    مثلا معرفی کتابِ هرکی وبلاگ بهتر میدونه بیاد معرفی کنه 
    :)))


  • صحبتِ جانانه
  • فازت چیه دقیقن؟
    پاسخ:
    نولِ!!

    :)
    یه بیماریی هست اسمش خیلی سخته ولی یچی تومایه های خوددرگیریه مثلا ازاونا گرفتم
    :)
    پاسخ:
    :))
    من میگم چرا تو همه وبلاگا نظر میگذارید جز وبلاگ من
    الان تازه فهمیدم
    تشکر
    پاسخ:
    :|
    نیست خیلی شما هم پست میذارید

    سلام
    کاملااااااااااا موافقم، منم دارم از این دست وبلاگا یکیش همین وبلاگ خانم الفــــ، البته اونجا چند وقته از خاموشی در اومدم 
    در عین جملات ساده و قابل فهم مطالبشون عمیق پر از حرفه
    مابقیشو هم معرفی کنید پس

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    من قشنگ هلاک هم رفتارییامونم
    عه پس شما زودتر رخ دادی!!
    بله موافقم درعین سادگی کلی حرف عمیق

    مابقیش؟!! 
    یکم مابقیش سکرته چون خیلی عکس و اینا کِش میرم خخخخخخخ
    ولی چشم یکی دوتا دیگه دارم میگم خدمتتون
    خوبه خداروشکر 

    خوب کسای رو دنبال میکنید واقعا هم عالی می نویسند
    باقی هم اگ ب همین منوال باشن عالی هستن
    پاسخ:
    سلیقه است دیگه  :)

    تقریا توهمین گروهن حدودا

    :))) بسه دیگه بیدار شو تابلو!
    پاسخ:
    وای نگو اون موقع ها هی مامانم صدا میزد بسه بیداشو درس داری
    نمیدونست ک من دو ساعته بیدارم و نمیتونم نفس بکشم که ...
    :))

    دارم بیدار میشم یه 5 دقه دیگه
  • خانم الفــــ
  • سلام بانو.
    :( اینقده خجالت کشیدم که نگو...و بغض کردم که چطور آدمهای بزرگواری مثل شما پیدا میشن که عیب ها رو می پوشونن و خوبی ها رو می بینن ...ان شاءالله حسناتت،رو خداجان،صد برابر کنه و بهت عزت و بزرگی بده...

    و شرمنده تر بابت اینکه طوری نوشتم که لفظ بزرگانه رو بکار بردید ..شرمنده..داریم وانمود میکنیم بلکه مشمول "ان یکون منهم" بشیم با دعای شما ان شاءالله :( ....برای عاقبت بخیری هم دعا کنیم:)

    +باعث افتخاره..
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    منور فرمودید:)

    نه بابا خجالت نداره که!
    آدم بزرگ؟؟؟خعیلی من خوبم!
    ممنون بابت دعای خیرت

    نه نگید واقعا همینطوره ،ان شالله 

    :)
    عزتتون مستدام

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">