و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

میگفت شنیدید که میگن وقتی خانم زهرا وارد محشر میشن همه سرهاشون رو پایین میندازن(هیچکس نگاه نمیکنه)،حضرت زینب هم دختر همین خانم هستند برادراشون هم که غیرت الله اند،پس کسی وارد حریم عمه سادات میشه که غیرتی باشه،که قابل اعتماد برادارن خانم زینب باشه! پس انتخاب میشه کسی که امتحانشو پس داده باشه...؛ اینا رو بعد از صحبتهای خواهرشون، گفتن؛ شکی در این نیست کسی که خیلی محکم پشت خواهربزرگترش باشه پس دیگه برای خواهر اربابش جون میده!!

از امروز بگم!!!اولین بار بود خونه ی شهدای مدافع میرفتم،قبلا مراسم مدافعین شده بود برم اما دعوت شدن توخونه اشون و نشستن و نفس کشیدن توجایی که مطمئنی یروزی اون شهید اونجا راه رفته نفس کشیده زندگی کرده یچیز دیگه است!!اصلا انگار خود شهید هم حضور داره!حالا اگه بخوام بگم چجوری جور شد و وصل شدم به این حلقه که کلی داستان داره یه سرش برمیگرده به موکب(راستی یادم رفته بقیه خاطراتو بنویسم) یه سرش هم به همین وبلاگ و آشنا شدن با بعضی از بچه ها و ادامه داشتن دوستی های چندساله امون(چندتاهم بهروز داشتم این بین دیگه عادی شده برام ننوشتموشون) اما میخوام اینو بگم یوقتایی واقعا نمیدونی چی میشه که رزق های معنویت اینجوری زیاد میشه اما هرچی که میشه خدا کنه بیشتر بشه خدا کنه ثابت بمونه، کلا یه حس خاصیه، یه حس حسرت نداشتن و نبودن این جوونها بینمون یا شاید یه حس خوشحالی که هنوز هستن یه همچین جوونهایی یه حس خوبی که چقدر خوبه تواین برهه از زمان داری زندگی میکنی نه دوسال جلوتر نه دوسال عقبتر،یه حس خوبی که چقدر خوبه دهه هفتادیا یه همچین کسانی رو دارن/یم، یه حس انرژی بخش که وقتی تواین جامعه و تواین فضا مجازی ها و تواین شلوغ پلوغی میشه خاص بود،خاص هم رفت ... یه حس نو؛ شهدای دفاع مقدس همه اشون خاص بودن و هستند و باهاشون انس داری اما اینایی که میدونی زمان و مکان و شهر و کشورشون فرقی نداشته و تواین همه هیاهو شده اینجوری باشن که انتخاب بشن یکم متفاوت تر تورو ساکت میکنه ادعاتو کم میکنه معرفتتو بالا میبره، یکم متفاوت تر بهت تلنگر میزنه... میفهمونه تو همه ی این شلوغ بازی های الکی هم میشه  محمد رضا بود،محمد رضا تربیت کرد  میشه ....


میگن رسم تو سوریه که پرچم رو روی تابوت میکشن و طواف میدن بعد پرچم رو به خانواده شهید هدیه میدن،مادرشون میگفتن سهم محمد رضا دوتا شد یکی هدیه به ما یکی هم روی کفنشون گذاشتن و دفن کردن....


به نام عشق ، بنام مدافعان حرم
سرم فدای امام مدافعان حرم

اگر که قسمت من نیست تاحرم بروم
بخوان مرا تو غلام مدافعان حرم

من و تو ایم که از روزگار بیزاریم
جهان خوش است به کام مدافعان حرم

میان کل جهان در مقابل داعش

زبانزد است قیام مدافعان حرم

فدای غیرت و مردانگی این مردان
فدای لطف و مرام مدافعان حرم

خودحسین و ابالفضل باده میریزند
به نام خویش به جام مدافعان حرم

غزل سروده ام اینبار پیشکش باشد
سلامتی تمام مدافعان حرم

امیر فرخنده

اولین پست این جنسی بود......


تبریک نوشت (چه همزمانی قشنگی شد)

زینب خانه ی مهتاب به دنیا آمد

زینب حضرت ارباب به دنیا آمد


بهترین خوبترین خواهر دنیا آمد

حضرت فاطمه ی دیگر دنیا آمد


بشنوید (حاج میثم مطیعی)


نظرات (۳۸)

من بیشتر دلم به حال مردم یمن میسوزه.
پاسخ:
مظلومین تاریخ...
  • حسین جمالی [اشک]
  • خوشا به حال شهدا
    پاسخ:
    واقعا 
    خیلی
    سلام
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم

  • رسول حق منش
  • اللهم الرزقنا قتلا فی سبیلک......
    پاسخ:
    آمیــن
    اللهم ارزقنا...
    پاسخ:
    ان شالله 

    سلام 
    خیلی زیبا بود 
    وبلاگتون عاالیه بانو 
    دوست داشتید به منم سر بزنید خوشحال میشم 
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از لطفتون
    :)
  • نشانه گمنام
  • سلاااام خواهرم خیلی وقته اینجا نمیام چقدر این پستتتون زیبا بود خیلی زیبا از مدافعان حرم نوشتین
    اجرتان با سیدالشهدا ع عزیز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنونم زیبا خوندید:)

    زنده باشید
    علی یارتون
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    هستن

    ولی تا وقتی هستن حس نمیشن خب!

    تا میرن یهو جای خالیشون حس میشه!
    پاسخ:
    سلام 
    همین دیگه 

    ...
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • اذا کان المنادی زینب (س) فأهلا بالشهادة
    پاسخ:
    شهادت روزیتون
    سلام وقتی نظرات دوستان رو می خونم واقعا انرژی میگیرم واقا مردان وزنان پاکی درکشور داریم که پشتیبان نظام همین ها هستند دشمن ازشما ها می ترسد خیال نکنید دشمنان این وبلاگ ها را نمیخوانند ونظرات را نمی بینند نه خیر آنها همه را رصد میکنند وبدانید خوب همه را ناامید میکنید ان شائ الله همه هم دردنیا وهم درآختر خوشبخت بشوید آمین
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ان شالله 
    ان شالله واقعی همه امون پشت هم باشیم 
    خدا باماست
  • در مسلخ عشق
  • سلام علیکم؛ خیلی وقت بود نیومده بودم؛ چقدر پست جدید داشتید.
    ای کاش روزی از این پرچم ها هم نصیب خانه ما شود.
    پاسخ:
    سلام بر شما
    خیل یهم نبود چندتا کوچولو:)
    ان شالله 

    ممنون از حضورتون

    سلامتی تمام مدافعان حرم...

    سلام علیک

    حال و روز عجیبی شده . رگه های شهادت در جامعه غفلت زده ما. اینقدر بحث های مختلف هست که هنوز باورمون نشده جنگه و داریم شهید میدیم!!

    و در باغ شهادت باز باز است ...

    تا هر زمانی که قلبی برای دفاع از اسلام و شعائرش  میتپد

    تا هر وقت که معامله ای باشد بین جان انسان و خدا

    تا هر وقت که افراد تلاشی برای لایق شده به پیشگاهش را داشته باشند...

    قسمت همگی ما و شما شهادت

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    دقیقا 
    .
    آمیــــن
    سلااااااااااااااااااااااک خواهری
    من ک کلی تو یاهو مسنجر برات فرستادم جواب ندادی بهم
    :(
    این برنامه ای ک شبکه ی افق میذاره رو من نگاه میکنم
    با خانومای شهدای مدافع حرم مصاحبه میکنن.
    منم انقد گریه میکنم تا خسته شم
    همش فک میکنم منم میشم همسر شهید
    خییییییییییییییییلی سخته......خیییییییییییییییییییییییییلی
    پاسخ:
    سلااااااااااااام بروی ماهت
    ندیدم خیلی وقته یاهو نرفتم
    ممنونم

    یه ظرفیت وجوری خاصی میخواد ان شالله که داشته باشی
    یه امتحان خیلی قشنگه
    :)

  • عطار کوچولو
  • ما هم مدتی پیش در دانشکده میزبان پدر یکی از این شهدای بزرگوار بودیم، لذت بخش بود.

    خوشا به شما...

    + عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه.
    پاسخ:
    خوشا به حال آنها

    +التماس دعا
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام بانو
    پستت عالی بود...خوش به حالت...من همیشه برنامه تلویزیونی (مستند شهدای مدافع حرم)رو دنبال میکنم...واقعا نمیشه جلوی اشکا رو گرفت...

    هروقت اسم شهدای مدافع حرم میاد دلم میگیره...خوش به سعادتتشون...
    خدا به خانوادهاشون صبر بده...
    و ای کاش شرمنده شون نشیم..!


    شهادت حضرت فاطمه(س) روهم تسلیت میگم.

    پاسخ:
    سلام بر شما 
    خوشبحال شهدا و خانواده هاشون
    اوهوم ...

    صبر نمیخواد اونا این ظرفیتو داشتن خدا اجرشون میده 
    :)
    ان شالله نمیشیم

    ممنون /التماس دعای فراوون
  • میثم یوسفی
  • حالا دیگه به کامنتای من میخندی :))
    پاسخ:
    شما اصلا کامنتی توپست من داشتید!؟ا
    سلام علیکم مومن
    لطفا شما نیز یادگاری در ذیل این پست بعنوان تفکر نوشت بنویسید

    http://azf06.blog.ir/post/762

    منتظر نوشته شما هستم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    :)
    سلام
    بسیار زیبا و پر محتوا
    منتظر حضورتان هستیم
    معبر شهدا رادنبال کنید.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    :)
    سلام خوشا بحالشان که جانشان را دراین راه دادند هرروز خیلی ازادم ها می میرند بعضی درتصادف بعضی دربیماری ...سقوط..خودکشی و......همه باید بمیریم دیر یا زود ولی چقدر خوبه درراه درست وارزشی باشه.......چند تا ازدو.ستانمان درمدتی پیش به شهادت رسیدند درحالی که بچه خودشان را که درشکم مادرانشان بود ندیدند ورفتندو..... جنگیدن درمعرکه نبرد خیلی چیزها نیاز دارد اول شجاعت .ایمان.تعهدو.پایمردی وایثار واینکه میدانی رفتند برگشی ندارد ومعلون نیست اسیر شوی یا کشته شوی صحبت ازجنگ است صحبت ازرفتن ونیامدن واین کار هرکسی نیست ان شاء الله ما نیز به بهترین شکل ممکن به شهادت برسیم آمین
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    بله واقعا همینطوره ان شالله عاقبتامون ختم به شعادت باشه

    کاش ما جزء"این الزینبیون"باشیم
    پاسخ:
    ان شالله 
    کلنا فداک یا زینب....

    سرم فدات بانوی عشق
    پاسخ:
    شهادت روزیتون
  • علی رسولان
  • این نوشتن رو سکوت می نامم
    پاسخ:
    پس این کامنت هم سکوت 






    +
    پاسخ:
    شهادت روزیتون
    سلام 
    مسیحی گفت ولنتاین روز عشق است 
    گفتم عشق بانوی دمشق است
    اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک 
    آمین بحق الحسین
    پاسخ:
    سلام
    :)

    آمین
    فدای عشق و صفای مدافعان حرم

    سلام
    خداقوت
    عرض تبریک ایام
    پاسخ:

    سلام
    ممنون عاقبتتون بخیر
    متقابلا
    :)
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • فدای غیرتشان ..... !
    .
    عیدتون مبااااارک :)
    زینبی باشید الهی :)
    پاسخ:
    ممنونم 
    همچنین
    ان شالله :)

  • مــ. مشرقی
  • و اشک مرهم در است این درست اما
    چگونه گریه کنم من، بدونِ شانه ی تو!

    اوهوم :)
    پاسخ:
    آهان این دیگه فرق میکنه 
    ;)


    عالی بود ...
    پاسخ:
    ممنون

    عاقبتتون ختم به شهادت

  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم :بهترین هدیه برای من اشک چشم برای حسین (علیه السلام) است، اگر گاهی در هیئت ها یک قطره از اشک برای اربابم را به من هدیه کنید از همه چیز برایم بالاتر است، آنقدر که این یک قطره را به تمام بهشت نمی فروشم.
    سوم: :(
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    اول علیکم السلام
    دوم ...
    سوم 
    چهارم اللهم عجل الولیک الفرج
    پنجم عزتتون مستدام
    سلام بانو
    خداوند به خواهر لایق برادر لایق میدهد و به برادر لایق خواهر لایق .
    حضرت زینب آنقدر بزرگ و لایق است که برادری همچون عباس و حسین دارد گرچه حسن را هم نباید فراموش کرد ، آنقدر لایق است که پدری همچو علی و مادری همچو فاطمه دارد و جدش " خیر خلق الله " است . می توان گفت خوشا به حال برادران زینب که خواهری همچو زینب دارند . کسی که ارزش دارد جان را هم فدایش می کنند . پس زینب ارزش دارد .
    شاد باشید و همیشه موید
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    دقیقا

    ان شالله ماها هم تورابطه های زمینی خواهروبرادریهامون همینجوری بخشنده و مهربون باشیم
    خلی خواهر برادرارو میبینم که خودشون رو محروم میکنن از چشیدن این حسهای خوب 

    عزتتون مستدام 
    :)
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام بالام جانم ! بغض اجازه نمیده چیزی بنویسم همونی که برات پیام زده بودم صبح
    فقط بدون خیلی عزیزی برام خیلی
    پاسخ:
    سلاااااااااااام بروی ماهت
    اون پیام شما که فقط اشک مارو درآورد
    شما بزرگواری خودت عزیزی
    عاقبتت ختم به شهادت
    دعام کن زیااااد
    :)


  • پرواز سپید
  • سلام
    خط اول که دلمو لرزوند. وخط اخر هم دیووونه م کرد!
    آخ...
    خوش به حالت! من یه مدته رزق معنویم کم شده! دارم دیوونه میشم!
    برام دعا کن...
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله روزیتون میشه 
    به شرط لیاقت حتما
    ولادت بی بی زینب سلام الله مبارک ... 

    دعامون کنید
    پاسخ:
    بر شما هم مبــارکــــ

    محتاجیم به دعا
  • یک سبد سیب

  • :) 

    ممنونم آبجی 

    من دو سه خط بالای عکس رو خیلی دوست داشتم :) 



    از کنار شهدای مدافع حرم که میگذرم سکوت محضم  

    کاش یه نگاهی بکنن ، دلم میخواد باهاشون ارتباط خوبی داشته باشم 


    یازینب سلام الله علیها 

    یازینب سلام الله علیها 


    پاسخ:
    :)

    لبخندت مستدام

    سکوت قشنگیه منم دارم از این سکوتها....

    زینب(ص) یارت
    سلام
    الان هیچ حرفی برای گفتن ندارم
    :(((((

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    بعدا بیا بگو
    هرچند تواین موارد واقعا حرفی نمیمونه
    خوش به حالت...

    منم همچین حسی دارم به مدافعین حرم ولی نمیدونستم چه جوری توصیف کنم تو خوب توصیف کردی
    هعی با خودم فکر میکردم که چرا به شهدای مدافعین حرم نسبت به دفاع مقدس یه حس دیگه ای دارم خب هردو گروه از خیلی چیزا گذاشتن پس چرا برا من فرق داره(با اینکه نسبت به اون شهدا هم حس خوبی دارم)الان جوابمو کامل گرفتم

    برا اینکه آروم بشم هر چندبار که هر قسمت ملازمان حرمو نشون میده نگاه میکنم
    پاسخ:
    روزیی بود نمیدونم جواب کدوم کارم بود :)

    باز هم من خوب توصیف نکردم....اصلا باور کن توصیفی نیست 
    آؤه دقیقا این تفاوته رو داره

    :)

  • مــ. مشرقی
  • هیچی نمیتونم بگم...
    و اشک مرهم درد است این درست اما...
    پاسخ:
    امـــا

    :)

    من این لبخندارو در جهت رضایت میزنم که حس آرامشی داره
  • صحبتِ جانانه
  • سلام
    خوشا به سعادت این شهدا
    پاسخ:
    سلام آره واقعا
    و خوشا بحال خانواده هاشون در کنار سخت بودنش یه حس آرامشی داره

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">