و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


اینــو گوش بدید و متن رو بخونید...

؛

_سلام حاج خانوم
+بسم الله الرحمان...
_چرا تنها نشستی مادر؟
+یس والقران...
_یک مادری تو سن شما چرا تنها باید بیاد اینجا؟
+انک لمن مرسلین...
_پسر نداری این موقع ها عصای دست باشه؟
+تنزیل العزیز الرحیم...
_پسر داشته باشی و نیومده باشه با شما که دیگه حاشا به غیرتش!
+لقد الحق القول علی...
_واقعا آدم پسر بزرگ کنه و...
+لا اله الا الله...اگر گذاشتی یک سوره بخونم..خسته نمیشی اینقدر منو اذیت میکنی!
_ای قربون عصبانی شدنت برم من! یک هفتس منتظرم بیای عصبانی شی برام, اگر یکی هم زیر گوشم بزنی دیگه عالی میشه!
+اگر دستم بهت میرسید میدونستم چیکار کنم باهات
_قربون دستات بشم که پینه بسته...صدبار گفتم تو این سرما آب نریز رو این سنگ
+بی خود,اون موقش هم نمی ذاشتم از زیر لیفم فرار کنی...
_آخ مامان دلم لک زده برا اون روزا...
+پس کی منم میبری؟
_قربونت برم من, دنبال کاراتم, شما هم تحمل کن مثل بابا...
+دیگه سخت شده, توان ندارم,کل هفته رو میخوابم که نا داشته باشم پنجشنبه رو بیام پیشت, خونه هم که بدون شما دوتا صفا نداره...
_دنبال کاراتم مامان جون, تو نمیرم تا شما نیای...حالا واقعا این پسر بی غیرتت کجاس کمکت کنه!
+بر شیطون لعنت برو تا بلند نشدم...


برگرفته شده از applezamini.blog.ir 

نظرات (۲۴)

سلام و خداقوت: )

خیلی قشنگ بود؛

دست گلتون بی بلا، الهی برید کربلا
هـــــ...ــــی...
پاسخ:
:(
  • نرگس زهرا
  • سلام

    دیگه سر نمی زنی به ما :(

    موفق باشی: )
    پاسخ:
    سلام
    من شرمنده ام 
    :)

    ان شالله از این ب بعد بروز کردی میام:)
    سلام
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    تشکرات
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    به این می گویند " رستگاری"

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    بله 

    ان شالله

    نگاه ها همه بر روی پرده سینما بود

    اکران فیلم شروع شد،

    شروع فیلم سقف یک اتاق 

    دو دقیقه بعد همچنان سقف اتاق

    سه, چهار, پنج, ...,هشت دقیقه اول فیلم فقط سقف اتاق! 

    صدای همه در آمد

    اغلب حاضران سینما را ترک کردند, 

    ناگهان دوربین حرکت کرد و آمد پایین 

    و به جانباز قطع نخاع خوابیده روی تخت رسید...

    پاسخ:
    و سخت....
    :/
    سلام بانو
    حق وانصاف بنده را غافلگیر کرد . زیبا بود ، خنده ها و بازی گوشی های پسر را می شنیدم .
    شاد باشید
    پاسخ:
    سلام بر شما بزرگوار

    دست نویسنده اش درد نکنه
    تنتون سلامت
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • خیلی خوب بود، چند بار خوندمش.
    ++++++++++++++++

    فدای دل همه ی مادران، مخصوصا مادران شهدا@
    خدا به همشون صبر بده ان شاالله.
    کاش کاری نکنیم که شرمنده شون بشیم.
    پاسخ:
    آره خودم هم خیلی خوندمش:)

    ان شالله
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن

    پنجشنبه ها صبح بهشت زهرا س دیدنی است

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    بله واقعا 
    قطعه های شهدا یه تیکه از بهشت...
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    یاد فیلم "خداحافظ رفیق" افتادم....
    ولی قشنگ بود انصافا...


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    من هم واقعا دوستداشتم
    ان شالله نویسنده اش شهید بشه

    عزتتون مستدام
    علی یارتون
    سپاس
    پاسخ:
    :)
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)

  •  فدای دل مادرای شهید ...
     فدای دل حضرت رباب ...
     فدای دل حضرت مادر ...

     عالی بود
    پاسخ:
    شهادت روزیتون
  • ارکیده صورتی
  • بسیار عالی و زیبا
    خدا عاقبت هممونو بخیر کنه

    پاسخ:
    آمیـــن
    :)
    فدای همه مادرا
    پاسخ:
    مخصوصا مادرای شهدا 
  • بُتِ بزرگ
  • بهشت زیر پای مادر (شهید ) است...
    پاسخ:
    صد در صد
    بسیار زیبا و تأثیر گذار بود
    ممنون
    پاسخ:
    :)

    ممنون از نویسنده اصلی
  • یک سبد سیب

  • چه با مزه بود دلم نیومد کامنت نزارم 

    با این متن لبخند زدم 



    ان شاءالله زودتر جمعشون جمع بشه 




    پاسخ:
    وای چقدر خوشحالم که بواسطه ی این رخ نشون دادی
    :)

    آؤه ادم دلش میسوزه
    شهید....
    خانواده شهید...
    جانبازا که دیگه بدتره اوضاعشون
    خصوصا اعصاب و روان
    پاسخ:
    :/

    و ما ها قدر نشناس...
    البته خودم رو میکم
  • پاک باخته
  • :"((((
    پاسخ:
    :((
  • صحبتِ جانانه
  • :(
    پاسخ:
    تو ام :((
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • بسیار زیبا .. ایده متن جذاب و منحصر ب فرد در نوع خودش :)
    پاسخ:
    :)

    تشکر از نویسنده...

    آقا من از بالا دارم جواب میدم میام همش گفتم دست نویسنده اش دردنکنه
    خب منم منتشر کردم دیگه دست خودمم درد نکنه :))
  • بانوی گمنام
  • چقدر خوب بود
    چقدر پر از خاطره

    پاسخ:
    :)

    آؤه خیلی

    ایده زیبایی داشت متن...

    +

    "لقد الحق القول..." درست نیست "لقد حق القول..." درسته :|

    پاسخ:
    دیگه من دقیقا همینجوری کپی کرده بودم دیه
    :)

    ممنون از دقت
    مادر در وادی غیرت پسرش را رها کرده بود...
    زیبا بود بانو
    پاسخ:
    بله واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی