و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


بَلِ الْإِنسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَةٌ وَلَوْ أَلْقَى مَعَاذِیرَهُ (سوره قیامت/14و15)

بلکه انسان از وضع خودش آگاه است،هرچند در ظاهر برای خود عذرهایی بتراشد ...

 
***

امروز میلاد امام کاظم  بود ولی انقدر همه از این فاجعه ی عظیم دلگیرن،داغداران،داغداریم، غریب تر از همیشه موند ...

محرم امسال برای من خیلی زود اومده،میدونسته من عجیب نفس کم آوردم ،

بوی اسفند و چای صلواتی میخوام اکسیژن کمکی ...

بوی هیئت و روضه، اصلن بوی قیمه نذری هان؟ 

بوی مشکی محرم فرق داره با بوی همه ی مشکیا ...

بوی سر بزیری های محرم، هر زمان و مکانی یسری رفتارهارو میطلبه درسته؛محرم حیا میخواد 

خدا کنه درک کنم با معرفت ... محرم اذن دخول میخواد ..نه؟

حیف، حیف این عمری که داره میره و من به تماشا نشستم ..

این معرفت و رزق هرسال محرم رو گم میکنم ..


نظرات (۲۲)

  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • چه حدیث قشنگی از من لا یحضره الفقیه نوشتید ...
    عالی
    پاسخ:
    بله خودمم خیلی دوستش داشتم عالی بود
    سلام
     صحبت و شجاعت  رهبری باز هم نجاتمان داد....

    مستدام باد سایه رهبری
    پاسخ:
    سلام

    آمیــن
    به روایتی 14 ذی الحجه روز ولادت امام کاظم علیه السلام هست
    پاسخ:
    بله درسته 
    یجورایی توتقویم هم جابجا کردن
    عمق فاجعه بیشتر از این حرفاست
    مرگ بر آل سعود ...

    پاسخ:
    :(

    خیلی..
    بشمار...
  • بانوی گمنام
  • عید ما را باحوادث خونین منا جاهلیهای امروز دوران عزاکردند/امیدواریم خداوند متعال ازملتهای مسلمان این فداکاریها وقربانیها را بپذیرد
    امام خامنه ای
    پاسخ:
    :(

    که همه ناراحتیم
    الهی و ربی من لی غیرک
    پاسخ:
    +++
    سلام
    تولدامام کاظم تاجایی که من میدونم پنجم صفره
    شما چه روزی وداری میگی؟
    پاسخ:
    سلام
    یجورایی روایت داریم که 14 دی الحجه است
    و توتقویم هم جابجا کردن
  • پاک باخته
  • :"((
    پاسخ:
    :(((
    دل منم لک زده واسه محرم :(
    محرم پنجمین فصل از چهار فصل ساله، فصلی که عاشقای خاص خودش رو داره؛ اما این عشق کجا و...
    پاسخ:
    آخ خیلی
    اما ....
  • علی رسولان
  • من که آماده نیستم
    اصن دوست نداشتم امسال هم ...

    من یه جوره دیگه دوست داشتم
    یه حالِ دیگه

    برای خودم متاسفم و البته برای !!!
    بماند!!!

    پاسخ:
    بخواییم نخواییم باید آماده شیم
    منم آماده نیستم منتهی دلم میخواد بخاطر دلم دارم آماده میشم

    بقول دوستان ان شالله به احسن حال تغییر کنیم
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • ببین این نامردهای پست وهابی چطور عید یک ملت بلکه یک جهان رو خراب کردند ،

    حالا جالب اینجاست که زیر بار هم نمیرن و میگن مقصر زائرهای ایرانی هستند

    خیلی پست هستند اینا دیگه .....
    پاسخ:
    واقعا
    امام خامنه ایی:
     انسان لحظه ایی نمیتواند خود را از این غم فارغ بداند

    خدا لعنتشون کنه
    بقول دوستان 
    ظلم دیری نمی پاید...

    بعدشم که  شما زنده اید؟
    :)
    ممنون از حضورتون

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    اوضاعی شده

    به این مومن سرکار خانم گمنام پیامک دادم خبری نشده ازش ، فکر کنم خط خوشون رو نبرده باشند
    همسر شهید هم آخرین خبری که دارم بعد از منا سلامت هستند

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    خیلی بد شده
    خیلی...

    عه گمنام خانم من همه نویسنده های وب رو باهم قاطی میکنم

    ان شالله که سلامت باشن

    عزتتون مستدام
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی زیبابود.
    پاسخ:
    :)
  • انسان نیازمند
  • سلام

    میلاد مبارک

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    متشکر

    محتاجیمشدید
    حدیث جالبی بود
    بار اولم بود میخوندمش
    فردام میلاد امام هلی نقی (علیه السلام) هست
    مبارک باشه
    پاسخ:
    :)


    بابا من نفهمیدم خب
    تقویم یچیز میگه اینا یچیز
    تولد امامون هست بالاخره 
    :)

  • صحبتِ جانانه
  • محرم امسال برای من هم زود داره میاد
    خیلی زود
    دست و پای دلم رو هنوز جمع نکردم
    یا حسین به حق رقیه ادرکنا..
    پاسخ:
    دست و پای دلم....
    :(

    بحق رقیه 
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سلام :)))
    پاسخ:
    سلام بانو
    :)
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • http://www.radio.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=News&action=viewtext&news=47521&PortalID=12

    واقعن نمیشه خلاصش کرد:|


    پاسخ:
    خلاصه کردی دیگه تولینک
    :)

    ممنون
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • خانم مرادی درمورد 7صفر و تغییراتی که توی تقویم شکل داده شده بیشتر تحقیق کنین..
    میلاد امام کاظم رو ب امروز انتقال دادند علما ب دلایلی..برین سرچ کنین متوجه میشین
    پاسخ:
    تورو خدا یکی سرچ کنه درستشو بگه 
    من حوصله سرچ ندارم 
    تا اونجایی که میدونم امام کاظم بوده 

    :)
    سلام بانو
    ممنونم
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • پرچم شاه به سوى حرم عباس است ...
    ورود به خیمه حسین ابن على (ع) با اجازه آقا ابوفاضل صورت میگیره
    نشد هم نداره ...
    تضمین شده به ما گفتن
    پس 
    بسم الله
    پاسخ:
    السلام علیک یا قمر منیر بنی هاشم

    بسم الله

    زیارت قبول
  • نسیم مرادی
  • سلام 
    فردا ولادت امام هادی (علیه السلام) هست
    امروز ولادتی نبود
    ولادت امام کاظم در صفر هست.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دقت 
    بچه ها داشتن میگفتن توذهنم نبود
    ولی شب میلادی هم خیلی غریب
    لا یوم کیومک یا بااعبدلله ...



    یـ علی ـا
    پاسخ:
    :((

    علی یارت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی