و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


از بس گناه کردم آقــــا،

دگر به من

"شش گوشه" که هیچ

رخصت "مشهد" نمی دهی...


خاطراتِ خاص، اتفاقهای خوب، یهویی های ماندگار، اولین دیدار، آخرین دیدار اصن هرچه دلتنگت میخواهد از "#هشت/امام رضا" رو توی کامنتها بنویسید.

میخونیم باهاش لبخند میزنیم، اشک میریزیم ،زمزمه میکنیم... دستتون بازِ بازِ


چقدر سخت می شود وقتی

پای کامنت را وسط بکشی

علی رسولان


شب زیارتی حضرت ارباب:

این صوت رو هم بشنوید،عالی بود 


نظرات (۲۷)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • شب های جمعه
    می گیرم هواتو ....!
    ح س ی ن ....!
    :(
    پاسخ:
    روزیتون ان شالله 

    التماس دعا
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خوبم
    منم خیلی دلتنگم  خیلی فعلا طلبیده نمیشم
    ان شالله رئوزیتون باشه این سفر معنوی
    و اما راجع به عروسی چی بگم والا ما هم 21 عروسی دعوتیم از اون عروسیا که بدم هم عروس دختر عموم هست ه دااد پسر عموم
    برام دعا کن یه چیزی بشه نرم
    یا علی التمکاس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بانو
    ان شالله بطلبن...
    بسلامتی :)

    والا اگه تو این زمینه دعام درگیر بود من کاسه چه کنم دست نمیگرفتم 
    :))
    نمیدونم دیگه حالا میخوای تو برا من دعا کن منم برای تو شاید یچیزی شد
    :)
    خیلی وبلاگتون عالیه 
    موفق باشید
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون
  • همون یکی از بچه هام
  • من مشهد می خوام ....
    و دیگر هیچ 
    :(((((((((((((((
    بهروز هم جای من خالی الکی مثلا 
    پاسخ:
    کلی خندیدم به اسمت..
    خوبه دیگه به من زحمت ندادی
    :)

    ان شالله روزیت

    دیگه تقصیر خودته..
    ان شالله دفعه بعد
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • دِ لـــــــــ تـَــ نـــــــ گــَـــــــــــ مــــ ....خیلی....

    دلتنگ یک لحظه نشستن تو حرم و زل زدن به گنبد طلات ...

    دلتنگ باب الجواد...

    بطلب آقا جـــــــــــان.. خیلی دلــــم هواتو کرده ...

    السلام علیکـــ یا علی ابن موســــی الرضـــا المرتضی

    ________________________________
    کلیپ عالی++
    سلام..از عروسی نگووو که دلم خونه:|
    کاش یه کم رعایت بکنن...
    پاسخ:
    :)

    من دوبار جواب این پیامو دادم ها هی میپره
    :)

    روزیت ان شالله
  • رسول حق منش
  • ما که هنوز تو دولت جدید قسمتمون نشده بریم پابوسی.....
    بچه ها از حالا دعا کنید واسه اربعین ...
    پاسخ:
    چیکار دولت دارید

    ان شالله روزیتون بزودی زود
    سلام علیکم مومن

    با این که تازه مشهد بودم و زیاد سفر میرم به شهرهای مختلف
    اما توی همه سفرها مشهد یه چیز دیگه است
    دلم برای سفرهای مجردی که 48 ساعته با اوتوبوس میرفتم تنگ شده
    دیروز با دیدن یه کلیپ توی گوشی دلم هوایی شد
    به امید وصل شدن همه دوستان

    اما یه اتفاق خوبی که دیروز افتاد برای من این بود که رضایت نامه یه سفرزیارتی رو گرفتم (لبخند)
    مثل بچه ها که زوق دارند برای گرفتن رضایت نامه اردو (لبخند)

    ان شاالله به زودی روزیتون سفری به بهشت امام رئوف ...

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    کلن سفر زیارتی البته بنظر من به یهویی بودن و تنهایی بودناشه...

    :)
    خیلی یهم عالی
    یوقت جعل نکنید...

    ان شاالله 
    ان شالله روزی همه 

    عزتتون مستدام

    توبزن ،نقاره زن اسیر آهنگ توام
    به امام رضابگو بدجوری دلتنگ توام
    پاسخ:
    عالی بود...

    ان شالله روزی همه 
  • ُسجاد زاهد
  • یک ماه رمضان شبگرد حرم امام رضا علیه السلام بودیم با چند رفیق طلبه 

    نصف شب ،تو صحن جامع ، قدم زنون، سوز سرما، نگاه به گنبدطلا
    صدای مناجات سحری
    تو کریمی و دوصد کوه به یک کاه ببخشی
    من گدایم که نیاورده به همره پر کاهی 

    هرچه دارم از همون شب هاست
    پاسخ:
    یاد پارسال افتادم
    شب اولی که رسیئیم موندم حرم
    انقدر امنِ انقدر دلچسب انقدر خوبه 
    تنهایی کل صحنها رو گشتم تا اذان صبح

    ان شالله بازهم قسمتتون بشه
  • انسان نیازمند
  • سلام

    دیروز رفتم استقبال خادمای امام رضا که اومده بودن شهرمون

    دعا کن

    ان شاالله راهی مشهدهم تو شهریور

    روزیت بشه تولد و زیارتی آقا حرم باشی
    پاسخ:
    سلام 
    خوش بسعادتت...
    محتاجم شخت...

    بازهم خوش بسعادتت
    مارو هم دعا کن
    ممنون
    ان شالله
  • لولا پالوزا
  • من تو 5 سالگی 3بار رفتم اونجا....
    همون موقع هایی که بمب گذاری شده بود:(
    فیلمشم دیدم و کلی میترسیدم اونجا باز بمب باشه بترکم :(
    از اون موقع به بعد...دیگه قسمت نشده:(((((((((
    پاسخ:
    نه خب اون یه اتفاقی بوده
    و سالها میگذره 
    و. ان شالله که نمیافته 
    امنیتش رو بالا بردن ولی یچزی اگر هم خدایی نکرده یه همچین اتفاقی بیافته
    بد نیست آدم توزیارت اون هم خونه ی امام رئوف ب دیدار حق بشتابه

    ان شالله که روزیتون باشه زیارت بزودی زود
    چهار ساله مشهد نرفتم ولی تو بگو چهل سال :((
    ان‌شاالله روزیت بشه بری، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
    ان‌شاالله رفتی دعا واسه من فراموشت نشه خوبم...
    پاسخ:
    سخته سخت...
    وای سوخت و سوز داره
    بعضی وقتها برای استشمام هوای حرم ضعف میکنم

    ان شالله باهم
  • ارکیده صورتی
  • چهار ساله قسمت نشده بریم زیارتشون:(
    خیییلللیییی دلتنگم
    ان شاالله قسمت و روزی همه آرزومندان
    پاسخ:
    آخی چقدر سخت...
    من هم

    ان شالله بزودی زود قسمت همه 
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • قطعا دلیل اصلی سازنده قطار...
    رفتن به مشهد است کنار ضریح یار...


    بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد
    مادری گفت حسین جان همه را بخشیدند
    پاسخ:
    عالی بودن

    روزی هرسال و هرماهتون زیارت 
  • علی رسولان
  • مگه اینجا زنده است؟
    البته اگه می دونستم هم شاید نمی شد بیام

    شب زیارتی حضرت ارباب:
    یه لحظه فکر کردم نوشتین شب زیارتی مخصوص
    ان شا الله اون شب قسمتمون حرم

    پاسخ:
    مگه مرده بود؟؟

    نمیشد بیایید؟؟
    Oo

    تشکر ان شالله روزی همه 
  • بچه شیعه غدیر
  • واااااااااای شهادت امام صادق آقا منو غافلگیر کرد
    بی نظیر بود این اتفاق زندگیم هیچوق یادم نمیره
    کاملشو میتونید تو وبلاگم بخونید

    کیه که به من جون میده
    جونم به فداش آقام امام رضا

    کیه که گره وا میکنه با خنده هاش
    آقام امام رضا...

    یاعلی
    پاسخ:
    خوشبحالتون 
    انقدر این زیارتهای یهویی رو دوستدارم


    علی یارتون
    ان شالاه بطلبه
    پاسخ:
    ان شالله
     شما که فک کنم تازه برگشتید
    زیارت قبول
  • 🌼yare deldar🌼
  • مشهد مولا رضا تک تک صحن های حرم و پرِ کبوترا..کلّش خاطره ست...
    دو سال پیش بود فکر کنم...با فاصله ی چند روز هم مشهد رفتم هم قم ..
    اول حرم خانوم بود...و بعد آقا..قرآن باز کردم..در هر دو حرم یه صفحه ی مشترک باز شد...
    ..همین!
    خاطره زیاده اما قدرت گنجوندن در کلمات نیست..
    ان شاالله همه دلتنگ ها و گرفتارا رو بطلبه آقا..یا علی..
    پاسخ:
    چقدر این حس خوبی به آدم میده 
    اصن میشه فال نیک

    دقیقا حس های ناب عالین...

    ان شالله روزیتون
    سلام
    ان شا الله روزیتون زیارت آقا امام رضا...
    حالا شما با رفتن به عروسی مشکل داری... من با جشن عروسی خودم کلی مشکل پیدا کردم
    یعنی دیگران با من مشکل پیدا کردن که چرا زنا و مردا رو جدا کردی چرا سروصدا نداشت و چرا و چرا و چرا...
    البته مراسم شادی بود خواننده خانمها یه خانم بود و برای آقایون هم جدا... مولودی خوندن...
    وای که چقدر اصطحکاک ایجاد شده بود...
    راستی این وب شخصیمه...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله
    ان شالله روزی شما هم بشه
    نه مشکلی که تا دوسال پیش نداشتم کم کم دارم مشکل پیدا میکنم
    نه اینکه بدم بیاد خب جشن دورهمی شاد بودن منتهی یه رعایتایی نمیکنن
    بازم دالمپ دلومپشو میشه تحمل کرد یسری بی بندوباری رو واقعا نمیشه...

    بقول دوستان خب اینجا دیگه میشه دوطرفه ،دوطرف باید راضی باشن باید حد وسط رو بگیری..

    تشکر بابت آدرس
    علی یارتون
    خاطره خوب..
    همان جایی بود که اشک های جامعه از چشمانم می بارید؛ 
    درست در چند قدمی ضریح عـمـوی رئوفــم..
    حالا سه سال از آن می گذرد..
    ...

    پاسخ:
    ...

    :(
    ان شاللله روزیتون بزودی زود
    مشهد سراسر خاطرست برامن:)
    پاسخ:
    همش یاد سفره 4روزه پارسالم میافتم....

    ان شالله روزی باشه
    سلام
    خاطره ی خاصی نداشتم ، فقط یه بار رفتم مشهد خوش گذشت ، همین
    هر وقت به ذهنم رسید میام می نویسم
    پاسخ:
    سلام
    مشهد که همیشه خوش میگذره

  • دکـ لـ مـ هـ
  • الان که دقت میکنم، این جمله آخرو توی کامنت قبلیم چقدر زیبا گفتم!
    پاسخ:
    خیلی
    ثبت شد
    :)
  • دکـ لـ مـ هـ
  • #هشت/امام_رضا

    23 این ماه، خیر سرم سفر مشهد داشتم!!!!  نشد که نشد!

    تمام امیدم اینه که آقا این شهریوری مارو بطلبه! شهریور وقته جبرانِ ما جامونده‌هاست...
    پاسخ:
    چه بد کنسل شدن خیلی بد!

    ان شالله 
    والا منم چشم امیدم به همین یک ماه و طلبیده شدن وگرنه برنامه ها اصن قاطی شده 
    فک نکنم بشه :(

    ان شالله روزیتون
  • بانوی گمنام
  • من فقط با خوندن پست زار زدم نیمتونم بنویسم از بس که دلتنگم فقط زار زدم و میزنم
    پاسخ:
    :(

    حالا گریه کردی هم خوبه سبک شدی 
    من هم سخت دلتنگم...
    ان شالله رزیتون
  • صحبتِ جانانه
  • 10 روز با بچه های دانشگاه رفتیم مشهد:|

    خاطراتشم زیاده واقعا این وقت صبح حس تایپ نمی باشد
    پاسخ:
    خوشبحالتون و یاد اون ده روز بخیر

    خب برو بعداز ظهر بیا بنویس

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میگم که خوبه مراسم های عقد و عروسی رو تواعیاد و روزهای خوب میگیرن،شگون داره منتهی اگه اون اعیاد رو با دالمپ و دلومپشون خراب نکنن!! عرفه-امسال-مشهد...پــــــــر ...

    اگه این جشنِ شون واقعا جشن بود انقدر غصه نمیخوردم ولی میدونم چخبره... و من مجبورم (میدونم الان کلی راه حل به ذهنتون میاد،که من خودم اینارو ازبَرم ولی شرایطها...) بگذریم از دیروز هرچی سرچ میکنم هرچی فایل جابجا میکنم،موج رادیو تغییر میدم همه اش و همه اش شده #هشت/امام رضا ...


    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی