و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

آخرین باری که محفل ادبی رفتم رو یادم نمیاد شاید مربوط باشه به همون سالهای 86-87 ولــی دوروز پیش یه محفل ادبی رفتم که یه کتاب معرفی کردن!!از سرشب که اینستای شاعرشو پیدا کردم با همون 6-7 تا غزل از چهل تا غزلش کلی شارژ شدم! شاید 4-5 ماهی هست شعر نخوندم اگر هم خوندم همینحوری تووبهاتون اتفاقی ولی امشب...!!

حالا موندم کدومشو بذارم؟



ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﺻﺒﺮ، ﺑﺎﯾﺪ ﻣَﺮﺩ ﺁﻫﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ
اگر مرد است ﺑﻐﺾ ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ

ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮔﯿﺴﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺩ ﻭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥﺗﺮ
ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ

عصای دست من عشق است ، عقل سنگدل بگذار
که این دیوانه تنها تکیه گاهش ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ

ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﮔﯿﺴﻮﯼ ﺍﻭ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ
ﺧﺪﺍ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﺎﻥ ﺭﻭﺳﯿﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ

ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﭼﺸﻢﻫﺎﯾﺶ ﺗﯿﺮﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﺮﺩ ، ﺗﺴﻠﯿﻤﻢ
ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﺁﻥ ﮐﻤﺎﻥﺍﺑﺮﻭ ﺳﭙﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭد . 


*تیتر هم از همین شاعر؛نام اثر "ایمـــا"

  • ۹۴/۰۵/۲۱
  • M.heidary

نظرات (۳۵)

انتخابتون عالی بود...

شعر، تیتر....

وبلاگِ خوبی دارید، تبریک میگم

خدا حفظتون کنه

دوست داشتید به منم سر بزنید، نظراتتون رو بگید

خوشحال میشم

tabasomeeshgh.blog.ir

پاسخ:
:)

ممنون از حضور پرمهرتون
  • صحبتِ جانانه
  • من یقین داشتم که خواهی گفت روزگار بر وفق هوشنگ است
    بعله...

    برو به امان خدا
    خدانگهدارت
    پاسخ:
    :))

    هلاک یقیناتم

    برم پستمو بنویسم
  • صحبتِ جانانه
  • پُست بذار رفیق
    پُست


    +خوبی؟
    خوشی؟
    سلامتی؟
    روزگار بر وفق مراداست؟


    ++سلام:)
    پاسخ:
    پست؟؟

    تهدید میکنی؟
    قربانت ممنون
    شکر خوبیم

    میگه من اگه اسمم مراد بود الان روزگاره بروفق هوشنگ میگذشت...
    :))

    الحمدالله 

    باشه حتما به پست هم فکر میکنیم

    خداحافظ
    :)

    سلام بانو؛

    خیلی خیلی زیبا بود؛
    واقعا شعرها حرف دل رو میزنن و فوق العاده هستن.

    بسی لذت بردیم.

    قلمتون پربرکت
    پاسخ:
    سلام بزرکوار

    نوش گوشتون

    :)
    هفته کرامت و روز دختر (با تأخیر) مبارک...
    یه سر به من بزن بانو
    پاسخ:
    ممنون بانو

    چشم حتما
    :)
    عاااالی ...
    پاسخ:
    :)
  • ساکت در قفس
  • سلام
    به روزم
    و چند تا سوال دارم
    تشریف بیارید
    یا علی
    پاسخ:
    :)
    www.Ashar.blog.ir
    وب سایت اشعار :D
    پاسخ:
    تشکر
    ببخشید دیرتبریک مبگم /روز دختر برشما مبارک باشه ان شاء الله
    پاسخ:
    ممنون بزرگوارید
    :)
  • سید مجتبی امین
  • سلام 
    عالی بود
    آقا سجاد هم مدرسه ای ما بود.
    بقول بعضی ها من آنم که رستم بود پهلوان

    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    عه چ جالب
    اتفاقا هفته آینده مهمانکافه قرارمون هستند
    :)

    علی یارتون
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خوووبم
    عیدتون مبارک
    پستتون عالی بود شعر زیبایی بود ممنونم
    یاعلی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ممنون
    :)

    علی یارتون
    به به! از این شعرش خوشمان آمد.

    جای شاعرهای خوب از پروین اعتصامی و شهریار به این ور واقعا خالیه و این جدیدیا تک و توک شعر درست حسابی میگن، بعضی شونم اصلا شعر نمیگن!

    روزتون هم مبارک.
    پاسخ:
    به به چه خوب
    :)

    واقعن همینطوره
    ولی یسریا هم هستن که شعر میگن ولی اصن خونده نمیشه 


    تشکر
    سلام
    میلاد بانوی کریمه مبارک
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
    :)
  • بانوی گمنام
  • سلام دوست خوبمممممم عیدت مبارک
    :)
    http://www.axgig.com/images/93941962794711168166.jpg
    پاسخ:
    سلااااااام بانو

    ممنون بر شما هم مبارک
    سلام دختر گل
    میلاد حضرت معصومه(س) مبارک
    روزتون و روزمون هم مبارک باشه :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلااااااام

    بله بله
    ممنون

    علی یارت بانو
    :)
  • یک خبرنگار ...
  • سلام ،
    تبریک زادروز خانوم فاطمه معصومه (س) و روز دختر به شما دختر گُل ... :)
    پاسخ:
    سلام

    تشکر بانو
    سلام دوستم
    زیبا بود
    بازم با این دست شعرها مهمونمون کن
    :)
    پاسخ:
    سلام

    :)
    حتما

    سلام /گیسو مفشان ،توبه ی ما را مشکن

    چون توبه ی عاشقان به مویی بند است!

    پاسخ:
    :)

    سلام
  • صحبتِ جانانه
  • یه چیزی بنویس زندگیتو وبت جریان پیدا کنه

    +نیس خودم راه به راه پست می ذارم8)
    پاسخ:
    همینو بگو


    وقت نمیکنم
    :))
    مثلا خیلی مهمم
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام
    چه شعری:)
    یه بار فکر کنم دیدم این شعرو.واقعا عالیه..
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    بعله میبیمم که همه خوششون اومده

    :)
    شعر زیبایی بود...
    پاسخ:
    :)
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • جالب بود
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ممنون بابت معرفی :)
    پاسخ:
    خواهش میشود

    سلام و رحمه الله

    واقعا بعضی شعرها آدم را آرام میکنند. هر چند که درک از بیتها سخت است

    هر از چند گاهی بیشتر  از این شعرهای شب شعر بگذارید.

    پاسخ:
    سلام
    امان از این بعضی شعرها

    بله حتما
    طرفداراش زیاد شده
  • باران نم نم...
  • سلام
    شاعر خوبی هستند...
    حسن انتخابتون قابل تحسین هستش...
    ببینیمتون ان شاءالله به زودی زود!!!
    یاعلی علیه السلام...
    پاسخ:
    سلام

    بله خیلی
    ممنون
    ان شالله

    علی یارتون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • خیلی شعرش خوشگل بود !
    حیف که اینستام رو حذف کردم و قصد راه اندازی دوبارش رو هم ندارم !
    :/
    جای دیگه ای ایشون پیج ندارن عایا؟
    پاسخ:
    :)
    خب کتابشو بگیرید

    نمیدونم شاید هم داشته باشن
    میخوایید من یه چندتاشو گاهگاهی میفرستم برات
    سلاااام
    اوووه عجب شعری 
    خیلی قشنگ بود

    میگم تصویر کنار وبتون خیلی خوشکله 
    چقدم آشناس جایی ندیدم آیا؟
    :)

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام بهله خیلی

    چشاتون خوشگل میبینه
    والا یه سعادتیه نصیب شما شده زودتر میبنی
    :))

    علی یارت
    در حال حاضر من هیچ احساسی ندارم...

    شعر و ... هم نمیفهم :/
    پاسخ:
    :)

    نه شعر در هرصورتی کمک آدم میکنه!
    حالا نه صرفا این شعرها 
    شما مولانا بخون
    گاهی از من "مذهبی"؛
    تنها یک تیپ مذهبی باقی می ماند؛

    گاهی من "مذهبی" آنقدر درگیر پست ها و متن هایم در صفحات مجازی می شوم؛
    که از خواندن روزانه چند خط قرآن یا کتب روایی،غافل میشوم؛
    .
    و در پایان روز،میبینم که حتی یک دهم وقتی که در فضای مجازی بودیم،در فضای قرآن و حدیث نفس نکشیدم...
    .

    آنقدر که آنلاین بودم و اولین نفر پست های دیگران را تائید کردم؛
    به فکر نماز اول وقت نبودم...
    .
    آنقدر درگیر جذب حداکثری شدم که فراموش کردم "اخلاص" و "عبودیت" رمز برکت در کارهایمان است...

    آنقدر که به فکر آبروی خود،و برانگیختن تشویق دیگران و تائید کردن هایشان بودم،
    به فکر رضایت صاحب زمانمان نبودم...
    .
    آنقدر مدام فکرم مشغول عکس پروفایل و استاتوس هایمان بود؛
    غافل شدم از اینکه پیش اماممان چه وجهه ای دارم و وضعیتمان، نامه ی اعمالمان پیش او چگونه است...
    .

    آنقدر در این فضا وقتمان را با انبوهی از جمعیت گذراندیم،فراموش کردیم تنهایی و غربت امام زمانمان را...
    .

    آن چنان حضور در این فضا را برای خود لذت بخش کردیم،که کم کم غافل شدیم از لذت مناجات و درددل خصوصی با مولا...
    
    خدایا مارا به حال خودمان واگذار مکن
    پاسخ:
    چه متنی..!!

    سلام
    فوق العاده بود
    اسم کتاب رو فکر نکنم گفتید
    تشکر از این شعر و سلیقه ی خوب
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    چرا دیگه گفتم "ایمـا"

    ممنون از لطفتون

    علی یارتون
  • بانوی گمنام
  • خیلی شعر دوست دارم ممنونم از این پست زیبا دوست خوبممممم ♥
    پاسخ:
    عه
    :)
    قابلی نداشت
  • یکی از بچه ها خصوصی نوشته بود:
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    جدیدا ملت از کودکی عاشق میشن ...
    به سن بیست و یک که میرسه طرف میره و در فراقش شعر میگن 
    .الا ما همسن اینا بودیم درگیر خودکار اکلیلی بودیم ...
    هعی ...
    ***** ** ****** 
    **** ****** ***

    عطر موهایت قرار از شهر میگیرد بگو 
    دل ربودن را کدام عطار یادت داده است ؟

    هعی ....

    الله اکبر 
    روزگار ...
    پاسخ:
    :))

    نه حالا  حتما عاشقی که نیست
    ولی خب دیگه!!


  • صحبتِ جانانه
  • زیبا سروده اند
    پاسخ:
    بله 
    باقیشو بخونی هم زیباس
    دوش در حلقه ما قصّه گیسوی تو بود         تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

    انتخاب زیبایی کردی بانو

    پدرام باشید...




    پاسخ:
    به به 

    ممنونم
    حالا مریم باشم نمیشه؟؟
    :))


    زنده باشید
  • 🌼yare deldar🌼
  • به نظرم بهترین غزل رو انتخاب کردید..
    زیبا بود..سربزنید بدتون نمیاد☺
    یا علی
    پاسخ:
    تشکر

    حتما
    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی