و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

کسانی لیاقت رسیدن به امام را یافته اند که اهل رقابت باشند

رقابت در شهادت از اولین موضوعاتی است که برای شهدا به ذهن می رسد.

اما شهادت یک نقطه نیست.

اول: اللهم اجعل محیای محیا... است

دوم: مماتی ممات محمد وآل محمد است.

اول رقابت در زندگی است، آن گاه رقابت در شهادت.

دعا کن شهید"باشیم"! نه این که فقط شهید"بشیم"

اصلا تا شهید نباشیم شهید نمی شویم.

شهید که "باشیم" خودش مقدمه می شود تا شهید هم"بشویم"

ان شاءالله...  

+این گشت و گذار توبایگانی ها چه میکنه با آدم!!

نظرات (۴۴)

ان شاالله قسمتتون بشه...

بهترین دعا رو واستون کردما..:)

عزیزم

خیلی قشنگ بود

پاسخ:
ممنون 

بله عالی بود 
تشکر

ممنون از حضورتون
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    به ماهم سری بزنید

    پاسخ:
    سلا

    وقت بشه حتما

    ان شاءالله ...
    پاسخ:
    ان شالله
    خوب اگر آماده نیستید این انشاءالله گفتن مال چیه؟!
    پاسخ:
    چی؟
    برم بخونم ببینم چی بوده
    ولی یچیزی میگم که ان شالله گفتن واسه آماده شدن که ان شالله آماده بشیم
    سلام
    قشنگ بودپستتون
    پاسخ:
    سلام

    :)
  • کمی بودن ...
  • دلم شهادت میخااااااد..........
    پاسخ:
    ان شالله
    سلام
    چرا اینجا به روز نمیشه آیا؟
    :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    وقت نمیکنم!
    کار فرهنگی شروع کردم خیرسرم خخخخخخ

    علی یارت
  • دیوانه شهر
  • سلام بانو...
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید.

    وبلاگ قشنگی دارید ، این رو فارغ از دعوتم به خواندن وبلاگم گفتم.احسنت...
    پاسخ:
    سلام

    تشکر
    لطف شماست

    فعلا که وبتون برام باز نمیشه آدرس رو مجدد بذارید
    إن شاء الله
    پاسخ:
    ان شالله
    شهید خرازی :
    گاهی یک نگاه حرام شهادت را برای کسی که لایق شهادت است سال ها عقب می اندازد ، چه برسد به کسی که هنوز لایق بودن شهادت را نشان نداده است .
    پاسخ:
    +++
    چشم ها..
    امان ...
    قشنگ بود ...

    +این گشت و گذار در بایگانی قشنگ یه روز آدم رو از کار و زندگی میندازه ... یکم لبخند روی لب میاره و یکم اشک روی چشم ... کلا آدم ابگوشت میشه
    پاسخ:
    :)

    دقیقا آبگوشت..
    سلام اینو میگن تولید علم جالب هست نگاه تازه ای داشتید موفق باشید
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    یادم نمیاد از کجا خونده بودم از کجا برداشته بودم
    ولی حدودا یکسال پیش پیداش کردم!
    سلام
    بعضی وقتها که یه پستهایی میخونم تو وبها
    خیلی دلم شاد میشه

    مثل این پست ...
    ان شاء الله شهید بشید
    پاسخ:
    سلام
    خوشحالم که موثر بوده

    شهادت روزیتون
  • ُسجاد زاهد
  • السابقون السابقون

    پاسخ:
    ++

    سلام علیک

    فکر کنم اگر ما هم دستی به بایگانی های زندگی مون بکشیم اوضاعمون بیشتر به این مقدمه نزدیک شود

    پاسخ:
    سلام بر شما

    خیلی خوب گفتید 
    حتما همینه
    سلام
    روزتان بخیر و شادی همنشین شما 
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
  • سیدمحمد سرافراز
  • خیلی خوب
    پاسخ:
    :)
  • جوان انقلابی
  • روایت شده است که جابر بن عبد الله انصارى رضى الله عنه در اواخر عمرش به ضعف پیرى و ناتوانى مبتلا شده بود. امام باقر علیه السّلام به دیدنش رفت و احوالش را پرسید، جابر گفت: من در حالى هستم که پیرى را بر جوانى و مرض را بر سلامت و مرگ را بر زندگى ترجیح مى دهم. امام باقر علیه السّلام فرمود اى جابر! من این چنین نیستم که چیزى را بر چیز دیگر ترجیح دهم، پس اگر خدا مرا پیر کند پیرى را دوست دارم و اگر جوان قرار دهد جوانى را دوست دارم و اگر مرا مریض کند مرض را دوست دارم و اگر شفایم دهد شفا و سلامت را دوست مى دارم و اگر بمیراند مردن را دوست مى دارم و اگر زنده نگه دارد زندگى را دوست مى دارم خلاصه آن چه را که خداوند بخواهد تسلیم او هستم.


    پاسخ:
    عالی بود
    ممنون
  • منور الفکر
  • احسنت...

    از آنجا که زورم می آید باقی شهید شوند و من بمانم
    همه شهید شویم ان شالله
    پاسخ:
    ان شالله 


  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    همچنین
    همین الآن آماده اید که شهید شوید؟؟!
    پاسخ:
    من؟؟
    نــه!

    به به، چه زیبا گفته است خواجه...

    پاسخ:
    بله عالیه 
  • باران نم نم...
  • سلام
    خواجه واقعیت رو گفته...
    مزه ی تلخی به دهنم نشوند !!!
    پاسخ:
    سلام

    بله دستشون دردنکنه 
    خدارحمتشون کنه
    دل اگر عاشق شود بی پرده مومن می شود ...

    *****************
    سلام
    درست بیان کردید ، اصل شهادت گواهیِ دل است ، باید دل را برای خدا صیقل داد
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    بله همینطوره

    علی یارتون
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خوووبم خیلی عالی نوشتیم بله باید اول شهید باشیم و بعد شهید بشیم
    دعمون کن بانوووو
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    بله قطعا همینه زندگی زیبا

    محتاجیم به دعا

    علی یارتون
  • http://naghleghol.ir/

  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرمدیریت نقل قول

     


    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
  • محدثه سادات نبی یان
  • سلام

    قسمت آخر خاطره ی دیدار دانشجویی بیستم تیر هم ثبت شد...

    دعوتید


    + آنگاه که امتداد نگاهت به حرام نپیوندد، شهیدی... فصل مشترک کسانی که اندازه ی این لباس تک سایز شدند، انجام واجبات است و ترک محرمات...

    پاسخ:
    سلام

    حتما میخونم
  • دکـ لـ مـ هـ
  • #تقدیم_به_آنهایی_که_میگویند_ما_توهم_توطئه_داریم


    انی سلم لمن سالمکم
    و حرب لمن حاربکم
    و ولی لمن والاکم
    و عدو لمن عاداکم


    تا شهادت...
                              ان شاءالله...


    پاسخ:
    روزیتون ان شالله
  • بانوی گمنام
  • سلام دوست خوبم
    آخ چقدر این این پست قشنگ بود
    کاش به لیاقت شهادت برسیم و رفتار زندگی مون مثل همون محیای محیا باشه .... کاش
    عاقبتت شهادت
    پاسخ:
    سلام بانو

    ان شالله 

    روزیتون ان شالله
    سلام
    خدا کند که حاجات خیر براورده شوند . انشاالله 
    پاسخ:
    سلام

    ممنون ان شالله

    تشکر از حضورتون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • شهادت ،
    لباسی است که اندازه دارد!
    هر موقع اندازه ات شد،
    فرقی نمی کند کجا باشی!
    ش ه ی د می شوی....!
    پاسخ:
    قطعا همینه

    روزیتون ان شالله
    لحظه شهادت ، جزو شیرین ترین لحظات هر شهیدی است.
    امام خامنه ای مدظله العالی


    سلام علیکم مومن
    دارم ربط پست شما رو با این فرمایش امام خامنه ای چک میکنم
    اونهایی که شهید زندگی میکنن یعنی محیای محیا ،‌ همیشه محیا هستند و دارند محیا می شوند برای شهادت
    همون شهید زندگی کردن
    چه لحظات شیرینی دارند
    چه عشق بازی می کنند با خدا

    به نظرم من که دارم وقت تلف میکنم و زندگی نمی کنم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    اگه شماها اینجوری بگید که دیگه من یکی هیچی ...

    ان شالله روزیتون
    شهادت،شهادت است...
    پاسخ:
    خیلی...
  • صحبتِ جانانه
  • خدایا از خودم میترسم
    مییییییییییییی تررررررسممممممم

    :|

    روانیم خودتونید:|
    پاسخ:
    :)

    باشه توخوب
    خونسردیتو حفظ کن فقط
    :)
    شهادت ؟!


    هوم ! در این مورد من ابراز احساست نکنم بهتره !
    واس ما نیس ...
    پاسخ:
    منم همینطور 
    واس منم نیست
    منتهی این متنو خیلی دوستدارم حداقل زندگیمون یکم بهتر باشه بس
    دقیقا

    تا شهید نباشیم
    شهید نخواهیم شد...
    پاسخ:
    ان شالله که بشید


  • انسان نیازمند

  • الهی اللهم

    خیلی خوب


    +شش روز دیگه 13 تا از شهدای غواص مهمون استان مااند

    پاسخ:
    :)

    چندروز پیش یاد روز تشییعشون افتادم که نتونسته بودم برم
    فرداش امتحان شی گرای ملعون رو داشتم!
    چقدر اون روزا بغض و حسرت داشتم!
    همش یاد تشییع شهید گمنام مراسم اعتکاف میافتادم!!

    هعی 

    خوشبحالتون
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • شهید
    چقدر زیباست...

    شهادت به آسمان رفتن نیست... به خود آمدن است
    شهادت روزیتون ان شاالله...


    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی 
    همچنین

    من که اصن حرفشم نزن

    یجایی خونده بودم  طرف از خودش نوشته بود که من اگه شهید بشم نه یه حرف درست حسابی نه یه عکس نه یه خاطره دوستام چی دارن از من بگن بعنوان شهید..!!


    فقط می‌تونم بگ ان‌شاالله خدا لیاقت شید بودن رو بهمون بده...

    ممنون از مطلب خوبت
    پاسخ:
    اصن آرزوی شهادت داشتن هم لیاقت میخواد
    ولی میتونیم زندگی خوبی داشته باشیم

    شهیده..!!؟
    دراین مورد حرف زیاده میگم سرفرصت

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله که زندگی مون بر محور توحید باشید.

    + ایول الله آبجی
    پاسخ:
    ان شالله

    قربان شما خانم
    :)
    سلام
    پست شیرینی بود
    شهید باشیم و باشید الهی

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    شهادت روزیتون

    علی یارتون
    خدایا مام دلخوشیمون همین حرفاس توام آقایی کن و قبول کن
    پاسخ:
    روزیتون ان شالله
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • اللهم الرزقنا شهادت...
    پاسخ:
    آمیــن
    حرفی نمیمونه برای گفتن

    شهادت نصیبت ان شاءالله
    +
    پاسخ:
    همچنین خواهرگلم

    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی