و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

حال و هوای این روزهامو اصلن دوستندارم

دلم واسه کلـــی حس های خوبم تنگ شده واسه مهربونیام  واسه تصمیمهای خوبِ یهوییم واسه اراده ی قویم واسه مثبت بودنام واسه خودم.. (با نوشتن اینا یاد یه جمله افتادم،خودی که بدرد خدا نخورد بی خود است)

دیگه این روزها وقتی دست به کیبورد میبرم مثل همه ی وقتهای پیش با هر صوتی با هرنوایی بجای نوشتن  اول اشکم جاری میشه اما مینویسم همزمان نوشتن هم یاد سال92 میافتم که اوج حس های خوبم بود و حسرتش رو میخورم که چرا رفت و هنوز برنگشته...  و بعدشم یاد تو میافتم و ته هر نوشته ایی یادی از تو میکنم ولی آخرسر تسلطمو از دست میدم حتی تموم ننوشته هام رو هم پاک میکنم...

با اینکه دیگه خوبِ سابق نیستم با اینکه نشونه قرآنم هنوز روصفحه 4 مونده،با اینکه عهد شکوندم اما یه سوسوی چراغی ته دلم امید به خوبی تو و دوباره بیرون رفتنامونو داره!! و من به شاد شدن دل عمو فکر میکنم!

و به بزرگی تو که چقدر بزرگی چقدر صبوری ... و به کوچیکی خودم...

هنوز اعتقاد دارم به اینکه نباید از ناراحتیات توی وبت،وبی که از اولش هم خصوصی نبوده بنویسی،مردم که میان وب گردی انقدر خودشون گیرودار دارن که دیگه دوباره ناراحت کردنشون بی انصافیه،اومدن مطلب یاد بگیرن نه دردودلهای تورو بخونن!!("بخاطر همین قبل ادامه ی مطلب اون متن رو نوشتم که هرکی وقت گذاشت و اینجا اومد دست خالی نره")

ولی قبل از اینکه اعتقاد به خط  بالایی داشته باشم اعتقاد به نفس گرم همین بازدید کننده ها دارم!به یه ان شاءالله گفتنشون به یه صلوات و حمدشون...

حتی دلم واسه یسری از اعتقاداتم هم تنگ شده 

میدونی دلم از خودم خیلی گرفته خیلی احساس میکنم نه ولش کن نگم بهتره ...دارم سعی میکنم بهترشم!

تا این نوشته ها رو هم پاک نکردم تاییدشون کنم 

دلم پوکید...

برای دخترعموم تونمازاتون دعا کنید لطفا، برای من هم اگه شد و یادتون موند.

عذرخواهم بهتون سرنزدم بهترشم جبران میکنم

ستاره هام به 30 تا رسیده (اینارومیکم)

 اکه با همین قدرت پیش برم دو سه روزه حله

نظرات (۱۸)

کاش مغزی برای خود دست و پا کنیم تا در زمره‌ی جهنمیان قرار نگیریم
پاسخ:
ان شاءالله..
نه
بد متوجه شدید ... منظورم این بود که اون قسمت ادامه مطلبتون دقیقا زبان حال منه
پاسخ:
آهان 

:)


میشه این نوشته رو کپی کرد برای خودم ...

صوت هم قشنگ بود ...


فقط راستش به نظر فعلیم ... فرق میذاره ...(تو قستی از صوت گفت فرق نمیذاره ولی میذاره ... بد هم میذاره)
پاسخ:
بله حتما
اصن میتونید منتشر کنید
متنش کوتاه من خودم اوصولا تواین شبکه های اجتماعی منتشرش میکنم

نمیدونم!
:/
سلام بانو
توکل بر خدا ، اگه قرار همه مأیوس بشیم باید از بالای بلندی خودمون رو پرت کنیم .
نا امیدی بد دردیه .
برای شما و دختر عمویتان دلی شاد و سلامتی را از الله مسئلت دارم
یاعلی
پاسخ:
سلام بزرگوار
والا اگ این امید نباشه که نابودیم!

ممنون 
علی یارتون

  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خوبم ممنون از پستتون
    امروز بعد از اینکه پستم گذاشتم و به هر جا سر میزنم همون موضوع دروغ هست
    واقعا ریشه همه گناهان از همین دروغ شروع میشه
    موفق باشین و سرفراز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    دروغ که هیچی همه اش شده مصلحتی انگار...

    ممنون 
    علی یارتون
  • منور الفکر
  • حال و هوای این روزهامو اصلن دوستندارم

    دلم واسه کلـــی حس های خوبم تنگ شده واسه مهربونیام  واسه تصمیمهای خوبِ یهوییم واسه اراده ی قویم واسه مثبت بودنام واسه خودم..
    میدونی دلم از خودم خیلی گرفته خیلی احساس میکنم نه ولش کن نگم بهتره ...دارم سعی میکنم بهترشم!
    دلم پوکید...
    ---
    می فهمم این هارا...
    پاسخ:
    قابل درک پس
    ممنون

    سلام
    ان شاءالله بهترین حال نصیبت
    التماس دعا


    +عقیق
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله

    محتاجیم به دعا بانو

    :)

    همین که خدا هست ، کافیست ... :) 



    امید به خدا 

    تو کل به خدا 

    آهنگ هم زیبا :) 


    پاسخ:
    :)

    امید و توکل به خدا
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرمدیریت نقل قول

     



    پاسخ:
    :)
  • بانوی گمنام
  • سلاممممممم
    با خدا باش و پادشاهی کن !
    ان شالله درست میشه

    پاسخ:
    سلام

    بله حتما اینطوره 

    ان شالله با دعای شما خوبان
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • فک کنم این حالتا برای هممون گاهی پیش میاد..
    بهرحال!!
    ارزوی بهتر شدنتون
     نه
    بهتر شدنمونو دارم *_^ ان شالله ...


    پاسخ:
    آره انگار خیلی زیاده

    ممنون 
    دعای خیرتون از ما دریغ نکنید
    عزتتون مستدام
    سلام
    همه دارن این روزارو این مهمه که زودتر بتونی خودتو جم و جور کنی و برگردی به زندگی و برنامه های قبل
    که با یاری خدا بهتر خواهی شد بانو جان...
    منتظرتم که بگی خیلییییی بهترم
    پاسخ:
    سلام بانو

    بله بتونی بزرگترشی خوبه

    قربان شما
    :)
    سلام بانو
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    اللهم اشف کل مریض
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنونم 
    آمیـــن

    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم

    علی یارت 
  • صحبتِ جانانه
  • سلام خواااهر

    اینا رو نوشتی خجالت کشیدم چرا یه مدت تو خودم بودم احوال دوستان رو نپرسیدم:(
    احسن الحالت آرزوی منست رفیق
    زود خوب شو
    کمپوت بیارم برایت؟
    ;)
    شوخی بود
    بخند خواهر
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    نه بابا این چه حرفیه خب آدم یوقتایی احوال خودشم نمیپرسه!

    آره من کمپوت گیلاس خیلی دوستدارم!!
    هرکی نیاره

    :)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی

    ان شاءالله، حالت به احسن الحال مُتحول بشه ...
    + ان شاءالله شفای عاجل شون ** حمد شفا
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    ان شالله با دعای خیر شما

    ان شالله
    ممنونم
    سلام علیکم مومن
    ادامه مطلب هم خونده شد
    از آیه استفاده شد
    همیشه همین طوریه وقتی زمان میگذره آدم حسرت گذشته را میخوره
    مراقب باشیم که فردا روزی حسرت امروز را میخوریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    لطف کردید

    ان شالله

    عزتتون مستدام
    سلام عزیز ان شالاه درس میشه کارات
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بزرگوار
    ان شاالله

    سلام
    واسه همه پیش میاد این روزا؛ منم الان تقریباً حسی مثل تو دارم ولی درست میشه...
    محتاجیم
    پاسخ:
    سلام
    توام؟
    :)

    عزتت مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی