و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

چقدر خوبه وب گردی کنی اونم بعد یه مدت طولانی البته توی وبهایی که تاحالا نرفتی و نمیشناسشون

یه حسی داره!!!یه حس های جدید 

دیگه نویسنده رو نمیشناسی و با یه دید قبلی نمیخونیش!


از وقتی بیان امکان دنبال کردن رو گذاشته همش میترسم چندتا مطلب پشت سرهم بذارم 

نکنه دوستان از مرکز مدیریتشون بیان و بجایی اینکه رواسم وب کلیک کنن رو اسم آخرین پست کلیک کنن و فقط آخرین مطلبو بخونن!اونجوری از باقی مطالب مفیدم بی بهره میشن(الکی مثلا من همه ی پستهام مفیدن و هرز ندارم) چقدر هم بروزم!


امروز حسابی شعر خوندم یه دل سیر...

الان یه حسی دارم شاید چیزی شبیه جو! که دوباره دوردونه* رو باز کنم! وقتی هم که یه موسیقی آرومی زیرصدا داشته باشی این حس دوچندان میشه!

*مثلا قرار بود ناشناس بمونه! آلو تودهنم خیس نمیمونه! البته بسشه داره یه سالش میشه،بزرگ شده!نخود هم بود تا الان خیس شده بود.


هم بیکارم هم وقت نمیکنم به هیچ کاری برسم،تازه خسته هم میشم!

این روزام خیلی داره به بطالت میگذره!!ولی هیچ کاری هم از دستم برنمیاد میام هرکاری کنم میگم بذار بعد ماه رمضون

نمیدونم از بس پشت هم کلاس و درس و..بوده الان میخوام جبران کنم؟الکی خودمو توجیح نکنم تنبلی هم هست!


میگم که خیلی سخته ببینی عزیزترین دوستت مریض و هربار که میری دیدنش باید همش حرف بزنی و مزه پرونی کنی تا جو شاد بشه!
ولی من میدونم تو سختتِ بخدا درکت میکنم دلم آشوب،یوقت نگی این عجب آدمیه میاد اینجا فقط حرف میزنه و میخنده!میدونم ک میدونی!من بیشتر از اینکه به فکر تو باشم بفکر عموام، نمیتونم ناراحتیشو ببینم عمویی که صبوره و آروم! از خدا خواسته ام دلشو شاد کنه!همین.

من جام تو آشپز خونه است بخاطر موقعیت مکانی خوبی که داره،درس خوندنم،پای سیستم نشستنم،نوشتنم همه و همه اینجا صورت میگیره!خونه ی ما جنوبی و پنجره آشپرخونه رو به کوچه!
موقع نوشتن این پست(حدودای ساعت ده و ربع) یه ماشینی داشت پارک میکرد ولی صدای ضبطش بلند بود و من میشنیدم یه ترانه ی شاد گذاشته بود ولی من غم ام گرفت!اشکم نذاشت بنویسم اصن موضوع رو نمیخواستم به اینجا بکشونم!!
دیگه وقتی تیک پیامام برات توتلگرام دوتا نمیشه قلبم درد میگیره! نگرانِ حالت میشم!ان شاءالله سلامت باشی.

حالا که موضوعات هر بند انقدر متفاوت شده اینم باشه واس خودم!

دل واپسی ام نیست چه باشی چه نباشی

احساس تو کافیست چه متن و چه حواشی

"محمدعلی بهمنی"

بعدا نوشت:

 بین بند پنج و شش رابطه هست و مربوط به هم میشه

ولی چقدر این تفاوت دیدگاه ها قشنگه!


نظرات (۱۸)

سلاااام بانو
نمی دونم چرا این مطلبتونو ندیدم:(
منم چندوقته بیشتر تر حالم خوش نیست، نمیدونم چرا
خیلی خوبه که دوست آدم فامیلشم باشه
ان شالله به زودی زود خبر سلامتیشون رو بشنویم
خوب باشید و دل خَش
:)

یاعلی
پاسخ:
نت بصیرت میخواد
خخخخ

ان شاله ان شالله

قربان شما 
  • سید گمنام
  • دلتان به لبخند ِ رضایت ِ حضرتش شاد انشاالله

    پاسخ:
    سپاس

    تشکر
    دعاهای زیباتون :)
    ممنون
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    عنوان های زیادی به ذهنم رسید اما ادب را رعایت کردم

    و به احترام نویسنده ی بلاگ بیان نداشتم

    :)
    پاسخ:
    سلام

    میگفتید اشکال نداره

    :)
  • حسین مداحی
  • خیلی صمیمی مینویسی دوست عزیز.
    اگر با تبادل لینک موافق هستی بهم خبر بده.خوشحال میشم
    با تشکر
    پاسخ:
    :)

    خواهش میشود
  • ** فرکانس **
  • سلام

    خب اشک هم خوبه برا ادم ...

    دیگه همینه دیگه ... یکم صبر کنید همه میرم به رحمت خدا ...

    یعنی به این راحتی همه رو کشتیم رفت:)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی اصن مفیده 

    همه در رحمت خدا هستیم

    خب جم نبندید 
    :)

    الهی
    غصه ام گرفت
    بغضمم همینطور
    :(
    پاسخ:
    مهربونم

    غمت نباشه
    خدا بزرگه
    بله دیگه اونوقت نو که میاد به بازار کهنه میشه دل ازار...


    اخ
     من که حسابی دارم از تعطیلات لذت میبرم با نخوردن و نخوابیدن البته:||

    انشالله که زودی خوب بشن((

    شعر هم قشنگ بود 
     
    پاسخ:
    حالا نو کو؟کهنه کو؟؟

    ان شالله دعا کنید!

    ممنونم از حضورت عزیزم
    انشاالله تمام مشکلاتتون بادستای مهربون خدای بزرگ حل بشه....
    این روز ها خیلی هایمان غمگینند....
    نمیدانم چرا
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون از دعای خیرتون

    ان شاءالله

    غم ها هم متفاوته!
    علی یارتون
    سلام
    خداقوت
    طاعاتتون قبول

    شما مطالبتون رو بگذارید
    کسی ک طالب باشه
    مطمئن باشید مطالعه میفرماید
    پاسخ:
    سلام
    همچنین

    بله اونکه صد در صد

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    از همه جا بود
    و آخرش خیلی غم ناک
    ولی خوب حقیقت زندگی چیز دیگری است
    ان شاالله که اون حقیقت رو درک کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    بهتر بود تیتر رو میزدم
    همه چی از همه جا!

    ان شاءلله

    عزتتون مستدام
  • بُتِ بزرگ
  • (Like را موقعی که حرفی ندارم بزنم استفاده می کنم!)

    اوقات ما هم به بطالت میگذره، هیچ کاری هم به ذهن مان نمی رسد، خیلی بد است، خیلی!

    حدیثی از پیامبر است که می فرمایند از کسالت به خدا پناه می برم.

    پاسخ:
    ما هم در اون پست به همین حالت رسیدیم!

    چقدر هم بده واقعا!!
    ممنون
    ان شاء الله تیک هات 2 تا بشه
    پاسخ:
    :)

    ممنون
    سلام
    بانو خیره ؟؟؟!!!
    اون موردو پیدا کردی یادت باشه برای مورد ماهم فکری کنی:)
    مزاح کردم خیر ببینی ان شاالله
    پاسخ:
    سلام

    الخیر فی ما وقع!
    خیر باشه!

    باشه حواسم هس ;)

  • باران نم نم...
  • اونی که نگران حالش میشی وقتی تیک دوتا نمیشه هرکی هست که ان شاالله دوتا تیکه بشه!!!
    پاسخ:
    اونکه ان شاءالله بشه
    ولی خوشم میاد نگاه همه محبت آمیز و زیباست 
    بهتر بود من خط جدا کننده ی اون قسمت با مطلب بالاییشو نمیذاشتم!
    چون ربط دار بود به اون 
    ولی اکثر همه عاشقانه برداشت کردنش

    و این تفاوت دیدگاه ها چقدر قشنگ!

    الآن خودم فهمیدم معضل درسته ! بیشتر ض به کلمه میخوره تا ظ!
    :|
    پاسخ:
    باریک الله
    10 امتیاز مثبت
    ;)
    یه وقتایی دلم میخواد 100 تا پست پشت سر هم بذارم همشونم موضوعای مختلف...

    این دو تا تیک دار شدن تلگرامم واسه همه شده یه معظلی (معضل) هاااااا...

    منم گاهی آهنگ شاد میشنوم غمگین میشم. نومودونوم چرا!!!
    پاسخ:
    نمیشه اگ امکانات نخری اصن بیشتر از ده تا بیان نمیذاره 
    ;)

    کلن فاز موسیقی همینه دیگ میگن گوش ندید واس ایناس
  • بانوی گمنام
  • اوه ه ه ه ه ه
    چقدر مطلب :)

    پاسخ:
    اووه خعیلی
    ;)
  • یک خبرنگار ...
  • آخییییی ... :(

    پُر از غم بود که !!؟
    پاسخ:
    عزیزم!

    ان شالله دلت شاد باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی