و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


از پیغمبر سوال شد:

یارسول الله،ما وقتی صحبتمون، حرفمون با یکی تموم میشه، 
پایان کلاممون، او را به خدا  می سپاریم، به بیان پارسی می گوییم:
خداحافظ و به زبان عربی می گوییم:
فی امان الله

اگر بدون خداحافظی کردن،در وسط سخن گفتن از او جدا بشیم، نوعی بی ادبی می پنداریم.
شما وقتی در معراج با خدا هم صحبت شدید،پایان جمله که نمی توانستید به ذات خدا عرضه بدارید:تو را به خدا می سپارم!
آخرین جمله ی رد و بدل شده ، بین شما و خدا چه بود؟
حضرت فرمودند:
پایان صحبت، خداوند سبحان به من گفت: "یاعلی" 
من نیز به خدای خود " یا علی" گفتم.

این آخرین جمله بین من و ذات مقدس خدا بود. 
منبع:کتاب سخن خدا ص۷۱ - زندگانی چهارده معصوم ص ۴۹ - معراج ص۱۳

یـ علی ــا


نظرات (۳۱)

سلام.خسته نباشید. وب خوبی دارید .خوش حال می شم از وبلاگ ما هم دیدن کنید و نظرتون رو بگید. راستی راجب تبادل لینک نظرتون چیه؟لطفا قبول کنید ، ممنون.
پاسخ:
:)
سلام اجازه !
مطالبتون خیلی قشنگه
کلا اینجا رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
سلام بر شما

خواهش میکنم قابلی نداره

:)
اینجا هم با حضور شما زیباس
بازی رسانه ای منافقین داخلی و دشمنان خارجی برای سربازان سید علی(حاج قاسم سلیمانی و سعید جلیلی)
پاسخ:
:)
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    با 4 مطلب به روز هستیم

    1- بروشور میلاد حضرت علی (ع)

    2- پوستر فضایل حضرت علی (ع) بیانات آیت الله بهجت (ره)

    3- پوستر میلاد امام جواد (ع)

    4- پوستر میلاد امیرالمومنین علی (ع)

    http://ammar-g.blog.ir/

    به ما حتما سر بزنید

    نظر فراموش نشود

    یا علی

    پاسخ:
    علی یارتون
    پاسخ:
    :)

    جالب بود
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    علی یارتون
    برای بار دوم شنیدنش هم خالی از لطف نبود
    ممنون 
    یا علی

    پاسخ:
    عه پس تو مث خودمی
    نمیخواد بهت بگم آمار مطالعه ات رو بالاببری
    ;)
    تمام لذت عمرم همینه
    که مولایم امیرالمومنینه


    سلام
    احسنت ؛ عالی بود
    جانم امیرالمومنین علیه السلام

    ممنون
    با علی
    پاسخ:
    سلام برشما بزرگوار

    علی یارتون
    اینقدپستات خبری ان ک آدم یه پست میبینه نظراتش بازه بال درمیاره .....
    عکس پستت پایینت عالی بود بااجازه ات سیوش می کنم....
    هیچی دیگ یاد گرفتم ازاین ب بعد بعداز«درپناه مهربانترین باشین»میگم «یاعلی»نگی تقلیدکردما خودت یادم دادی....
    پاسخ:
    :)

    الان خوشحالی؟
    واس خودت
    میخوای بگم شاعرش هم توبودی؟
    :)

    آره خوبه

    علی یارت بانو
    جالب بودا...
    کلا «یا علی»به آدم حس خوبی منتقل می کنه....
    بابا مطالعه!!!....
    :/....
    من خودم خیلی میگم الکی مثلا-همدردی-یه روز داشتم ب این فکرمی کردم این الکی مثلاحکم دروغ های شوخی نداره٬نظرتوچیه؟؟...

    پاسخ:
    :)

    صد در صد

    ممنون

    یبار بجه ها توفانوس جزیره نوشته بودن درموردش
    آره یجورایی دروغ میشه دیگه!!
    ولی من که کم و بیش استفاده میکنم
    محض خنده از اون زاویه ببین
    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون
    سلام
    چه حس خوبی:)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    :)

    علی یارت

    سلام عزیز دلم خدا قوت ....استفاده بردیم ....یا علی......
    پاسخ:
    سلام بانو

    علی یارتون
    یا علی
    پاسخ:
    علی یارتون

    میان سردرگمی روزگار گم شدم
    جانم در پی مال دنیا گذشت

    در تمام طول عمر در پی ات دویده ام
    لیک مسیرم اشتباه گذشت

    بیا و ببخش مرا که هرچه کردم
    باز زندگی اینچونین گذشت
    +
    شعر از خودم
    پاسخ:
    عجب!!
    قلمتون مستدام!!
    اینچونینش منوکشته!!
    سلام
    دست دلانه ی نازنین هم درد نکنه
    :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    بعله دیگه
    :)


    علی یارت
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • اینا یعنی تو هم داری از این عالم مجازآباد سفلی رخت بر میبندی!؟
    پاسخ:
    لبت نه گوید و پیداست دلت میگوید آری
    که این سان دشمنی یعنی خیلی دوستم داری....

    ;)

    نه بابا من تازه جاپامو محکم کردم!!

  • تا اینجا خواندم...
  • پاسخ:
    عزتتون مستدام

    :)


    الهی ..

    پاسخ:
    :)


    عزیزی شما 
    علی یارتون بانو
    سلام
    جالب بود
    من هم مثل بقیه دوستان برام تازگی داشت .
    موفق و مید باشید
    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    به شما هم باید بگم مطالعه اتون رو بالا ببرید 
    :))


    علی یارتون
    سلام

    چه جالب :)

    یا علی
    پاسخ:
    سلام


    :)

    علی یارتون
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • تمام لذت عمرم در این است
    که مولایم امیر المومنین است.

    ++++
    تاحالا نشنیده بودم.بسیار زیبا...ممنون


    یاعلـــــی...
    پاسخ:
    حیدر مدد
    :)

    من فامیلی هم حیدریه
    به به 
    بفرمایید تحویل 


    توام مطالعه ات رو بالا ببر ; )


    +این شعر پایین از کیه؟
    خیلی آشناست.
    پاسخ:
    اگر اشتباه نکنم برقعه ای


    سلام

    عجب...
    عجب!

    یاعلـــــی...
    پاسخ:
    سلام

    بعله اینجوریاس

    علی یارتون
  • یک خبرنگار ...
  • یا علی مدد ...
    پاسخ:
    علی یارت بانو


    تا به حال نشنیده بودم جالب بود 


    پاسخ:
    آره خوبه مطالعه ات رو بالا ببر
    خخخ 
    الکی مثلا من خیلی مطالعه ام زیاده




    کی سوال کرد؟
    پاسخ:
    یه نفر 
    نگفتن کی !!
    بسیار عالی
    پاسخ:
    :)
    پاسخ:
    واقعن
  • یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
  • یاعلی
    ---
    خیلی خیلی سپاسگزارم
    ---
    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون


    سلام
    عجب روایتی!!! نشنیده بودمش
    دست گلتون درد نکنه

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    دست دلانه بانو درد نکنه 
    برام گذاشته بود

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">