و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

میدونید این چهارمین صفحه ایی که باز کردم! البته اگه این هم نصفه و نیمه ذخیره نشه!!

خیلی از حس ها رو نمیشه توصیف کرد ولی اکثرا همه درکش کردن و وقتی ازش میگی با تایید مخاطبت روبه رومیشی که میگه: عه آره  ....!! یه چند روزیه یه حس دوستداشتنی مهمون روح و قلب و وجودم شده شدتش کم و زیاد میشه ولی حسِ فوق العاده ایی... شاید نشه توصیفش کرد ولی اتفاق بوجود اومدنش رو میگم شاید شماها مشابهش رو درک کرده باشید

فال نیک رو که میدونید چیه؟ به فال نیک گرفتن...(هرکی نمیدونه خودش بره سرچ کنه بخونه بیاد؛ لابد دانشجو هم هستی؟؟) چندروز پیش مسیری رو با BRT  میرفتم، همینطور که حواسم به بیرون بود و غرق در افکار، یهویی یه صدایی شنیدم و پشت بندش صلوات، پیش خودم گفتم چی شد؟ که دوباره شنیدم "برای شادی دل امیرالمونیین صلوات" و دوباره و دوباره ... فکر کنم یه پنج تا صلواتی فرستادیم،انقدر با ابهت و با صدای رسا این صلواتا رو درخواست میکردن که آدم به وجد میومد و کلا همه صلوات میفرستادن؛به فال نیک گرفتم و شروع روزام با امیرالمومنین شد اتفاقا اون روز انقدر همه چی خوب پیش رفت که انگار یه روز واقعیِ واقعی بود...

چقدر خوبه بعضیا این جَنم رو دارن که توی یه مکان عمومی اینجوری ازملت صلوات میگیرن،ذکرهای خوشگل میگن،روزهای مردم رو خوب میکنن،گوشهای مردم رو بیدار میکنن ..

از اون روز کم کم ذکر لبم شده علی مولا ... و این فوق عالیه!!یه حس هایی رو درونت زنده میکنه..

مثل بچه ای که وقتی میگه به بابام میگم، یه حس پشتوانه ایی بهش میده، امید و اعتماد، قویش میکنه!

مثل وقتی یکم بزرگتر میشه و میگن به بابات میگیم، یه حس ترس بهش دست میده، یه حس حساب بردن!

یادم اون سال که از زیارت برگشته بودم وقتی میخواستم حال و هوای حرم ها رو برای دوستام بگم به نجف که میرسیدم میگفتم: اُبهت داره حرمشون در عین حالی که واقعا ملجاء بودن رو درک میکنی، و این اُبهتِ با محبت چند روزیه آرومم کرده،خدا کنه تموم نشه...

درسته میدونیم و خونیدم و گفتن،شعر و مقاله و داستان و مداحی... ولی گفتنش از زبون خودت به قلم خودت، تو وب خودت بی تکلف بی ایهام و استعاره،قویت میکنه.


به تقلید از دلانه: یــ علی ــا  

نظرات (۳۴)

تا به حال نشنیده بودم...
پاسخ:
خوبه پس الان شنیدید
هدف وسیله را توجیه نمیکنه!
پاسخ:
صد در صد
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به:

    سوم خردادی ها

    http://heyateketab.blog.ir/post/194
    پاسخ:
    ممنون


    صلوات واسه شادی دل 

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم

    :)

    بسم الله

    بح بح

    عشق است امیر المومنین(ع)



    پاسخ:
    :)

    ان شالله روزیت زیارت حرمشون
    حتما برای شما هم پیش آمده که خیلی بی موقع

    کبریتتان تمام شده است و یا خیس شده است ...

    و اگر هم از فندک استفاده کرده باشید از

    تمام شدن بیموقع گاز داخل آن هم مطلع هستید.

    ولی با کبریتی که به شما معرفی خواهیم کرد

    با این مشکلات خداحافظی کنید.

    اگر می خواهید یک کالای به دردبخور

    در طبیعت و مواقع ضروری داشته باشید

    این کالای جالب بسیار مناسب خواهد بود ...

    برای مشاهده ی این کالای بسیار فوق العاده لطفا به لینک زیر مراجعه نمائید :

    http://forosh.biz/Detail.aspx?q=fun1408&s=59688
    پاسخ:
    Oo

    :|
    با سلام
    وبلاگ خوبی دارید.
    از وبلاگ ما هم دیدن کنید.
    ست آپ - مجله خبری و آموزشی کامپیوتر
    setup-mag.blog.ir
    یا تشکر
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • سلام
    اومدم بگم من توی سفرم
    این موقعیتیم که هستم اسمش سفره:|
    هیچی دیگه
    ان شاءالله بعدا مطالبتو می خونم رفیق

    ضمناً عاااااشق آهنگ بی قرار همایونم
    سینا سرلک هم خوب صدایی داره ها

    اصلا این شعر سیمین آدمو می گیره می بره لامصب:|

    سپاس
    پاسخ:
    سلام

    سفر بسلامت
    چه وقت سفره؟ درس نداری؟
    :)

    کار خوبی میکنی
    ان شالله خوش باشی

    فوق العاده است !
    منم دوستدارم
    سلام
    اینکه روز ت رو چه جوری شروع کنی خیلی مهمه
    اینکه روزت با ذکر امام علی (ع) شروع بشه که دیگه حرف نداره
    حال خوبتون همیشگی ان شالله

    چقدر دلم برای یـ علی ـا دلانه جان تنگ شده :(

    شاخ و برگ دادن هم فکر می کنم یه جور دروغ باشه که درست نیست
    :)

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام

    بله دیگه شروعش مهمه!!

    ممنون بانو

    امتیاز  یــ علی ــا  رو داده به من 
    ;))

    در هرصورت دروغ دروغ دیگه!
    پشیمون شدم خودم!!!


    میگم که باید آدم به حرف عقلش گوش بده!!!
  • صِفر کیلومتر
  • نه
    لازم نیست برای نوشتن مطلب  دروغ گفت

    بی فایده اس
    پاسخ:
    نه خب دروغ که نه 
    نمیخواستم به کسی تحمیل کنم
    ولی خب واسه مطلب رسوندن فکر میکردم لازمه که با توصیه های دوستان دیدم نه!
    حرف عقلم هم از اول همین بود منتهی من هیچوقت بهش گوش نمیکنم!!!

    یعنی این درگیری خیر و شر تان واقعا متحیرکننده بود...
    کاش همه سوالهای عالم اینگونه بودند
    پاسخ:
    ههههههه همه که عین من نمیشن!!
    ;)
    واقعن موندم واسه رسوندن موضوعی که دارم باید یکم پیاز اغ اضافه کنم
    میشه دروغ دیگه!!
    از خیرش گذشتم!!!


    سلام متفکر

    جدا از مذمت ناراستی اینم شنیدی: سخنی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند...
    شاخ و برگ و توصیف ماجرا البته متفاوته
    ....

    این برنامه سفر ما چی شد آیا

    دعام کن
    اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل فرجهم و اهلم اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام بانو
    صد در صد

    سفر؟
    یا خدا وبمو ببندم نه؟

    شما روسرما جا دارید چشم شما پایه باش باقی برنامه ها با من (الکی مثلا من خیلی برنامه ریزم)

    محتاجیم بدعا
  • لبیک یاحسین ...
  • سلام دوست بزرگوار
    وبتون بسیار زیباست 
    بازدید شمااز وبم باعث نورانی شدنشه :)
    اگر مارو لایق دونستید لینک کنین واطلاع بدین تاماهم بادیده منت لینکتون کنیم
    یاعلی 
    منتظر حضورسبزتون ونظرات زیباتون هستم
    پاسخ:
    شما بزرگوارید ولی من خیلی وقته لینک نمیکنم
    از بخش لینکها هم میتونید متوجه این امر بشید 
    مدتهاست حتی بروز هم نکردم

    علی یارتون
    سلام
    وقت بخیر

    بنظر اگر پستی درش دروغ باشه به دل نمیشینه
    مثل خیلی از این پستها و پی نوشتها که نوشته میشه و در واقع عمل اینزور نیست

    خودم و عرض میکنم
    پس بهتره صادقانه و شفاف و دور از دروغ باشه

    ان شاء الله همه روزهاتون اینطور باشه
    امیرالمومنین همینه ؛ دل و خُنک میکنه

    دعامون کنید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    وقت شما هم بخیر 

    آخه یه موضوعی رو میخواستم باز کنم گفتم با یکم چاشنی شاید بهتر بشه مطلبو رسوند


    ان شالله 
    واقعن همینه خُنک خُنک

    محتاجیم به دعا
    عزتتون روز افزون
    سلام اتفاق جالبیه که براتون رخ داده بدون شک عنایت الهی شامل حالتون شده چه بسا می شد شما اونجا نباشید واینکه بودید دراونجا حالا هم ذکرتون شده حتما نظر خاصی بوده واین ازعنایات الهی هست و خیلی هم خوشحالم که تو اتوبوس این حالتو دیدید من که هروقت میرم تهران غمم میگیره اولا که همش گم میشه ههههههه دوم که اصلا نمیتونم نفس بکشم ههههه سوم که قدرت ایران رو دراونجا میبینم چهارم اینکه وقتی ازتهران خارج میشم انگار تازه بدنیا اومدم  ولی خوشحالم امکانات زیادی دراونجا جمع شده بعضی جاهاش که واقعا زیبا هست بعصی شمال رو ویران میکنند وبعضی بابونها رو میسازند ازشمال زیبا تر /اللهم صل علی محمد وال محمد
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    از این دید نگاه نکرده بودم این که میشد من اون لحظه اونجا نباشم و این اتفاق باید اون زمان میافتاد...
    :)
    والا من خودمم گم میشم
    نفس که دیگه ما عادت کردیم قلقش دستمون اومده
    درسته من تهرانو خیلی دوستدارم ولی جای شما هم خیلی خوبه آدم یوقتایی حسودیش میشه!

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم

    سلام خب برای پیاز داغ بیشترکردن(بقول شما) میشه اقدام کرد البته اگر قضاوت کردن برای افراد باشه یا حکم کردن عملکرد فرد خاصی که رخ نداده خب درست نیست ولی برای پیش بینی ویا دور اندیشی ویا تاثیر گذاری حکم واقعه میشه اشکالی هم نداره پس تا میتونی پیازتو داغ کن ولی مواظب باشد قبل از پوست کردن پیاز حتما بعد ازپوست کندن تو آب بریزی تا گریه نکنی ههههههههههههه
    پاسخ:
    به به شما هم آشپزیتون خوبه ها!!
    بله خب حق باشماس درستش اینه!

    سپاس از حضورتون
    یه دوستی داشتم خوابگاه، اذون که میگفت ... روح آدم پر می زد برای رفتن به نمازخونه. آخر اذوناش با آواز می خوند:
    بر سر عرش برین / حک شده با افتخار / لا فتی الی علی / لا سیف الا ذولفقار

    اونجا بود که آدم حس میکرد "محبت، ابهت"
    پیداش میکنم میذارم رو وب انشاءالله
    پاسخ:
    به به یعنی از اذان خوش تر نیست واقعن
    اونم با صوت

    حتما پیداش کنید
    ممنون

    سلام

    ان شاالله همیشه دلت آروم باشه ...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
    حس این روزهات مستدام باشه رفیق :)

    در مورد پیاز داغ بهتره از اصطلاحات ادبی‌ش استفاده کنی مثل مبالغه؛ این جوری هم متوجه میشی که مشکلی نداره و هم بار منفی‌ش رو از دست میده...
    به نظرم بعی مواقع (در متون ادبی یا کمدی) مبالغه ثواب هم داره! (البته این نظر شخصی منه)

    موفق باشی
    پاسخ:
    آمیــــــــــن

    بعله این هم حرفیه خب
    نظرتون قابل احترامه

    ممنون دوستم
    :)
    سلام
    عجب پست خوبی...
    موفق باشی
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون
    :)
    سلام عزیز دلم خوبی خوشی سلامتی ...امیدوارم روزگار بکامتون باشه و با یاری اهل بیت خیر دنیا و اخرت نصیبتون بشه ...ان شاالله....ما رو هم دعا کنید ...گل گل گل
    پاسخ:
    سلاااااااااااام بانو

    ممنونم 
    ان شالله 
    محتاجیم به دعا 
    اتفاقا امروز به یادتون بودم 


    پیاز داغ هم خوب است :)
    پاسخ:
    خیلی هم خوشمزه است
    واااااااااااااااای که من چقد عاشق حضرت بابا هستم
    هر وقت کسی اذیتم میکنه
    تو دلم یاد ایوون نجف میفتم
    انگار تو دلم بهش میگم:
    اگه به بابام بگم خوب گوشتو میکشه

    چقدر این روزا دلم تنگ حضرت باباست...

    علی یارت جووون
    پاسخ:
    :)
    ایوان نجف عجب صفایی دارد...
    روزیت ان شالله

    ممنون
    :)

    "یا علی"

    سلام بانوی عزیز ما

    اول اینکه ؛ دروغ گفتن درست نیست .

    به عذاب وجدانت اهمیت بده

    مبادا به خاطر چند تا لایک خلق الله ، خود الله رو ناراحت کنی!!!!!

    دوم اینکه

    ذکر با علی همبشه زیباست

    چرا به تقلید از دلانه ؟

    خودت همیشه بگو یـ علی ـا

    اصلا حق انحصاریش مال تو

    تو فقط بگو :))



    موفق باشی عزیز دل



    یـ علی ـا

    پاسخ:
    سلااااام خانم

    واقعن حق حق گفتی 

    منظورم سبک نوشتاریش بود 
    آخ جون واس من شد
    واس ماس

    پس با اجازه رفت پای ثابت ته پستام

    :)


    علی یارت 
    سلام
    بله پدرانس باامام علی
    باامام حسین حس داداش بزرگتره مثلا:))

    یادم رفته بودبگم!حس میکنم آخرش قراره بگین اینوپرسیدین ازعذاب وجدان فرارکنین!پس بگین بانو:))
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    آخی داداش بزگه که فوق عالیه!!
    عذاب وجدان؟  ;)
    پیاز داغ برا سلامتی ضرر داره
    پاسخ:
    ولی خیلی خوشمزه است 

  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام سلام

    اسم مولا که میاد خود به خود آدم قوت میگیره.
    زیارت هم که رفتی!
    خوش به حالت ...



    یاعلی
    پاسخ:
    سلاااااااام بر شما

    واقعن همینه 
    اگه قبول باشه ولی حیف...

    علی یارت 

    "یـاعلی"
    سلام
    حس عالیه ، اینکه آدم پشتوانه داشته باشه و عالیتر اینکه پشتوانه مولا باشه ...
    اعتقاد عجیبی به حضرت علی دارم ، خدا نکنه اما اگر یه روز بگن اسلام دروغ بود ناراحت نمیشم ، میگم خوب خدا رو شکر من که کار خلافی نکردم شاید فقط وقتم گذشت ، اما اونجا ناراحت میشم که بگن حضرت علی ( علیه السلام ) افسانه باشه ...
    ****************
    اما در رابطه با پست آخر که باز هم تعجب دارم میکنم از اینکه یه سوالی پرسیدید و درگاه نظر ها رو بستید :)))
    دروغ گناه بزرگیه ، میخواد کوچیک باشه یا بزرگ ، اگر میخواید یه داستان تخیلی بنویسید خوب دروغ نداره از اسمش معلومه داستانه اما اگر به نام واقعیت میخواید معرفیش بکنید نباید دروغ بگید . میتونید بگید الهام گرفته از یک ماجرای واقعی ، اینطور مخاطب حساب کار دستش میاد .
    ****************
    در پناه حق ، علی یارتون
    پاسخ:
    سلام
    اونکه صد در صد
    اصلن اسم مولا خودش قوت دهنده است
    ********
    خود در گیری مزمن دارم :)

    بله درسته باید یکم فکر کنم ببینم چجوری میتونم بنویسم

    حق یارتون

    "یـاعلی"
  • یک خبرنگار ...
  • سلام ،
    از پیاز داغ خوشم نمیاد !! ... :|
    ازش فراری ام ...
    هر جا که باشه ...
    چی تو غذا ، چی تو حرف ، نوشته یا هر چی ... 
    پاسخ:
    سلام
    واقعن؟
    من پیاز داغ خالی خالی هم میخورم :)

    ولیتوی حرف فکر کنم نباشه بهتره 
    دارم  تصمیم میگیرم

    "یـاعلی"
    سلام
    چه حس خوبیه واقعا!
    من این حسا روباامام حسین تجربه کردم!
    پاسخ:
    سلام

    آره حس عالییه با هرکدوم از ائمه میشه ولی با حضرت علی خیلی متفاوته
    پدرانه است واقعن
    حس هات مستدام بانو

    "یـاعلی"
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    "ابهت با محبت" چقدر زیبا ست...

    خدا خیرتان دهد.
    پاسخ:
    سلام

    خدا عزتتون رو زیاد کنه

    "یـاعلی"
    در مورد پیاز داغ هم باید بگم که باید نگینی سرخش کنید...:)

    خب اگر در مورد خودتونو و نگید که دروغه دیگه.... و اگرم یک داستان خیالیه که اینقدر توش دروغ بگید که دیگه از دروغ گفتن هم متنفر بشید...اصلا یه راه تخلیه دروغ گفتن همین نوشتن داستان های خیالیه...همینطوری چپ و راست ادم میتونه برای خودش بسازه...

    اگرم در مورد خودتونه و اولش بگید اقا بعضی جاها را  ان قلت اومدم خب فکر نکنم عیبی داشته باشه...

    البته علما باید نظر بدن...من ک نباید نظر بدم
    پاسخ:
    آهان بعله بعد مقدارش؟ دو عدد متوسط خوبه؟

    باید ببینم چجوری میتونم جم و جورش کنم!!
    سپاس

    "یـاعلی"
    سلام

    اولا اقا شما خیلی با کلاسید...lما brt نداریم :(...عوضش خودمون این سیم برق کنار خیابون رو میکیرم ...سُر میخوریم و میریم...اصلا یه حالی میده...یه وضعیه :)

    دوما کلا خوبه ولی من قبول ندارم...اخه اون بین چند نفر هم فحش میدن... بعد هرچیزی رو ادم هرجا که نمیخواد...

    سوما شما کلا از اول تا اخر این نوشته رو با قوت پیش رفتی... ان شا الله که همیشه با قوت باشید
    پاسخ:
    سلام
    حالا خیلی مسیرمون به این کلاسه نمیخوره
    ابتکاراتون مستدام یروز برق میگرتتون انوقت میگم!!

    تعداد تاییداتش به فحش هاش بیشتری میکنه 
    بعد زمانش مهمه آدم اگه با نیت باشه خوبه 
    اول صبح و با یه تن خاص و بیانی خوب بنظرم هیچکس بدش نمیاد


    ممنون 
    ان شالله

    "یـاعلی"
    سلام
    دروغ نباشه بزرگنمایی چه ایرادی داره به نظر من...
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    خب همین دیگه با دروغ بزرگش کنیم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی