و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

.




















الکی مثلا من پست گذاشتم!

+ خب پست دیگه !به خودت بخند!همیشه نباید متفکرانه باشه که!

الکی مثلا من خیلی پستهام متفکرانه است! حالا نیست خودتون خیلی متفکرانه نظرمیذارید!

:)

حالا جدا الکی مثلا که چی؟! قشنگه ها کلی هم میخندیم ولی در پس خنده اش نکته ها نهفته!

دیگه نکته هاشو خودتون بگید!!

مشکل روانی هم ندارم دوستدارم از دیدگاه های مختلف درموردش بدونم! 

اینکه هرشخص توی یه سن و یه موقعیت چه برداشتی داره!

نظرات (۴۹)

خسته نباشید !!!

خخخخخ
پاسخ:
وای این پست خیلی انرژی از من گرفت
:))
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    پست خوبی بود فقط حیف خیلی طولانی بود، منم که پستهای طولانی رو نمی خونم:)
    راستی از آهنگ ساغر خوشم اومد.
    عاقبتتون بخیر.

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله کوتاه تر مینویسیم
    :)

    خوشحالم خوشتون اومده
    :)
    سلام





    :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    علی یارتون
    :)
    هیچ کدوم دیدگاه به این پست بود
    زیر خط ها هم عادت شده ...

    پاسخ:
    دیدگاهتون مستدام
    :)
    دیگه عادته دیگه! اعتیاد شده!

  • باید مراقب بود ...
  • توام ما رو کشتی با این الکی مثلا هات ...
    ینی الکی مثلنی مونده برام نفرستاده باشی عایا ؟!

    دیگه خز شد ...

    پاسخ:
    الکی مثلا تو هم نداختی تو دهن من!
    هان؟
    :)

    باش مورد بعدی رو رونمایی کن
    ;)
  • مهدی شریفی
  • سلام
    ممنون که لطف کردید
    امیدورام که برای سرتون اتفاقی نیفتاده باشه
    موفق باشید و مانا
    پاسخ:
    سلام

    اگه افتاده بود که دیه میگرفتیم ازتون!
    :)
    همچنین
  • مهدی شریفی
  • وقت کردید سرتون رو به من هم بزنید
    پاسخ:
    که سرم بشکنه؟!


  • مهدی شریفی
  • ایده ی سفیدی بود
    آفرین
    یادش بخیر یاد یه طرح افتادم که برای حرم امام حسن زدم
    یه صفحه ی سفید
    اتفاقا به نظرم این جور نویسه ها درصورت پرداخت مناسب می تونه کارای عجیبی انجام بده
    مثلاً یه فیلم کوتاه ساخته بودن که چند دقیقه فقط یه نقطه از نشون می داد
    بعد ته فیلم زد که این چند دقیقه ای از زندگی یه جانباز قطع نخاعیِ
    (البته این فیلم دقیق تو ذهنم نبود و نقل به مضمون کردم)
    پاسخ:
    ایده ی سفید و پاک بودن همیشه قشنگه!
    بله منم شنیده بودم!

    :)
    چرا انقدر عصبانی ...

    هر کس نظری داره ، استفاده کنید
    پاسخ:
    کو عصبانیت؟
    داریم استفاده میکنیم دیگه!
    :)
    .                   !

    پاسخ:
    چی شد؟
    شوک بود یا منفی!
    :)


    سلام
    وای خدای من چقدر متفکرانه.....
    الکی گفتم
    الان واقعا چی کارکنم خو
    عین این دیوانه ها زل زدم به مانیتور نمی دونم چی باید بنویسم
    ولی نوشتم:)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا
    پاسخ:
    :)

    خب این هم یه راه کاره واسه فعال کردن ذهن بیننده!
    :)
  • کمی بودن ...
  • یامن عذابه عدل

    ای کسی که عذابش ازروی عدل است

    درهنگام بروزمشکلات ناله نکنیم ،ناامیدنشویم 
    وبدانیم این عذاب،لطف است وشکرکنیم.
    پاسخ:
    خدایا شکرت
    :)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    الکی مثلا منم نظر گذاشتم :)

    پاسخ:



    الکی مثلا منم جواب دادم
    :)
    احسنت :)
    پاسخ:
    :)
    خب من که اصلانم نخندیدم چی باید بگم!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خب هیچی خودش نظریه!
    قرار نیست همه بخندن
    اصن نیت تنوع بود
    :)
  • عطار کوچولو

  • با این همه ذوق و استعداد حیفه کتاب طنز نداشته باشین، از الان شروع کنین چندسال دیگه یه ویسنده طنزنویس معروف میشین.
    والا :)


    حرکت "فرکانس" عالی!
    پاسخ:
    یاخدا در این حد؟
    نه بابا من کتاب بنویسم جامعه طنزنویسان کجا برن؟
    :)

    فرکانس از اسمش معلومه کارش هم باید فرنکانسی باشه!



    سلام

    واقعا چه نوای زیبایی رو در پست بالا قرار دادین
    واقعا به دلم نشست
    ممنون
    پاسخ:
    سلام بانو

    واقعن خواهش میکنم
    :)
    نوش گوشتون

    Soon ghaleb chi shod???
    پاسخ:
    sharmandeh sargarm on vebe bodam!
    enshaallah bezode bazam bbekhshid!!

    وای چقدر فینگیلیش سخته!!

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • پند ها و نکته ها :

    1- بیکاری
    2-پرداختن ب کوضوعی که این روزها داغ داغه
    3- میخوای بگی الکی مثلاً منم پست الکی مثلاً میذارم
    4- . . .
    5- . . .
    6- . . .

    سه مورد آخر رو نمیتونم بگم

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    الکی مثلا من تو این وب نظر گذاشتم ///...

    خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    1 خودت بیکاری :)
    2 شاید!
    3الکی مثلا بروزیم!
    4...
    5 ...
    6 :)))

    خودم نخونده ملام!

    الکی مثلا نذاشتی؟
    ...


    الکی مثلا ما تحلیلمون رو گفتیم.
    این تحلیل در کامنت نمیگنجد
    ما هم جامعه شناس و جریان شناس نمی باشیم
    این است که اگر هم چیزی بگوییم طبعا الکی خواهد بود.

    پاسخ:
    :)

    خوش آمدید
    الکی مثلا بهترین تحلیل بود!
    حضورتون زیبا بود بانو

    سلام علیکم 

    الان  ساعت۴:۳۵

    از حرم سلطان علی ابن موسی الرضا علیه السلام  دعاگوی شما و همه اهالی مجاز آباد ام
    پاسخ:
    سلام
    به به 
    خوش بسعادتتون
    سپاس که بیاد مجازی ها هم بودید!
    عاقبتتون بخیر

    یه بنده خدایی میگفت

    شوهره پیامک میزنه به همسر دومش که:
    سلام هلن جون
    عزیزم فردا شب میام با هم میریم رستوران...
    و پیامک اشتباهی به همسر اولش ارسال میشه!

    پیش خودش میگه زندگیم داره از هم میپاشه ، بدبخت شدم حالا چیکار کنم که متوجه نشه!

    یه پیامک دیگه با این مضمون به همسر اولش میفرسته:

    الکی
    مثلا من میخوام خیانت کنم بهت!

    همسر اول هم با خوندن پیامک کلی میخنده و نمیفمه که رسما بدبخت شده!!

    :/


    پاسخ:
    این به نفع آقایون هههه


  • یک سبد سیب

  • رفته ام ز دست ساقی 


    قشنگ بود 



    پاسخ:
    رفته ام ز دست ای ساقی...

    خیلی!
    سلام
    چقدر پست متفاوتی بود
    سفید مثل قلبتون ...
    پاسخ:
    سلام بانو
    :)
    لطف شماست :)
    خخخخخخخخخخخخ

    چی بگم والا؟؟؟ حالا که الکی‌ه بذار منم نظرم رو بگم:

    بسیار زیبا بود؛ مخصوصاً اون جمله فلسفی که گفتی: «مثلا من پست گذاشتم!» اصلا این جمله‌ت زندگی من رو زیرو رو کرد :)

    دیوونه‌ام نیستم :|

    پاسخ:
    :)

    اصن بار علمی داشت این پستم!


    نه خب ما که نیستیم!


    به همه الکی مثلا ها خندیدیم
    جز اونیکه نوشته بود
    امروز رفتم با بابام کارناممو گرفتم.
    الکی مثلا من بابا دارم
    امضا:فرزند شهید.
    پاسخ:
    آره اون واقعن تلخ بود!!

  • علی رسولان
  • فراختر ؟ اونم اینجوری !
    احسنت بر احسن الحدیث Oo
    پاسخ:
    اینجوری و اونجوری نداره 
    مهم فراخ شدنش!یعنی واسه چندلحظه لبخند!
    :)
    سپاس
  • علی رسولان
  • این الان چی هستش دقیقن ؟
    پاسخ:
    دقیق نیست الکیه!

     مثلن پست!
    :)
    گفتم یکم ذهنتون فراختر بشه

    ه
    پاسخ:
    خوبه
    :)
    سلام
    خیلی وقت ها به این نیاز داریم کمی فکر کنیم ، شاید به آن نقطه ی که در اول پست نمایان باشد خیره شویم و به جای برسم که شروعی باشد برای تفکری نو...
    روزهایتان به پاکی ایام کودکی باشد
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بقیه یاد بگیرن نکته برداریو
    شما احتمالا ازاون دسته باشید که خوب جزوه مینویسن!
    :)

    ایام به کام
  • منورالفکر
  • برای دوام حال خوشتان دعا میکنیم!


    الکی
    مثلا ما مستجاب الدعوه ایم...
    ---
    میگم
    بد نیست
    بهرحال آدم به شیوه های مختلفی میتواند حس هایش را بالانس کند
    ولی
    پست خالی گذاشتن
    مثل صفحه کاغذ رو سفید دورانداختن نیست؟
    یعنی اسراف حساب نمیشود؟!
    پاسخ:
    :)

    مگه برگه خالی بیرون انداخت اسراف؟
    :)

    بقول فرکانس اندکی تامل!
    :)
  • دکـ لـ مـ هـ
  • در اینکه حسابی حالگیری و خنده آوره هیچ شکی نیست!

    چند روز پیش یه بنده خدایی فرستاد:

    "من و بابام دیروز رفتیم کارنامم رو گرفتیم...
    الکی مثلا من بابا دارم.
    امضا-فرزندِ شهید"

    من تو ذهنم فوری ساختم:
    دیروز از بنیاد شهیدو امور ایثارگران بهم زنگ زدن؛ قراره توی یادواره شهدای محله، از فرزندان شهدا تقدیر شه
    الکی مثلا من فرزند شهیدم!
    :::::::::::::::::::
    به نظر من، علاوه بر شکسته شدن قبح دروغ
    باعث یه نوع بی اعتمادی میشه که روی ناخودآگامون تاثیر داره! اینکه توی یه دوره کلی متن میخونیم که تهش میگه "الکی" ذهن اینو تعمیم میده روی خیلی از متنهای دیگه که خودمونم بعداز یه مدت نمیدونیم الکی بودن یا راستکی! این همون بی اعتمادیه! این روزا شبکه‌های اجتماعی حسابی ... شده! کلی خاطره و جمله منسوب به شهدا و اشخاص که هیچ منبع مشخصی نداره و باعث میشه آدم قاطی کنه کدوم خاطره و جمله الکی و ساختگی بود...کدوم واقعی!
    حالا نمیگم اینا برنامه و کارای دشمنه! این " الکی"ها هم میتونه از اثار هنری خودمون باشه که دشمن شاد کنندس! کمی بصیرت به خرج بدیم مشخص میشه!
    پاسخ:
    بعضیاش تلخ واقعن...
    منم یبار گفتم دروغ توذهن بچه ها شکلش عوض میشه ولی دوستان گفتن نه با دروغ فرق داره!
    به هرحال افتاده سرزبونا من خودم تکون میخورم میگم الکی مثلن!!
    آره هنر خودمونه 
    خودمون هم یوقتایی ازسر غفلت گل میزنیم به خودمون!
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    :)
    نحن اقربنا من حبل الورید..
    و خدایی که دراین نزدیکیست!

  • کمی بودن ...
  • اوه چه نکات ارزنده ای داشت!!!

    ......

    مستفیض شدیم!

    پاسخ:
    آره اصن بار نکته هاشو داشته باش
    :)
  • در مسلخ عشق
  • سلام، باید مثل خیلی از وبلاگ نویسان الکی بنویسم. به به خیلی عالی بود؟؟؟!!!
    از پستتون که چیزی نفهمیدم.
    اما دعوتتید به جرعه ای از حکمت.
    کسی که به اندازه ای که زندگی اش را کفاف دهد از دنیا بردارد. به آسایش دست یابد.
    (نهج البلاغه؛ حکمت371)

    پاسخ:
    سلام
    نه اصن چه کاریه همیشه بگیم عالیه بود!؟
    :)

    همین هم خوبه
    سپاس 
    بسیار ارزشمند بود
  • ** فرکانس **
  • سلام..

    یاد یه خاطره دانشجویی افتادم...

    اون روزا که نشریه اماده می کردیم...یک بار یک تیکه از نشریه جاخالی موند..ولی نزدیکای صبح بود اصلا حال نداشتیم دیگه مطلب بنویسیم...گفتیم چه کنیم و چه نکنیم...اخرش یک علامت سوال بزرگ گذاشتیم و کوچک نوشتیم چند لحظه برای تامل...

    +صوت هم خوب بود
    پاسخ:
    سلام

    خوبه دیگه اینجوری استفاده کردن مفیده!
    :)

    قابلی نداشت
    ازنظر من واقعن صوت خوبیه!
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    خدا را شکر 
    که اندر احوالات شما
    جز سفیدی و پاکی ندیدیم.

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام

    بله نگاه پاکتون مستدام
    برداشت زیبایی بود
    :)


    ان شالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دقت کردید خاطرات تابستون توی زمستون چقدر دل آدمو میسوزونن؟ و بلعکس

    خاطرات سرمای زمستون توی گرمای تابستون! هرچند امسال زمستونی ندیدیم!

    خدایا من که بدم هیچ!ولی خوب هم داریما! بچه های پاک و معصوم هم داریما!

    بخاطر اونا به ما رحم کن!!

    از رحمتت بر ما نازل کن!

    خدایا با این اوضاع تابستون سختی خواهیم داشت! مثل همیشه ی همیشه رحم کن ...


    پاسخ:
    و فقط دعا 


  • پلک شیشه ای
  • خنده آمد بر لبم :)
    پاسخ:
    خداروشکر
    :)
    یه جورایی الکی قشنگ بود.
    پاسخ:
    :)
    الکی مثلا دلداری دادید
    ممنون از حضورتون
    من چند دقیقه میخوام "های لایت" کنم شاید رنگ متن وبلاگتون سفید بوده باشه |:
    پاسخ:
    شما سعیتو بکن
    :)
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • بسیار کار خوبی کردی
    اتفاقا من داشتم با محکم بسیار و با جدیت بسیار تر یه پستی مینوشتم امروز عصر وسطاش نگاه کرد مبه دسک تاپ دیدم همه رو با فونت انگلیسی ولی به زبان فارسی نوشتم:|
    هیچی دیگه حذفش کردم:|
    گفتم اگر بذارمش نثار روح پر فتوحم صلوات های وارونه میفرستند مردم دیگه حذفش کردم:|
    پاسخ:
    بله بله
    :)

    اگه میذاشتی اولین صلوات رو هم خودم برات میفرستادم!
  • یک سبد سیب

  • انگار اومی حضوری بزنی تو نت بری که مثلا" خواهر نامی بهت گیر نده! 

    :) 

    این نکته رو دوست داری ؟ یا یه نکته دیگه بگم ؟ 


    اندر احوالاتت هم 

    یه دختر سرماخورده ی در حال شلغم خوردنی چطوره؟ 


    پاسخ:
    :)

    شما هرچندتا نکته دوستداری بگو!
    الکی مثلا من خیلی نکته سنجم!

    شلغم نداریم خو

    سلام
    ههه مرسی که همه روبردین زیرسوال!"حالانیست خودتون کامنت خیلی متفکرانه میذارید"
    انقدازاین پستایی که آدم ۱۰۰دفعه میخونه وتهش فقط بایدلبخندبذاری بدم میااااااد!

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    انقدر خوشم میاد از کامنتهایی که وقتی میخونی باید فقط لبخند بزنی
    :)


    سلام

    خوبه آدم الکی خوش باشه
    حتی گاهی لازمه


    خوش باشید :)



    یـ علی ـا
    پاسخ:
    سلام
    آهان پس یه دلیل الکی خوش بودنه!

    :)

    علی یارت
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    نکته 1 : مطلبی نداشتی بذاری . سر کارمون گذاشتی
    نکته 2 : مغز کاربر ها رو بکار میگیری که از هیچی یه چیزی بنویسن .
    نکته 3 :
    نکته 4 : چه برداشتی از نکته 3 میکنی ؟
    نکته 5 : خالی نبند .
    نکته 6 : این آخرین کامنت من بود . خدانگهدارت.
    پاسخ:
    سلام
    1- یچی تواین مایه ها!
    2-دقیقا
    3-
    4-یه چی تومایه های فحش :))
    5-چشم!
    6-عه!:(


    نکته....
    نکته....
    نکته.....

    :)

    خودتون گفتین نکته بگید ما هم گفتیم.....

    نکته....
    پاسخ:
    اصن نکته ها خیلی دقیق بودن 
    سپاس!
    :)
  • چشم به راه
  • سلام علیکم.

    من چیزی نمیگویم!

    چراکه یکی از هم وبلاگی هامان در این باب پستی نوشته اند، که حرف های ما نیز هست.

    تشریف بیاورید:

    http://azf06.blog.ir/post/382


    عاقبت تون بخیر بحق ابوتراب.


    پاسخ:
    به به 
    خودمان هم ردی برجا گذاشته بودیم آنجا!
    :)
     سلام
    الوعده وفا
    ب روزیم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    بله بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">