و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سلام

سپاس از سوژه نگار عزیز بابت دعوت و سپاس از همه ی بازدیدکنندگان خصوصا عزیزانی که از وب سوژه نگار به اینجا کلیک میکنند!

تا اینجا بین همه ی کتابها واقعن قیدار رو دوستداشتم اما دیدم قبلا معرفی شده!


1-

حکایت زمستان،حکایت رزمنده ای است که در صحنه ای از صحنه های نبرد،می رود تا توسط دشمن در یک گور دسته جمعی دفن شود، در واپسین لحظات متوسل به وجود مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) میگردد و به مهجزه آن حضرت، از مرگ حتمی نجات می یابد،پس از آن در دل خاک دشمن و درمیان اردوگاه های مخوف ،چندبار دست به عملیات های شهادت طلبانه می زند اما... .

ما اعتقاد داریم کتای حکایت زمستان در جذابیت و در ایجاد شور و شعور،یکی از کتابهای کم نظیر است؛شما-با هرسلیقه و اعتقادی که هستید-اگر این کتاب را خواندید و مطالب آن برایتان گیرایی و جذابیت فوق العاده نداشت،می توانید با اطمینان خاطر کتاب را بدهید برای خمیر شدن، و هزینه آن را از ما پس بگیرید.

+مصاحبه و تالیف سعید عاکف-انتشارات ملک اعظم


2-

از کتاب فتح خون هم توی محرم خیلی مطلب خوندم ترغیب شدم که بخرم ،کاشف به عمل آمد همسایه ی گراممان این کتاب رو دارن!

گرفتم نصفه خونده بودم که خواهرم اومد دید دست منه برداشت برد که بخونه  بیاره! حالا بشین تابیاره!! ولی همون قسمتیش رو که باعث شد خودم برم دنبالش رو براتون میذارم!


قافله ی عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:

"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کربلا ..."

این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند

و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

و تو ....

ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون

در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای،

نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه ی خون توست

و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک ازپای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش

هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکانِ ولایت ملحق شوی

و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی

و در رکاب امام  عشق به شهادت رسی ...

+فتح خون-شهیدآوینی -انتشارت ساقی

نظرات (۵)

  • یک خبرنگار
  • سلام
    و سپاس از معرفی کتاب ها ...

    اینم جمله ای ماندگار از کتابِ فتح خون :
    " اگر حقیقت را بخواهی ؛ هنوز روزِ عاشورا به شب نرسیده است " ...

    + برقرار باشید ...
    پاسخ:
    سلام
    و سپاس از دعوت شما

    سپاس

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام 

    ممنون از دعوت.
    خیلی وقته قصد خوندن کتابای دفاع مقدس دارم ولی ...

    مستفیض شدیم بسی ...
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله قسمت بشه بخونی

    :)
    سلام

    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میشود
    سلام مهربون ممنونم بابت دعوتت و بابت این متن خوب. باید وقت بذاریم برای مطالعه متاسفانه خیلی آدمهای کتاب خوانی نیستیم.
    بابت  معرفی این کتب از شما ممنونم. فتح خون را برای شرکت در مسابقه کتاب خوانی چند سال پیش خواندم واقعا عالیه. من هم توصیه می کنم به همه دوستان که این کتاب را هم بخرند و مطالعه کنند حتما بخرند امانت نگیرند چون مثل من بعدا پشیمان می شوند.باید بعضی از کتابها را دوباره و چندباره خواند.
    پاسخ:
    سلام بانو
    سپاس از حضورت

    آره منم همون مقداری رو که خوندم کلی شیفته اش شدم!
    عه!!
    من که امانت گرفتم ولی پروئه ام پس نمیدم
    :))
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • بسیـــار عالی
    خیلی وقته قصد دارم فتح خون رو بخونم...
    زمان دستــ بدهد ان شاءالله
    پاسخ:
    بله حتما بخونم

    مث من یکی رو پیدا کن ازش بگیر دیگه پس هم نده
    خخخخ

    ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی