و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...


 

عشق رسوایی محض است که حاشا نشود

عاشقی با اگر و شاید و اما نشود

شرط اول قدم آن است که مجنون باشیم

هر کسی دربه در خانه ی لیلا نشود

دیر اگر راه بیفتیم ، به یوسف نرسیم

سرِ  بازار که او منتظر ما نشود

لذت عشق به این حسِّ بلاتکلیفی ست

لطف تو شاملم آیا بشود؟ یا نشود؟

من فقط روبه روی گنبد تو خم شده ام

کمرم غیر در ِ خانه ی تو تا نشود

هرقدر باشد اگر دور ِ ضریح تو شلوغ

من ندیدم که بیاید کسی و جا نشود

بین زوّار که باشم کرمت بیشتر است

قطره هیچ است اگر وصل به دریا نشود

مرده را زنده کُند خوابِ نسیم حرمت

کار اعجاز شما با دَم  عیسا نشود

امن تر از حرمت نیست ، همان بهتر که

کودکِ گمشده در صحن تو پیدا نشود

بهتر از این ؟ که کسی لحظه ی پابوسی تو

نفس آخر خود را بکِشد پا نشود

دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب

حرفم این است که یک وقت مداوا نشود !

من دخیلِ دل خود را به تو طوری بستم

که به این راحتی آقا گره اش وا نشود

بارها حاجتی آورده ام و هر بارش

پاسخی آمده از سمت تو ، الّا نشود

امتحان کرده ام این را حرمت ، دیدم که

هیچ چیزی قسم حضرت زهرا نشود

آخرش بی برو برگرد مرا خواهی کشت

عاشقی با اگر و شاید و اما نشود


"محمد رسولی"

 

نظرات (۴۵)

میخوای بری بانو؟
رفتی دیگه خودت میدونی چیکارت میکنم!
:/
پاسخ:
منو رفتن؟
من تازه اومدم
کجا برم؟

:)
سلام
رفاقت به سبک حبیب «9»
به روز شد

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام

خداقوت

محتاجیم به دعا
یاعلی
سلام عزیزم میلاد امام مهربانی ها هم بر شما و تمام عاشقان مبارک../گل گل گل
پاسخ:

من معتقدم نجات ما دست رضاست
محبوب شده دلی که پابست شماست
تو صاحب کوثری و زمزم هر دو
یک جرعه ى آب در حریم تو شفاست

اوج معراج نشینی من این است فقط
گوشه ای از حرمت پهن کنم بالم را ...

اللهم ارزقنا حرم ...
پاسخ:

 

سنگ صبور بی کسی من ، حبیب من

شمش الشموس وادی طوس ای غریب من

ای عشق من زیارت تو جای خود ولی

کی می شود زیارت جدت نصیب من

  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر ما را یاری بفرمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    :)

    خداقوت
    پاسخ:
    عجب خدایی داریم

    :)
    در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
    ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
    این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
    و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی.
    آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...

    راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.

    پاسخ:
    شهادت حقشون بوده

    میگن شهادت یک سبک زندگیه همینه

    شما هم بی نصیب نمونید

    ********

    مارا کرمش داد ز هر غصه نجات 
    بر معرفت و مرام سلطان صلوات...


    دست اگر باشد دخیل کنج دامان بهتر است
    از نماز شب توسل بر کریمان بهتر است

    دل ولو کوچک،به لطف تو بزرگی می کند
    یک دلِ آباد ، از صد شهر ویران بهتر است

    حرف ما آن است که آهوی نیشابور گفت
    گاه مدیونت شدن از دادن جان بهتر است

    سایه ای که بر سرم افتاد،عزت پخش کرد
    سایه ی گلدسته از تاج سلیمان بهتر است

    دست بر سفره نبردم تا خودت تعارف کنی
    تعارف اهل کَرم از خوردن نان بهتر است

    یک کمی بنشین کنار ما،پذیرائی بس است
    میزبان که می نشیند حال مهمان بهتر است

    صبح محشر هرکسی دنبال یاری می دود
    یار ما باشد اگر شاه خراسان،بهتر است
    پاسخ:

     

    باز دلم در هوس روی توست

    زائر بی پا و سر کوی توست

    باز هوای حرمت در سرم

    می زند آتش به دل و پیکرم

    همین جا بست نشسته بودم تا جواب رو بخونم
    :))
    ممنون مهربانم
    بسیار زیبا بود
    عیدی شما هم با خود امام رضا
    :)
    پاسخ:
    میگفتید چایی میاوردم خدمتتون
    :))

    ممنون از مهرتون!

    عیدی شما هم با امام رئوف ان شالله

    چه قشنگ جواب میدین
    :)
    با تاخیر عیدتون مبارک
    مشتاقم ببینم برای من چی مینویسین
    :)
    پاسخ:
    کار سخت شد!!
    :)


    ********

     

    گوئی دل من شیفته ی خسروِ طوس است
    سرگشته ی یک دم نظر شمس شموس است
    عمری است که دلسوخته ی زخم فراق است
    وز عشق تو رسوا شده ی کل نفوس است
    گر از سر لطفت بدهی وعده ی دیدار 
    سر را نشناسد ز قدم، یک شبه طوس است 


    وقت ورود در حَــــــرمِ تــــو هــــوایی ام

    وقت خروج تــــازه زمین گیــــر می شوم....
    پاسخ:
    زیبا بود!!
    بسیار..!!
    دقیقن حس و حال زیارت مشهد همینه

  • چشم چشم دو ابرو
  • سلام ، عید بر همه مبارک ...

    ان شاء الله عیدی هایی فوق العاده دریافت کنید ...
    پاسخ:


    دل را به اسیری غمت آوردم
    خاکی است که بهر قدمت آوردم
    امروز من این کبوتر وحشی را
    ای دوست برای حرمت آوردم

    سلام علیکم.شما هم لینک شدید...
    با افتخار
    پاسخ:
    سپاس

    :)
    امشب عازم مشهدم
    یا امام رئوف
    به روزم
    پاسخ:

     

    عقل در درک تو مبهوت و گرفتار شده

    عشق از عشق تو بیچاره و بیمار شده

    چشم از اشک لبالب شده و تار شده

    بس که نور است که در این حرم انبار شده

    ای آستان قدس تو تنها پناه من
    بر خاک باد پیش تو روی سیاه من ...

    سلام
    تبریک میلاد امام مهربانی ها ...
    پاسخ:

    هرچند حال و روز زمین و زمان بد است
    یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است 
    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
    آنجا برای عشق شروعی مجدد است
    اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی


    پاسخ:

    السلام ای حضرت سلطان عشق
    یا علی موسی الرضا ای جان عشق
    السلام ای بهر عاشق سرنوشت
    السلام ای تربت باغ بهشت

    کسی که بینایی را خلق کرده  یقینا  بیناست

    یک کور نمیتواند بینایی را خلق کند

    پس او تورا می بیند

    از او کمک بخواه . . .

    "دکتر الهی قمشه ای"

    التماس دعا

    پاسخ:


    اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى

    جان ما باد فدایت که ولینعمت مایى

    میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت

    بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى

     

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:

    مگذار مرا دراین هیاهو،آقا
    تنها و غریب و سر به زانو آقا
    ای کاش ضمانت دلم را بکنی
    تکرار قشنگ بچه آهو آقا
  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله 
    سلام 
    عیدتون مبارک 
    ان شاء الله
    زیارت بارگاهش قسمتتون به حق زهرا (س)
    پاسخ:

     

     رضای تو را من رضایم، رضا جان

     به دربار تو من گدایم رضا(ع) جان

    اگر دور از مکه و کربلایم

     تویی مکه و کربلایم رضا(ع) جان

     

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • یا ثامن الحجج دل ما وا نمی شودخیلی تلاش کردم اما نمی شودهرجا که رفته ام و به هر کس که گفته امگفته به دست من گره ات وا نمی شوداصلا به هر کس که رو زده ام گفته با تشرهر جا که میروی ، برو ! این جا نمی شودنازم به شاعرت که چه زیبا سروده استوقتی دل شکسته مداوا نمی شود . . . دستت بزن به دامن سلطان که هر جواباز او شنیده می شود الا نمی شودحالا من شکسته دل خسته غریبرو کرده ام به سوی تو آقا ، نمی شود؟گفتم "سلام حضرت مشکل گشا "و بعد اذن دخول خوانده ام ، آیا نمی شود؟راهم دهی حرم؟ که به ناگه کسی زغیبتغییر داد قافیه ام را که می شود ...

     

    (( السلام علیک یا ثامن الحجج ))(( السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی ))

    عیدتان مبارک و دلتان شاد . . . 
    پاسخ:


    کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد

     بدون واسطه دم از احد نخواهد زد

    گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف

     به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد

    پنجره فولاد رضا برات کربلا میده
    هر کی ک کربلا میره از حرم اقا امام رضا میره
    هرکی ک میره همه رو دعا کنه
    نکنه یک وقت تکخوری کنه
    پاسخ:


    ما خسته و دلشکسته ایم و مضطر
    چشم همه نوکرانتان بر این در
    هرچند بهشت را ضمانت کردید
    یک گوشه صحن قدس ما را خوشتر

    سلام
     عید مبارک تان...ممنون از حضورتون...

    هدیه ذره  سخنی زیبا از آقا امام رضا علیه السلام  است که  به شما تقدیم می شود:

    • هر کس از خدا بهشت بخواهد و در برابر سختی ها پایداری نورزد بی گمان خود را ریشخند کرده است.

    البحار 78/356


    • هر کس از آتش به خدا پناه برد، امّا خواهش های دنیوی را وانگذارد خویشتن را به باد ریشخند گرفته است.

    منبع : البحار 78/356

    پاسخ:

     

    دلم جز به مهر تو سامان ندارد

    دمی زندگی بی تو امکان ندارد

    نباشد فقیر آن که بی مال و پول است

    فقیر آن که مثل تو سلطان ندارد

     

  • گلبرگ دانلود
  • سلام ،
    ولادت امام رضا علیه السلام مبارک !
    منتظر حضور سبزتون هستیم.
    یا مهدی فاطمه (عج)
    پاسخ:


    مجبورشدم به هر کسى رو بزنم

    در محضر  هر غریبه  زانو  بزنم

    تحقیرشدم چون که فراموشم شد

    یک سر  به شما  ضامن آهو بزنم.


    تبریک میگم آبجی جون 

    ان شاءالله که پر از خیر و برکت باشه برات این میلاد 

    :) 
    پاسخ:

      

    نیست گاهی، هیچ راهی، جز به شاهی رو زدن

    با غمی سنگین رسیدن پیش او زانو زدن

    ظهرِ گرما، صحن سقاخانه می چسبد چقدر

    ضامن آهو شنیدن، بعد از آن «یا هو» زدن

     

  • مسافر88 آرام
  • سلام
    عیدتون مبارک

    امام رضا (علیه السلام) فرمودند:

    مَنْ جَلَسَ مَجْلِساً یُحیَی فیه أمْرُنا, لَمْ یَمُتْ قَلبُهُ یَوْمَ تَمُوتُ القُلُوبُ

    هر که در مجلسی بنشیند که در آن امر ما [اهل بیت] احیا شود،
      قلبش نمی‌میرد ،
    در روزی که همه قلبها می میرند.

    ( بحار الأنوار، ج 49، ص 90)



    بیاید و جا نشود..
    بیاید و دست خالی برود
    بیاید و دل پر برود
    من ندیدم
    یا امام رئوف..

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:

     

    می‌گریم آنقدر که کمی وا شود دلم

    در بین زائران شما جا شود دلم

    بر بال کفتری دل خود را نوشته‌ام

    باید کدام صحن تو انشا شود دلم؟

    سلام عیدتون مبارک التماس دعا
    پاسخ:

     

    حالا که نیامدم دمت را بفرست

    من نیستم آن جا کرمت را بفرست

    گفتم که مریضم و دوا می خواهم

    پس گرد و غبار حرمت را بفرست
    میلاد مبارک
    پاسخ:

     

    بهترین نقطه دنیا حرم سلطان است.

    پاکتر از دل دریا حرم سلطان است.

    بی پناهی؟ اگراز غصه به خود می پیچی

    التیام همه غمها حرم سلطان است.

     

    خوش به حال کبوتران حرمت که هیچ گاه دلتنگت نمیشوند...نسیم
    سلام بانو روزیتان زیارتش...
    پاسخ:

     

    دوباره دل زکمند گناه می گیرم

    در آسمان خراسان پناه می گیرم

    نگاه لطف شما بر همه نمایان است

    که سهم خود را از این نگاه می گیرم
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • دستم به روی سینه برای ارادت است
    این بارگاه قدس امام کرامت است

    فرقی نمی کند ز کجا می دهی سلام
    او میدهد جواب همه، اصل نیت است …

    صَلَّیَ أللهُ علیکَ یا سُلطـان یا أباألحَسَن یا عَلیَّ بنَ مُوسَی ألرِّضــا

    سلام / عیدتون مبارک و التماس دعا
    پاسخ:

     

    آمدم کنج این حرم تا که

    یک گدا یا که خاک پا بشوم

    بعد گردش به دور مرقد تو

    عازم کوی کربلا بشوم

    فوق العاده زیبا...

    کاش هیچ وقت پیدا نمیشدم!

    إن شاء الله گره همه باز میشود.

    عیدتون مبارک
    پاسخ:

     

    حق، معرفت به هر نگاهم داده 

    در حلقه ی عشق خویش راهم داده

    اینها همه علتش فقط یک چیز است 

    ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .


    در هنگام نیایش

    به آنچه خدا به شما نداده ، فکر نکنید ...

    به نعمت های بیشماری فکر کنید که ...

    خـــــــــدا ...............

    بدون نیایش به شما بخشیده است ...!!!

    التماس دعا

    پاسخ:

     تو را با نام آهو می شناسند

    رضای حضرت هو می شناسند
    تمام رعیت ملک عظیمت

    به نام شاه خوشرو می شناسند . . .

     

  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله
    سلام
    وای طوفانه شعرت
    یعنی اشکم درومد
    آقــــــــــــــــــــــا ی من
    لذت عشق به این حس بلاتکلیفست
    لطف تو شاملم آیا بشود یا نشود

    یه جمله آذری :
    آقام گزلرونه موشتریم
    ورسده نوکریم ورمسده نوکریم

    پاسخ:

     دست ولی نعمت ز بس مشکل گشا شد

    بین قنوتم < ربنا > هم < یا رضا > شد

    سجاده ام را پهن کردم رو به مشهد

    وقت اذان شرعیه نقاره ها شد
    میلاد على بن موسى الرضا (ع) ، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر تمامی شیعیان مبارک باد
    پاسخ:

    باز دارم به سر هوای ضریح
    دل من تنگ شد برای ضریح
    دوست دارم رها شون از خود
    در میان سر و صدای ضریح
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام
    با افتخار و احترام در martt.ir  لینک شدید.

    باشد تا رستگار شویم
    پاسخ:
    سلام

    سپاس


    اینجـاسـت طـــبیبی که نــــدارد نـــوبـــت
    هر دل که شکستـه تر بود پیــش تــر است

     اَلسّلامُ عَلَیک یــــا عَلی ابــــن موُسی الرِضـــا...
    پاسخ:

    اندوه من اگرچه شرحی طویل داشت
    اما به سویش آمدنم یک دلیل داشت
    با دست خالی و دل پر آمدم فقط
    آخر همیشه در حرم ابن سبیل داشت
    بیت آخرخیلی حس خوبی داشت:)
    "من ندیدم که بیایدکسی وجانشود"
    پاسخ:

     

    با نگاهت در دلم طوفان محشر میشود

    دیده ام در دست سلطان جام کوثر میشود

    تا نگه بر گنبد و گلدسته هایت میکنم

    بی خود از خود میشوم اشکم مکرر میشود
  • دکـ لـ مـ هـ
  • زیارت امام رضا(ع) نصیبتون
       شهادت در رکاب امام(عج) روزیتون
                                                   ان‎شاءالله

    ** ولات امام رضا(ع)، مبارکتون باشه **
    پاسخ:

     

    گویند جواز کربلا دست رضاست

    شاهی که تجلی گه الطاف خداست

    جایی که برات کربلا می گیرند

    آنجا به یقین پنجره فولاد رضاست

     

    خوش به حال مهمونای خاصِ آقاامام رضا(ع)
    پاسخ:

     

    شده ام مثل کویری که به دریا برسد

    مثل مجنون که به بوی خوش لیلا برسد

    کاش چون دست گدایی که به دارا برسد

    به ضریح کرمت دست دل ما برسد

    :'(


    هیچ چیزی قسم ِ حضرت زهرا(س) نشود 



    بردیم روبروی ضریح... 

    پاسخ:

     

    مانده ام مشهد روم یا شهر مولا بهتر است؟

    در جوابم آمده بیتی که الحق محشر است:

    هم رضا باشد علی، هم مرتضی باشد علی

    پس نجف توس است و توس ایوان طلای حیدر است..

     

  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • دختر خوب چرا کم سر می زنی.....
    پاسخ:
    من که میام!!

    :)
    ببخشید 
    شرمنده بانو
    ان شالله بیشتر میام
    :-*
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • روزی ما دوباره کبوترهایمان را پرواز خواهیم داد و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت و من آن روز را انتظار می کشم حتی روزی که نباشم....

    سالروز ولادت امام رئوف ،خسرو اقلیم طوس وهشتمین کوکب هدایت  مبارک [گل]
    پاسخ:

     

    بهر حاجات اگر دست دعا برخیزد

    دلبری هست به هر حال به پا برخیزد

    لطف آقای خراسان زهمه بیشتر است

    هر زمان از دل پر درد صدا برخیزد

    :(
    پاسخ:

     

    در حریم نور جای مشعل و فانوس نیست

    هیچ کس از لطف تو در این حرم مأیوس نیست

    شکر حق با شیر مادر مهرتان در دل نشست

    واقعا بیچاره هرکس با شما مأنوس نیست

    سلام بانو

    پابوسی آقا نصیبتون ان شاءالله
    عیدتونم مبارک
    پاسخ:

     

    صحن و حرم و گنبد و ایوان طلا را عشق است

    به به، به خدا پنجره فولاد رضا را عشق است

    امشب همه جنّ و ملک، واله و سرگردانند

    در روبروی مرقد او،دارُالشّفا را عشق است
     *^▁^*

    ++++++++

     التماس دعا 
    پاسخ:

      

    به هوای حرمش میگذرد ایامم
    کوه دردم که کند نام رضا آرامم

     

  • احسن الحدیث
  •  

    ای حاجت محتاج ترین ها آقا
    ای ذکر دخیل بستنم یا آقا

    یک لال کنار پنجره فولادت 
    یکدفعه صدا میزند آقا ....آقا

    علی اکبر لطیفیان

    پاسخ:
    پیشنهاد میدم گوش کنید


    عیدی همه اتون زیارت مشهدالرضا باشه 
    ان شاالله
    :)

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی