و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سلام بر بندگان شایسته ی خـدا


*حسین بن علی*

*علی بن حسین*

*عباس بن علی*



*******


السلام علیک یا سبط یاسین وطه!

السلام علیک یا مولود لؤلؤ و مرجان!


سلام بر تو ای صاحب فجر و شب‏های ده‏گانه!

السلام علیک، یا عشق!


سلام، سومین انعکاس عکس خدا در آیینه خاک!

 

سلام، خون منتشر خدا در رگهای زمین!


سلام، معنای مرد!


سلام، تجسّم صبر!


سلام، اسطوره شهادت!


کربلا قلب زمین است و عاشورا قلب زمان.


و تو زاده شده‏ای تا در نقطه عطف جهان، خون گرمت را به رگ‏های خاک

بسپاری و قلب عشق را به تپیدن وا داری.


سلام، ای آن که طنین نامت، چشمه‏های اشک را بیدار می‏کند.


سلام، ای آنکه سبزی باغچه‏ ها از سرخی خون توست!


سلام، ای آنکه قبله ‏نمای حقیقت، تا ابد سمت مزار تو را نشانه رفته است!


سلام، ای ناخدای سفینه نجات!


سلام، ای هادی رودهای سرگشته!


سلام، ای فانوس دریای هدایت!


سلام، شعر سرخ خدا!


سلام، خطبه بلیغ شهادت!


سلام، پرچم برافراشته شعر و شمشیر!


سلام، ای سپیده لیله قدر!


سلام، ای تشنه ‏ترین رود، سربریده‏ ترین شمس!


سلام، ای سرمست از شراب طهور شهادت!


سلام، ای سرسپرده به تیغ یار!


سلام بر تو ای مهربان ترین ارباب ...



****



اعیاد مبارک..

عذر میخوام برای تک تکتون پیام تبریک نفرستادم

همگی عیدتون مبارک

ان شالله عیدی بگیرید...

 شدیدا التماس دعا

:)


نظرات (۶۲)

  • زندگی زیباست
  • وبتون مفید بود 

    حضرت امیر (ع)فرمود:

     وَ سُئِلَ ع مَا الْمُرُوَّةُ فَقَالَ- لَا تَفْعَلُ شَیْئاً فِی السِّرِّ تَسْتَحْیِی مِنْهُ فِی الْعَلَانِیَةِ.

     پرسیدند مروت چیست؟

     فرمود: اینکه انجام ندهى پنهانى کارى را که در آشکار از انجام آن خجالت میکشى.

     بحار الأنوار (ط - بیروت)، ج‏75، ص: 64


    یـ علی ـا

    پاسخ:
    بسیار عالی 
    ممنون بانو

    علی یارت
    به پشتکار سنگتراش توجه کنید . چگونه وی سنگ به آن برزگی را می شکند و به آن شکل می دهد. او هر سنگ سختی را با تیشه می تراشد . ضربه اول حتی خراشی جزئی هم بر سنگ وارد نمی کند، اما او پشت سر هم صدها و یا هزاران ضربه می زند. حتی در مواقعی که حرکات او بیهوده به نظر می رسند دست از تلاش بر نمی دارد، زیرا می داند که اگر کسی فوراٌ به نتیجه نرسد معنی اش این نیست که پیشرفت نمی کند.پس او از زدن ضربه دست نمی کشد. زمانی فرا می رسد که سنگ دو نیم می شود .
    آیا فقط ضربه آخر مؤثر بوده است؟
    البته خیر. تلاش مستمر او نتیجه داده است. آنتونی رابینز
    پاسخ:
    بله!

    ممنون بانو
    :)

    سلام
    اعیاد شعبانیه پر از خیرو برکت همراه با برآورده شدن آرزوها....
    پاسخ:
    سلام
    بر شماد هم مبارک

    ممنون بانو
    :)

    سلام نرگس هستم از آشناییتون خوشحال شدم

    وبلاگ قشنگی دارین لذت بردم.:) :) :)

    پاسخ:
    سلام

    خوش آمدید :)
    بله آشناییت دارم یه کوچولو :)

    ممنون از حضورتون
    سلام علیکم:
    ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فروریختن نعمات الهی به روزیم
    وبلاگ جالبی دارید
    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک

    ممنون
  • صادق صداقت
  • عید شما هم مبارک
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون

    یا علی

    امشب رحمت دوست جاریست ، مانند رود ، نه ! مانند باران ، اگر دلتان لرزید ، بغضتان ترکید ،
    کسی اینجا محتاج دعاست ، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید . . .

     

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا


    سه حالت و خصلت در هر یک از مؤمنین باشد در پناه خداوند خواهد بود و روز قیامت در سایه رحمت عرش الهی می‌باشد و از سختی‌ها صحرای محشر در امان است:

    اوّل آن که در کارگشایی و کمک به نیازمندان و درخواست کنندگان دریغ ننماید.

    دوّم آن که قبل از هر نوع حرکتی بیندیشد که کاری را که می‌خواهد انجام دهد یا هر سخنی را که می‌خواهد بگوید آیا رضایت و خوشنودی خداوند در آن است یا مورد غضب و سخط او می‌باشد.

    سوّم قبل از عیب جویی و بازگویی عیب دیگران، سعی کند عیب‌های خود را برطرف نماید. امام سجاد (َع)

    پاسخ:
    بانو عیدت مبارک!!


    ممنونم 
    انتخاب خوبی بود!

  • محسن عروجی
  • پاسخ:
    ممنون
     حتما سر میزنیم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی

    عیدت مبارک 
    در پناه حق
    حاجت روای بخیر ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    ممنون برشما هم
    :)

    آمیــن
    حاجات شما هم
  • فدیناه بذبح عظیم
  • یوسف شود، آن کس که خریدار تو باشد 
    عیسی شود، آن خسته که بیمار تو باشد

    اعیاد شعبانیه مبارک
    التماس دعای ظهور برای حضرت خورشید(عج)( و شهادت این حقیر)
    پاسخ:
    اعیاد بر مشا هم مبارک

    محتاجیم به دعا!

    شهادت روزی آرزومندان
     ای اهل دعا! روح دعا باد مبارک
    در دیـده تجلای خدا باد مبارک
    این عید مبارک، به شما باد مبارک
    لبخند امـام شهدا بـاد مبـارک
    جان در بدن عالم ایجاد مبارک
    آمد به جهان حضرت سجاد، مبارک
    پاسخ:
    مبارک

    :)
    تقویمم را برمیدارم
    و مینویسم روی این صفحات:

    سوم شعبان: والشمس ضحیها

    چهارم شعبان: والقمر اذا تلیها

    پنجم شعبان: والنهار اذا جلیها

    یازده شعبان: اشبه الناس خلقا و خلقا برسول الله

    پانزده شعبان: بقیة الله خیر لکم ان کنتم مومنین

    *اعیاد مبارک*
    پاسخ:
    به به زهرا بانو

    خوش امدی

    اعیاد مبارک

    :)
  • کنیز ملکه مدینهツ
  • `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
    «`'•.¸.¤ ولادت آقا ابالفضل العباس بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
    .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
    `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    `•.¸♥حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن♥
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
    «`'•.¸.¤ ولادت آقا علی‌بن‌الحسین بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
    .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
    `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)

     

    پاسخ:
    هی تو بیا شرمندگی منو بیشتر کن!!

    قربونت برم مرسی
    ان شالله حاجت رواشی!!
  • دکـ لـ مـ هـ
  • چقــدر این یتیکه زیبابود؛

    "کربلا قلب زمین است و عاشورا قلب زمان"

    آفرین

    *اعیاد بر همه مسلمانان مبارک...*
    پاسخ:
    البته که همش زیبا بود

    و این بیشتر

    :)

    بر شما هم مبارک
  • گلبرگ دانلود
  • سلام ، 
    فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد ..
    میلاد با سعادت علمدار کربلا،حضرت عباس (ع) بر شما تبریک و تهنیت باد .
    با نرم افزارهای جدید در خدمتتان هستیم .
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بر شما هم

    خدا قوت !!

    یا علی

    رشعبان شد و پیک عشق از راه آمد

    عطر نفس بقیه الله آمد

    با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

    یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
    پاسخ:
    ممنون بانو

    ممنون از بزرگواریت!!
    گر چه در بهترین حالتم 
    باز هم 
    بدم
    اما 
    دری جز در خانه ی ارباب نزنم


    مبارک باشه
    پاسخ:
    دری جز در خانه ی ارباب نزنم

    :)
    بر شما هم
    سلام !
    پاسخ:
    سلام بر شما
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩

  • بوی گلهای بهشتی ز فضا می آید
    عطر فردوس هم آغوش صبا می آید
    نوگل مصطفوی ، زینت باغ علوی
    مظهر پنج تن آل عبـــــــــــــا می آید
    پاسخ:
    عیدتون مبارک بانو
    :)
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    عیدت مبارررررررررک ..کم پیدایی ؟؟
    پاسخ:
    سلام خواهری
    قربون تو
    عید شما هم مبارک
    :)

    نه بابا هستم
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

    من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

    من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

    من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

    من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

    من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

    من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

    من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

    من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

    من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

    من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

    زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

    من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

    عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

    رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

    دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

    زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

    از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

    من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

    من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

    من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

    من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

    من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

    من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

    من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

    هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

    از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

    مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

    با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

    من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

    شاعر : داوود یداللهی
    پاسخ:
    بسیااااااااااااااااااااار زیبا
    :)

    ممنون
  • در مسلخ عشق
  • سلام دعوتید به بازدید ازدومین مطلب امام عاشقی با عنوان «یک جوراب کهنه»
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از دعوت
    :)
  • سفیـــر نـــور
  • اگر اراده کنی که خودت را حفظ بکنی

    پروردگار هم هنگام ارتکاب گناهان ، برای تو ایجاد مانع می کند

    « مرحوم آیت الله حق شناس (ره) » ˙·٠•♥

    •♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥

    سلام همسنگر

    ممنونم از حضورتون

    التماس دعا فرج+شهادتــــــــ

    یازهرا(س)



    پاسخ:
    خدا توفیق بده از این ارادها

    :)

    سلام
    خواهش میکنم

    محتاجیم به دعا

    اعیاد شعبانیه بر همه شیعیان مبارک

    پاسخ:
    ممنون
    :)
    عرض سلام و ادب

    بنده هم این اعیاد پربرکت و مبارک رو خدمت شما تبریک عرض میکنم.

    ایام به کام
    یا حق
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از تبریک
    عید بر شما هم مبارک

    یا حق
    عیدتون مبارک

    پاسخ:
    ممنون
    بر شما هم
    :)
  • یک خبرنگار
  • " ماه میلاد سه پرچمدار عشق
    دلبر و دلداده و دلدار عشق

    ماه میلاد سه ماه عالمین
    سید سجاد (ع) و عباس (ع) و حسین (ع) " ...

    اعیاد بر شما مبارک ... :)
    پاسخ:
    بر شما هم مبارک
    بزرگوار

    :)
    بال مـلائک وا شده ، شب ، شبِ نمــازه
    آسـمــونِ پــروازّ مــا تـا مـــــدیـــنـه بــــازه

    شب فـــرار غــمِ ، مــاه و ســتـاره هــمه
    میگن خوش اومد به تو ، گل پسرِ فاطمه


    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون خواهر گلم
    سلااام آبجی گل
    :)
    بازم عیدت مبارک

    پاسخ:
    سلام بروی ماهت
    :)

    باز هم بر شما
  • چشم چشم دو ابرو
  • سلام علیکم ...

    اعیاد همه یک جا مبارک ...

    انشاالله همه عیدی های عالی بگیرن ...

    التماس دعا ...

    یا علی ...
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    آمیـــن

    محتاجیم به دعا

    یا علی
  • بــ ر ان ــا
  • چرا خوشبحالم

    خوش بحال شما که توفیق نسیبتون شد!

    راستی سلام
    و
    التماس دعا

    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    چرا نداره؟
    آره چه توفیقی هم!!!

    چه عجب سلام
    بعد یه عمری اومدن تازه سلام میکنن..!!

    محتاجیم به دعا


    سلام دوست عزیز کم پیدایی .../اعیاد شعبانیه بر شما و تمام عاشقان مبارک التماس دعا.../
    پاسخ:
    سلام بانو

    ببخشید من شرمنده ی شما دوستانم..!!

    عید شما هم هزار با مبارک
  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    و باز هم روز ولادت ارباب بازگشتم
    پاسخ:
    سلام
    خوشبحالتون که برگشتید
    تولد امام حسین علیه السلام برشما مبارک باد/التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون 
    بر شما هم همه ی اعیاد مبارک

    محتاجیم به دعا
    سلام عزیزم
    اعیاد شعبانیه را خدمتت تبریک عرض میکنم.
    پاسخ:
    سلام بانو

    ممنون
    :)
    دارد کم کم ضربان میگیرد قلب زمین 
    فقط به عشق
    پور یل حنین
    حسین
    حسین
    حسین
    پاسخ:
    حسیـــــــــــــــــــــــن...

    :)
    ما تشنه ی عشقیم و شنیدیم که گفتند
    رفع عطش عشق فقط نام حسین است ...

    سلام
    تبریک ...
    پاسخ:
    عالی بود..
    چه شعری یافت کردید..!

    :)
    سلام مهربانم
    عیدت مبارک
    :)
    پاسخ:
    سلام :)


    ممنون بزرگوار
    :))
    سلام و رحمت خدا
    عید بر شما مبارک
    عیدی تان سفر کربلا ان شاء الله..

    یازهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    بر شما هم سلام. و رحمت خداوند.!

    عید مبارک


    یا زهرا
    سلام
    اعیاد مبارک
    پاسخ:
    سلام

    :)

    ممنون
  • ♥کنیز ملکه مدینه♥

  • █████____████
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█

    ولادت آقا اباعبدالله‌الحسین  بر شما مبارکــــــــــــــــــــ✿✿✿ــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    اول بر شما مبارک...

    من شرمنده ی توام..!!
    خیلی...
    :(
  • ♥کنیز ملکه مدینه♥
  • *.¸.*´[حسین]
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)[حسین]
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•[حسین]
    _____****__________****[حسین]
    ___***____***____***__ ***[حسین]
    __***________****_______***[حسین]
    _***__________**_________***[حسین]
    _***_____________________***[حسین]
    _***_______ـــــــــــ_________***[حسین]
    __***___________________***[حسین]
    ___***_________________***[حسین]
    ____***______________ ***[حسین]
    ______***___________***[حسین]
    ________***_______***[حسین]
    __________***___***[حسین]
    ____________*****[حسین]
    _____________***[حسین]
    ______________*[حسین
    پاسخ:
    عالی بود ...


    بازم شرمنده!!
  • در مسلخ عشق
  • سلام اعیاد شعبانیه هم برشما مبارک باشه
    شعر هم محشر بود واقعا دست شاعرش درد نکنه و از اینکه همچین شعر با ارزشی رو نشر دادی کمال تشکر رو داریم.
    ضمنا با مطلب احترام به همسر به روز هستم. خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد مطلب بدونم
    پاسخ:
    سلام
    دست شاعرش درد نکنه :)
    بله دست انتخاب کننده هم دردنکنه :)

    و دست خواننده هم ....
    :)

    ان شالله میام وبتون

    مژده ای دل که دگر سوم شعبان آمد

    پیک شادی ز بر حضرت جانان آمد

    مژده ای دل که برای دل غمدیده ما

    هدهد خوش خبر از نزد سلیمان آمد

    ولادت امام حسین (ع) بر شما مبارک

    پاسخ:
    :)

    ممنون
    اعیادتون مبارک
    سلام گلم عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    سلام بانو

    بر شما هم
    :)

    خدایا

    در گناه

    بیشتر یادت هستم!

    تکلیف چیست حالا؟

    گناه بکنم یا نه؟!

    پاسخ:
    نه دیگه گناه نکنیم خدا رو بیشتر درک میکنیم


    سلام بر آبجی نازنین خودم
    :)
    عیدت مبارک عزیز دل
    ان شاءالله برات کربلا رو از ارباب هدیه بگیریم همگی
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    :)
    ممنون خواهری

    ان شالله
    محتاجیم

    چه روزهای زیبایی

    امشب کربلا را ، فرشتگان آذین می بندند

    صحن نجف ستاره باران است و دل فاطمه شاد 

    ابالفضل چه می کند امشب در جشن تولد برادرش!!

    وای حسینم ، این روزها شادم

    فردا روز میلاد توست ، اما نمی دانم چرا

    در روز ولادت تو ، باز  اشک و بغض امانم نمی دهد !!

     میلاد ، مظهر صفا و رشادت ، سالار شهیدان،

                                                 حسین بن علی (ع مبارک

    پاسخ:
    ممنون بر شما هم مبارک


    سسلام.
    مابرگشتیم.
    عیدتون مبارک.
    دعوتید..
    پاسخ:
    سلام زیارت قبول

    ممنون
    :)
    سلام

    بر بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین(ع) و سلام بر پیروان راستین اش پاسداران حریم ولایت
    خداوند پشت و پناهتان باد.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    بر شما هم مبارک

    یاعلی
    جدیدترین سروده آیت‌الله صافی‌ در مدح امام حسین (ع):

    روان عالم امکان حسین(ع) است

    جهان بینش و عرفان حسین(ع) است

    جمال الله و اسم الله اعظم ظهور اسم «الرّحمان» حسین(ع) است

    به ابراهیم و موسی و مسیحا ولی صاحب الاحسان حسین(ع) است

    به زهرا و علی نور دو عین است به ختم انبیاء جانان حسین(ع) است

    ابوالاحرار و آقای شهیدان ولیّ اعظم یزدان حسین(ع) است

    ز بحر قدرت بی‌انتهایی فروزان گوهر رخشان حسین(ع) است

    به مُلک عشق و تجرید و توکّل ولیّ مطلق و سلطان حسین(ع) است

    خدا را فیض اکمل نور سرمد دلیل و حجت و برهان حسین(ع) است


    تبریک ایام

    پاسخ:
    بسیار زیبا...

    ممنون

    حاجاتتون روا
    سلام...
    عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    سلام

    بر شما هم
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • فرشته نغمه اللَّه‏ و اکبر مى ‏زند امشب
    ز نام پنج تن بر عرش زیور مى ‏زند امشب
    مگر بار دگر معراج خواهد رفت پیغمبر
    که رضوان گل به سر زیور به پیکر مى‏ زند امشب
    پى امیرى مهم جبریل در آفاق مى‏ گردد
    بعرش و فرش و فردوس برین سر مى ‏زند امشب
    چه رخ داده است اندر خانه احمد که مى ‏بینم
    امین وحى آنجا حلقه بر در مى‏ زند امشب
    عروس آسمان بااختران آهسته مى‏ گوید
    که خورشید ولایت از افق سر مى‏ زند امشب
    جهان مى ‏گرید از شوق و زمان مى‏ خندد از شادى
    که طفلى خنده بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    حسن را خاطرى شادان ز میلاد حسین است
    برادر بوسه بر روى برادر مى ‏زند امشب
    الا اى باغبان باغ آزادى که از خوبى
    گلت بس طعنه بر گلهاى دیگر مى ‏زند امشب
    حسین را مى ‏شود رخسار غرق از بوسه زهرا
    که اول بوسه بر فرزند مادر مى ‏زند امشب
    نه تنها هاجر و مریم پرستارى کنند او را
    به گرد مهدى جبریل هم پر مى ‏زند امشب
    به حالى در میان شرم و شادى عصمت کبرى
    عجب لبخند بر رخسار شوهر مى ‏زند امشب
    چو مى ‏بیند حسین ابن على را در برمادر
    پیمبر بوسه بر سیماى دختر مى‏ زند امشب
    برآید آیت عدل و از آن افراشته وجدان
    نهانى زخم بر جان ستمگر مى ‏زند امشب
    بیامد نور چشمان على و حضرت زهرا
    حسین لبخند بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    شب عید است و مى ‏خواهد)مؤید( از کفش عیدى
    بدرگاه رفیعش حلقه بر در مى ‏زند امشب
    پاسخ:
    ممنون

    ایام مبارک

    عاقبتتون بخیر

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    اعیاد بزرگ شعبانیه بر شما مبارک . . . 

    ایشالا حاجتاتون روا . . . 

    یا حسین (ع)
    پاسخ:
    سلام

    بر شما هم مبارک
    ممنون شما هم

    یا حسین
    :)
    سلام
    عیدتون مبارک

    انشاء الله امسال برید کربلا ...
    پاسخ:
    سلام 
    بر شما هم

    ان شالله روزی شما هم بشه
    :)
    سلام خواهری 

    عیدت مبارک و حاجتت روا :) 


    پیاده قدم زدن تو بین الحرمین و... 

    الهی آمین خیلی قشنگ بود 
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت

    ممنون

    خودمم دلم خواست
    آمیــن

    سلام بر آقای عشق!

    عیدتون مبارک..


    پاسخ:
    :)

    ممنون
    سلام بر آل یاسین


    سلام بر شما و عیدتان مبارک
    پاسخ:
    سلام بر شما

    عید شما هم
    سلام
    یادش بخیر
    یک سال پیش
    این روزها
    جشن ولادتشون رو مدینه النبی بودیم



    تبریک میگم
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله دوباره قسمتت بشه

    من هم به شما تبریک میگم
  • احسن الحدیث
  • ان شاالله عیدی توپی بگیرید...
    روزی همه بشه امسال
    زبارت بقیه  و
     پابرهنه راه رفتن  توی بین الحرمین
     از سمت حرم علمدار به سمت حرم ارباب ...

    چه حس خوبی به خودم دست داد...
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی