و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...

سلام

الوعده وفا

یکم سوغاتی تصویری 

هرجا میومدم از منظره عکس بگیرم اطرافیان مسخره بازی درمیاوردن بنابراین توی بیشتر عکسام دست و پا هست :))

و البته اونروز که ما رسیدیم همدان طوفان بود اصلا نشد که خیلی بگردیم... 

دیگه از کم بودن سوغاتیا عذر میخوام

یه چندتایی میذارم براتون



                                                      

                                                        امامزاده هادی 




شرمنده مقبره بابا طاهر بعد از امیرامون هههههههههههه

گفتم که دست و پا هم زیاده 


خب حیفیم اومد عکس حنابانو رو نذارم ولی اینا غیرتی میشن برید اینجا ببنید



داخل مقبره 

یعنی یجوری عکس گرفتم که بابام چپ چپ نگام کرد 




چندتا از دوبیتی های باباطاهر دورتادور مقبره روی سنگ های اطراف کنده کاری شده 

از همه اشون عکس گرفتم اما این دوتا بهتر بودن باقیشون عاشقونه است میخونید هوایی میشید

:))






نظرات (۱۲)

سلااااام آبجی خانوم
واییی حظ بردم
این حنانه خانومتون چه عسلیه
دلم واسش رفت
:)
شیرینه
خدا حفظش کنه براتون
پاسخ:
سلام عزیزم...
:)

نوه پسر دارید؟؟شاید قبول کنه عروستون بشه خخخخخخخخخخخخخ

سلامت باشی 
ممنون
-----------
خداوندا به فریاد دلم رس
کس بی کس تویی من مانده بی کس

عاقا این شعره ب دلم ننشست..:)

سلام....

 

ممنون از سوغاتی عالیت ... زیبا بود .. وای این عکس دختر خانوم خوشگل چی میگه ..

خدا حفظش کنه..

پاسخ:
اوه اوه سلام بانو....

قربون تو...
:)
سلام
الان من خیلی خوشحال نیستم میدونی چرا؟ همدان اومدی و نخواستی ما رو ببینی حداقل یه کامنت میذاشتی ...خوب میشد عالی میشد شما رو میدیدم با خانواده گرامی ...امیدوارم خوش باشی
پاسخ:
سلام بانو

آخه نشد که بمونیم...
زودی برگشتیم...
ان شالله دفعه بعد...
:)
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    خدا همشون رو حفظ کنه

    آقا امیر سمت راستی معرف حضور هستند تو راهپیمایی زیارتشون کردیم ، حنانه خانوم و امیر سمت چپی رو تازه زیارت کردیم .

    سلام ما رو ابلاغ بفرمایید

    ایشالا همیشه شاد باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    ههههه امیرعلی جهانی شد :))

    خب کم کم امید داشته باشید باقی اهل خانواده رو زیارت کنید خخخخخ

    و همچنین
    خوب داداشتون درست میگن
    من اول طفلی رو دیدم گفتم پَ دستش کو ...
    حالا خواهر این قد زودرنج :)
    پاسخ:
    هههه
    پس حق داشته...
    :)
    خدا حفظشون کنه

    قشنگ بود

    :)
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیزم
    :)
    داداشم از اومده این پستو دیده (مگه عکس بچه هاش باشه که بیاد وبم) میگه چرا این عکس حنانه رو گذاشتی؟
    میگم مگه چیه؟میگه انگار یه دست نداره؟؟
    من :(
    داداشم :-O
    هیچی دیگه منم از لجم تغییرش ندادم 
    اینم جای دستت درنکنشون... والا 
    خخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    :))
    سلام بانو
    خوشگل بوووووووووود . ممنون عمه خانوم .
    حالا 4تا شعر عاشقانه هم میذاشتی جوگیر نمیشدیم.
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    واسه ات میفرستم:)

    سلام مریم گلی :)

     

    امام زاده هادی نمی دونستم همدانه!!! یه چی جدید آموختم :) ولی خداییش چه عسکی گرفتیااااا اگه بابات می دونست برا سوغاتیه چپ چپ نیگات نمی کرد :)

    همه اینا یه طرف حنا بانو یه طرف دیگه.... حق داره طفلی. خیلی ناز و جیگره کوسولو :*

    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    خوبه مفید بود :)

    چشمات خوشگل میبینه :)
    ++++

    بانوی کوچکتون ... خداحفظشون کنه هر سه تاشونو ...
    ان شاءالله همیشه سفر
    پاسخ:
    :)

    قربان شما :)

    همیشه سفر زیارتی قسمت همه دوستان
    بسیار عالی خدا حفظشون کنه هم امیراتون هم حنا بانو رو
    پاسخ:
    ممنون

    حنانه است من میگم حنا بانو  بالاخره عمه بودنمو باید ثابت کنم
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">