و خدایی که در این نزدیکیست


گمان مبر که حسن(ع) بی ضریح است
کریم آل عبا هرچه هست بخشیده است ...



پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است

پشت سر هر آنچه که دوستش می داری

و تو برای این که معشوقت را از دست ندهی

بهتر است بالاتر را نگاه نکنی

زیرا ممکن است چشمت به خدا بیفتد

و او آنقدر بزرگ است

که هر چیز پیش او کوچک جلوه می کند


پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است

اگر عشقت ساده است و کوچک و معمولی

اگر عشقت گذراست و تفنن و تفریح

خدا چندان کاری به کارَت ندارد

اجازه می دهد که عاشقی کنی

تماشایت می کند و می گذارد که شادمان باشی . . .


اما هر چه که در عشق ثابت قدم تر شوی

خدا با تو سختگیرتر می شود

هر قدر که در عاشقی عمیق تر شوی و پاکبازتر

و هر اندازه که عشقت ناب تر شود و زیباتر

بیشتر باید از خدا بترسی

زیرا خدا از عشق های پاک و عمیق و ناب و زیبا نمی گذرد

مگر آنکه آن را به نام خودش تمام کند


پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است

و هر گامی که تو در عشق برمی داری

خدا هم گامی در غیرت برمی دارد

تو عاشق تر می شوی و خدا غیورتر

و آنگاه که گمان می کنی معشوق چه دست یافتنی است

و وصل چه ممکن و عشق چه آسان

خدا وارد کار می شود و خیالت را درهم می ریزد

و معشوقت را درهم می کوبد

معشوقت ، هر کس که باشد

و هر جا که باشد و هر قدر که باشد

خدا هرگز نمی گذارد میان تو و او ، چیزی فاصله بیندازد

معشوقت می شکند و تو ناامید می شوی

و نمی دانی که ناامیدی زیباترین نتیجه عشق است

ناامیدی از اینجا و آنجا

ناامیدی از این کس و آن کس

ناامیدی از این چیز و آن چیز


تو ناامید می شوی و گمان می کنی

که عشق بیهوده ترین کارهاست

و بر آنی که شکست خورده ای

و خیال می کنی که آن همه شور و آن همه ذوق

و آن همه عشق را تلف کرده ای

اما خوب که نگاه کنی

می بینی حتی قطره ای از عشقت

حتی قطره ای هم هدر نرفته است

خدا همه را جمع کرده و همه را برای خویش برداشته

و به حساب خود گذاشته است


خدا به تو می گوید:

مگر نمی دانستی

پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است؟؟

تو برای من بود که این همه راه آمده ای

و برای من بود که این همه رنج برده ای

و برای من بود که اینهمه عشق ورزیده ای

پس به پاس این ؛ قلبت را و روحت را و دنیایت را وسعت می بخشم

و از بی نیازی نصیبی به تو می دهم.

و این ثروتی است که هیچ کس ندارد

تا به تو ارزانی اش کند


فردا اما تو باز عاشق می شوی

تا عمیق تر شوی و وسیع تر و بزرگ تر و ناامیدتر

تا بی نیازتر شوی و به او نزدیکتر


راستی :

اما چه زیباست

و چه باشکوه و چه شورانگیز

پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است!


عرفان نظرآهاری


+نمیدونم تصویر و صوت و نوشته چه سنخیتی باهم دارن!

ولی بدلم نشست

نظرات (۶۴)

سلام
احسنت خیلی قشنگ بود،دست مریزاد
یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون...
یا علی
خیلی عالی بود این جمله
پاسخ:
سلام
خوش آمدید...


لذت بردم...
پاسخ:
قربون تو ولی این نوشته ها کجا و نوشته های پراز احساس تو کجا بانو

:)
خدایا ؛ دریاب
پاسخ:
آمـــین...

  • محمدصادق برجیان
  • ای فُلک عاشقی ز چه پهلو گرفته ای

    ای بحر عشق از چه به غم خو گرفته ای

    تاریک شد دو چشم علی بی طلوع تو

    چندی است از عزیز دلت رو گرفته ای

    بهر سؤال نه، ز مدد یا علی بگو

    ای همسری که دست به زانو گرفته ای

    ترسم بگیرد از من دلسوخته تو را

    زخمی که از غلاف به بازو گرفته ای

    دیوار را رها کن و از دست من بگیر

    ای آنکه دست خویش به پهلو گرفته ای

    گرچه کبود گشته ولی باز کن به من

    آن چشم را که در خَم ابرو گرفته ای

    آشفته است چون دل من موی زینبت

    زان دم که شانه را ز سر او گرفته ای

    موی تو محرم است و علی محرم تو نیست؟

    از چیست چهره در پس گیسو گرفته ای؟

    .

    .

    .

    "محمد سهرابی"

     

    پاسخ:
    ممنون زیبا بود

    :)
  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • خوب مریم خانم گل؟
    چه خبرا؟ دیگه مشغول کمک به مامان و خرید عید و... الهی همیشه خوش باشی.. ذکریا که انگار دچارتحولات روحی  شده وانزوا پیشه کرده خبری ازش نیست...آرزوی خوشبختی برایتمام جوانها دارم......
    پاسخ:
    سلام مهربان بانو
    سلامت باشید و شماهم همیشه شادوسعادتمند...
    آره نمیدونم چش شده...شایدهم خبرایه...عروسی افتادیم
    :))

  • ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
  • عشق خیلی قشنگه...کاش فقط راه رو اشتباه رو نریم.......

    عاشقی جرم قشنگیست به انکارش مکوش.....
    پاسخ:
    آره راه مهمه....

    :)
    اما آجی این خورده شیشه‌ها تو پای شما هم میره!!
    انتخاب با خودت :)
    پاسخ:
    :)
    بله فکرکنم دیگه نباید از متنهای نظرآهاری بذارم
    :)
  • علی بخشایش
  • سلام بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
    هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
    لینک دانلود:


    با تشکر 
    علی بخشایش (سلمان)
    09137189400
    پاسخ:
    ...

    موفق باشید
  • رها پاک سرشت
  • باران که میبارد دلم برایت تنگ تر میشود
    راه می افتم بدون چتر...
    یاد این افتادم 
    نمی دونم چرا...
    یا علی
    پاسخ:
    ...
    عالی بود..یاد جمله ی قشنگی افتادی
    :)

    سلام

    با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    :)

    ممنون
  • سجاد مؤذنی
  • نامه ی خواندنی مادر سه شهید اصفهانی به کاترین اشتون
    لطفا نظر دهید...
    و من اله توفیق...
    http://sajjad-m.blog.ir/1392/12/21/
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • مظهر زیبایی
  • ممنون از وقتی که گذاشتین وتشریف اوردین ..
    قابل دونستین بازم سر بزنین ...
    موفق باشید ...
    پاسخ:
    سلام

    :)
    حتما سرمیزنم
    غروب جمعه؛
    شلمچه،
    حال و هوای دیگری داشت..

    پاسخ:
    سلام

    زیارت قبول
    :)
  • سجاد مؤذنی
  • http://mobinmedia.ir/myLDlinker.php?url=59
    پاسخ:
    برم ببینم این آدرس چیه گذاشتید؟

    سلام

    به روزم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
    حتما میام
    :)
    سلام دوستم
    اما من بر خلاف خیلی ها مضمون این شعر رو قبول نداشتم...
    من درست برعکس این شعر فکر می کنم!! می دونی چرا؟
    خدا غیوره یعنی نسبت به بنده هاش غیرت داره صفات خدا که قربونش برم می دونی چه جوریه؟ علی الاطلاق و بی نهایته، این یعنی اگه تفننی عاشق بشی، از رو هوس عاشق بشی، بی دلیل عاشق بشی! خدا غیرتی میشه و اون وقته که... من به شخصه به اینا نمی گم عشق، عشق واژه مقدسی است و این ها هیچ کدوم مقدس نیستند...
    اما اگه دوست داشته باشی برای خدا، عاشقی کنی برای خدا، به این می گن عشق! اونموقع دلت دریایی میشه که انتها نداره، عشقت بابرکت و قیمتی میشه... وقتی این طوری عاشق شدی خدا دیگه آغوشش رو بروت باز می کنه میذاره تا ته عشق بری مصادره به مطلوب هم نمی کنه چون نیازی به این کار نداره چراکه این عشق حتی اگه عشق به کودکی چندروزه باشه، عشق به خالق مهربون اونه... من این حرفایی رو که زدم با همه وجودم تجربه کردم... فلسفه بافی نبود!! :)  
    پاسخ:
    سلام بانوی عزیز

    من اینجوری برداشت کردم که اگه از عشقت به کمال برسی و بتونی با دوسداشتن یه نفر خدارو درک کنی
    میشه "پشت هر معشوقی خداست"
    خب شاعر یکم واسه خوشگل کردن متن و ادبیات شاید مجبور بوده اینجوری بنویسه

    ممنون از حضورت
    :)
    عشق آسمونی
    او که زمینی عشق نیست
    پاسخ:
    پس زمینیه چیه؟

    معشوق که زمینی و آسمونی نداره داره ؟
    پاسخ:
    داره دیگه....نداره؟
    وقتی عاشق خدا بشی و لحظه ب لحظه درکش کنی میشه عشق آسمونی
    وقتی عاشق یه آدم بشی میشه عشق زمینی
    اگه از این عشق به کمال رسیدی همین میتونه یه عشق آسمونی هم باشه


  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    تصویر صوت نوشته همه ربط دارن ب هم 

    عالی بود
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از حضورتون
    :)
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
    منتظر نظرات وحرف دل شما
    سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
    منتظریم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از دعوتتون
    حتما سر میزنم
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

    با سلام و احترام

    وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

    وصال بی قرار شان کرده

    لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
    در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.......
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون از دعوت 
    حتمت سر میزنم
    خدایا بهمون بفهمون همه جا همراهمونی
    پاسخ:
    آمیـــن

    رسیده عید و دلها شاد و خرم
    همه در فکر دیدارند با هم
    همه آماده اند سفره بچینند
    به فکر سفره های هفت سینند
    منم در سفره دارم هفت سین را
    ولی توام شده با داغ زهرا
    بود سین نخستین سیلی کین
    به روی مادرم با دست سنگین
    ببین بر سفره سین دومم را
    که سویی نیست در چشمان زهرا
    بگویم سین سوم تا بسوزی
    که مادر سوخت بین کینه توزی
    ازین ماتم دل حیدر غمین است
    که سین چهارمم سقط جنین است
    به روی سفره سین پنجم این است
    سر سجاده اش زینب حزین است
    شده سفره پر از اشک شبانه
    ششمین سین مانده سوت و کور خانه
    چه گویم ای عزیز از سین آخر
    بود آن سینه ی مجروح مادر…



    یـ رهرا ـا
    پاسخ:
    عالی بود بانو...

    ان شاءالله عید حواسمون جمع باشه...

    یا زهرا..
    :)
  • یک خبرنگار
  • سلام مجدد ...
    و ممنون از توضیح ...

     می دونی چیه دوست خوبم ...
    راستش من هر چی فکر می کنم خدای من این طوری نیست ... !!
    این قدر خودخواه ... !!

    یه مثال می زنم ؛ من وقتی اثری خلق می کنم ...
    حالا هر چی ؛ مقاله ، شعر ، داستان ، گزارش و ... حسّ زیبای خالق رو درک می کنم ...
    چون من ایجادش کردم دوستش دارم  ...
    ولی اونا رو حبس نمی کنم برای خودم بلکه منتشر می کنم تا دیده بشند ...
    موفقیت و به هدف رسیدن اونا موفقیت و هدف من هم هست ...

    بعید می دونم خداوند به حس دوست داشتن و مهرورزی که خودش در نهاد ما گذاشته حسّ خودخواهانه ای داشته باشه ...

    اینکه خیلی از عاشق و معشوق ها به هم نمی رسند ...
    به نظر من علتش این نیست که در این شعر گفته شده ...
    اینکه خداوند مانع باشه ؛ خیلی واسم عجیبه ...

    پاسخ:
    و سلام برشما

    نه شاید من نتونستم منظورمو برسونم 
    منم منظورم اینه که عشقایی که خدایی باشه...هم موندگارتره هم خدارو داره..
    حدیث آقا خوب بیان کردن 
    متن نظرآهاری رو هم تفسیرنمیکنم 

    خدا هم مانع نمیشه که اگه قرار براین بود اصلن چ کاری بود که جفت بیافرین و حس محبت واسه ما بذاره؟
    خب منظور اینه که از عشق زمینی هم بخدا برسیم...

    بقول دوستان:
    Oo
    سلام شعر زیبایی هست وآهنگ آرامش بخشی گذاشتید/
    من روی داستان یوسف وزلیخا خیلی فکر کردم واقعا چیز عجیبی هست/عاشق ومعشوق درآنجا خیلی زیبا توصیف شده است/
    تا وقتی یعقوب عاشق یوسف است دررنج دیدار یوسف حتی دیگانش را ازدست میدهد
    تا وقتی زلیخا عاشق یوسف است همه چیزش را ازدست میدهد ولی این دو وقتی به خدا ومعدن عشق روی میاورند هردو صاحب یوسف میشوند
    عشق یوسف هردورا کور کرد وعشق خدا هردورا به کمال بینا ساخت و... چه عاشق ومعشوق خوبی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما...

    چقدر خوب گفتید....
    عشق یوسف هردورا کور کرد وعشق خدا هردورا به کمال بینا ساخت و... چه عاشق ومعشوق خوبی

    این شعر رو
    با تجربه هاش خوب درک میکنند
    و خوب هم  به دلشون میشینه !
    سپاس ...
    پاسخ:
    :)

    سپاس از شما...
    دوستدارم عشقهایی که بخدا میرسه
    چقدر لذت بخشه وافعا...
    سلام
    واقعا تصویرای زیبا و به دل نشینی گذاشتین.

    ممنـــــــــون.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از حضور شما
    :)

    انگار بعد این همه بار خوندن اسم وبت تازه الان فهمیدش چقدر به دلم نشست

    وخدایی که در این نزدیکیست...........

    پاسخ:
    :)

    خوشحالم...
    من که خیلی دوسشدارم

    خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

    ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !
    پاسخ:
    خدایا نمیدانی....

    ممنون

    سلام بر تو و بر احساسات زلالت

    کاش میشد کپی کرد تو وبت ....
    بیادتم و بیادتم باور کن
    پاسخ:
    سلام بانوی مهربون

    میشه کپی کردباید مرورگرتو عوض کنی

    همین که بیادمی کافیه 
    ممنون عزیزم
    :)
    اول بگم... آهنگ فوق‌العاده بود :) آفرین آبجی خودمی.

    دوم صب کن متنو بخونم...

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا بگم چیکارت نکنه... اشکمو درآوردی :((

    ولی ی چیزی بگم؟؟ گاهی اینطوری نیست ک معشوقت درهم بشکنه،
     گاهی مث حضرت علی و حضرت زهرا وصال صورت میگیره و ایندفعه با وصال ب معشوق، ب وصال خدا میرسی.
    و همچنین زلیخا و یوسف...
    ی چیز دیگ آجی، زیاد تو بحث عرفان نظر آهاری نرو... خالص نیست... خورده شیشه داره..

    یاعلی آجی خوبم. :))
    پاسخ:
    اول ممنون

    دوم :)

    بعله خب اونکه عالیه از عشقت به خدا برسی

    ولی متناشو دوستدارم خورده شیشه اش واسه اعمال خودشه

    ممنون
    یاعلی
    :)
  • فاطمه مرید زهرا(س)
  • http://bayanbox.ir/id/1643550642478918561?info

    سلااام خواهر خوبم..
    اینم ازون دفترچه ی شهید سپهر..
    از پلک شیشه ای گرفتم...
    دستت بی درد که یاد ما هم می کنی

    پاسخ:
    سلام بروی ماهت...

    ممنون عزیزم
    واز پلک شیشه ای هم ممنون


    سلام دوست خوبم, واقعا خیلی قشنگ ودل نشینه مطالبت ممنون ...........
    پاسخ:
    سلام بانو

    :)
    خوشحال میشم میای اینجا

  • چشم چشم دو ابرو
  • چه آرامش بخش ...

    با توجه به حال و هوای این روزها خیلی چسبید ...
    پاسخ:
    :)

    خوشحالم بدلتون نشسته...

    یس
    پاسخ:
    :)
    به دل ما هم...
    پاسخ:
    :)

    سلام
    بسیار بسیار بسیار به این جملات نیاز داشتم .. متشکرررررررررررررررررم.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون ازتوبانو
    :)
    سلام
    نوشته های خیلی خوبی دارید
    وقتی نوشته ای فقط تصویر نداشته باشه و مطالب خوندنی با مفاهیم عمیق تری داشته باشه،آدمی رو درگیر تفکر میکنه
    و این خیلی خوبه...
    پاسخ:
    سلام 
    خوش آمدید...

    :)
    من این آهنگو خیلی دوست دارم ممنون زیبا بود...
    پاسخ:
    قابلی نداشت
    ممنون از شما
    سلام عزیزم مثل همیشه بسیار عالی.....
    پاسخ:
    سلام بانوی عزیز

    ممنون از حضورشما
  • یک خبرنگار
  • سلام ،

    اینو تو وب یکی دیگه از دوستان هم خوندم ...

    " تو عاشق تر می شوی و خدا غیورتر " ... !

    عجب دیدگاهی ... ؟!

    کاش تفسیر می شد این نوشته ؛ خیلی برام قابل درک نیست ... !

    پاسخ:

    خیلی خواستم توضیح بدم که منظور اینه که از یه عشق زمینی به عشق خدایی برسی

    یعنی خدا حواسش هست که ما داریم عاشق غیرازاون میشیم و خدا مارو واسه خودش میخواد نمیذاره برسیم که ب خودش برسیم

    که خیرمون تو عاشق خودش شدنه....

     

    ولی نمیدونم ...

    اما :

    اما هر چه که در عشق ثابت قدم تر شوی

    خدا با تو سختگیرتر می شود

    هر قدر که در عاشقی عمیق تر شوی و پاکبازتر

    و هر اندازه که عشقت ناب تر شود و زیباتر

    بیشتر باید از خدا بترسی

    زیرا خدا از عشق های پاک و عمیق و ناب و زیبا نمی گذرد

    مگر آنکه آن را به نام خودش تمام کند

  • محمد کیوان
  • که خود به پای دلم ریسمان تعلق زده ام

    گاهی قاصدک...

    گاهی پَر...

    گاهی پرستو...

    دل بالی دارد به وسعت آسمان

    برای آنانی که دلداده اند

    نه من که؛

    خود به پای دلم ریسمان تعلق زده ام
    پاسخ:
    عالی بود....

    ممنون

    دل بالی دارد به وسعت آسمان...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون

    :)
    سلام چقدر زیبا...

    صوت هم +++++
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از شما 
    :)
    سلام خیلی زیبا بود
    با مصاحبه با فعال فرهنگی آمریکای جنوبی آپم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون

    حتما سرمیزنم
    :)
    خدایا قضا شده ام...
    دوباره بخوان مرا....
    یادم داده اند بر غم هایت صابر باش اما
    تو یادم داده ای بر غم هایت شاکر باش
     "اللهم لک الحمد حمدالشاکرین لک علی مُصابهم" ...


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    میخوام یه پست بذرام توی آیه گرافی به این نوشته ی تو مربوط میشه
    ان شاءالله یزودی 

    ممنون بانو

    مرحوم آیت الله بهجت(ره) یکی عارفان بزرگ زمان بودند.

    روزی به ایشان گفتند : کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید .

    فرمودند:

    لازم نیست یک کتاب باشد یک کلمه کافیست که بدانی : "خدا می بیند" .
    پاسخ:
    و خدایی که دراین نزدیکیست.....

    ممنون بانو
    ﺧـﺪﺍﯾـﺎ
    نـمـیـدانـی چـه لـذتـی دارد ، ﮔـﺎﻩ ﺧـﺪﺍﯾـﯽ ﺩﺍﺷـﺘـﻪ ﺑـﺎﺷـﯽ ، ﺑـﻪ ﻭﺳـﻌـﺖ ﺩﺳـﺘـﺎﻧـﯽ ، ﮐـﻪ ﻫـﯿـﭻ ﮔـﺎﻩ ﺍﺯ ﺳـﻮﯼ ﺁﺳـﻤـﺎﻥ ، ﺧـﺎﻟـﯽ ﺑـﺎﺯ ﻧـﻤـﯿـﮕـﺮﺩﻧـﺪ...!!! ♥


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    اصلا کلی انرژی بهم دادی با این نوشته هات
    دوسشون داشتم
    :)
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام واقعا زیبا ..
    با مطلب جدید منتظرحظور سبزتون هستیم ..
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    حتماسرمیزنم
    :)
    مرا به خلوت و ذکر شبانه راهی نیست
    چرا که سهمیه ام غیر روسیاهی نیست
    همیشه غیر تو را کرده ام طلب الهی نیست
    ببخش! نیت و مقصود من الهی نیست


    یـ علی ـا
    پاسخ:
    میبخشه....
    که توبه پذیری است مهربان
    :)

    زیبا بود
    ممنون
  • سجاد مؤذنی
  • آری ....
    در کشور من زن کالا نیست که بدنش را برای تبلیغات بفروشد ....
    در کشور من زن کمترین آمار قرار گرفتن مورد خشونت جنسی و تجاوز را داراست....
    در کشور من زنان بیشترین سطح تحصیلی را دارند ....
    در کشور من مادران روی شانه های فرزندان جای دارند نه در خانه سالمندان ...
    در دین مردم من هر روز روز زن است نه یک روز خاص ....
    الگوی زنان کشور من متانت و حجاب و غیرت فاطمه زهراست نه عروسک های رقاصه ....
    روز زن بر تمام جوامعی که در اوج حماقت مساوات زن و مرد را کار کردن در معدن تربیت فرزند را ننگ زن میخوانند مبارک ....
    روز دفاع از حقوق زن بر خودتان مبارک ..... در دین من زن و مرد فرقی در انسانیت ندارند که 364روز روز مرد باشد و یک روز هم روز زن !!
    در دین من هر روز روز مردان و زنانیست که بهترین هستند ....
    روز زن را به زنان و دختران کشورم تبریک نمیگویم که جفایی سخت در حق این نیکان وطنم است .....
    برای زنان کشور من تمام 365 روز سال روز کرامت زن است و حتی یک روز کمتر یعنی پایمال کردن حقوق زنان کشورم
    پاسخ:
    بانوانی که شایسته ی تقدیر هستن....

    ممنون
    آهنگ های خدا همیشه زبیاست. گوش کن...
    صدای طبیعت را…
    صدای رودخانه..
    صدای یک پرنده...
    صدای تپش قلب یک عاشق...
    چه دلنواز نواخته شده اند!!!
    تار دلتان نزد خداست.....
    می خواهم از خدا که بزند بهترین پود ها را بر تار وجودتان و بسازد ترانه ای زیبا از سرنوشتتان.......


    یـ علی ـا

    پاسخ:
    ممنون بانو
    عالی بود...

    تار دلتان نزد خداست....
    :)

    سلام

    شمس بروز شد منتظر حضورتان هستم

    یا علی


    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتت بانو
    :)
    پشت سر خدا کی وایساده
    خدا= معشوق
    خدا پشت سر خدا !
    پاسخ:
    اینم تعبیریست...
    ولی منظور خانم نظری احتمالا معشوق زمینی بوده که پشتش خداباشه
    :)
    سلام آبجی خانوم..
    : )
    عالی بود..
    خوشمان آمد
    و اینکه صوت از کیست؟!
    سالار عقیلی؟؟  :/
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت
    :)

    نه خواننده اش علیرضا قربانی
    :)
    آیت الله صدیقی در اهواز احساس میکنم طوفان هایی در پیش داریم

    ما این را از زیارت های رهبری فهمیدیم

    ایشان در سه هفته اخیر سه بار به مشهد و 

    دوبار به جمکران سفر کرده اند...
    پاسخ:
    ...
    :(


     

    مستند همه ی زندگی من

    قسمت اول :

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9450

    قسمت دوم:

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9452

     

    کشتار وحشیانه در سوریه:

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9449

    پاسخ:
    سلام

    :)

    سلام مریم گلی :)

     

    خیلی قشنگ بود مریمی خیلی ...

     

    پاسخ:
    سلام سمانه جون

    خوشحالم دوستداشتی
    :)

    خدایا عاشقتم .............

    یه جاهایی از متن رو دوست نداشتم نمیدونم چرا..........

    ولی مضمونش رو قبول دارم

    پاسخ:
    :)

    خب به هرحال پرداخته ی ذهن شاعره وهرکسی یه سلیقه ای
    ولی مضمون خوب بود
    :)
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • پشت سر هر معشوق ، خدا ایستاده است!

    عاااااااااااااااااااااااااالی

    سنخیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این روزا هر چی رو باهم گذاشتی یعنی سنخیت دارن دیگه ...

    :))))))))))))))

    تصویر 20 20 20 

    صوت + + + 

    متن زیبا

    خداقوت
    پاسخ:
    :)

    آره دیگه یجورایی سنخیت داره

    ممنون از حضورتون

    :)
  • فانوس جزیره ...
  • ای یک دله صد دله دل یکدله کن
    مهر دگران را زدل خود یله کن

    یک شب زسر صدق بیا در گه ما
    گر حاجت تو روا نشد آنگه گله کن


    سلام علیکم

    عاقبتتون بخیر

    پاسخ:
    آنگه گله کن....

    سلام برشما
    عالی بود

    ممنون
    کاش این عشق ها وصل ب خدا شود  یعنی همه چی برای خدا شود...کاش...
    پاسخ:
    کاش...
    ولی میشه...
    یه دیدوسیع میخواد و البته ایمانی قوی 
    :)
  • فاطمه مرید زهرا(س)
  • اونجوری هم برداشت میکردی خب اشکالی نداشت
    اصلن مگه همون عاشق شدن اشکالی داره..
    من که اگه کسی درموردم اونجوری فک کنه شخصا ناراحت نمیشم..
    بالاخره اونم رشته ی کوچیکی از محبت خداست که شاید اشتباهی یا شایدم غیر اشتباهی داریم یه جای دیگه می بافیمش
    ولی ته تهش، آخرش میرسه به طناب خدا
    :)
    پاسخ:
    خب الان یجوری برداشت کردم دیگه ولش کن پیچیده شد
    :)

    منم ناراحت نمیشم
    طناب خدا رو خوب گفتی...

    ممنون بانو
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">